April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    juultje, ben zelf ook niet echt van medicijnen, maja als het niet anders kan wil je graag hoor haha.
    ja draag wel naar voren, net als bij Neomi, geslacht zegt dus ook niks haha.
    Maar jij hebt ook echt een prachtige buik, en zo mooi slank!!!!!

unox ahh arme baby haha, hij lag zeker net lekker te slapen.nou jij ook trusten alvast ;)

hier:echo gehad, alleen was weinig te zien, hij keek naar zijn kont met de armen ervoor, hebben het gezichtje even gezien en paar foto;s ervan, maar we mogen over 2 weken nog even terug komen!

net het rolgordijn op de babykamer opgehangen:zwart!!!!

xxx

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow en diegene die de hema tip gaf, bedankt!!!!!echt super goedkoop allemaal.
    leuke wintervestjes voor jongens, van 19.95 voor 12eur en dan nog 1+1 gratis, dus 6eur per stuk!!!

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hey meiden !

Zo 5 dagen niet geweest..en niet alles bijgelezen.. Sorry !
    Erg druk geweest en super leuke kerst dagen gehad :D
    Mannetje heeft nu 2 weken vakantie en gaan samen wat leuke dingen doen, vandaar zo weinig hier.

Hoop dat jullie ook allemaal leuke kerstdagen hebben gehad en nu op naar oud & nieuw..gaat zo snel allemaal :)

Hier vandaag 3d echo gehad, vond het erg leuk :D zo blij onze kleine man weer te hebben gezien en ook paar mooie foto's gehad. Helaas bleef dit echt bij een paar want hij ligt heel diep in mijn bekken met zn hoofdje en ligt ook nog tegen de baarmoederwand aan gedrukt met zn hoofdje, dus niet veel foto's van zn koppie..ondanks dat vond ik het nog steeds waard om het gedaan te hebben :D Was zo mooi en zo leuk en hij is zo bewegelijk ! Echt niet normaal..ze had nog geen 2 tellen om het vast te leggen of hij was alweer gedraaid haha.
    Nu weet ik ook wat ik voel, in mijn rechterzij elke keer een harde bult en helemaal scheve buik, blijken de voetjes te zijn :) en in mn linker zij ligt het kontje :) ( gisteravond nog geinen dat we m een tik voor de billen zouden geven of over zn bolletje zouden aaien :p aangezien we niet wisten wat we voelden ) Soms is het best vervelend, maar ook weer leuk natuurlijk. Ben blij dat ik hem zo goed voel :) Het is wel een beetje pijnlijk in mn ribben en mn maagzuur word met de dag erger :( ( heb dit al vanaf dag 1 ongeveer ) Ook weet ik nu waarom ik elke keer een plas gevoel heb, omdat hij met zn hoofdje elke keer naar achteren drukt en dan mijn blaas 'klem' zet.
    Ben zo blij als de overige 13 weken om zijn, vind het geweldig om zwanger te zijn en mag zeker nog niet klagen, want heb niks bijzonders behalve rugpijn en maagzuur maar wil hem zo graag in mn armen houden en hem in real life bekijken ! :D

Sorry voor mijn hele ego verhaal...ga vanaf nu weer goed bij lezen en op iedereen reageren:)

Iedereen een dikke knuffel !

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen,

Sjors, wat leuk, zon leuke echo..en heerlijk om jullie zoon even weer te zien! Ik kijk ook uit naar de bevalling hoor. Vind het zwangerzijn ook heerlijk, maar ben zo nieuwsgierig!
    Ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden, als mn zusje volgende week bevalt..

Hier vroeg wakker op mn verjaardag. Niet zozeer door mij, maar door Finn. Zit nu lekker met laptopje en kopje thee op de bank, ff relaxen. Beetje last van mn darmen/buik enzo dus niet zo fit helaas..

5. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @2012mama van harte!!

Hier ook nog steeds maagzuur en nu ook rugpijn.. Vandaag een dagje vrij maar ga shoppen met mijn mams dus nog niet heel veel rust.. Kinderkamertje is inmiddels behangen en kast commode en ledikant staat, vandaag nog kijken voor de accessoires ed van de kraamlijst.. En idd even spieken bij de hema!

Fijne dag allemaal! X

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Jeroen net naar zijn werk gebracht.
    Straks moet ik even voor controle naar de verloskundige.
    Vanmiddag even langs vrienden, en vanavond vuurwerk halen en bij mijn moeder eten! Gezellie!!!

2012mama
    Gefeliciteerd!!!

Ano
    Wat jammer dat je niet veel op de echo kon zien zeg. Maar wel erg leuk dat je nog een keertje mag!!
    Wanneer is dat?

Hema
    Ga ook maar eens even kijken.

Sjors
    Wat een geweldige echo zeg. En wat grappig dat je die kleine zo goed voelt!
    Ook hier is mijn buik soms scheef hahahaha.

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Bedankt voor de felicitaties!

Linnie, wat lekker dat de babykamer bijna af is. Veel plezier met shoppen vandaag.
    Maagzuur is idd erg vervelend. heb er dit keer nauwelijks last van. Heb nu vaak diarree..ook erg irritant!

Ankje, succes bij de vk!

Hema...tot wanneer is die aktie eigenlijk?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @2012mama: gefeliciteerd!!

@sjors: leuk zo een echo :)

@ankje: suc6 bij de vk!

9. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal,
    Bedankt voor de tip..
    Ik ga denk ik vanmiddag ook even bij de hema kijken, even kijken voor een babypakje maatje 50, want die heb ik nog niet, alleen maar maatje 56 en 62. Hoeveel babypakjes van maat 50 hebben jullie?

linnie heel veel plezier met shoppen :)

Anno jammer dat jullie niet zoveel konden zien op de 3d echo

2012mama gefeliciteerd :)

10. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Hier 2 pakjes maat 50

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @2012mama, Gefeliciteerd !!
    Dat kan ik me voorstellen ja :) Straks zo'n kleintje erbij en dan wil je nog meer dat de uitgerekende datum er is haha.
    Ik ben hard aan het aftellen..nog 13 wekn, nog 91 dagen :p

@Ano, wat balen meid dat je niet zo veel op de 3d zag, je mag tenminste nog terug komen :) dat is erg netjes.
    Hier doen ze dat dus niet...4 mooie foto's en dat was het.

@Linnie, vervelend he dat maagzuur en rugpijn...vandaag dagje vrij is lekker :) ookal geen rust, je gaat wel iets leuks doen !

@Ankje, Leuk dagje meid ! Geniet ervan :)

Hier vandaag weer wat bericht van het bemiddelingsbureau gehad, eindelijk....zou het in eerste instantie vorige week donderdag al weten maar dat heeft dus nog effe wat langer geduurt :$
    Moet nu weer terug naar een arbo arts, die gaat bepalen of het ten gevolge van de zwangerschap is dat ik niet kon werken of dat het ten gevolge van emotionele problemen is en dit niet onder de zwangerschap valt. Hier moet ik dan maandag heen en dan moet het weer naar het uwv gekoppeld worden...zucht...alweer wachten. Als het uwv dan besluit om nog steeds niet te betalen krijg ik pas een voorschot of volledig ziektewet uitbetaald van het bemiddelingsbureau..dus ben benieuwd hoelang ik nu weer moet wachten.

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden!

hier gister bij de hema geweest en heb wat pakjes ingeslagen!
    ook een pakje gekocht voor in het ziekenhuis.. truitje in maat 50 en broekje in 56.. broekjes maat 50 waren allemaal op haha..
    dan maar broekje beetje omslaan!

het was echt super druk in de stad.. was blij toen ik weer thuis was!

vandaag ook weer flink stress gehad met het waarborgfonds.. ik word echt moe van ze en zo kwaad:x
    ze willen ons afschilderen als fraudeurs, daar word ik zo kwaad om.. ik heb helemaal niks fout gedaan:x

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten

Net terug van de vk.
    De vk zit meestal in de praktijk maar op donderdag ochtend zit ze bij onze huisarts.
    En je raad het vast….ja ik zat bij de praktijk hahahahha.
    Heel toevallig kwam mijn buurvrouw daar ook. Die had een afspraak na mij.
    Gelukkig is het maar 10 min. rijden dus gauw naar de huisartsenpraktijk gereden.

Ff gauw bloeddruk gemeten en naar het hartje geluisterd. Alles was goed.

Sjors
    Wat een gedoe zeg!

Moesch
    Oooh. Kan me jou kwaadheid heel goed voorstellen. Grrrr.

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @sjors balen dat je je geld maar niet krijgt!!

@ankje fijn dat alles goed was.. ik mag 5 januari weer!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ mamma2012: gefeliciteerd en een hele fijne dag!!!
    @all: druk bezig met het behangen van de babykamer...... zooo leuk. dadelijk even naar de HA om urine te checken en vanavond heerlijk uit eten met de voerburen..... Grieks jummieeeeeeeeeeee

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Leuk dat je zo bezig bent met de babykamer chelleke! Ben benieuwd naar de foto's.

Hier nog geen tijd om de babykamer te doen.

Ik ben al wel begonnen met de letters van de naam van onze dochter in piepschuim.
    Men!!! Wat geeft dat een troep....whahahaha

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Net even bij HA geweest... blijk toch een hele lichte ontsteking in mijn urine te hebben, wat ook wat krampjes of hardere buiken zou kunnen veroorzaken, maar het was te weinig om een kuurtje voor te schrijven. over een week moet ik weer terug om urine te laten controleren zodat ze het even extra in de gaten houden.... voor nu mee gekregen om veel te drinken ( kan dus op het toilet gaan kamperen) en zorgen voor genoeg vitamine C... & zure dranken.....
    Ach ja.... gelukkig niks erg.... harde buiken zijn vandaag ook bijna niet aanwezig dus zal wel een paar pech dagjes hebben gehad. In ieder geval fijn dat ze mij even in de gaten houden nu...

Ps ik laat de foto's van het kamertje wel pas zien als ook de rechter muur behangen is ( muur bij verwarming) en de gordijnen ophangen..... dus jullie zullen nog even tot begin febr. geduld moeten hebben, maar de kleur roze is echt cool!!!!!! ben helemaal happy :)

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012mama: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ga je het nog vieren?

sjors: leuk dat jullie vandaag 3D echo hebben gehad. En nog 13 weken klinkt echt weinig........

naomi: jammer dat je niet veel gezien hebt, maar wel lekker dat je terug mag komen. Hadden wij ook toen bij ons zoontje. Hij werkte totaal niet mee haha

chelleke: ik ben benieuwd naar de foto's van het kamertje

ankje: fijn dat je controles weer goed waren.

Ik was heerlijk vrij vandaag. Vanochtend lekker gezwommen met Finn.

Herkennen jullie ook de drang om veel te kopen voor de baby? Ik ga er morgen of van het weekend echt even tegen aan. Wil daarvoor even uitzoeken wat ik al wel en niet heb en dan ga ik los:). Verbouwing kamertje schiet op daarna kunnen we spuiter laten komen en behangen etc. Heb er zin in.

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hey sorry hoor ik hou het niet meer bij.....

Hier gaan we weining doen aan de babykamer.....houden we hetzelfde als bij jan....alleen lamp en gordijnen worden anders verder was het al een unisex kamertje:D

even foto van mijn minibuikje!

20. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ 2010mama gefeliciteerd !
    @ Linnie en geslaagd tijdens je shop dag ?
    @ vriendlief mooi buikje heb je !
    @ sjors lijkt me inderdaad mooi om te zien wat de baby beweegt en jij het tegelijkertijd kan voelen... wij gaan onze beeb 9 januari zien op de 3d echo.... ben benieuwd.
    @ Ankje wat wordt je kleine meid al groot zeg, goed hoor op het potje !
    @ Chelleke rustig aan, vervelend van je ontsteking.

@iedereen, het gaat nu vreselijk hard zeg, volgende week ben ik een weekje vrij en dan werk ik nog maar 7 weken tot mijn verlof !
    pffff de tijd gaat zo vreselijk snel. ervaren jullie dat ook zo ?

Deel Deze Pagina