Lieve dames. Mag ik jullie om een gunst vragen? Bij de buik van de maand verkiezing hier op Zp staat een foto vrijwel onderaan genaamd "onze Tristan en Kyra" deze foto is ingezonden door MissQ. Zouden jullie hier op willen stemmen??? Dit is het meisje waarvan ik jullie laatst vertelde dat ze met 18+6 is bevallen van haar tweeling..... Ik gun haar zo om met een klein beetje geluk te starten in 2012 en dat ze wint....... Alvast heel erg bedankt. Via deze link kun je stemmen: Zwangerschapspagina - Buik van de Maand
Ik heb gestemd!! gatverdarrie, onverwachts moeten we toch nog.op pad... bij schoonmoeder en haar vriend langs. ik heb geen ziiiiiiiiinnn... bah
Iedereen een gelukkig en gezond 2012 met prachtige kindjes ! @ Linnie dat klinkt inderdaad als goed geslaagd ! lekker dat je alle spulletjes in huis hebt. wij gaan dinsdag kijken voor een kinderwagen ik krijg hem van mijn moeder Ook gaan we hopelijk slagen voor een nieuwe bank, we willen graag een hoekbank ik heb nu een bank + loveseat. We krijgen zoveel meer ruimte met een hoekbank voor de box. zoeken dus maar.....
allemaal een gelukkig nieuwjaar!!! hier de hele dag bezig geweest voor de grote dag morgen mn meisje alweer 1...... hier kunnen jullie de taarten bekijken als je het leuk vindt!http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/305874-januari-2011-mamas-deel-2-a-153.html#post11713883
Vandaag al best druk geweest. Was de versieringen enzo al zat en we hebben alles dus opgeruimd. Heerlijk!!! Ook de vloer gedweild en ramen gelapt. Heerlijk zon schoon huis. Om 4 uur even naar mijn vader gegaan. Daar was mijn moeder ook, 2 vliegen in 1 klap. Morgen gaan we met de babykamer starten. Even kijken hoe de meubeltjes komen te staan enzo. Chelleke Het is zeker fijn dat mijn ouders nog bij elkaar over de vloer komen! Ook met verjaardagen en feestdag is dat ook erg fijn. Naomi Alvast heel veel plezier morgen met je meisjes eerste verjaardag! Zo bijzonder. Mooie taart ook! Jonna is 19 januari jarig en wordt alweer 2!
@ankje: dank je ow alweer 2, het gaat hard he... hier van de week de boeken eens bij de drukker halen voor de geboortekaartjes! en wanneer we vrij zijn samen, de babykamer eens wat opruimen zodat de spullen op hun definitieve plaats kunnen komen te staan en ik kan gaan beginnen met inruimen en doen want ik heb nu geen idee wat ik wel en niet heb.... wordt nu toch weleens tijd, ben alweer 27 weken voorbij... kerstboom en andere kerstspullen ook opgeruimd (laten opruimen hihi) scheelt toch een hoop ruimte voor morgen met de verjaardag! nu nog alles opruimen en even snel wat schoonmaken, dan nog de slingers en balonnen ophangen voor isabel en dan zijn we klaar voor morgen.
Chelleke: ik heb uiteraard gestemd!! naomi: heel veel plezier morgen met je dochtertje haar 1e verjaardag. Zo bijzonder. Ankje: Heerlijk weer zo een opgeruimd huis hé. Wij hebben ook het huis gedaan en de kerstspullen opgeruimd. Wat een ruimte en rust geeft het ook weer. Veel plezier met kamertje inrichten. Morgen weer aan het werk pfffff. Na werk gelijk nieuwjaarsborrel bleh daar al helemaal geen zin in. Maar ja moet maar even. Fijne avond nog iedereen.
Hoi Dames, Allereerst de beste wensen voor 2012!!! Een bijzonder jaar voor ons allen. 2012mama: nog gefeliciteerd Chel: natuurlijk heb ik gestemd!!! Heb je intussen eigenlijk de piepschuimletters binnen? hoe zijn ze ? Iedereen een fijne jaarwisseling gehad?? Hier eerst gewerkt, kwam rond 22.00 thuis en we hadden vrienden over de vloer. In totaal 9 man. Tot 2.30 uur gezellig bij elkaar gezeten en was toen doodmoe. De kleine liet zich vannacht en vanmorgen weinig voelen. Het lijkt wel of hij/zij last heeft gehad van de herrie en drukte. kan me dan ook meteen weer lichtelijk zorgen maken he . Vandaag echt een lamme dag. Ben niet vooruit te branden. Vriend en ik deden poging om een film te kijken en zijn na 15 min voor 2 uur in slaap gevallen. Gezellig hoor . hahaha Vrienden van ons gaan naar het concert van Guus Meeuwis en ik ben helaas te laat voor kaartjes op 17 Juni (incl. EK voetbal wedstrijd). Baal zo ontzettend dat ik nu wanhopig op zoek ben haha. Heb al gereageerd via marktplaats op een advertentie, maar kan ze niet persoonlijk ophalen dus dan loop ik het risico niet. Hij/zij verkoopt de kaartjes als handelaar (naar eigen zeggen) onder de aankooprijs. Dat stinkt toch???? Krijg wel gegevens en kopie paspoort maar dat kan van iedereen zijn neem ik aan. Ik trap er mooi niet in. Dat is het me niet waard, Nu nog iemand die ze ook verkoopt. Hoop gauw op reactie. Zij/hij woont in Zoetermeer en dat is toch wel 1,5 rijden voor ons. Zucht . Woont er iemand van jullie dames in/rond Zoetermeer (knipoog)??? Hoe wanhopig kan ik zijn he. Oja en mocht je iemand weten die kaartjes over heeft of niet kan op 17 juni dan hoor ik het heeeeeeeeeel graag. fijne avond allemaal.
Voor iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar!!! Ik ga later bijlezen want ben bekaf van deze hectische drukke zware dagen. Heb van oud en nieuw dit jaar niet veel meegekregen, wij sliepen er lekker doorheen Dat we in April allemaal een maar een wolk van een kindje op de wereld mogen zetten!! Het komt nu allemaal heeeeel dichtbij vind ik!
Vruchtje, denk idd ook dat het daar door komt...maar even weer beetje normaal eten Ik merk wel dat mn buik ook aardig groeit, dus dat zal ook wel meewerken. Wat lekker dat jullie Finn wel doorgeslapen heeft! Ankje, wat leuk dat je moeder gaat trouwen! Gefeliciteerd. Finn vond het vuurwerk ook erg leuk, zegt steeds kijk, allemaal kleurtjes! Wat lekker he, weer zon schoon huis. Hier ga ik vandaag even aan de slag. Chelleke, bijzonder he, dat je dit jaar echt mama wordt! Ik bedacht me om 00.00u ook dat we volgende jaarwisseling met zn 4en zijn, erg bijzonder gevoel. Heb trouwens even gestemd. en idd, over 3 maanden al..gaat zo snel. Heb echt een beetje al het gevoel dat dit het laatste stukje van de zwangerschap is, al duurt het natuurlijk nog wel even... Juultje, wat vervelend dat je zo moe en kapot bent, lekker rustig aan doen hoor? Ik heb gistermiddag 2,5u bijgeslapen en lag toch alweer om 21.00 op bed. heb het blijkbaar nodig! Naomi, gefeliciteerd met jullie dochter. Wat ging het jaar snel of niet? Je hebt weer super mooie taarten gemaakt! Hier alweer vroeg wakker. Finn wilde graag naar beneden en ik kon toch ook niet echt meer lekker liggen. Merk dat ik steeds lastiger lang kan liggen. Had ik ook bij Finns zwangerschap.. Straks komt mijn schoonvader nog verven, en gaan we een deur voor Finns kamer halen bij de karwei. Morgen dan nog 1x (hoop ik) het plafond en de deur en dan is het schilderwerk daarvan af. Heb ineens ook een beetje kriebels, wil het langzaamaan graag een beetje af maken... Vandaag alweer 25 weken, en vind het zo snel gaan. Morgen is ook vriendlief jarig, en mn zus krijgt deze week haar geplande keizersnee...beetje rare, spannende week dus!
@2012mama: dank je wel ja het jaar is omgevlogen! heb de hele nacht liggen denken: een jaar geleden was er dit, gebeurde er dat enz enz hihih
Lieve meiden, ik heb een paar dagen aan posts gemist. Zal in de loop van de dag wat bijlezen, maar ik wilde iedereen eerst wel even een heel gelukkig nieuwjaar wensen!! Het wordt een bijzonder jaar voor ons allemaal, met alle kleine spruitjes op komst! Wat gek hè, dat we nu in 2012 zitten... nog 3 maanden!! Zo spannend! Liefs, Josephine
iedereen een gelukkig en gezond 2012!! sorry ik heb ook de laatste 2 wkn amper bijgezelen, laptop heeft kuren, ( de aanknop is stuk, laptop heeft een stuiter gemaakt) gelukkig handige familie dus volgende week weer heel hoop ik @chelleke gestemd hoor!! dat heb ik nog wel weer meegekregen hier het meest bijzondere ervaring gehad ( vele hadden het al gevoeld) maar na het vuurwerk lekker op bed 02.00 uur en toen voor het eerst frummel zelf voelen schoppen via de buitenkant, wat later in de nacht nog eens herhaalde... WAUW!!!!!!!
iedereen nog de beste wensen! druk weekend gehad. vandaag weer de woningbouw gebeld ivm de muur in het kamertje.. ze komen eerst foto's maken en gaan dan beslissen of het gestuukt word.. dat duurt dus nog ff.. pff.. verder komt de boom voor aan de muur morgen binnen. kan ik daar lekker vast mee beginnen, om toch iets te kunnen doen haha!
Moesch, balen dat het zo lang duurt..ben wel erg benieuwd hoe de boom wordt! Fidel, bijzonder he, dat schoppen aan de buitenkant voelen Voel het hier nu ook regelmatig, en iedere keer weer genieten. Zo, heb de kerstspullen zo goed als opgeruimd. Even gezogen en gedweild en nu eigenlijk erg moe...
iedereen nog de beste wensen voor 2012, het jaar dat we moeder mogen worden. vandaag een rustig dagje hier. straks even naar de fysio.. ik hoop dat ze mijn bekkenband heeft binnengekregen, en dan maar hopen dat het wat helpt tegen de pijn. Ik heb mischhien een hele rare vraag, maar zijn hier ook al dames die last hebben van aambeien.. ik krijg er nu last van, maar ik weet eigenlijk niet wat ik er tegen kan doen.. Hebben jullie misschien tips.
Chelleke, ik heb even gestemd, kleine moeite. Dat was zo aangrijpend wat je vertelde. Moesch, wat een gedoe zeg, kan me goed voorstellen dat je kwaad bent. Hopelijk wordt het allemaal goed opgelost. Ankje, felicitaties aan je moeder! Wat een grappige familie heb je, dat ze het ook aan je vader gaat vertellen. Ik houd daar wel van, dat ondanks scheidingen of wat dan ook, dat iedereen nog goed met elkaar kan omgaan. Heel fijn! Alle dames met vermoeidheid of andere vervelende klachten, doe rustig aan. Ik hoop dat het goed vol te houden is die laatste (ongeveer) drie maanden. We kunnen gaan aftellen. Ziet er iemand van jullie op tegen de bevalling? Voor mij wordt het de eerste keer en ik heb een paar documentaires gezien, maar ook veel bevallingsverhalen gelezen hier op het forum. Dat helpt een klein beetje ter voorbereiding denk ik, maar volgens mij weet je niet wat die pijn is, tot je het zelf ervaart. Jullie zijn dus ook druk bezig met de babykamer en spulletjes. Ik ben een beetje laat... maar ga nu wel een lijstje maken met wat we moeten hebben (ook het kleine spul wat je makkelijk over het hoofd ziet). We hebben voor de kerstdagen nog een zilverkleurige box opgehaald, zo mooi! En a.s. donderdag halen we een metalen ledikantje op, antraciet kleur... helemaal blij. Dame van Marktplaats belde vanmiddag terug dat ze het nog te koop heeft (stond er ook nog maar sinds gisteren op). Heb twee moodboards gemaakt voor de babykamer... even de stijl bepalen. Meeste vriend(inn)en van ons zeggen optie 1, maar ik ben zelf erg gek van paars... het wordt in ieder geval grijs (hier en daar zilveraccentje) en zachtgroen... met als steunkleur koraal/roze OF lila/paars. Ondanks de drukke plaatjes, wordt maar één muur een druk patroontje behang, de andere muren rustig in één tint, grijs of zachtgroen. Optie 1: http://i173.photobucket.com/albums/w77/josie_76/moodboard_01s.jpg Optie 2: http://i173.photobucket.com/albums/w77/josie_76/moodboard_02s.jpg Ook ben ik met het geboortekaartje bezig geweest, wordt helemaal in vintage/ouderwetse stijl... ben er zelf al blij mee. Ik ben gewoon een ouderwetse tuttige muts denk ik haha. Oh ja, de naam in letters aan de muur ga ik ook doen. Misschien dat ik die laat maken hier: Voorbeelden van letters gedecoreerd met stof en gepimpt. | decoforkids Zij maakt hele mooie dingen, maar misschien doe ik het ook wel zelf... even kijken hoe de energie blijft. Ze heeft ook onbehandelde letters: Houten letters onbehandeld | decoforkids Hebben wij toch net een naam uitgekozen voor onze krummel met 9 letters hahaha! Na de 3d echo (donderdag, zin in!) ga ik beginnen aan de geboorte/merklap. Heb ik zo'n zin in! Ik ga zelf een ontwerp maken, zodat het helemaal persoonlijk wordt en dan traditioneel met kruissteek borduren. In het geboortekaartje heb ik al zwanen verwerkt (mijn moeder heette Zwaan) en ik ga ook iets van orchideeën of zwanen verwerken in dat borduurwerk. Mijn moeder kweekte orchideeën. Zo heb ik het gevoel dat ze toch bij ons kleintje betrokken is en dat onze uk later ook begrijpt dat het gaat om de oma die er niet meer is. Sorry voor lang ego/babykamer/design stuk, maar ik vind dat zo leuk om te delen. Zie ook graag wat jullie allemaal doen voor/in de babykamer, dus kom maar op met die foto's.