April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    o ik moet iig 48 uur aan de weeenremmers (reeenwemmers zoals mn moeder ze noemde hahhaahhahahaha) en dan gaan we voorzichtig aan kijken of ik weer wat op de been mag, maar ik moest erop rekenen dat ik iig tot vrijdag hier lig.

1 voordeel: over werk hoef ik me geen zorgen meer maken, geen arbo arts die hier iets tegenin kan brengen :D

2. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    sterkte , hoop dat alles goed mag verlopen en dat je kleine nog in je buik mag blijven zitten xxx

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Oje Juultje, lees net je verhaal...
    Hopelijk doen de weeenremmers inderdaad goed zn werk en blijft jullie mannetje zolang mogelijk veilig bij mama zitten!

4. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo dames, al een tijdje niet geweest sorry was zo ziek en heb zwaare zwangerschap , wat heb ik mooie buikjes gezien dames. En mooie kamers mijn baby kamer is klaar heb de muren zee bluaw, zodara ik het beetje opgeruimd heb zet ik een foto , meiden efe een vraag heben julie ook zo last van rug en banden pijn heb 3dagen van me rug niks kunnen doen en heb veel buik pijn en harde buiken heben julie dat ook, en ben nu om de 3weken onder controle bij de gyn ,

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Een geruststelling dat de weeënremmers hun werk doen. Hou je taai dan komt het vast helemaal goed!!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden.. geen zin om alles terug te lezen.. maar las wel iets over juultjet.. aan de weeenremmers?? ik hoop dat jullie kleine nog een hele poos in je buikje blijft zitten!

hier ook af en toe harde buiken.. dit ken ik niet van de zwangerschap van mn zoontje.. toen heb ik ze bijna nooit gehad en pas tegen het einde aan heel af en toe... nu zijn ze al best vroeg begonnen.. kga maandag eens aan de vk vragen!

verder las ik iets in de middag over de bloedsuikerspiegel van chelleke.. ziet er goed uit!
    hier vandaag een uur en 15 min na het avondeten geprikt en toen was ie 7,4.. weet niet of dat goed is?
    miss iemand hier die er meer over weet?
    ik ga maandag of dinsdag voor de suikertest!

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Juultje: Fijn dat de weeënremmers hun werk doen je kleintje moet nog een paar weken blijven zitten.
    @ MoesCH: 7,4 is voor mij te hoog het moet onder de 7.0 zijn na het eten en nuchter onder de 6.0.
    Maar met die test moet het onder de 7,8 zijn, dus dan zit je wel goed.

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Fijn Juul dat de weeenremmers hun werk doen en toch ook wel dat ze voor de zekerheid die longrijpingsprik gegeven hebben.
    Snap wel dat je behoorlijk geschrokken bent gisteren..
    Kleintje, blijf voorlopig nog maar lekker bij mama hoor!!

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Moesch, ik herken die harde buiken ook wel. Had ze met de zwangerschap van Finn ook niet, en nu best vaak (voor mn gevoel) Merk echt dat ik dan rustig aan moet doen...

Juultje, hoe gaat het?

10. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ Juultje PFFFFF dat is schrikken !!!!
    Dit is nog helemaal niet de bedoeling ! fijn dat de remmers werken, en je werk.... laat het los, niemand zal nu indd meer aan je hoofd zeuren. Denk alleen nog maar aan jezelf, want als je goed om jezelf denkt dan heeft ook je kleintje daar profijt van !
    Ik hoop dat je weer rustig wat mag rond lopen... sterkte
    dikke kus.

@ ons wonder pijn in de rug herken ik ook, en dan met name wanneer ik op mijn rug heb geslapen ??? Wanneer ik op mn zij lig is er niks aan de hand ! De pijn in mn rug verdwijnt ook gewoon weet na ongeveer een half uurtje.... Jij ook rustig aan hoor met die pijn in je buik !

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    dag lieve allemaal,
    bedankt voor jullie medeleven en lieve berichten :D

nou we zijn de nacht goed doorgekomen hoor! heb vannacht geen harde buiken meer gehad, vanmorgen 2(1 ws omdat ik nodig moest plassen, de ander omdat ik me omdraaide in bed. en net tijdens het douchen, ben gaan zitten en toen was het over.

weer aan de ctg gelegen, kleine maakt het goed. bloeddruk was 113/64 en geen bloedverlies meer. gaat de goede kant op dus!

pfff wat een hitte hier vannacht. verwarming stond volop te loeien, ik heb een raam open gezet en de kachel uit en toen kon ik eindelijk slapen (iets na 1) en om 4:45 weer wakker omdat ik moest plassen en daarna niet meer geslapen. oooh ik verlang nu alweer naar mijn eigen bed hahha

meiden met harde buiken: als je het niet vertrouwt, vk bellen! ze zeggen hier in het zkh steeds dat harde buiken niet erg zijn, zo lang ze maar niet snel en met regelmaat komen!

wat zijn jullie plannen voor vandaag?

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Fijn Juultje, dat het de goede kant op gaat! Houden zo!!

13. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Juultje, wat ontzettend fijn dat het goed gaat. Hoe lang moet je nog ter observatie blijven?

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ohh Juul, gelukkig.... manlief vroeg hier zelfs al "hoe is het met dat meisje".... het komt m nu zelf ook erg snel dichtbij allemaal....
    Fijn dat je je in ieder geval al wat beter voelt.... Hopelijk schrijft je VK nu WEL een briefje voor je werkgever met een verklaring dat je voor 100%^de ziektewet in gaat?????? Denk aan je zelf meis...... werk kan wachten, je kleine ventje MOET wachten tot half maart. enne.... wat zijn die 2 maanden nu nog op een heel mensen en kinderleven....

Denk aan je...
    HIer gisterenavond ook op de bank wat harde buiken terwijl ik niets deed... zullen de "naweeen"wel zijn geweest van een hele dag flink poetsen met manlief..... Vandaag lekker de hele dag niks doen...... heerlijk!!!! en jullie??? nog plannen????

Ook hier vandaag het laatste trimester ingegaan:) jeeeeeeeeeeeej

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @tamtam.. toch wel iets aan de hoge kant dus.... ik zie t komende week wel...

@juultjet fijn dat t de goede kant op gaat! gwn rustig aan doen idd!

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul wat goed om dit te lezen zeg!!!
    Hopelijk blijft het zo en mag je snel weer lekker naar huis!!

Chelleke vervelend he, die harde buiken, ik gisterenavond ook wat. Gelijk maar rustig aan gedaan, maar gelijk toch wel beetje bang.

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sab. ik ben niet meer bang voor de harde buiken. Ik ga gewoon meteen rustiger aan doen dan. Mijn VK heeft gezegd dat zolang ze niet steeds terug komen en niet pijnlijk zijn het geen kwaad kan dus daar houd ik me aan vast. vervelend is het wel...... het komt bij mij ws door de flinke groeispurt die onze klein meid heeft doorgemaakt.... dinsdag zien we het wel.... ik maak me er maar niet meer te druk over....

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    pff net weer helemaal in paniek. kreeg weer zeurderig menstruatiegevoel, dus ik directweer in de stress natuurlijk werd het niet beter van haha... maar aan de ctg was niks te zien, dus niks verontrustend.
    vind het zo lief dat jullie allemaal reageren! doet me goed om te weten dat er meegeleefd wordt. t komt voor jullie ook el dichtbij natuurlijk, helemaal degenen die harde buiken hebben..

voorlopig moet ik nog blijven, sowieso loopt het infuus nog tot morgenavond en daarna nog een paar dagen ter observatie. werd op zn vroegst vrijdag voordat k naar huis mag zeiden ze gisteren.

chel ik denk niet dat ik nog een briefje nodig heb van de vk, ik denk dat ik het ziekenhuis uitgestuurd word met de boodschap dat ik of bedrust met houden of rustig aan moet doen. geen arbo arts die mij met 100 paarden nog aan het werk krijgt! ik ga straks niks anders doen dan rustig aan doen en me rustig voorbereiden op de komst van onze vent. geen stress meer voor mij, no way!

en chelleke meid, hou es op met dat gepoets! denk aan jezelf en de kleine! straks kunnen we jou ook berichten sturen in het ziekenhuis, dat kan niet hoor!

sab had je veel harde buiken? niet pijnlijk?

gewoon in je achterhoofd houden: doen ze pijn: bellen! komen ze met regelmaat: bellen!! ik had ze gisteren om de 3 a 4 minuten en hielden ook ruim een minuut aan, das dus niet goed..

als ze binnen een minuut wegtrekken en niet te vaak komen of in korte tijd is er niks aan de hand :)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ahhh lieve Juul.... Meis... ik weet t. ik moet ook wat rustiger aan doen.... maar pfff ik ben zelf sowieso een vrij actief persoon dus dat is zooooo moeilijk..... maar vandaag heb ik nog niks gedaan, alleen op de bank gelegen;) moet zeggen dat ik wel wat hardere buiken heb, maar ze spannen niet echt aan tot een hardere buik, bovendien houd t maar 10 seconden aan en dan is t weg, dus denk dat t wel mee valt......
    Maar Juul...... meis ik denk aan je en kom hier regelmatig even kijken of je wat gepost hebt....... enne... als buddy zijnde hou ik je al helemaal in de gaten...... doe rustig aan lieverd.... Dikke kus

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    je prachtige kaarsje heeft zn werk gedaan chell :D
    lief!!

Deel Deze Pagina