April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Naomi heb ook hyves doe ook weinig met fb, probeer het sinds vandaag een beetje haha
    Pb me maar :)

Voor iedereen die t leuk vind om mij/zichzelf toe te voegen, PB me maar haha

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ja zeg,,,, zal er een foto van de onze naast zetten whahahahah dan snap je t... ach ja verschil moet er zijn he... de hollanders schijnen ook meer salaris te krijgen dan wij whahah, maar goed bij jullie zijn de huizen ook duurder dan bij ons.....
    Ach ja..... maar eh ben wel erg jaloers op je buikje en leuk om eens een gezicht erbij te zien.

btw gewoon ff vraag algemeen..... als we straks allemaal bevallen zijn he, lijkt het jullie dan leuk om eens te meeten of zo???? ga dat nu doen met een clubje waar ik al 2 jaar mee klets, lijkt me best spannend en leuk

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @meeting: ja leuk!! inderdaad wel als alle kleintjes er zijn hoor dat is het leukste en hopelijk ben ik dan weer wat mobieler hihi.
    ik heb het in april gedaan met 2 meiden echt heeeel gezellig :)

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    @ Sab88: op de echo is een jongen te zien toch? (ben er niet zo goed in)

@Juultje: super dat je zo beweeglijk kleintje in je buik hebt!

@iedereen: ik lees wel eens bij anderen dat ze een speciale afgedekte hyves hebben voor hun groepje, is dat geen optie? Lijkt mij ook erg leuk, ben alleen niet zo goed met computers dat ik dat zou kunnen maken.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tuttie hebben we hier ook, alleen word weinig me gedaan, adres was dacht ik april2012mamnas.hyves.nl

juultje hahahaha lig wederom in een deuk om hoe je reageerd!
    Ik heb zelf een nieuwe fiesta sinds mei dit jaar en ben daar net zo blij, misschien nog blijer mee als emt deze Audi hoor hahaha, ennuh dit is natuurlijk wel een lease auto he!!!!

meeting:ja leuk, ik heb nu een stuk of 6x gemeet met de maart 2010 mama's, super leuk, soms met een meid of 4-5 en soms met 10-15.echt super gezellig.
    Hebben het ook pas gedaan toen de kindjes er waren, al zou ik ervoor ook prima vinden, maar misschien hebben we dan wat minder gespreksstof??

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    meetings leuk hoor!!!
    hyves/ FB ehh wie wil nog mijn hyvesvriendje worden ????? pb-en maar

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sorry meiden heb al paar dagen niets van me laten horen. Mijn krachten waren echt even op zowel lichamelijk als geestelijk nu alles weer oké.

Zit nu op telefoon reageer vanavond uitgebreider.

Leuk elkaar toevoegen op yves/fb. ik neem aan dat daar niet wordt gesproken over zw pagina? ga vanavond pbtjes sturen. leuk dat er zoveel en gezellig wordt gekletst . meeting leuk mits niet 4uur rijden is

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Fidel ik schijn moeilijk te vinden te zijn via hyves, dus als je mij pb't?

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zo heb vandaag wel heel vele achter de pc gezeten haha, lekker zo'n lui dagje, al ben ik vanmorgen wel met neomi d'r haren wezen knippen en net nog wezen wandelen en naar de eendjes geweest en boodschappen, maar verder lekker lui.
    Manlief is er niet vanaaf, dus ik ga lekker met een kop thee tvoh kijken, heeeerlijk!!

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Sab, pb me maar hoor!

Naomi, pb me ook maar. Hyves heb ik ook!

Ano, lukt wel he, je FB! LOL

Fidel, heb ik JOU nu in mijn hyves, of is dat een andere hyve die je hebt aangemaakt? Anders PB me maar!

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik zie trouwens nog meer mensen die wel hyves e.d. willen delen?! PB me maar!

Meeting: lijkt me ook leuk! Maar 4-5 uur reizen zie ik ook niet echt zitten. Helemaal niet met een kleintje...

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    trouwens dames

ik heb even vraagje, zijn er meer dames die de laatste tijd meer behoefte hebben aan zout? ik smacht op het moment naar een zout patatje, terwijl normaal ben ik echt een minimaal zoutgebruiker.... ben ik weer eens apart??

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik heb het nu niet meer, maar een paar week geleden wilde ik ook alles eten wat zout is!
    Nu heb ik vooral zin in leverpastei...

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ieuwwwwwwwwwww bah bah bah leverpastij, hoe krijg je naar binnen zeg... brrrr de nekharen staan me overeind bah bah bah...

nee doe me dan maar boterham kaas komkommer met mayo ( en ik me afvragen hoe t komt dat ik groei??)

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ook nog mayo?! Ik las: kaas en komkommer en dacht hmmm lekker! En toen las ik de mayo en dacht ik hetzelfde als jij bij de leverpastei! Haha

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmmm zout patatje!! en boterham kaas komkommer mayo hmmmm en leverpastei heb ik ook zin in hihi.
    ik lust momenteel alles wel:p heb dan nu ook vreselijke honger...
    zit maar aan de crackers met smeerkaas nu... nog 1,5 uur dan kan ik ook eindelijk gaan eten als het goed is pffff.

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    waarom kan je nu nog niet eten dan?

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    anoniempjuh ik ben blij dat je zo hard om me kan lachen, maar bedoelde je niet iemand anders? ;) je hebt me idd gepb't, ik zal even reageren.

Zo... ik moet het weer bezuren. Heb de hele middag in Hoogeveen rondgelopen met een vriendin. Nu last van mijn bekken en niet zo'n beetje ook. En wat leren we hiervan Juultje? nou, helemaal niks denk ik. waarschijnlijk doe ik het de volgende keer net zo hard weer. Sukkeltje ben ik ook.

Zooo het gaat hier druk over en weer met de facebook uitnodigingen zie ik :p haha geinig! Ik lees ook veel vieze eet-dingen. boterham met kaas, komkommer en MAYO? yugh.... Leverpastei? YUGH!

Oliebollen? LEKKER!!!!!! heb ik vanmiddag van gesnoept hihi

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    OOOEH!! OLIBOLLEN!! lEKKER!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oliebollen hmmmm lekker :D

@moestra: ga uit eten met mn werk en ze hebben pas om half 8 gereserveerd... dus tot die tijd even niet teveel eten hihi.

Deel Deze Pagina