anoniempje jij ook sterkte met je schoonvader! josephine kan me voorstellen dat je je moeder nu extra mist tijdens de zwangerschap.. tis nog maar zo kort geleden.. vandaag een lui dagje denk ik.. niet zoveel zin en heb last van maagzuur, al sinds gister.. man heeft vandaag kerstborrel, geen zin om mee te gaan.. dus eet alleen met zoontje. gister online nog wat ff rondgekeken en heb besloten om een mdf boom te laten maken door iemand voor de kinderkamer.. en dan zelf nog verven. bij de folders van deze week een kortingssticker gehad van de karwei.. die is op 2e kerstdag geldig.. dus ga denk ik ff met man verf halen.. we gaan denk ik toch voor donkergrijs, tegen zwart aan..
@juultje, ano en moesch: wat een vervelende verhalen zeg, heel veel sterkte allemaal. Bij mijn vader is kort geleden prostaatkanker vastgesteld. Hij staat nu op een wachtlijst om geopereerd te worden en dit zal waarschijnlijk ergens in februari/maart gebeuren. En dan maar afwachten of er verder geen uitzaaiingen zijn. @Josephine: Heel veel sterkte. Ik kan me klein beetje voorstellen wat je voelt, ik heb ook geen moeder meer en had mijn zwangerschap toch graag met haar willen delen. Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder en dat maakt een hoop goed, ik hoop voor je dat jij dat ook hebt met je schoonmoeder. @fidel: vervelend zeg van je hond. Ik zou het wel goed in de gaten houden. De hond van mijn schoonouders had dat ook een paar jaar geleden, maar omdat dat beest zo hard was kwamen we er pas te laat achter en zat er al ontsteking in het bot. De enige optie die toen nog over was, was teentje helemaal verwijderen. Gisteren bij de VK geweest en alles was goed. Bloeddruk was 100/65 en mijn buik groeide goed. Ook het hartje klonk goed. Volgens de VK ligt de kleine mooi op schema om zo'n 3 kilo te worden, dus daar ben ik heel blij mee. En als verrassing toch nog een echo gehad, gewoon omdat ze het zelf ook zo leuk vindt om te doen. Dit heeft ze verder niet in het systeem gezet... Vanmiddag voor de 2de poging van de 3d echo. Hoop dat de kleine er dan hetzelfde bij ligt als gisteren, want dan valt er tenminste wat te zien. duim duim..... @Ankje: volgende afspraak bij de VK heb ik op 11 januari.
jaaa anoniempje had je link nog gezien.. Sorry vergeten hihi. Bedankt voor het opzoeken!! Is wel inderdaad te doen goedkoper, had er zelf ook nog ff verder op gezocht en ook wel wiegjes helemaal compleet voor niet al te veel geld. Gaat wel goedkomen wil er gewoon niet teveel geld aan besteden omdat het maar voor zo kort is. Fidel, arm hondje, verwen hem maar goed!! Moesch, vervelend zeg maagzuur, bahh!! Groot gelijk dat je lekker thuis blijft. Kenesia, fijn dat alles goed was bij de VK!!
Ben ik trouwens nog vergeten te vertellen gisteren. Jeroen is gisteren naar het AMC geweest om bloed te prikken voor het gen dat mijn sm heeft. Over 4 tot 8 weken horen we de uitslag. Die gordijnen doen we trouwens nog even niet. We zijn behoorlijk geschrokken van de prijs. Tis nog niet echt nodig, want er hangt al wel iets voor de ramen. Kernesia Fijn dat alles nog steeds goed is! Heel veel plezier vanmiddag met de echo! Mooie buik ook zeg! Zal van het weekend ff een foto maken.
Mooi buikje kernesia. grmfff moet nu echt boodschappen gaan doen Bah bah bah, wil de deur niet uit!!!
mooi buikje kernesia! moet ook weer s een foto maken! sab88 balen dat je de deur uit moet haha.. t regent hier al de hele dag.. om depri van te worden!
@ankje: Wat fijn dat je collega's je gisteren wat uit handen namen. Lief Ben je eruit gekomen met de gordijnen? edit: ik zie dat t niet gelukt is.. hmm.... ben je zelf niet creatief? Anders kun je misschien stof op de markt kopen en zelf gordijnen maken @2012mama: wat schattig, je kleine mannetje spelen met andere kindjes Is het gelukt met de kerstinkopen? Wat heb je geshopt? Wat fijn dat je man een nieuwe baan heeft!! wow! dat pak je toch lekker even mee zo voor de kerstdagen @sab: vind je oud en nieuw niet leuk dan, dat je aan het aftellen bent en ook schrijft dat je daarna rust hebt...Ben je lekker bijgekomen vandaag? @fidel: arme hond. sterkte.. @moesch: niet mee naar de kerstborrel? vind je dat niet gezellig? en die boom die je laat maken.. is dat zoeen die je ook bij de bouwmarkt kunt kopen? OF een andere.... Bij de karwei kost ie normaal 35 euro, weet niet wat door iemand laten maken kost, maar dat klinkt duurder??? @kernesia: he gatver, jij ook al iemand met kanker jee dus dat speelt nu ook allemaal nog. Waarom moet hij op een wachtlijst dan? Dat vind ik zoiets stoms... heb je een dodelijke ziekte in je lijf en dan kom je op een wachtlijst?? wat spannend nog ook, afwachten of er uitzaaiingen zijn, bah sterkte meid! Fijn dat alles goed was bij de VK. Jij ook al zo'n mooie lage bloeddruk! Kleintje 3 kilo? jee... das een ukkie dan, toch? 7 pond is gemiddeld dacht ik? hoewel ik tegenwoordig eigenlijk bijna 8 pond hoor.... Hoe is de 3d echo gegaan? Nu wel mooie plaatjes gezien? WOW mooie buik meid! Hier: IK HEB VAKANTIEIEIEIEIE!!!! tot en met 4 januari!! oooh hheerlijk!!! was er zo aan toe! Heb de hele week maar halve dagen gewerkt (nou ja... half in de zin van halve cliëntenbezoeken, dus 's middags thuis.. was steeds alsnog pas om half 3 klaar ) en dat merk ik nu echt wel. Ben niet zo chaotisch en gestresst als anders aan het einde van de week. Had ik echt even nodig. Heb net de boodschappen voor het weekend vast gedaan, ben ik mooi de kerstdrukte voor! Helaas waren er 2 dingen uitverkocht en moet ik dus morgen alsnog terug... GRRR... Ik ga voor kerst bij mn ouders tiramisu maken, voor t eerst, whhaaaahhh!!! lange vingers en mascarpone waren dus op, die moet ik morgen nog halen... En ik ga brownies met roomkaas en witte chocoladestukjes maken, yummm.... als ik iemand nog kan verblijden met het recept..... Verder ben ik geen zoetekauw hoor
juultjet.. nee had geen zin om mee te gaan haha.. vooral ook omdat mijn zoontje rond die tijd naar bed moet.. en ik heb al heel de dag last van maagzuur (gister ook) en bekkenpijn.. dus toch maar gepast! ik zag die boom bij karwei ook voor 35.. maar ik vind m zo kaal.. je kunt er wel vogeltjes enzo bij kopen maar die zijn 5.99 per stuk.. en ik heb iemand gevonden die ze voor 39.95 maakt in de grootte die jij wilt enzo.. en ze wilt m voor 29.95 voor me maken (excl verzendkosten)..
Zo...hier weer lekker thuis. Zo even eten met Finn en de rest van de avond niet veel meer doen...moe! Vanochtend met zuslief mee geweest naar het ziekenhuis. Alles goed behalve haar HB, nu moet ze morgen een ijzerinfuus, en dan volgende week weer prikken om te kijken of het hb stijgt...ben benieuwd. Verder kleine kerstcadeautjes geshopt. voor zoontje iets van Abrick (soort duplo) voor neefje playmobile, en voor de rest allemaal een geurtje. We doen niet echt aan cadeautjes, maar gewoon een kleinigheidje Morgenochtend komt een vriendin gezellig koffie drinken, en morgenmiddag pas ik dan op mn neefje, omdat zus naar het ziekenhuis moet voor dat infuus. savonds nog een verjaardag, dus zal wel lekker moe daarna zijn.. fijne avond allemaal!
Juultje Heerlijk vakantie!!! Genieten hoor!!! En je gaat goed aan de kook zeg, klinkt lekker hahaha Wij hebben een eigen vuurwerkwinkel (in Belgie)juultje dus deze weken echt gekkenhuis en wordt met de dag erger Toch wel zwaar dus erg blij als het voorbij is 2012mama, drukke dag voor de boeg dus gisteren! Vervelend zeg dat je zus aan een ijzerinfuus moet, hopen dat het werkt.
Hebben ze haar vitamine B12 en Foliumzuur ook meegeprikt? Dat heb ik dus, als ik niet genoeg vitamine B12 bij spuit (neem het via maag-darmkanaal niet tot niet voldoende op) dan daalt mijn ijzer ook meteen. Het kan een onderliggende oorzaak zijn van haar ijzertekort. Just a thought. hier gaat alles zijn gangejte. Ik ben verliefd op mijn kleine neefje en maandag mag ik weer de geur van verse baby opsnuffelen uit zijn nekje. Heerlijk! Onze zoon is een muzikaal tiepje. Hij houdt erg van muziek. Als er muziek aan staat dan begint ie te bewegen. echt een kind van zijn vader hoor, nu al. Verder ben ik pokkemoe en ben ik blij als het morgen 17 uur is.. twee hele weken vakantie. Héééérlijk. En daarna laat ik me vertroetelen door Lief, ouders en vrienden.
Juultje: mogelijk zou mijn vader ergens anders eerder geopereerd kunnen worden, maar dan krijgt hij een minder ervaren chirurg. Hij wil er graag een met meer ervaring. Gelukkig is het de minst erge vorm van kanker en is prostaatkanker erg langzaam (je kan er nog zo maar 10-20 jaar mee doorleven, daarom worden mannen boven de 70 vaak al niet eens meer behandeld). Hij kan dus best wel die tijd wachten volgens de arts. De 3d echo is vandaag oog beter gelukt. Het heeft nog steeds niet zulke mooie plaatjes opgeleverd als je soms ziet, maar de kleine lag er iig beter voor dn vorige week en we hebben dus wel wat kunnen zien. Zal morgen eens kijken of ik de plaatjes ingescand kan krijgen.
zwaai zwaai mn man is nu eindelijk aan de betere hand wordt vanmiddag isabel weer ziek allemaal overgeven en zelfs water bleef niet binnen. ze ligt nu te slapen en heeft lange vinger binnen kunnen houden, hopelijk krijgt ze het niet zo erg als mn man.
mijn schoonvader wordt ook behandeld voor prostaatkanker vanaf volgenden week. Alleen bij hem zijn ze daarna meteen gaan kijken of het niet uitgezaaid was, maar bij jou vader doen ze dat later pas. Mijn schoonvader heeft een agressieve vorm die niet geopereerd kan worden dus hij wordt nu bestraald, en dan hopen dat het aanslaat. kom later terug nu ff gtst kijken!!
Ano, ze zullen bij de operatie kijken hoe ver het precies zit. Gelukkig waren maar 2 van de 10 biopten besmet. Maar zelfs direct na de operatie kunnen ze nog niet weten of alles er uit is, dat kunnen ze pas weer een tijd later testen. Voor zover ze nu weten zit het alleen daar.
Hier vandaag babydump levering gehad kamertje, kinderwagen, maxicosi, verzorgingstas, box en nog wat accessoires. Heb de kinderwagen meteen opgezet..... hij is echt gaaf!!!!! Nu begint t echt te worden hoor.... Vandaag ook nog met mams bij prenatal en babydump geweest voor wat spulletjes te halen. We hebben nu zo goed als alles in huis... volgende week behangen en dan kamertje opbouwen..... heb er zin in.... Vandaag nog flink wat nieuwe positiekleding gekocht ( truitjes) want zelfs de only shirts die ik had die extra lang waren zijn nu te klein. Mijn buik groeit als een tierelier....... Dames hebben jullie ook zo weinig energie??? ik ben echt dood moe de laatste tijd.... heb ook veel last van bandenpijn vooral aan de zijkanten en de onderkant van mijn buik.... herkenbaar??? morgen om 13:00u heb ik ook heerlijk vakantie. Ik begin 2 januari weer..... Morgen gelukkig alleen nog even de groentes kopen voor bij de steengrill van maandag en dan ben ik er ook helemaal klaar voor.... Laat de kerst maar beginnen ik heb er zin in....
kernesia mooi buikje hoor. naomi123 heel veel beterschap voor je dochtertje, ik hoop dat ze snel weer opknapt. Vandaag zelf een rustig dagje gehad.
Lijkt wel of iedereen vakantie heeft, heerlijk zeg Chelleke hier ook weinig energie en ook last van me buik die ook heel hard gegroeit is. Inderdaad ook zo aan de zijkant en onderkant! Denk toch van het groeien of misschien toch als je wat teveel gedaan hebt. WAT GAAF DAT JE ZOVEEL SPULLEN BINNEN HEBT GEKREGEN Naomi, beterschap voor Isabelle
[FONT="]@ Juultje:[/FONT] [FONT="]Ben zelf wel creatief, maar niet met de naaimachine.[/FONT] [FONT="]Maar mijn stiefmoeder kan het misschien wel. Mijn Pa het namelijk zelf ook gezegd dat we anders een keertje op de markt moesten kijken. Dus dat gaan we vast en zeker een keertje doen.[/FONT] [FONT="]Wat heerlijk zeg, zo lang vakantie!!! Lekker van genieten.[/FONT] [FONT="]@ Unox:[/FONT] [FONT="]Wat heerlijk dat jou zoon zo muzikaal is zeg! Wat zou het gezellig klinken bij jou thuis.[/FONT] [FONT="]Nu lekker een paar dagen bij komen en uitrusten![/FONT] [FONT="]@ Kernesia:[/FONT] [FONT="]Super dat het een goede echo was![/FONT] [FONT="]@ Naomi:[/FONT] [FONT="]Het gaat niet op bij jullie he? Balen joh.[/FONT] [FONT="]@ Ano:[/FONT] [FONT="]Heel veel sterkte met alles lieverd.[/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT] [FONT="]Hier nog een zwangere die erg moe is! [/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Vr. 23-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tamtam78: Bloedsuiker testen[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT] [FONT="]12:45 Sjors22: 3D echo[/FONT] [FONT="]------ Tamtam78: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Do. 29-12-2011[/FONT] [FONT="]10:45 Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Di. 03-01-2012[/FONT] [FONT="]09:40 Sjors22: VK en bloedprikken[/FONT] [FONT="]19:30 [/FONT][FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="]: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 04-01-2012[/FONT] [FONT="]11:20[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="]: VK[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Ankje: VK[/FONT] [FONT="]Do. 05-01-2012[/FONT] [FONT="]10:15 2012mama: Gyn.[/FONT] [FONT="]14:00 Josephine76: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Vr. 06-01-2012[/FONT] [FONT="]------ JuultjeT: 3D echo[/FONT] [FONT="]Wo. 11-01-2012[/FONT] [FONT="]------ [/FONT][FONT="]Kernesia[/FONT][FONT="]: VK[/FONT] [FONT="]Za. 14-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Girafje75: 3D/4D echo[/FONT] [FONT="]Ma. 16-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Girafje75: bloedprikken resusfactor kindje[/FONT] [FONT="]------ Delfino: Gyn. Krijgt te horen of terug mag naar VK[/FONT] [FONT="]Di. 17-01-2012[/FONT] [FONT="]------ Girafje75: kolposcopie pap3b[/FONT] [FONT="]Ma. 30-01-2012[/FONT] [FONT="]10:30 2012mama: 30 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 31-01-2012[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Lyza: VK[/FONT]