@ mar2Bmam alvast super bedankt voor je stem! (kan eigenlijk elke dag haha) Zo dan hebben we 2dezelfde weekjes gehad met onze meisjes. Hier eigenlijk ook redelijk zwaar geweest, met dat ze ziekjes is geweest. Gelukkig bleef ze snachts doorslapen. Dus dat "extra" lastig zijn zal dan ook wel door sprongetjes geweest zijn hier? Hier is ze vooral bezig met spartelen als een visje, "ze heeft nog niet door hoe ze moet kruipen ". over hoe de papa's reageren over een meisje was hier ook zo. Mijn vriend had ook heel erg zijn zinnen gezet op een jongetje. en moest ook de klik omzetten, maar hij gaat ook heel lief met Louise om, is inderdaad om bij te smelten!. voor de mensen die ook nog willen stemmen op mijn meisje hier alvast de link, je zou er me een groot plezier mee doen. dagelijkse stem voor Louise?Trotse mama's - Deelnemers xxx
Tuttig een meisje wat leuk !! Djennes gefeliciteerd met jip!!!!!! Wat heerlijk zo'n snelle bevalling! (Denk ik) Mijn 2de echo was ook prima 23 sept pretecho en dan weet ik ook wat het wordt!
@muntje dank u wel voor het complimentje! @toekomstigemams spannend, een voorkeur van geslacht? mag ik nog eventjes reclame maken voor mijn meisje aub? we kunnen profesionele fotoshoot winnen, en groot foto op canvas. Ik zou er heel blij mee zijn, voorlopig nog altijd 2de. (de eerste 3krijgen een prijs. Trotse mama's - Deelnemers
@Mariska heb weer gestemd hoor en heb altijd een meisje gewild, maar droom nu echt alleen maar over een jongetje....dus ik weet het niet nog even wachten Ik heb eigenlijk nog steeds bijna geen klachten, echt dikke prima!!
Heey meiden. Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. @mariska blijf vooral de link plaatsen. Ik stem ook mee. Hihi hier gaat het even mwah. Al weken aanhoudende hoofdpijn en buikpijn. Maandag bloed verlies gehad dus op naar de verloskundige. Baby doet het prima!!! Niks aan de hand dus. Maar oorzaak??? Het geslacht wou ze niet zeggen maar ik zag zelf niks tussen de beentjes uit steken. Lijkt nog steeds één meid te zijn dus. 1,5 week weer een echo. Nu alweer 15+1 weekjes zwanger. Wel grappig dat de meeste mannen hier graag een zoon hadden gekregen. Mijn mannetje had een mega voorkeur voor een dochter. Leek hem zo gaaf om te zeggen: mijn dochter..... Weer een beetje gedoe met mijn ex. Jongste zoon wil niet meer heen als papa niet thuis is. Die vind stiefmoeder en stiefbroertje niet zo leuk. Zo sneu. Hij wou laatst al niet eens met zijn papa praten. Erg moeilijk hoe daar nu mee om te gaan. Ayessa doet het erg goed. Ze had vannacht huilnachtje. Zo sneu. Verder is het een ontzettend dikke eter. Ze kan nu ook een paar seconde los staan. Overstappen van bank naar tafel. Pfff gaat zo snel. Nou nu even snel wat in huis doen voor het te warm is!!! Xxx fijne dag allemaal!
@toekomstigemams Oh wat mag jij blij zijn dat je van de kwaaltjes gespaard blijft!! Ik was toen zo jaloers op zo zwanger zijn !!!! 1 tip: genieten genieten genieten genieten, en als je baby er eenmaal is, ga je gewoon nog meer van alles GENIETEN!!!!! @matonneke, nou wat heb jij een vlugge meid!!! Super!!! Hier zit ze nu alleen, en doet ze om te kruipen, alleen raakt ze niet vooruit, en daardoor raakt ze gefrustreerd! net een visje die aan het spartelen is hihi!!! Zalig om te zien!! ai, weer bloed, dat had je ook bij je vorige zwangerschappen hé. Ook al weet je dat het niet erg moet zijn daardoor, maar toch wil je geen bloed zien hé tijdens het zwanger zijn. Hoop dat je hoofd en buikpijn al wat beter is!! Inderdaad niet leuk voor jou en je zoontje die toestanden bij de ex!! Ik hoop dat er vlug betering komt!!! hier gaat alles prima, heb nu ook 1x om de 2weken huishoudhulp, en daardoor gaat het iets beter met de handen. hopelijk kan operatie nu nog wat uitgesteld worden daardoor. Verder moet ik nog altijd open staan voor arbeidsmarkt, alleen is dit met een wachtlijst, (omdat ik met vrijstelling van 33%arbeidsongeschikt heb). Dus dit kan nog eventjes duren. Langs de ene kant ben ik blij dan kan ik nog genieten van mijn meisje, langs andere kant ben ik toch benieuwd wat voor aangepaste job ze voor mij kunnen vinden. Verder gaat het met mijn meisje nog altijd prima!! ondertussen 67.5cm en 7.450g, eet heel goed, (alleen lust madam geen vers fruitpap, en is ze wel dol op de potjes). lekker eigenwijs. Maar als ze daarmee goed bijkomt! anders wou ze dus echt niks meer eten! Ze zit nu alleen, doet om te kruipen, lacht en brabbelt veel, en gaat vooral met een big smile door het leventje!!!! I LOVE IT!!!! mama's in spe, ik waarschuw jullie, die babytjes zijn het allerliefst en allerknoddigst op aarde, je raakt er verslaafd aan, ja kan over niks anders meer praten!!!! het mama zijn is in 1 woord ZALIG!!!! mag ik nog eens link doorsturen voor te stemmen op mijn meisje, dit kan dagelijks tot 20september. We staan voorlopig derde, de eerste 3krijgen foto uitvergroot op canvas, alleen de is altijd andere grote, de 1ste krijgt supergroot..de 3de krijgt klein!! dus ik zou graag 1ste of 2de worden natuurlijk hahah!!!!!! hallo iedereen, mag ik vragen om te stemmen op Louise, we staan terug op 3de plaats, met 6stemmen verschil! Trotse mama's - Deelnemers
Ik heb eindelijk even de tijd om te reageren, het is best druk met een peuter en een baby en een laptop die niet doet wat ik wil. (mochten er spelfouten instaan sorry ik typ met mijn telefoon) Als eerste bedankt voor de felicitaties! En dan nu het bevallingsdatum verhaal Ik werd s'nachts om 3 uur wakker omdat ik moest plassen en ik had helemaal geen zin om uit bed te gaan maar toch gegaan, eenmaal terug in bed had ik wel krampjes maar ik dacht dat dit weer voorweeen waren maar ik kon niet meer in slaap komen en om 4 uur naar beneden gegaan om te timen. Eenmaal geïnstalleerd op de bank kwamen de weeën best snel achter elkaar maar ik vond ze niet echt pijnlijke maar toch kwamen ze om de 2-4 minuten en nog twijfelde ik. Ik dacht om 5 uur nu ga ik eerst douchen en als het nog niet weg is maak ik mijn man wakker en bellen we de vk, en ja hoor de weeën bleven en mijn man heeft om half 6 de vk gebeld. kwart voor 6 was ze er en zijn we naar boven gegaan en het bed klaargemaakt. Om 6 uur heeft de vk gekeken hoeveel ontsluiting ik had en dat was al 5 cm en heeft ze direct de vliezen doorgeprikt. Nou toen werden de weeën echt heel pijnlijke en heb ik nog even rondgelopen maar om kwart over 6 toch maar op mijn zij ga liggen en om 6.26 kreeg ik persdrang en mocht direct persen en 2 minuten later was Jip al geboren! Wat ging dat snel en wat een blijdschap gaat er door je heen bij de eerste schreef. En tot mijn verbazing ben ik helemaal niet gescheurd zelfs geen schrammetje. De kraamweek was lekker rustig en fleur is helemaal gek op Jip Ik zal zo proberen een foto te plaatsen!
Mooi kindje hoor Djennes! En wat een snelle en gemakkelijke bevalling, fijn. Heerlijk als het gewoon thuis kan. Is Fleur niet jaloers om alle aandacht? Wat een super leuke hollandse wikkeldoek heb je, heb je hem zelf gemaakt of ergens gekocht? Genietze!! Vervelend die bloedingen Matonneke, bij mij was dat omdat mijn slijmvlies extra gevoelig was tijdens mijn zwangerschap, dus ook mijn tandvlees bloedde extra snel, heb jij dat ook? Mn dochter is over haar sprongetje heen, ze is nu weer rustig en tevreden! Kan zelf zitten en zich optrekken, wat ze dan ook overal wilt proberen. Lopen lukt nog niet, ze valt ook pardoes om als ze staat. Ze slaapt ook een stuk beter, overdag ook. Ze speelt kiekeboe en verstoppertje, zooooo schattig. Gaat ze om de hoek in de gang zitten en dan gaat ze om een hoekje kijken en je roepen. En een soort annemaria koekoek, dus ze kruipt naar je toe als je je ogen dichthoudt en zodra je ze open doet dan gaat ze heel stil zitten en kijkt heel ondeugend. Kusjes geven kan ze ook als de beste, heerlijk Vanmiddag naar mijn oma, ze wordt 82, nog heel bijdehand. Ze heeft me laten beloven dat ik met de kleine langs zou komen, ze vertelt ook iedereen dat ze de kleine te zien krijgen haha. Fijne (en hopelijk droge) dag!
@djennes ohhh wauw! om van te smelten, zo een mooi kindje!!! Lijkt me inderdaad super, zo een vlotte bevalling!! hoe gaat het nu met Jip, drinkt en slaapt hij goed?? @mar2Bmam, super hé allemaal!! Lijkt me toch ook een hele vrolijke meid! al aan het denken voor broertje/zusje?? Hier begint het toch te kriebelen, maar we gaan toch nog wat wachten, misschien volgende zomer ofzo. Leuk dat je meisje kan tonen aan Oma, hier kan dat jammergenoeg niet. Oma is overleden, vind het zo jammer, dat ze Louise niet heeft kunnen ontmoeten, ze zou trots geweest zijn! en vooral omdat Louise een stukje is uit haar naam!! oma heette Marie-louise! verder kunnen jullie nog altijd stemmen lieve dames!! nog 9dagen te gaan!! er kan dus alle dagen gestemd worden, we staan 1ste, maar met minieme voorsprong we staan voorlopig eerste, Trotse mama's - Deelnemers
Djennis wat een mooi mannetje!! En wat een super bevalling, klinkt goed, die ga ik onthouden, als ik weer een horror verhaal hoor Mariska ben benieuwd of je wint!! Nog steeds niet echt kwalen, wel kapot als ik moet fietsen of traplopen, maar ja dat is niet zo erg! Nog 12 dagen en dan hoor ik het geslacht, ben zoooooo benieuwd!!
Zo daar ben ik ook weer eens een keer, ik was jullie al weken kwijt hier nog altijd geen nieuws te melden, toch maar de stap naar de huisarts gemaakt,over 4 weken mag ik naar de gynaecoloog, ben benieuwd, vind t superspannend allemaal of het wel goed zit daaro.
Mariska wat heerlijk van je hulp in huis. Grappig van jouw meid, ayessa wil alleen vers fruit en niet uit potje. Hihi. Ik stem weer mee. Hoe staat het er voor? Djennes knap mannetje is het ook. Die drukte snap ik heel goed. Dat is vooral de eerste jaren heel heftig. Naar mate ze ouder worden dan word dat ook minder. Hoe gaat het thuis? Mar2b wat fijn dat ze weer een blije meid is. Toekomstigemams heerlijk dat jij je goed voelt. Heb je een voor gevoel over het geslacht? Steppie welkom terug... Wat naar dat je toch de stap hebt moeten zetten naar de huisarts en nu dus ook naar de gynaecoloog. Hopen dat daar alles goed blijkt te zijn. Ik duim mee voor jullie. Hoe gaat het hier? Ayessa is een heerlijk hongerig meisje. Oudste zoon heeft wat moeite met concentreren . Jongste zoon heeft pfeiffer en wil overal de beste in zijn. Pfff onze jongste telg gisteren via de echo weer gezien. Echo nummero 7. Geheel tegen de verwachtingen in blijkt dat wij een zoon verwachten. Manlief loopt als de trotste man rond die er is. Eerst een dochter nu een zoon. Wat is hij trots op zichzelf. Haha... Morgen alweer 17 weken zwanger. Helaas ook weer last van veel pijnlijke harde buiken en onuitstaanbare hoofdpijn. Over 16 dagen de 20 weken echo. Spannend. Fijne dag allemaal nog. Xxx
@Matonneke ik denk een jongen, omdat ik daar steeds over droomde, maar goed je weet het niet Had jij hey gevoel ook van een jongen? En de rest van de dames hadden jullie een voor gevoel en klopte hij?? @Steppie Spannend, hopelijk wordt er dan meer duidelijk!
Zeker had ik een gevoel. Bij de oudste niet. Bij mijn tweede zoon wist ik het zeker: een meid. Volgens de echo's ook tot week 28 een jongen. Bij Ayessa wist ik zeker een jongen. Volgens de nub ook een jongen. Toch echt een meid. Deze keer wist ik het zeker een meid. Nub van een meid. Wat blijkt een jongen. Ik zit er dus eigenlijk altijd naast,maar het zal mij ook niks verbazen als het over twee weken toch een meid blijkt. Hihi ik ben benieuwd of het bij jou klopt. Xx
Dag dames, Steppie welkom terug en heel veel succes! Mariska de bevalling ging inderdaad heel snel, soms denk ik er nog steeds aan. Maar ik heb ook een paar x gestemd op jullie meisje! en heb je de hoofdprijs? Mar2b die omslagdoek had ik gekocht bij babypark en ik krijg er altijd leuke reacties op. vervelend he die sprongetjes daar krijg ik straks ook weer mee te maken haha Toekomstigemams weet je het geslacht al of ben ik te vroeg? Ik had het bij fleur fout maar bij Jip wist ik het echt zeker dat het een jongen zou worden omdat het een hele andere zwangerschap was. Matonneke een jongen wat leuk en ook voor je vriend!en je kleine meid heeft nu al voorkeur voor eten haha en beterschap voor je zoon! Hier gaat alles goed, wel druk met een peuterpubertje maar Jip is gelukkig heel makkelijk en snel tevreden. Helaas is de borstvoeding mislukt wat ik zelf heel jammer vind maar Jip heeft het belangrijkste binnen gekregen. Woensdag naar het cb ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Dag dames! Het wordt een jongen! Dus ik had goed gedroomd! Nu shoppen En wat zei het cb Djennes? groeten!
Ja je gevoel had het goed leuk een jongen! heb je er ook een echo van? Jip is goedgekeurd bij het cb, hij weegt nu 3930 gram en 53 cm. Hij is nog steeds heel tevreden en vind het altijd leuk om zijn papa onder te spugen haha en bij mij doet hij dat niet. Fijn weekend!