April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Vandaag een hang-dagje gehad. Heb erg veel geslapen. Kon echt merken dat de afgelopen dagen eigenlijk net te veel was.
    Dus ik zei tegen Jeroen…denk dat we vandaag niks gaan doen….hij geloofde zijn oren niet hahahaha.

Net heerlijk gegeten. We hadden nog aardig wat vlees over van gisteren, dus wij hebben nog even lekker met z’n 3en gegeten.

Straks gaan Jonna en ik lekker in bad.

Chelleke
    Het kan heel goed dat je de kleine vanaf de buitenkant kan voelen liggen hoor. Dat kunnen wij ook.
    Jeroen smeerde mijn buik gisterenavond in en voelde de kleine goed liggen.
    En dat je soort van harde buiken hebt, kan ook erg goed. We zijn natuurlijk erg druk met de kerst.
    Zou me niet zo’n zorgen maken hoor, maar als je nog steeds ongerust bent….gewoon even bellen.
    Dikke knufff!

Ano
    Zo dan! Die is echt zwart! Hahahaha…ben benieuwd hoe het gaat worden!

2. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Fijn te horen dat jullie ook wel eens een emodagje hebben !

@Ankje wat fijn een rustdag, die heb je inderdaad echt nodig af en toe..;)

@Annoniepjuh wauw hoe ga je de aankleding van het kamertje
    doen ? ik vind het wel gaaf dat je niet voor de standaard baby kleurtjes ga. hou ik wel van !
    mijn buikomvang is nu 104 poepoe ;)

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!

Hier weer een redelijk normaal dagje:) Gisteren heerlijk gegourmet bij mijn ouders...was erg gezellig, maar waren toch ook erg moe.
    Gisteren nog een kleingheidje dus gekregen onder de boom...2 heerlijke geurtjes.
    Finn heeft de dierentuin van Abrick ontdekt..zit er al de hele ochtend mee te spelen. Verder een bob de bouwer puzzel en een visspelletje..

Lagen om half 10 al te slapen...heerlijk even bijtanken!

Vandaag even dagje opruimen, zo even naar mn ouders, die krijgen een loge en verder niet veel plannen.
    Morgen dan maar boodschappen doen, want donderdag zijn zus en ik jarig...
    Vind het altijd wel rare dagen hoor, met al die verplichte dingen...nooit echt helemaal vrij, maar wel gezellig.
    Kijk ook erg uit naar oud en nieuw.

Wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?

Hier gezellig naar mn ouders, zuslief komt daar ook, nog wat vrienden van ons/ouders..dus leuk.
    Vriendlief is dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar oudjaarsdag weer vrij, en gaat eerst carbid schieten met mn vader, zwager en nog meer mannen...

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hoi meiden!

blij te merken dat ik niet de enige ben die extra moe is deze dagen... hier ook gezellig gehad. eerste kerstdag bij mijn ouders met mijn 4 broers+vrouwen+kinderen. tis altijd erg druk maar wel heel gezellig. dit jaar wel dubbel ivm schoonzus, maar dat maakt zo'n dag dan ook wel weer bijzonder.

2e kerstdag bij ons met schoonfamilie. Schoonmoeder+vriend+zijn dochter+schoonzus+zwager+neefje+nichtje. gegourmet... standaard haha.. direct daarna alles opgeruimd en ook de kerstboom de deur uit gedaan. leuk hoor zo'n ding maar het staat in de weg en geeft troep. ben er meestal na 3 weken wel klaar mee!

en ooohh wat heb ik lekker geslapen vannacht! en zelfs tot 8:30!!!! Woehoeoe! moet zeggen dat ik me ook wel fris voel nu :)

Zo even een paar kleine boodschapjes doen. vanmiddag komt een vriendin/collega langs. gezellig!

ik ga morgen maar weer even zwemmen denk ik. zag op de weegschaal dat kerst me 1,5 kg extra heeft opgeleverd hahhaha. zal ook wel komen omdat mijn stoelgang vreselijk in de war is. normaal kan ik elke dag, vaak zelfs wel 2 keer. nu kan ik soms 3 dagen niet!! ik voel ook dat het me dan dwars zit in mijn buik, maar er komt gewoon niks. iemand tips? zou ik probiotica mogen gebruiken nu ik zwanger ben?

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hallo dames!

hier gister eindelijk verf gehaald voor het kamertje en begonnen met behang er af te trekken.. bleek dus nog behang van de vorige bewoner onder te zitten.. pff wat een rotwerk.. dat eraf gepeutert.. en nu blijken er gaten in het beton te zitten.. dus nu woningbouw gebeld en kijken of ze t komen stucen..
    krijg volgende week pas antwoord van ze. dus t houd allemaal op.. hopen dat dat ook snel in orde is zodat we eindelijk kunnen beginnen!

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Oeh balen is dat Moesch! Morgen gaat mijn schoonvader muur repareren boven bij de kinderkamer en de keuken en de kinderkamer behangen. Jeuj!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    sorry meiden heb niets bijgelezen. het is hier nog steeds een ziekenboeg! man met kerst weer ziek geworden maar is nu weer beter gelukkig. nu is isabel weer aan de beurt, echt he ik vraag me af wanneer we weer eens ons rustige leventje terug krijgen....

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ juul: hier ook morgen de kerstboom de deur uit:):) rust in huis en mijn hoofd hahahaha. Donderdag wordt het kamertje behangen ( op een wand na dan want de verwarming moet er weer af...... hangt scheef en we krijgen de raam niet meer open, maar er moet iemand komen die kan lassen en dat kon die man niet) maar goed de rest kan evengoed worden opgezet ( kamertje) dus dat zal het weekend wel gebeuren. mijn vader komt helpen....

Vandaag met schoonmoeder en schoonzusje gaan winkelen erg gezellig, maar ben blij toe weer thuis te zijn. beentjes omhoog en de rest van de dag op de bank met mijn dekentje.....
    Ik ben kapot moe.....

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    HEb trouwens net zo'n tummy tub gekocht.... echt fijn zo'n ding... Oh ja en nog wat kleertjes voor de kleine maatje 62-68... afgeprijsd voor 2,50 bij de babydump.... ik dacht meenemen voor de zomer en het najaar....

10. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb weer een paar mooie buikfoto's langs zien komen.

@Juultje: probeer anders eens Laxo van Roosvice, baadt het niet dan schaadt het niet.

@Chelleke: ik heb de laatste tijd ook wel vaker last van een gedeeltelijk harde buik. Maak me er niet al te druk over, maar als je twijfelt gewoon de vk bellen hoor.

@emodagen: echt totaal geen last van hier. Maar heb sowieso weinig last van zwangerschapskwalen vind ik. Heb vorige week wel een paar dagen gigantisch last gehad van brandend maagzuur. Verder heb ik het de laatste tijd warmer (ben gewoonlijk een giga koukleun, dus op zich niet zo erg). Maar nu de laatste paar nachten word ik wakker en dan ben ik zwaar bezweet (eigenlijk alleen tussen mijn borsten) en ook vandaag op mijn werk had ik het super warm en heb ik mijn vest uitgetrokken.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    dames hoop dat iedereen prettige kerstdagen heeft gehad??

hier 1e kerstdag lekker vrij gehad, 2e kerstdag gegeten en kadootjes bij mijn mama lekker verwend zelfs frummel heeft al de eerste kadootjes gehad. vanmorgen weer moeten werken bah dat viel wel tegen hoor.

ohja hondje is weer zo goed als in orde nageltje is idd getrokken onder narcose... gaat nu aan de beterende hand. gister iets te enthousiast geweest begon weer iets te bloeden maar gaat nu weer goed ze loopt er weer iets op.. dus komt weer helemaal goed...

12. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @fidel: fijn dat het met je hondje de goede kant op gaat. Blijft sneu he zo'n onafhankelijk beestje. Maar met een goed baasje komt alles goed.;)

@Chel: dat is nog eens goedkoop shoppen.

@Naomi: he wat vervelend dat het bij jullie maar niet beter wordt. Het lijkt wel of ze elkaar keer op keer weer aansteken. Dat de rust maar gauw wederkeert.

@2012mam: met oud/nieuw moet ik eerst tot 21.30 u werken. Als ik thuis kom zijn er vrienden bij ons thuis waar we het samen mee vieren.

Bij de hema hebben ze nu alle kleertjes 1+1 gratis. Heb vandaag wat setjes in maat 50 gekocht. Heb er nu 4 en laat het er bij.
    Heb ook een setje in mt 56. Hoeveel hebben jullie aan kleertjes????
    Vind het vinden van pyama's zo lastig. (behalve prenatal) Heb nu zo'n overslag slaappakje gekocht zonder voetjes.

Ik heb ook echt ff bij moeten komen van de feestdgn. Alleen van niks doen, gezelligheid en eten ben ik gewoon bekaf geweest. Gisteren weer tot 23.30 uur moeten werken en vandaag heerlijk vrij gehad. Een dag gehad zonder verplichtingen. Echt heeeerlijk. Dit was lang geleden.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @fidel: fijn dat het beter gaat met je hond! geneest gelukkig vrij snel meestal

@troela: ja daar lijkt het wel op he! hopelijk hebben we het nu voorlopig wel gehad.

@pijnlijke buik: hier soms een pijnlijke harde buik maar meestal doen ze geen pijn. dat 1 kant hard is heb ik ook weleens dat is de kleine meid die ik dan voel ;)
    kan goed voelen waar ze met haar ruggetje ligt hihi, nog even dan zal ik de billen ook wel goed kunnen onderscheiden :D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    isabel heeft trouwens een oorontsteking aan 1 kant, de andere kant is wel geirriteerd dus vandaar dat ze zo ziek is en pijn heeft.
    nu pcm geven en veel knuffelen en hopelijk is het snel over!

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Naomi: balen van de ziekenboeg, mag nu wel een keertje overgaan. Zielig je kleintje oorontsteking kunnen ze zo een last van krijgen.

2012mama: ik denk dat we het dit jaar lekker rustig houden met oud & nieuw. Dus waarschijnlijk lekker met zijn drietjes thuis.

Hier (nog) geen last van harde buiken. Kan geen kwaad, maar misschien wel dan wat rustiger aandoen

chelleke: lekker geshopt slim hoor:) en leuk natuurlijk

Troela: ook goed geshopt dus. En ik ga zo gelijk even online bij de Hema kijken.

Fidel: fijn dat het goede kant op gaat met je hondje

Hier vandaag gewerkt valt niet mee. Morgen nog een dagje en dan 4 dagen vrij:).

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey ladies!!!

juultje, ik heb laatst toen het gewoon niet lukte, de ha gebeld en lactulose gekregen, dat mag dus als je zwanger bent, dus als je er echt last van hebt even bellen.
    anders eerst roosvisee laxo proberen of sochtends op de nuchtere maag een glas lauw water.

troela, pyama's gebruik je in t begin niet zo veel hoor, tenminste ik niet.
    ze slapen dan zoveel en hebben nog makkelijke zachte babykleertjes aan dat ik ze daar gewoon in laat slapen.maar shoppen is wel altijd leuk natuurlijk hahaha.

chelleke ow leuk leuk er gaat wat gebeuren in de babykamer, das altijd leuk he.,en lekker geshopt, nu lekker uitrusten dan he!

moesch hmmm pokkebaan haha, maja als het maar mooi wordt dan!!!!

Ankje, leuk dat je dat zo kunt onderscheiden, kan ik echt niet haha.balen zeg oorontsteking, hier ook vaak gehad met Neomi vorige winter, hoop nu niet...

hier:vandaag samen met manlief naar de zwaluwhoeve geweest, wel veel bekijks met me buik zeg haha, maar ach was best leuk voor een keer, maar wel reteduur zeg.

morgen pretecho, was nog iemand morgen toch????sjors????

ben benieuwd!!!

xxx

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Naomi: Ach gatsie oorontsteking hopelijk is ze snel weer beter

@ 2012mama: Wij gaan met oud en nieuw naar vrienden vlak bij ons.

@ Troela: Leuk he goedkoop shoppen.

@ Anoniempje: Lekker hoor de zwaluwhoeve. Ik heb morgen ook de pretecho:) om 10.30 uur erg veel zin in.

Hier ook gezellige dagen gehad.
    1e kerstdag met z'n drietjes thuis en 2e kerstdag bij mijn ouders en broertje gegourmet.
    We hebben daar ook ook geslapen en vanmiddag zijn manlief en ik weer naar huis gegaan en Danian blijft tot er met vrijdag bij mijn ouders.
    Wij gaan Danian nieuwe kamer klaar maken zo goed als het kan doordat we volgend jaar een renovatie krijgen gaan we nu niet behangen dat doen we dan. Nu zetten we wel zijn nieuwe kast en dergelijke erin zodat hij er kan slapen.
    Morgen vroeg eerst naar de VK en daarna de pretecho.
    Mijn suiker waarde is de laatste dagen steeds goed geweest terwijl ik toch wel gegeten heb zoals ik normaal eet en zelfs meer ivm kerst wel wat aangepast en dat ging goed. Morgen vroeg moet ik weer bellen, dus dan kijken wat ze zeggen.

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik probeer het hier weer ff bij te houden.........

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tamtam fijn dat het zo goed gaat, veel plezier morgen!!!!!

fotootje van mij van vandaag, bijna 26weekjes

Bekijk bijlage 210253

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hè meiden, even half bijgelezen met iPhone! Iedereen zo te lezen goede kerstdagen gehad! Ik moet nog 4 lange en vooral drukke stressvolle dagen werken en dan is het weer klaar voor dit seizoen. Zal echt blij zijn!!! Dus meiden zal pas januari zijn eer ik weer fatsoenlijk kan reageren gezien ik nu in hotel slaap zonder normaal internet en verder van 8 tot 22 in de winkel ben ( en mag uurtje rusten wel tussendoor hihi). Doe het allemaal rustig aan zo de laatste dagen van het jaar! Ik probeer wel ff bij te spieken af en toe hoor :) dikke knuffel vanaf hier!!!

Deel Deze Pagina