Hellow ladies. Net terug van de Vk... Was al 13 kg bijgekomen pffff..... Toen ze naar de groei van mijn baarmoeder ging kijken blijkt dat deze 5 weken op groei voorligt. Moet volgende week dus voor groei echo naar het ZH om te kijken of de baby daadwerkelijk zo groot is of dat het gewoon een groeispurt is. In ieder geval tot die tijd veel letten op suikerinname omdat het ook wel eens zwangerschapssuiker kan zijn.... Maar.... als ze werkelijk zo groot was, kon ik rekenen op een baby van rond de 4kg...... Ben dus benieuwd volgende week..... gelukkig is met de kleine alles goed en hoef ik me daar geen zorgen om te maken...
Chelleke: Fijn dat alles goed is met de kleine. Elk nadeel heeft zijn voordeel want je krijgt wel lekker een extra echo. Misschien inderdaad wel gewoon een groeispurt.
@chelleke: fijn dat het goed was bij de vk!! misschien inderdaad wel groeispurtje gehad, wel even spannend! al komt een kindje van 4kg er ook prima uit hier het geboortekaartje uitgekozen dit is hem geworden!
@ Vruchtje: Ik zou de echo sowieso krijgen ivm laagliggende placenta alleen kijken ze nu in het ziekenhuis i.p.v. bij de VK. dat moet schijnbaar volgens protocol wanneer de groei echt voor lijkt te liggen... we zullen zien... vind het wel een eng idee.... hoop idd dat ik niet op dieet moet hahaha want daar had ze t idd al over... Goede nieuws is wel dat de kleine goed ligt, met het hoofdje naar onderen
@Naomi: wauw, wat een leuk kaartje... echt heel leuk!!!! @ Ankje: Voor op het lijstje ik heb de volgende afspraak bij de Vk op 25-01 om 10:00u, de afspraak volgende week in het ZH hoor ik morgen... @ all: ze gaan me ook prikken op suiker en HB in het ZH dus ben benieuwd
@chelleke: dank je goed dat ze gaan prikken op je suiker!! is wel belangrijk om te doen in deze situatie.
Schrikken van je collega Ankje, gelukkig niks ergs. Fijn dat met je buurvrouw alles goed was SUPER! Gewicht, ik en een kleine 7 kilo aangekomen tot nu toe. Mijn omtrek is ook wel 100 cm ongeveer. Sjors, fijn weer goedgekeurd bij de vk. Lees bij jullie allemaal trouwens ook veel vermoeidheid, zou het dan toch bij dit termijn horen. Heb er zelf ook veel last van momenteel. Vanmiddag goed geslaagd bij de babyplanet!! box uitgekozen en besteld, maxicosi besteld (wilde persee kleur van vorig jaar, moet uit belgie komen hahaha, nergens meer te krijgen hier) Keileuk boxkleed en nog leuke buikband. Ook datum afgsproken wanneer het kamertje komt, 25 januari!!!!
Chelleke, fijn dat alles goed is met de kleine!! En 5 weken groter, wooww. Ben benieuwd zeg, misschien gewoon veel vruchtwater of kan dat niet?? Wel goed dat ze je suiker in de gate houden!
@sab: lekker ingeslagen dus @gewicht: hier nu een kleine 5kg aangekomen, stand staat nu nog op -4kg hihihih. niet slecht he
chelleke jee das best veel he, dan zul je nu ook wel een flinke buik hebben of niet?ben benieuwd!!!! nou je hoort het vanzelf wel. aankomen, zit nu op ongeveer 12kg denk ik, maar dat was bij Neomi ook! Morgen weer naar de vk voor controle, was het bijna vergeten, niet zo slim ivm de urine he hahahah. slaap lekker meiden!!!
Hier nog even een buikfoto van gisteren. Ik heb nog geen uitpuilende navel, maar ik merk al wel dat mijn navel minder diep is.
Maud, die navel kwam bij mij al heel snel naar voren. Denk bij 12 weken al. Komt denk ik doordat het mn 2e zwangerschap is. Bij de zwangerschap van Finn duurde het veel langer. Ik zit nu op ruim 10kg erbij. MOesch, fijn hoor, dat ze eindelijk voor de muur komen! Chelleke, spannend dus even..ben benieuwd wat er uit de echo komt! Naomi, leuk kaartje hoor! Vriendlief, succes bij de vk morgen! Ik mag donderdag weer naar de gyn. Sab, heerlijk geshopt dus! Leuk, welke kleur maxicosi krijg je? Kernesia, mooi buikje zeg! Mooi rond! Hier net alle visite weg, en nu in mn bedje nog even met de laptop..morgen naar mams, en daar wachten op het telefoontje dat ik een neefje of nichtje erbij heb..spannend!
Chelleke: wow! Ben erg benieuwd naar de groeiecho zeg! En een kind van 4 kilo komt er ook gemakkelijk er uit hoor. Jonna was 4,5 kilo. Wel erg spannend nu zeg! Kernesia: ook mijn navel is nog niet geplopt om het zo maar even te zeggen. Met de zwangerschap van jonna is dat ook nooit gebeurt. Mooie buik zeg! 2012mama: spannend voor jullie morgen. Hopelijk gaat alles snel en goed. Hier: Ben al weer vroeg wakker. Gisteren ook erg slecht geslapen. Kan mijn kop niet stil krijgen. Zit over de stomste dingen na te denken. Ook heb ik zo nu en dan nachtmerries. Over dat jonna wordt ontvoerd of dat ze stikt. Of dat jeroen een dodelijk ongeluk heeft gemaakt. Bah!!!! Het voelt zo echt als je wakker wordt. Bah
oeh 2012mama spannend vandaag bij jullie. Succes met wachten kernesia mooie buik hoor! Meiden die na de VK moeten succes!! Ankje, balen van je nachtmerrie's, probeer het lekker rustig aan te doen! Hier ff balen, iemand tegen me autospiegel aangezeten terwijl ik gewoon voor de deur geparkeerd stond. Heel me spiegel naar de verkeerde kant omgeklapt en spiegel zelf lag paar meter verder kapot. Auto is net 1,5maand oud :x En die gast is doorgereden :x Via via kan ik misschien aan het kenteken komen want schijnbaar hebben ze die kunnen noteren dus hoop dat het ergens op uitkomt. Ga straks wel aangifte doen associale mensen :x Is nog duurgrapje ook met de auto's van tegenwoordig aangezien de spiegelverwarming etc. is afgebroken.
sab balen van je auto zeg! hoop dat je achter het kenteken kan komen! @ankje nachtmerries.. hier ook vaker de laatste tijd.. en ze lijken zo echt! @navel.. de mijne is al bijna helemaal "geplopt" hihi @ chelleke.. grote meid dus! 4 kilo krijg je er wel uit hoor haha.. mijn zoontje woog ook zoveel! wel spannend nu! @2012mama vandaag een spannend dagje voor jullie,, kei leuk een neefje of nichtje erbij! @kernesia mooi buikje! hier gister te horen gekregen dat ik een erg grote buik heb haha.. toen ik vertelde hoe lang ik nog moest stonden ze echt met open mond haha.. ach ja, ben t gewend.. bij mn zoontje was ie ook zo groot.. denk dat t komt omdat ie meer naar voren groeit dan in de breedte!
nou, de meneer voor de muur is net langsgeweest... weet niet of t t wachten waard is geweest, maar we krijgen dus volgende week pas te horen wat ze er mee gaan doen.. hij zei wel dat er goed over heen behangen kon worden.. ik zei ik wil geen behang, ik wil verf.. toen zei hij de muren worden behangklaar afgeleverd en niet verfklaar.. ik zo ok, maar de muren horen wel zonder gaten behangklaar afgeleverd te worden:x echt zo'n ouwe lummel was t.. er kon geen lachje of iets dergelijks vanaf.. hij heeft foto's genomen en wou ook ff naar de badkamer kijken.. ivm wat vocht op de muur.. nou gekeken dus en ging die wat foto's nemen van onze zeep weirdo.. maar goed we horen t volgende week wel.. mn zoontje heel lief dag zeggen en zwaaien en die meneer zegt niet eens iets terug tegen m:x
@moesch: nou lekker vriendelijke man dan... sommige mensen he... hier mn kraampakket binnen gehad vandaag! niet verwacht dat ik die nog zal krijgen aangezien we overgestapt zijn naar een andere zorgverzekeraar. had hem bij de nieuwe al aangevraagd dus heb hem straks dubbel alle nodige dingen zaten erin en als cadeautjes een plastic opbergbox en een boek van baby's 1e jaar van pauline.... echt super leuk!
naomi goed dat je het zegt, ik moet hem nog aanvragen bij mijn ziekenfonds!!! moesch grr wat een chaggo man zeg bah, maaruh foto van je buik!!!! cab oww wat balen zeg, vind dat ook altijd van die kloote dingen, hopelijk kom je er nog achter wie t gedaan heeft!!!
*zwaai* internet op de pc doet het neit dus ik typ vanaf mn telefoon en het is onmogelijk om berichten te lezen en te reageren, dus dat doe ik weer zodra ik internet aan de praat heb. wilde alleen wel even laten weten dat ik vanmorgen.bij de vk geweest ben en dat ik in principe door de.keuring heen ben, maar moet aanstaande vrijdag wel even naar de gynaecoloog vanwege de extreme jeuk die ik overal heb. schijnt iets te maken kunnen hebben met de lever, maar daar moet de gyn dus even naar kijken...