Hallo dames, Het lijkt me fijn om met meiden te kletsen die al een hele tijd bezig zijn voor een kleintje . 1e,2e,3e maakt niet uit. Ik zelf ben in april 2012 gestopt met de pil vanwege gezondheids klachten maar niet veel later besloten om er voor te gaan. Helaas zijn we al een hele tijd verder en nog niet zwanger. Al de onderzoeken gehad en het lijkt erop dat er geen verklaring voor is. 26 augustus een hsg gehad dus nu een half jaar proberen voor we verder gaan kijken. Hopelijk is dat niet nodig en mogen we alsnog spontaan zwanger raken ! Voor de rust doe ik aan voet reflex therapie en dit is echt een ontspanning . Hopelijk komen er meer dames gezellig kletsen. Groetjes wish
Hai wish, Hier sinds juni 2012 bezig zonder succes frustrerend hè! Ben je al bij de ha of gyn geweest?
Hee mart, Ja de gyn nu voor 6 maanden zelf klussen na hsg omdat spontane kans nog groter is als bijv iui. Jij?
Hier vanaf eind 2011 bezig, raak wel zwanger maar gaat steeds rond de 8 weken mis. Ook alle onderzoeken gehad en kunnen niks aparts vinden.
Hey ladies, hier helaas al vanaf september 2011 bezig Nu een ronde met utrogestanbolletjes en als dat geen succes heeft mogen we aan de iui. Vriendlief is helemaal oké. Ik heb helaas een eileider die links vrijwel dicht zit en waarschijnlijk een probleempje met de aanmaak van progesteron. En het is zooooooo frustrerend. Iedereen is zo zwanger, maar ik Klets graag mee
Allemaal 'bekenden' hier. Gezellig Wij moeten het nu minimaal 3 maanden zelf proberen. Alle onderzoeken zijn goed. Hoop dat het doorspuiten bij mij ook de kansen vergroot.
Bij mij ligt het waarschijnlijk ook aan de progesteron. Die lijkt af te zakken rond de 8weken waardoor ik een miskraam krijg. Nu krijg ik 100% zeker utrogestan wanneer ik zwanger ben. Gebruik jij ze vanaf de eisprong?
Mart, hoe gaat het nu met jou? Ik denk echt dat mijn berichten niet bij je aankomen Heel irritant. Had jij nog een pb terug gehad van mij?
Dayna: geen berichtje meer gezien. Gaat denk echt iets mis. Maar het gaat goed. Totaal geen pijn meer, alleen die wondjes jeuken als een gek. Vooral die boven mijn schaambeen. Maar terug jeuken staat niet zo netjes Ik heb dit keer trouwens geen idee waar ik in mijn cyclus zit. Waar zitten jullie op dit moment?
Wat gezellig allemaal bekende van elkaar, nou ik ken jullie nog niet maar gezellig dat jullie komen kletsten. Ja mart hopelijk helpt het doorspuiten hoop ik ook. Wat heftig dat het steeds mis gaat zeg! hier op cyclus dag 22 ben benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen! Heb wel het gevoel dat ik vroeg wil testen!
Wij zijn bezig vanaf februari 2012. Ik ben een keer kort zwanger geweest. Dit was wel spontaan. Probleem zit een beetje bij beide. Mijn hormonen waren laag. Had wel een eisprong maar dan van slechtere kwaliteit door de lage hormoonwaarders. Bij mijn vriend was de zaadkwaliteit niet zo goed. Ik ben nu met de laatste ronde clomid bezig. Heb al een afspraak staan bij de gyn de 20ste voor een verder behandelplan. Zelf denk ik dat ik geen hsg hoef omdat ik al een keer zwanger ben geweest. Zelf zou ik meteen doorwillen met iui, omdat ik denk dat we dan eerder kans maken. Vooral omdat de zaadkwaliteit ook niet geweldig is. Dus ik ben eens benieuwd. Ben er zelf gelukkig wel minder mee bezig. In het begin was ik echt helemaal hyperdepieper. Kan er nu wel goed mee omgaan.
Mart: Ja, echt stom! Ik ga denk ik toch maar even na vragen of ik de enige ben die daar last van heeft? Fijn dat de pijn weg is! En jeuk, dan geneest het zeggen ze Ik zit nu op dag 22 en nog geen ei gevonden temp ook nog steeds laag. Ik heb wel met een aantal van jullie in het NOD gezeten Alleen onder een andere naam Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn en het blijft plakken!!
Dayna, ja ik mag ze vaginaal inbrengen 3x per dag na de eisprong. Deze ronde voor het eerst. Bij geen geluk, iui met hormonen en nog steeds de bolletjes. Ik heb wel eens gehoord dat je ze vanaf je zwangerschap tot een week of 12 kunt doorgebruiken om een eventuele miskraam te voorkomen. Is dat iets voor jou? Linne, hoop ook dat je gelijk door mag naar iui. En hoop dat je de 20e wat meer duidelijkheid krijgt. Mart, 3 maanden is gelukkig niet al te lang. Wanner werd je "doorgespoten"? Die NOD forums heb ik een keer geprobeerd, maar werd er een beetje depri van. Iedereen die nog maar net bezig was werd zwanger, behalve ik. Dan toch liever zo gezellig beppen met een aantal dames die in hetzelfde schuitje zitten.
Ik moet nu beginnen zodra ik een positieve zwangerschapstest in handen heb. Tot idd week 12 van de zwangerschap. Dat was met de studie ook, alleen begon ik in week 8 naar week 9 met bloeden.
Linnepin: welkom. Jij hebt dus ook al een lange weg afgelegd. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Het kan best dat ze toch de hsg gaan doen. Er kan van alles gebeurt zijn waardoor de doorgang niet meer optimaal is. Dus misschien is het juist wel handig om te doen om je win kansen te vergroten Dayna: nog geen ei maar jij hebt ze toch wel vaker wat later? Wish: heb jij al een eisprong gehad? Moekie: vorige week zijn ze doorgespoten tijdens de kijkoperatie. Dus ik zit nu nog in die verhoogde kansen periode. Weet niet of we mijn ei dit keer goed benut hebben, want door het vloeien bijna niet gezellig gehad. Ik zit op dag 23 en ben de rust zelve. Alle pijntjes wijt ik aan die kijkoperatie. Ben er nu ook veel rustiger onder. Ik weet niet wanneer mijn ei precies was, wel dat ie geweest is. Maar weet dus ook niet of we goed benut hebben. En misschien omdat ik minder angstig ben voor de menstruatiepijn omdat de endo nu weg is.
Hee dames heftig allemaal zeg. Mart ja hier eisprong gehad vorige week gelukkig! Jij? Hier ook in de verhoogde kansen, ml zit voor t werk doordeweeks ver deze maand maar hebbe het ei denk ik goed benut. Groetjes
Hallo, ik praat graag mee. Ben al een tijdje bezoeker maar heb vandaag voor het eerst iets geplaatst. Wij gaan voor de 2e. De eerste keer duurde het ruim 3 jr voor ik zwanger werd, de 13e iui bleek succesvol (doordat ik 2x een miskraam had, mocht ik weer opnieuw het aantal behandelingen starten). Uit de onderzoeken kwam overigens niets naar voren. Deze keer is het slijmvlies in de baarmoeder maar op een klein stukje dik, de rest veel dunner en heb ik door een bbz (na 6e iui behandeling) nog 1 eileider. Mag weer 9 behandelingen als ik zou willen, maar ze raden aan om informatie over IVF in te winnen. Ik vind het soms lastig om ermee om te gaan. Zie om me heen ook de meest gelukkige gezinnetjes (Idd op Facebook, en maar blijven kijken hè..). Ben er me uiteraard van bewust dat ik de hoofdprijs al heb, maar zou het zo graag willen. Leeftijd speelt bij mij ook mee; ben al 37. Vandaag een iui gehad, dus zit ook in de wachtweken nu. Hoop op veel goed nieuws van ieder! Fijn om iets te kunnen delen met mensen die zelf een dergelijk iets meemaken.