April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ankje: ja het gaat hier geweldig uhmm uhmm... vandaar dat ik er zo weinig ben helaas.

ik moet de 28e december weer op controle zou je die kunnen toevoegen? ben hem al die weke vergeten door te gevn.

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier 5 januari weer controle vk..

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Volgens mij wel. Het is volgens mij puur het hb, en het was niet super noodzakelijk, alleen is de kz binnen 2 weken gepland en door nu nog het hb wat op te krikken zal ze zich waarschijnlijk straks fitter voelen, dus het was het proberen waard...

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    even weer een zwaai vanaf hier, een bagger nacht gehad dus ga zo nog ff plat. isabel elk uur wakker moeten maken, was erg vermoeiend voor me kreeg er elke keer harde buiken van.

isabel heeft een griepje, moeten haar veel vocht proberen toe te dienen op welke manier dan ook dus dat doen we maar. anders wordt ze straks opgenomen voor een infuus en dat wil ik echt niet!
    vandaag nog niet gespuugd dus dat is heel goed:)

5. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Naomi, sterkte met Isabel!

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Naomi
    Wat vervelend dat die griep bij jullie blijft hangen, en Isabel weer ziek is!

Beterschap!

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Zo, hier vanochtend vriendin met dochter op bezoek gehad. Was gezellig, kids leuk gespeeld:)

Nu eens ff de lege flessen verzamelen en dan een poging doen om de kerstboodschappen binnen te krijgen...

Daarna neefje ophalen en dan vanavond op verjaardag. Druk dagje dus!

8. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Naomi: sterkte met je kleine meid.

Heb net even 3d foto's ingescand. Ze zien er niet super mooi uit, maar er valt zeker wel wat op te zien.

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Naomi: Beterschap met je zieke meisje thuis

Wil alle dames die met kanker te maken een dikke knuffel geven en sterkte wensen, wat is het toch een rot ziekte.

Net de suiker test gehad en ik heb zwangerschapsdiabetes:(
    Nuchter was het 5,6 maar niet nuchter was het 8,6 dus te hoog.
    Heb nu zelf een apparaatje waar ik 7 keer per dag mijn suiker mee moet prikken tot er met maandag. Dinsdag of woensdag moet ik bellen en dan gaan we verder kijken.
    Moet volgende week vrijdag naar de gynaecoloog en diëtiste.
    Ben er wel van geschrokken, maar goed misschien valt het in mijn eten mee, want dat drankje is natuurlijk in 1 keer heel veel en dat heb je normaal niet.
    Zo met de feestdagen voor de deur moet ik wel wat aanpassen wat eten betreft, maar goed het is voor het goede doel.

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ tamtam: oei das niet zo heel fijn he.... stomme vraag, misschien heb ik het gemist, maar wanneer doen ze zo'n test voor de suiker, of wanneer kom je er voor in aanmerking..???

11. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik moest het doen omdat mijn zoontje bij de geboorte vrij zwaar was

12. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Oh balen Tamtam! Hopelijk valt het met je normale eten inderdaad mee. Moest je naar ziekenhuis van Harderwijk of Zwolle?

Heb hem zelf vorige week in Harderwijk gedaan, en vond ook dat je echt veel van dat vieze goedje moest drinken (koffiebekertje tot de rand toe gevuld).

Chelleke, ik moest hem doen omdat mijn zusje diabetes heeft.

13. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik krijg bij de volgende controle een diabetes test. omdat mijn moeder ook zwangerschapsdiabetus had.

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Oh ok, ik heb verder geen indicatie waarom ik die zou moeten krijgen, maar dacht dat ze ook keken naar hoeveel iemand was bijgekomen of zo hahahaha

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Maud: ik ben naar Harderwijk geweest.
    Ik moest idd ook een bekertje vol drinken.
    Werd er ook misselijk van, maar trok gelukkig snel weer weg.

Zo meteen een kerstborrel bij mijn zoontje op de opvang al staat mijn hoofd er niet zo na, maar goed we hoeven ook niet heel lang te blijven

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @tamtam: wat balen dat je zw.schapssuiker hebt!!!! hopelijk is het met een dieet op te lossen... ik heb de uitslag nog niet dus die zal wel goed zijn, ruim anderhalve week geleden geprikt namelijk.
    hier hoeven we trouwens geen vies suikerdrankje te drinken... eerst nuchter prikken, dan zelf ontbijten en na een uur weer prikken en dan een half uur later weer.

ik moet het doen omdat ik te zwaar ben, met 24 en 28/30 weken vorige keren was alles ook gewoon goed en isabel was maar 2980 gram hihih dus geen zw.schapssuiker gelukkig.

hier gaat het gelukkig al beter! mn man eet en drinkt weer redelijk wat en is weer een dag beneden geweest ipv alleen op bed te liggen. morgen moet hij zich aankleden van me en gewoon weer wat normaal doen hihi hij blijft nl een beetje in het zieke gebeuren hangen nu en kan daar niet zo heel goed tegen ;)
    isabel heeft al aardig wat gedronken vandaag, heb verschillende flessen en bekers gevuld staan met ander soort drinken zodat ze lekker zelf kan kiezen wat ze drinkt. ze heeft nu al meer dan 100ml op dus dat is meer als gisteren, ze heeft ook al 2 geroosterde boterhammetjes opgesnoept over de hele dag, slaapt nog wel veel maar dat is niet zo erg hebben wij ook rust. net zelf even 2 uur geslapen had ik wel nodig na vannacht maar 3 uur hebben kunnen slapen.

17. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zo zeer naar hoeveel jij aankomt, maar wel naar hoe zwaar je kindje wordt. Als je kindje erg zwaar wordt dan kan dat een teken van zw.diabetes zijn.
    Hier heb ik toevallig over zitten lezen toen ik woensdag in de wachtkamer bij de verloskundige zat...

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Jippie:) zie net dat ik nog maar 100 dagen heb te gaan;)

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Naomi
    Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat bij jullie hoor. Dit is echt klote.
    Ow lees nu dat het met Isabel al iets beter gaat. Gaat de goede kant op zo.

tamtam
    Las het al op facebook….wat ontzettend klote dit zeg! Heel veel sterkte met alles lieverd. Een hele dikke knuffel

chellek
    Hihihi….nu echt aftellen vanaf 100!

20. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ankje, spannend maar uiteindelijk fijn om te weten! Ik duim voor jullie.
    @juutjeT, heerlijk vakantie t/m 4 januari, geniet ervan!
    @sab1988, wow een vuurwerkwinkel veel suc6 en hopen op een goede verkoop! In NL heb ik het idee overal borden vuurwerk 60,70,80% korting tegen te komen enkel prijsvechten dus, niet fijn..
    @naomi123, veel suc6 met je dochter, hopelijk is ze snel beter
    @tamtam, oeh klinkt hoog idd, suc6 ermee

@chellek, zeker een mijlpaal! Ik bijna J

Hier ook drukke dagen met de winkel maar de kerst lekker vrij. Gisteren bij de prenatal nog de blijde doos opgehaald en een voedingskussen gekocht, wat is dat super! Lekker mee op de bank gezeten en heerlijk geslapen, voelde echt als verlichting voor mijn bekken.. Aanrader zeker als je m toch van plan bent te kopen voor het geven van borstvoeding.

Lieve meiden,

Wij wensen jullie allemaal gezellige dagen, doe t als het kan rustig aan en lekker genieten!

Dikke knuffel!

- X -

Deel Deze Pagina