April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @tamtam wat shit dat je zwangerschapsdiabetes hebt. hoop dat het niet te moeilijk voor je is om op je voeding te letten.. wel jammer zo met de feestdagen :( dan wil je toch juist gewoon kunnen eten zonder na te hoeven denken...

@naomi wat fijn dat het beter gaat met je man en dochter. hopelijk zijn ze voor de feestdagen weer helemaal opgeknapt!!

@chelleke woooow dat gaat hard, nog maar 100 dagen! yay!!

hier vandaag vreselijk aan het shoppen geweest en veel te veel geld uitgegeven.. Heb een mooie lichtblauwe vaas gekocht bij v&d en een kandelaar bij xenos (die ik vervolgens bij een andere winkel liet vallen, kapot, dus kon weer een nieuwe kopen), gordijnen voor de woonkamer en allebei een armband. ik heb een armband waar je met zo'n drukknoopsysteem verschillende chunks op kunt doen. elke chuck heeft een spirituele betekenis. ik heb een crossroads die staat voor de kruispunten in je leven en de keuzes die je moet maken en eentje van een soort schelp die negatieve energie verdrijft. vond het een mooi symbool. en leuk om in de toekomst nog andere chunks te kunnen kopen/krijgen. ennnnnn ik heb een piercing laten zetten!!! wilde al een hele tijd eentje in mn tragus (dat flubbertje aan de binnenkant van je oor), maar heb m destijd in mn oorschelp laten zetten. nu spontaan toch ook in mn tragus gedaan!! helemaal blij mee. ik ben klaar voor kerst ;)

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames... morgen heb ik het verschrikkelijk druk dus zal waarschijnlijk niet op de pc komen.
    Daarom wil ik jullie bij deze alvast hele fijne kerstdagen wensen en dat iedereen maar veel plezier mag hebben.
    Liefs xxx Chelleke

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ook vanaf hier iedereen hele fijne feestdagen!!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik wens ook iedereen fijne feestdagen toe.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hier nu ook alle cadeautjes ingepakt. Wat een hoop zeg! Phoe.

Voor Jeroen een speciaal cadeautje met 2e kerstdag. Heb een lakentje en een mutsje besteld met de naam van onze kleine meid.
    Ben benieuwd hoe hij gaat reageren.

Ik wens ook iedereen een hele fijne kerst!!! Dat iedereen maar veel leuke dingen mag krijgen.

6. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey dames

ik laat weer even wat van me horen.

wat een nare verhalen idd. Moesch, ano en juul heel veel stertke.
    Je hoort het veel te veel!!!!
    Josephine verschrikkelijk om je moeder te verliezen. Zullen moeilijke momenten zijn af en toe.
    Kernesia: voor jou ook een rotperiode zo te lezen. Bij mijn vader is 2,5 jaar terug prostaatkanker ontdekt. weten ze nog niet of er uitzaaiingen zijn? Wat was zijn psa waarde?? stertke!!!
    Mooi buikje zeg.
    Fidel: wat zielig van je hond. Ik heb vaker gehoord dat de nagel dan verwijderd wordt!!! is het niet te genezen?
    Chel: ben niet overdreven moe. Maar merk wel dat ik een dag nodig heb om bij te komen na een drukke periode.
    Naomi: wat zielig van je dochtertje. Hoop dat ze snel opknapt en dat jij vannacht bij kan slapen.
    Tamtam: he wat vervelend!! weet er eigenlijk vrij weinig vanaf, maar moet je veel aanpassen in je voeding?

Bij mijn vader hebben we eigenlijk goed nieuws gekregen. Het is maar hoe je het bekijkt, maar het zit zo. Mijn vader heeft lichte uitzaaiingen in zijn botten (wervels en heupen). Na onderzoek constateerde ze een vergroting van de uitzaaiing. Hiervoor heeft hij mri en botscan ondergaan. De uitslag belde de arts door en vroeg of ons pa geen last had van zijn rug!! mijn pa heeft gelukkig nergens last van en voelt zich vooralsnog niet ziek. Nu blijkt die vergroting een hernia te zijn. Wij waren zoooo blij met dit nieuws. Zolang hij er geen last van heeft gaat hij er niks aan doen natuurlijk. Dus dat was wel een positieve uitslag, Hoor je het hem al zegge. " ik heb goed nieuws ik heb een hernia" !!
    Verder blijven alle onderzoeken en uitslagen keer op keer weer spannend. Moet er niet aan denken dat hij over een tijdje in en fase terecht komt waarbij ze palliatief gaan behandelen. Bah…. nu nog maar lekker genieten van alle moment die we nog samen zullen gaan hebben. Hoop dat dit nog heel wat jaartjes mogen zijn. Daar wordt je je dan wel even bewust van hoor.

Wij hebben deze week ons 4e en laatste gesprek gehad met een gastouder. Zo'n leuk gesprek gehad en echt een leuk spontaan stel. 5 dgn zeer flexibel, wat wel fijn is als je in de zorg werkt. Dus we hebben voor haar gekozen. Ze was er zelf ook erg enthousiast over. Dat is dan vast geregeld voor volgend jaar.

Dames die vakantie hebben/krijgen. Geniet er lekker van.
    Voor iedereen alvast hele fijne feestdagen.

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Leuk hoor, vakantie en toch wakker worden om 6:30... gisteren ook al. ik wil uitslapen!!!!!

jullie ook allemaal fijne feestdagen meiden!!

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Kernesia...mooie foto's!

Tamtam, das balen zeg! En inderdaad even aanpassen...lastig, maar voor een goed doel!
    Hoe was de kerstborrel?

Linnie, leuk, de blije doos. Kan ik ook ophalen:) Fijn he een voedingskussen..helpt mij ook goed.
    Geniet lekker van de komende dagen!

Juultje, heerlijk dat shoppen!
    Je was mooi optijd wakker dus! Lekker genieten van je dag!

Ankje, leuk die cadeautjes, hier kleinigheidje, een lekker geurtje en voor Finn een abrick setje..
    Ben benieuwd hoe Jeroen reageert!

Troela, fijn dat het bij je vader goed nieuws was!

Hier vandaag nog een paar boodschappen doen, koffie drinken bij een vriend en dan vanavond eten bij schoonfamilie..
    Vriendlief moet vandaag nog gewoon werken, helaas.
    Maarja, vanaf vanavond ook lekker genieten voor hem!

Hier ook alvast iedereen super fijne feestdagen!!!

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wil jullie effe gauw hele fijne feestdagen wensen !
    Geniet ervan :)

Hier niet erg lekker dus ga er weer vandoor!

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Troela: Ik moet vooral op de suikers en koolhydraten letten dat ik daar niet teveel van binnen krijg
    @ Mama2012: De kerstborrel stelde niet zoveel voor, dus we zijn ook niet lang gebleven.
    Ik heb gelukkig goed geslapen ondanks het nieuws van gisteren.
    Mijn waardes zijn gelukkig goed, dus ik ben positief.
    Heb gisteravond warme chocomelk met slagroom een chocolaatje, een koek en 4 handjes borrelnootjes gehad en hij was onder de 7.0 en na dat ik patat had gegeten 's avonds was hij ook laag terwijl daar veel koolhydraten in zitten.
    De internist zei ook dat ik gewoon alles moest eten en als het te hoog uit viel moet ik het laten staan, dus zo doen we het ook maar.

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden!

jullie hebben het vast druk nu met de feestdagen!
    hier lekker rustig!

gister geweest zwemmen bij aquatis met mn man.. was ff heerlijk ontspannen!

kreeg wel een flesje drinken wat 6 weken over de datum was (fristi).... die mevrouw zei dat t niet erg was......
    heb echt ongeluk wat die houdbaarheid betreft.. eerst die eiersalade en nu dit weer.. pff.. na n paar slokjes pas de datum gecheckt!!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo daar ben ik ook weer eens. Mega drukke periode dit op alle gebieden vandaar weinig online kunnen komen. Daar komt na de feestdagen wel weer verandering in.

Bij deze wens ik jullie allemaal alvast gezellige dagen!!

13. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen hele fijne dagen gewenst!!!

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hele fijne kerstdagen voor iedereen!!!!!
    Geniet ervan!! :D

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Even een klein ego-berichtje. Zal zo ff bijlezen.

Jonna heeft op het potje geplast!

En het was nog een grote plas ook!!

Bij ons staat het potje in de badkamer. Ze gaat altijd even op het potje voordat ze gaat slapen of gaat douchen of in bad gaat.
    Ze wilt het zelf maar al te graag. Iedere keer geen plasje, maar de link legde ze al wel.
    En net......ja hoor een groot plasje!!!!

Er zitten hier 2 enorme grote trotse ouders!!!!!

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]@ troela:[/FONT]
    [FONT=&quot]Dat is nog eens goed nieuws zo vlak voor de kerst zeg! Al is een hernia ook niet fijn, maar in ieder geval beter dan kanker![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Fijn dat het allemaal zo goed klikte met de gastouder. Jullie zijn er helemaal klaar voor hahaha.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ 2012mama:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]En en? Hoe reageerde jou man?[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ tamtam:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Gelukkig goed geslapen. Dikke knuffel meis![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ MoesCH:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Tis wat met die datums he….maar gelukkig kan het idd niet zo veel kwaad met een paar slokjes.[/FONT]
    [FONT=&quot]Je lichaam zuivert het er wel uit.[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
    Ik heb Jeroen gisteren het mutsje gegeven met de naam erop. Werd een beetje emo! Hahahaha
    Vond het dus geweldig!

Ben benieuwd hoe hij reageert als hij het lakentje ziet.
    [FONT=&quot][/FONT]

Iedereen nog fijne dagen!!!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ankje: wat goed zeg van jonna. Trots gevoel is dat he?

Ons zoontje heeft eergister op wc geplast voor eerst met verkleiner erop. Zo trots waren we ook klein cadeautje gekocht voor hem

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat goed van Jonna, ik las het al op Facebook :D

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Vruchtje....
    Ja dat voelt echt enorm trots dit! Wat worden ze ineens groot!!! Ze wordt al een grote zus...maar het begint nu al! Hahahaha

Wat goed van jullie zoon zeg!
    Jonna wil soms wel op de wc zitten met verkleiner, maar dat is meer voor de plezier.

Heb ook 2 buikfoto's
    Bekijk bijlage 209607

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten

Deel Deze Pagina