jull: houd ons op de hoogte!!! 2012mamma: ik heb een ziekenhuis fobie....ik walg ervan van het ziekenhuis.......Ik wil gewoon lekker thuis in me eigen omgeving bevallen zonder poespas! Is me bij Jan prima bevallen en wail dat nu ook. Ook voor jan en voor de hond en kat zodat ik niet met iets vreemds opeens thuis kom......Tja verder heb ik er eigenlijk geen goede reden voor.....
Juul... denk aan je.... hopelijk is alles gewoon in orde... Je bent tenslotte wel mijn buddy he, Als iets is weet je ons te vinden,....... Dikke knuffel en hopelijk is het gewoon een flinke groeispurt.... daardoor kreeg ik ook harde buiken
Nou.... ik ben onderwrg naar t ziekenhuis en word opgenomen voor observatie. bij inwendig onderzoek bleek ik toch wat bloedverlies te hebben en mijn baarmoedermond was al wat week...
Nee Juul... mijn sms heeft je net gekruist..... meis toch... heel heel heel veel sterkte en hopelijk is alles toch voor niks.... ik denk aan je en hou me op de hoogte he Dikke kus buddy....
Voor de dames die interesse hebben... kwam per toeval uit op een boek verloskunde wat je online bijna helemaal kunt lezen... Verloskunde en Gynaecologie - M.F. Schutte - Google Boeken
Shitt Juull pfft Hopelijk valt het allemaal mee. In iedergeval goed dat ze je in de gate houden!!! Heeele dikke knuffel meis!!
@juultje: jeetje meid dat was niet het nieuws waar ik op hoopte..... wel fijn dat ze je in de gaten houden! heel veel suc6 en houd de kleine man nog maar even binnen hoor!! *knuffel*
juultje: heel veel sterkte. gelukkig word je goed in de gaten gehouden in het ziekenhuis. Ik denk aan je.
Heb alles vluchtig bijgelezen ! Heel erg druk geweest, maar vanaf maandag ga ik weer gezellig mee kletsen ! Ik reageer niet op iedereen want ben alles alweer kwijt ( 20 pagina's bij moeten lezen ) Juultje heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal goed gaat en je kleine lekker bij je mag blijven zitten voor zeker nog 10 weken ! Dikke knuffel !
Jemig Juultje, ik lees het net op Facebook, denk meteen even hier kijken of hier meer staat. Zet 'm op meid, sterkte, en dat de kleine fijn bij je mag blijven zitten die laatste maanden. Dit is schrikken zeg! Hele dikke knuffel!!!
Jeetje Juul, dat is schrikken. Hopelijk blijft de kleine lekker zitten en mag je snel weer naar huis. Heel veel sterkte en een dikke knuf.
Ook ik las je verhaal op Facebook Juultje... Ik kom hier nog weinig door tijdgebrek en energiegebrek helaas, maar ik wil je ook hier even heel veel sterkte wensen!! Ik hoop voor je dat alles goed komt en je mannetje nog een poosje blijft zitten!
Juultje: wat schrikken zeg! Sterkte en gelukkig ben je nu in goede handen. Ik duim dat jullie kleintje nog minimaal 10wk blijft zitten
wat zijn jullie lief allemaal meiden het gaat hier een stuk beter. de weeenremmers doen hun werk.. wat een ellende vanmiddag zeg, het ene na het andere onderzoek en spuit hier spuit daar. ik heb ook een spuit in mijn been gekregen voor de longrijping van de kleine voor het geval hij toch gaat komen. Morgen nog 1.