April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hij heeft longkanker.. vorig jaar ontdekt.. hij heeft toen chemo en bestraling gehad en dat ging goed.. de tumor was helemaal weg, er zat enkel nog littekenweefsel... maar nu na 1 jaar is t weer terug.. een stuk kleiner als de vorige keer.. maar genezen zal het niet meer volgens de oncoloog... het kon wel uitgesteld worden maar ze kunnen niet zeggen voor hoe lang.. dus t is nu gewoon afwachten en kijken of de chemo goed aanslaat en hoe lang het wegblijft..

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    he je meiden wat een verhalen, en wat hoor je het toch een hoop he, de vader van troela ook al.
    en dan is je schoonzusje nog zwanger ook, dat zal het er niet makkelijker op maken.

Mijn schoonvader begint volgende week aan zijn bestraling, hij moet 38x. 5x per week.

volgende week pretecho leuk leuk

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Bah, inderdaad, vreselijke verhalen.

Moesch Ano en Juultje, heel veel sterkte!

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Bedankt lieverds... het is zo'n kutziekte. ik gun het niemand...

moesch sterkte! troela ook!!

5. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Verschrikkelijk inderdaad. :( Al die verhalen brengt ook weer veel bij mij boven.

Juultje, Anoniempjuh en Moesch, heel veel sterkte gewenst!

Ik weet ongeveer wat jullie meemaken... mijn moeder is vorig jaar in oktober aan kanker overleden. Het was bij haar te ver uitgezaaid, ze kreeg zelfs geen chemo of bestralingen, alleen een hormonenkuur ter vertraging van de ziekte en op het eind alleen pijnbestrijding. Ze had uitzaaïngen van de borstkanker van 6 jaar terug, het zat heel diep in haar darmen en lever. Ik mis haar elke dag, zou graag ook de zwangerschap met haar willen delen. Ze was nog maar 65.

Juultje en Anoniempjuh, ik hoop dat het voor jullie schoonzus en schoonvader allemaal goed gaat, dat de behandelingen goed aanslaan. Moesch, ondanks dat het niet te genezen is, hoop ik dat jullie nog lang van je vader kunt genieten, dat hij nog lang bij jullie mag zijn. Dikke knuffel allemaal!!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    2012 mama bedankt!!!
    tis mijn schoonvader, dus das natuurlijk toch anders als je echte vader, maar tis wel kloote, hij is ook pas half 50 en heeft een agressieve vorm, afwachten dus of de behandelingen gaan aanslaan...

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    josephine jee meid wat verschrikkelijk, e zo kort nog maar geleden.
    Kan me voorstellen dat het verdriet nog erg groot is, zeker nu je zwanger bent, hoop dit nog heel lang niet mee te maken, maar helaas hebben we er niks over te zeggen he, mijn ouders zijn in princiepe gezond(vader heeft alleen copd) maar zijn wel wat ouder, moeder 69, vader 72, maar hoop nog lang van ze te kunnen genieten.
    voor jou een dikke knuffel

8. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Dank je wel Anoniempjuh! Het is inderdaad nog maar kort geleden. Momenteel ligt mijn vader in het ziekenhuis (9e heupoperatie pfffft), maar mijn broertje woont vanwege zijn scheiding bij m'n vader met z'n dochter (bovenverdieping was vrij) en dit jaar heeft mijn broertje voor het eerst het huis weer versierd met kerst. Dus als mijn vader thuiskomt van het ziekenhuis, komt hij in een versierd huis. Dat was altijd mijn moeders dingetje... het huis versieren. Vorig jaar wilde m'n vader geen versiering in huis, begrijpelijk.

Achteraf denken we dat mijn moeder wist dat ze ernstig ziek was, maar dat ze niet naar de dokter durfde. Het heeft allemaal veel te lang geduurd. We waren erbij toen ze ging, kon voor die tijd nog alles zeggen tegen haar, weet niet of ze me nog gehoord heeft, maar het afscheid was verdrietig natuurlijk, maar ook mooi op een bepaalde manier. Ik heb mijn moeders make-up en haar gedaan, dat was het laatste dat ik kon doen voor haar. Had ze me jaren geleden ook gevraagd of ik dat wilde doen, toen was ze nog helemaal niet ziek en toen vond ik het een eng idee. Maar als je ineens ervoor staat, is de twijfel helemaal weg, dan doe je dat natuurlijk met liefde.

M'n moeder missen is extra bitter inderdaad nu ik zwanger ben. Ik probeer zoveel mogelijk te doen zoals zij het ook deed. Ik ga een geboortelap borduren, een geboortebord schilderen en de wieg zelf bekleden. Gelukkig weet mijn vader nog veel van hoe het was toen mijn moeder zwanger was, dus aan hem kan ik nog dingen vragen.

Jouw ouders zijn ook ietsje ouder dus (mijn vader is 70). Je moet een beetje geluk hebben met je gezondheid ook, mensen kunnen zo oud worden tegenwoordig, maar je hebt het niet voor het zeggen. Hopelijk kunnen ze nog lang van hun kleinkinderen genieten.

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Shit anoniempjuh, vergat jou helemaal sterkte te wensen. bij deze :(

jee josephine, wat erg dat je je moeder zo kort geleden bent verloren. wel heel mooi dat je haar 'eert' door veel te doen zoals zij dat deed. en idd extra moeilijk voor je nu je zwanger bent :( weet zeker dat ze van bovenaf naar jullie kijit en heel trots op je is.

wat zijn er vreselijk veel mensen met deze afschuwelijke ziekte. ik vind het beangstigend... denk elke keer: wie is de volgende?

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    sterkte meiden!

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Kom ook even aan alle meiden een knuffel geven!
    heb verder even het fut niet te reageren..

Allemaal een fijne avond!!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    meiden dikke knuffel, gaverdamme tis ook zo'n rotziekte...

13. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    meiden heel veel sterkte, echt een rot ziekte...

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ff snel gelezen, maar ff geen puf om te reageren sorry.

Wil wel ff de dames een hele dikke knuffel geven. Heel veel sterkte!

Vandaag ook rustig aan gedaan op mijn werk. Mijn collega's deden erg veel voor me en kon vooral veel werk verrichten achter de pc.

Vanavond mijn meisje weer opgehaald. Wat heb ik die gemist zeg!
    Ze vloog in mijn armen en kreeg een stevige knuffel....heerlijk!

Morgen gaan Jeroen en ik even de laatste cadeautjes halen en toch naar de gordijnen kijken hahahaha.
    Einde de middag naar mijn pa. We gaan gezellig met z'n 2en naar de Sligro voor boodschappen voor Kerstavond.
    Jonna blijft even bij Oma Bets.

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ben gisteren als laatste en nu weer als eerste.....hmmmm :p

Jonna werd om 6 uur wakker. Ze gilde het uit! Helemaal overstuurd, echt heel zielig. Naar gedroomd denk ik.
    Jeroen ligt nog even lekker te slapen, maar die zal er ook wel zo uit komen. Hij moet nog wat cadeautjes kopen en we gaan voor gordijnen kijken die ik al eerder had gepost.

16. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Ankje veel plezier en su6 vandaag met de gordijnen !;)

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen.

Hier net Finn naar de opvang gebracht. Gaat deze week maar 1 dagje. Eerst moest hij even erg wennen, maar al snel liep hij lekker rond met vriendje en vriendinnetje:)

Nu even lekker thuis, en straks met zuslief mee op controle bij de gyn. Ben benieuwd!
    Daarna nog even de stad in, wat kerstinkopen doen. Heerlijk die kerstsfeer! Finn geniet er ook enorm van:)

Gisteren heeft Manlief trouwens te horen gekregen dat hij de nieuwe baan heeft, waarschijnlijk per 1 februari gaat hij aan de slag.
    Erg fijn omdat hij het op zn oude werk wel een beetje gezien had...dus lekker om zo de feestdagen in te gaan:)

Ankje, succes met je gordijnenjacht...ben benieuwd welke jullie kiezen!

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

2012mama, fijn dat je man een nieuwe baan heeft!

Ankje, succes met de gordijnen :) Leuk Kopen kopen kopen hihi :)

Hier vandaag uitrustdagje want nog 9 dagen en tis oud en nieuw (jaja tel het af)! en heb dan zo goed als rust!!
    Gisteren drukke lange dag gehad dus heb het wel nodig vandaag!!

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ankje veel plezier vandaag!!!

sab had je me link nog gezien over de wiegjes?

2012mama, fijne dag!!!

xxx

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik heb op het moment echt een abbo bij de DA grrrr nu weer een hond met een gescheurde nagel, ver in het leven.. nagel is er jammer genoeg niet af.. hondje loopt de hele tijd op 3 poten.. vet zielig... 2 verschillende meningen van DA ene zegt, nagel trekken.. andere zegt pijnstilling en kan er niks aan doen... grrr kijk het nog even een dagje aan en anders dan toch maar nagel laten trekken...

Deel Deze Pagina