April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    mooi hoor!!!!eigenwijs ventje!

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

hahaha Josephine, stomme kat :p hahaha
    Gelukkig je vriend wakker gekregen :D
    En wat een schatje jullie meisje!!!

Juultje!! Wat een mooi mannetje, en dat neusje hihi, zo schattig!!

Vriendlief, die 2 placenta's zijn wel minder zeg! Ik hoop dat je geen keizersnee hoeft..

Zonnestraal 1981, Leuke dag gehad zo te lezen, en op kraamvisite is altijd leuk :D

Troela85, Ik ga wel borstvoeding proberen maar toch ook niet 100 procent over uit. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je meer rust vind bij flesvoeding is dat de beste keus voor jou en je kindje!
    En lekker toegeven aan je koopdrang :D

Chelleke, ik denk dat je suiker ook wel goed is! Hij daalt weer snel na het drinken van iets zoets. Volgens mij kan het dan geen kwaad??

Hier voel ik me iets beter, al voel ik me nog steeds wel alleen.
    Heb de boel de boel gelaten vandaag en vanmiddag/vanavond lekker met paps en mams gaan shoppen in wijnechem shoppingcenter. In Belgie is namelijk de grote uitverkoop gestart.
    Heb nog beetje positiekleding gekocht en 2 pakjes voor de kleine :D
    Ook nog een lekker warm vest voor mezelf :D en lekker iets gegeten daar.
    Nu weer thuis en morgen weer een dag hoor :)
    Ook nog met vriendje gesproken en toch de vakantieplannen omgegooit. Wilde eerst paar dagen Londen doen, maar had niet meer zo zin in de drukte.
    Nu moeten we Begin Februari toch voor een beurs in Nurnberg zijn dus gaan we waarschijnlijk ervoor een paar dagen naar Praag, na de beurs nog een paar dagen naar Oostenrijk!! Lekker relaxen :D Dus ik kan nu opzoek gaan. Neem maar wel voor de zekerheid anuleringsverzekering erbij je weet nooit :)

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Unox, vervelend dat je ziek en verkouden bent. Heb sinds ik zwanger ben ook het idee dat ik virusjes heel makkelijk oppik.

Lilsuz. Hier niet echt een uitzetlijst, maar heb ook al veel dingen van mn vorige zwangerschap...

Josephine, mooie echo hoor!

Chelleke, fijn dat je suikers goed lijken..heb er zelf helemaal geen verstand van.

Zonnestraal, hoe was het kraambezoek? Mijn zus heeft ook woensdag haar kindje via keizersnede gekregen...lief he, zon klein minibabytje!

Vriendlief, hopelijk wordt het dan geen keizersnee, maar waarom wil je dat persee niet?

Juultje, wat een mooie foto's, duidelijk gezichtje hoor!

Sab, goed dat je de boel de boel hebt gelaten en even lekker bent gaan shoppen.
    Kan me voorstellen dat je London dan niet meer zo ziet zitten, met 30 weken:) Nu dus lekker relaxen in Praag en Oostenrijk, lekker vooruizicht

Hier:
    Vanochtend al vroeg met Finn wakker, nu lekker beneden met een kop koffie. Vriendlief is net aan het werk, en voel me dan zo schuldig dat ik niks hoef...rotgevoel!

Ben nu even met de geboortekaartjes bezig. Ik denk dat we zo goed als uit de namen zijn, dus binnenkort maar eens een proefdrukje bestellen.
    Vorige zwangerschap was ik overal veel sneller mee...maarja, nu toch ook al richting de 30 weken dus mag wel eens he..
    Jullie ook allemaal al druk voor de geboortekaartjes? Heb er al een paar mooie voorbij zien komen trouwens.

Vanmiddag even naar zuslief en Lars, want die mogen als het goed is naar huis...en verder, als schaatsfan, het ek alround beetje kijken..lekker rustig dagje dus!

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    meiden ik maak me een beetje zorgen. Ik heb sinds gisteravond de hele tijd harde buiken achter elkaar en nu sinds een uur ook wat menstruatieachtige krampjes en steken.... moet ik hier iets mee of is het normaal?

5. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Owww. Wat lief! Wat een leuke foto's om te zien!

Ik zie net ook je berichtje staan over de harde buiken. Ik ben absoluut geen ervaringsdeskundige, begrijp heel goed dat je hier onzeker van wordt.

Mijn ingeving zou zijn om even met de verloskundige te bellen. En als het lukt om even rustig op de bank te liggen en helemaal niets te doen.

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve Juul.
    Heb je de harde buiken ook als je rustig op de bank ligt of op bed??? zo ja dan meteen bellen, vooral als ze niet wegtrekken en steeds terug komen. Dit heeft mijn Vk me verteld. harde buiken in deze termijn is normaal, maar ze moeten wel zelf weer weg gaan en niet aanhouden. als ze pijn doen dan zou ik ZEKER meteen bellen.... wil je niet ongerust maken maar je kunt beter een keer te veel bellen dan te weinig...... Dikke knuffel

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    btw heb je vannacht ook harde buiken gehad??

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul, als ze pijnlijk zijn en aanhouden zou ik ook even de VK bellen.
    En anders misschien eens rustig in een warm bad gaan liggen?

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik had ze idd vannacht ook! achter elkaar door... heb maar 3 uurtjes geslapen. heb net de vk gebeld omdat ik me toch wel zorgen maak, vooral omdat de harde buiken en krampen in rust heb (vannacht in bed en nu de hele ochtend nog niks gedaan behalve op de bank zitten/liggen en ze nu dus wel 'zeer' doen. ik moet urine naar de huisartsenpost brengen om te checken op blaasontsteking. zou het echt zo simpel zijn?

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Laat die urine maar even controleren, en als daar niets uit komt dan vraag in godsnaam of je even langs kan komen bij de VK.... mijn Vk heeft gezegd bij harde buiken die pijn doen en die niet afnemen binnen het uur ALTIJD METEEN BELLEN..... jij hebt volgens mij best een rare Vk hahaha die deed ook al zo raar over die brief..... gewoon op je strepen staan lieverd..... Duim voor je !!!!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ja ik moet haar ook sowieso bellen als ik.de uitslag heb en als het geen blaasontsteking is zou ze verder kijken wat er moet gebeuren.

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Toch stom dat ze niet gelijk ff checken.
    Inderdaad echt op je strepen staan hoor, en wanneer je de uitslag nog niet hebt en er echt geen goed gevoel over hebt gelijk weer bellen!
    Lijkt me toch prettig dat ze het even nakijken...ook al hoeft het niks te zijn.

Dikke knuffel!!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Heb ik urine opgevangen (potje gezocht die geschikt is en die uitvoerig schoongemaakt en omgespoeld) en de hap gebeld. moet ik dáár urine opvangen! had net geplast dus heb nu een afspraak om 14:00...

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ juul pffff..... nou hopelijk is t t allemaal waard geweest hahahah en is de uitslag gewoon goed... denk aan je... maar sta op je strepen..

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dank lieverds. Iin dit geval zou het een goede uitslag zijn als het wel blaasontsteking is, anders is er dus iets anders aan de hand.

hoe nieuwsgierig ik ook ben, kleine man moet nog wel even blijven zitten!!

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, zou idd gewoon op je strepen blijven staan hoor! Je wilt toch weten waar die harde buiken vandaan komen, ookal zou het misschien door blaasontsteking komen...

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: ik hoop voor je dat het een blaasontsteking is, klinkt stom maar dan weet je waar de harde buiken vandaan komen! goed dat je gebeld hebt hoor, altijd bellen als je pijnlijke krampen/harde buiken hebt die langer dan een uur aan blijven houden. 5 per uur is het maximum zeggen ze vaak.

hier net uit mn bed.... isabel had om 12 uur besloten wakker te worden en wilde pas weer om half 3 terug gaan slapen. alles geprobeerd maar nee hoor niets anders dan huilen blegh.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ow ja hier vandaag 28 weken dus het laatste trimester is begonnen :D:D

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ juul, ik snap precies hoe je je voelt.... ik ben ook nieuwsgierig maar na al die onzekerheid mbt te grote baarmoeder maak ik me nu toch ook wel zorgen.... hoop dat alles maar goed mag gaan...... Ik hoop vooral dat er dinsdag niks blijkt uit te komen...ik geloof dat ik het hele ZP forum ondertussen al heb afgezocht naar informatie....... onzekerheid is ver schrikkelijk

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Nou.. geen blaasontsteking! verloskundige komt zo langs... het kramperige gevoel is wel weg maar nog steeds harde buiken..

Deel Deze Pagina