ik maak me een beetje zorgen heb kleine uk al sinds gisteravond niet meer gevoeld. Manlief zei wel dat hij hem voelde, maar bij mij deed ie niks ook vandaag nog niks gevoeld.... normaal is ie 's morgens altijd wel even aan het stuiteren en 's avonds als ik in bed lig is hij ook erg actief.... zit ik me aan te stellen of......
[FONT="] [/FONT]We hebben de auto ingepakt en we gaan zo weg naar vrienden, om dan samen naar het park te rijden. Nog ff bijlezen ..hoezo verslaafd hahahaha Iedereen bedankt voor het plezier wensen! [FONT="][/FONT] [FONT="]@ tamtam:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Wat een heerlijk mannetje heb je zeg!![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ troela:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ja, ben geslaagd voor een bikini gelukkig.[/FONT] [FONT="]Vogele had de bikinis in de opruiming. Voor 20 euro een leuk setje gekocht waar mijn boobs in passen! Hahahaha. Ook voor Jonna nog een leuk badpak gekocht voor een 10-tje.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ juultje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Je stelt je nooit aan! Zeker hier niet hahahaha.[/FONT] [FONT="]Maar het kan heel goed hoor dat je je kleintje soms even niet voelt. Het is nog wel een beetje vroeg om je kindje iedere dag te voelen.[/FONT] [FONT="]Maar als je het niet vertrouwd, vk bellen![/FONT]
ik heb toch maar gebeld en mag om half 12 komen om even naar het hartje te luisteren! pffff ik ben zo vreselijk gespannen nu bah.. niet leuk dit
Juultje goed dat je even gebeld hebt voor je eigen gemoedsrust, Probeer je niet te druk te maken, je hoeft je kindje nog niet dagelijks te voelen wat ik begrepen hebt. Fijn zo even naar het hartje luisteren Ankje, een heeeeel fijn weekendje weg!!! Geniet ervan!! An1984, je hebt zelf ook niks uit je echo kunnen halen? Ik heb 1 foto van 15wk waar bij ons het geslacht goed op te zien is en toch had ik nog twijfels omdat het gewoon TE duidelijk is voor 15 weken hahaha (heb hem ff bijgevoegd ) Tamtam, wat een onwijs leuke foto's van je mannetje, super!! Meiden, wat groeien jullie buikjes hard, ik loop achter hahaha 2012mama, leuk weekend voor de boeg!! Veel plezier!! Dat trekkerige in me buik heb ik ook regelmatig vooral snachts wordt ik vaak wakker met buikpijn. Brrr.. al die bevallingsverhalen haha, kan meer nog niet veel bij voorstellen!!
@tamtam wat een knap kereltje!!! @juultje succes bij de vk, vast niks aan de hand, maar stress is zoals we weten zo slecht... ....... ehhh ik heb de toekomstige oma's erbij ingeschakeld, mijn schoonmama heeft al 25 pakken hahahaha!!! schaam schaam!! ik weet van mezelf dat me houding ook niet goed is, dus denk als we een paar weken verder zijn dat er echt ook iets aan me houding zelf gedaan moet worden.. ik heb doorgezakte voeten, enkels staan naar binnen, sta met overstrekte knieen etc etc.. weet je zeker dat je het niet over mijn vriend hebt???? die reageert met alles zo. babyshoppen.. dat doe ik same met mama/schoonmama/zus. als ik vraag wat denk je dat t wordt of heb je liever een... krijg ik een hmmmm als reactie, lijkt ehm allemaal soms niet zo te boeien, zal vast wel komen.. baal ook ik kan sinds 2 nachten niet meer op me buik slapen... pfff en ik ben een echte buikslapen, dus slecht geslapen.. bah zei het vannacht ook tegen me vriend waarna hij over me buik wreef, dus soms kan hij ook wel lief zijn hoor!!
pfff kaartjes aan t spieken heb nu al teveel leuke gezien, ben dol op berenkaartjes... dat wordt heeeeeel moeilijk...
Pfffff het hartje klopte mooi stevig en eine uk verplaatste zich steeds dus ze moest hem steeds opnieuw zoeken. eigenwijsje. waarschijnlijk reageerde ons kleintje op mijn drukte de afgelopen dagen. moet er dus op letten dat ik voldoende rust neem tussendoor. *diepe zucht* ik ben weer gerustgesteld
Goed nieuws Ik snap het wel hoor, ik voel het kindje helemaal nog niet maar heb wel een angelsound die ik de laatse weken steeds vaker pak omdat ik niks voel! Meid, Lekker rustig aan doen en lekker weekend gaan houden!
lief dat jullie allemaal zo meeleven zo fijn om hier soms even alles neer te kwakken en een reactie te krijgen Ik ga nu urine naar de huisarts brengen, moest ik van de vk doen omdat ik laatst een blaasontsteking had maar niet zeker weet of die over is. Daarna shoppen met een vriendin (voor haar dan). Eigenwijs ben ik he, niks niet stilzitten Fijne dag allemaal meiden!!
hey meiden juultje gelukkig ben je gerustgesteld meid!!!lekker shoppen maar wel rustig aan doen he!!! sjors en 2012 mama als jullie mij ff pb-en met jullie gegevens voeg ik jullie toe op hyves/fb. hoor dat sommige mensen mij niet kunnen vinden dus andersom mischien makkelijker? juultje had jou dacht ik een pb gestuurd he?? hier alles goed, net half uurtje op de bank gelegen maar kan niet slapen maar ben wel moe pfff. Neomi slaapt al lekker vanaf 12.45...
@Moestra: Sorry meis, heb geen Pb, tje van je gekregen..... zal straks nog eens kijken, misschien is ie verlaat.... @ Sjors en 2012mamma, leuk gezellig PB me maar even dan kunnen we Facebooken. Ik schijn niet te vinden te zijn op FB dus dan idd net als Ano, maar eff andersom.
Oei dat is idd niet zo handig.... Nu er maar van uit gaan dat die je niet gaat stalken..... gewoon eff een PB, tje sturen met sorry Ik Pb jou wel even, dan reageer je er maar gewoon op terug ok?
Ik heb ook facebook en hyves! Klets alleen nog niet zolang met jullie mee Maar als ht voor jullie ook niet uitmaakt lijkt het me leuk julllie toe te voegen/of jullie mij
@ Sab PB me maar.... hoe meer hoe gezelliger en is ook leuk dadelijk na de geboorte toch om lekker veel foto's te bewonderen en of je nu lang mee kletst of niet.... het is gewoon gezellig en leuk en daar gaat t om je hoort er al even bij als de rest hoor
hebben jullie ook hyves of alleen FB?? ik heb nl wel FB maar daar doe ik eigenlijk niets mee.... met hyves wel iets meer hihi.
Sab sluit me helemaal aan bij chelleke, pb me maar voeg ik je gezellig toe!!! Chelleke hahahah jij op fb met je:doe maar duur, lag helemaal in een deuk Ankje, was je helemaal vergeten, sorry, alsnog een heeel fijn weekend!!