April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ooow vandaar!
    Dat is ook lekker zeg! Geniet ervan!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dank je maar dat zal wel lukken hihi.
    lopend buffet met echt van alles en onbeperkt drinken hihih.
    alleen balen voor mij dat het lopend buffet is want ja dat doet pijn... maar ja bekkenband aan en niet teveel lopen dan maar, schep mn borden wel extra vol scheelt wat lopen hihi.

@juultje: hihihi wat een eigenwijsje ben je ook maar ik herken het helemaal.... ik denk elke keer owww die 100 meter kan ik wel zonder bekkenband lopen, nou ja niet dus. maar de keer erop denk ik dat dus ook weer dus doe het weer. kreeg van de fysio al op mn kop dat ik hem te weinig aan had hihi. MOET hem nu een halve dag aan van haar maar toch haal ik dat niet hoor...

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: rustig aan meid

Fidel: hier geen behoefte aan extra zoute dingen.

Heb wel al vaak trek gehad in oliebollen......

Wat moet er eigenlijk gepbt worden voor FB/Hyves? Alleen je volledige namen of ook nog iets anders (sorry ben daar niet zo handig in).

Wij gaan komende maandag een midweekje weg naar Landal in Limburg. Kijken er al erg naar uit:)

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    pb je naam maar zoals we je kunnen vinden! ;p

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als het goed is heb je PB;)

6. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Juultje, fijn dat alles goed was bij de VK, kan me voorstellen dat je je even ongerust maakte!

@FB/Hyves, ben zelf niet actief op dit soort pagina's, dus hopelijk blijven jullie ook nog hier kletsen :)

@Moestra, wel oppassen met te veel leverpastei i.v.m. teveel vitamine A toch?

Wij zijn vandaag even naar de Babydump geweest en hebben beddegoed (grijs met blauw) een een badsetje gehaald: 8-Delige Badset Luma | Badartikelen / badartikel | Baby-Dump

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ja, ik hou het op 2 keer per week een broodje. Zoveel mag toch?

8. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
  9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Meiden heb jullie gepbt :D
    Die me ook willen toevoegen laat maar weten :D

Ik heb ook veel zin in ongezonde dingen!! waar ik vooral verslaafd aan ben zijn Tosti's. Paar weken geleden voornamelijk friet en dan ook met veeeel zout. Aiii

Toegeven aan je klachten wel een beetje in de gate houden he, ik doe het zelf eerlijk gezegt ook niet echt maar we moeten nog een tijdje:p maar het is zo frustrerend omdat normaal alles vanzelf gaat!!

Meeting lijkt me ook gezellig tegen de tijd dat de kleine aprilbaby's geboren zijn :D
    Weet niet hoe verspreid we over het land zitten met zijn allen :D
    Ik woon zelf in Essen, vlak bij Roosendaal (noord-brabant)

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hihi ik breng Moestra en Naomi op ideeën :D straks iedereen aan de oliebollen. Zijn we er tegen oud en nieuw zat van :p

Naomi veel plezier met je etentje! gezellig zeg, met collega's uit eten :D ooh dat is ook zo je hebt een bekkenband... maar die gebruik je dus niet genoeg :p harte tantes zijn we ook voor onszelf he ;)

Vruchtje leuk zeg even ertussenuit!!!! maar... je hebt trek gehad in oliebollen, nog niet eraan toe gegeven dus?

zooo ik heb net even lekker gedoucht, zittend in bad met de straal knetterheet op me gericht, heerlijk. Ben weer een beetje opgeknapt. Nu even wat opleuken en dan naar vrienden die we al een poosje niet meer hebben gezien. . drukdrukdruk :p fijne avond allemaal!!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: ja ik heb er wel al eentje op haha. Van de week man gesmeekt er eentje te halen. En hij was heerlijk......

Ik zal je PB sturen voor FB goed?

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    juultje hahah bedoelde chelleke, dom dom, maar rustig aan doen he, nou fijne avond!!Ennuh morgen dan maar beetje relaxen he!!

zag een hoop bptjes dus zal zo ff kijken!!!

zout-nee, leverpastie neeee, kaas en komkommer neeeeee

doe mij maar een witte bol met een dikke laag filet American mmmmmm

Ennnnn bevallingsverhalen staat weer aan, auchhhh

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou heb in totaal vandaag 5-6 mensen toegevoegd op fb en hyves, en moet eerlijk zeggen, heb geen idee meer wie wie is hahahah.

fidel jij had niks in je pb staan hahaha

14. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ik heb vandaag een paar dubbelzoute droppies gehad. Maar mijn bloeddruk is prima dus daar hoef ik het niet om te laten.

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goedemorgen allemaal,

Hier was het weer te vroeg voor het goeie. Ons kleine man was 6.40 wakker. En dan te bedenken dat hij s'middags niet meer slaapt is het best een lange dag voor hem.

Vandaag even kijken voor nog 2 jurkjes met leggings voor erbij want ik vind dat toch het aller lekkerst zitten.

Heeft de rest nog leuke plannen?

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Oeh lekker winkelen vruchtje!! Ik helaas werken!! Heb al paar meiden toegevoegd op Facebook en Hyves en woon al bij 1 iemand heeel dicht bij leukkk!!

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oeh unox, zoute drop, lekkerrrrr

ik ben.ook op facebook te vinden, dus als je interesse hebt pb maar! lijkt wel een datingsite zo hahahaha

ik heb ons ukje inmiddels weer gevoeld, fijn weer :) wat een geruststelling is dat toch. ben toch ook wel heel blij dat we gisteren even bij de vk mochten komen :) vandaag een wat rustigere dag. zo even boodschappen doen, dan naar de kapper en een kadootje kopen voor mijn zwager, vanavond verjaardag van die zwager. hmm toch wel weer aardig wat op de planning dus. gelukkig is zondag altijd een rustige dag.

gisteravond waren we bij vrienden en zij haakt veel, ze heeft me in april geleerd hoe ik dat ook kan doen, maar heb er niet zo veel mee gedaan. nu gaat ze me helpen een babymutsje te haken :D leukkkk!!!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Fijn juultje dat je de kleine weer gevoeld hebt.

@ Facebook & hyves: Ik heb ook allebei, dus PB me maar.

Ik zat nog te denken bij het andere mama's forum hadden we ook buddy's misschien is dat hier ook een idee?
    Iedereen heeft een buddy en die kun je sms'en als je bent bevallen of als er iets anders is zodat wij op de hoogte blijven weet niet of jullie dat wat vinden?

Hier verder nog geen plannen

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Juultje en TamTam, ik heb jullie een pb gestuurd!

Wil je dat van die buddy nog eens verder uitleggen TamTam?
    Is dat als je zelf niet meer online kan o.i.d?
    Of is het een hele domme vraag!?

Hier een heeeeeele rustige ochtend!
    De heren waren om 8u al de deur uit om naar de garage te gaan. De winterbanden worden onder de auto gezet.
    Maar uitslapen, ho maar!
    Straks nog even boodschappen doen en op verjaardag van een buurmeisje die 1 is geworden. Lekker rustig verder! Heerlijk!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden heb ook eindelijk mijn angelsound binnen :) natuurlijk meteen geluisterd en meteen gevonden kon wel wat moois gebruiken na gisteren kleine wurm zwom steeds weg haha kan er wel heledag naar luisteren maarja das niet zo'n goed idee ;)

Deel Deze Pagina