daaag medemama's! zo ik heb een hele bult bezoek en telefoontjes gehad, dus geen tijd meer gehad om hier te kletsen! @ankje: leuk hoor, zo'n geboortelap! ik heb dat nog nooit gezien joh... creabea schattig mannetje he ben zo trots en nog zoveel meer nieuwsgierig dan eerst!!! wat leuk dat jouw dochter en stiefzusje zo leuk met elkaar overweg kunnen gaaf zeg, samen in bad en logeren enzo hihi ik denk dat ik van de meetinglijst af kan, ik heb net begrepen dat ik me voorlopig ABSOLUUT rustig moet houden en ik mag dan ook niet meer aan het werk!! @2012mama: wat leuk dat die kerel van jou zich zo goed vermaakt soms zie je kids die willen allleeeeen maar aandacht van de volwassenen, ik vind het altijd zo gaaf om te zien of horen als kindje zo lekker zelf kunnen spelen en veel fantasie hebben. das heel gezond en belangrijk voor een kind. oehhh die traktatie klinkt hel erg lekker, het water loopt me in de mond!! @troela: dankje meid @evan: hmmnee sorry koude buik herken ik niet echt..... misschien komt t omdat je huid strak staat en de doorbloeding van de huid minder goed is dan anders ofzo?? @moesch: jij ook rustig aan doen! iedereen hier met harde buiken trouwens! pffft ik ben wel benieuwd naar jullie boom moesch!! @chelleke: nou wij treffen het wel met elkaar idd hahaha grappig. en ik herken dat echt dat het zo moeilijk is om rustig aan te doen. je wilt wel, maar het lukt niet ofzo... die spanning en energie in je lijf moet eruit. ik heb idd ook gelezen en gehoord dat harde buiken er nu wel echt bij horen, omdat je lijf ook echt al gaat oefenen voor de bevalling neemt niet weg dat je goed op je rust moet letten!! pfoe naomi, als je zo veel en lange harde buiken hebt en menstruatieachtige krampen zou k wel ff an de bel trekken! kunnen we voorweeen zijn, maar zou t toch ff laten checken.. en nu al indalen? das toch veel te vroeg???? dacht dat dat pas vanaf 30 of 32 weken is??? EHBO is leuk he?! tof programma! ik vind het zo knap hoe die vrouw dat toch altijd doet. geweldig! wb die moeder en zeep: wtf, waarom heeft zij kinderen? ik denk dat er veel ouders zijn die gewoon echt niet snappen hoe opvoeden werkt. als je toch bedenkt dat een kind clean geboren wordt, niks weet en alles van jou moet leren, dan kun je toch wel bedenken dat zeep eten niet helpt? eerst in de spiegel kijken, je kinderen doen iets niet zomaar. wat voor voorbeeld geef je ze en biedt je genoeg grenzen. veel ouders denken volgens mij dat kinderen gewoon maar moeten snappen wat wel en niet mag of normaal is.... @sab: oooohhh leuk met het kamertje bezig!!! wel foto's spammen straks he?! heb je zelf een paard? heb je die zelf ook op stal staan of ergens anders? lief aanbod van je van het eten maar tis hier prima te eten hoor! moet er alleen wel aan wennen hoor, ' s middags warm eten.. had vanmiddag kippensoep en runderstoofpotje met spinazie en aardappelen. smaakte prima
hier gaat t goed. voel me wel weer oke. krijg weer wat babbels enzo en de schrik is eraf heb ook een hele leuke verpleegster nu, zo tof :d zo gek als een deur en lekker ouwehoeren, daar hou ik van!! heb vanmiddag de laatste spuit met longrijpingsmedicatie gehad, pfieuw. nog 24 uur aan t infuus en dan mag die er ook af, he he ... vanmiddag vrienden op visite gehad en vanavond mn schoonmoeder en haar vriend en schoonzus met de kids, gezellig manlief is nu bij vrienden eten en die komt straks weer, dan gaan we samen een filmpje kijken. heb vanmiddag met de verloskundige hier gesproken (wel grappig, die heb ik woensdag nog gezien bij de verloskundigenpraktijk, ze werk op 2 plekken dus) en die had het erover dat ik misschien dinsdag al naar huis zou mogen als het infuus eraf is... nou ik reken er maar niet op, ga gewoon uit van vrijdag. verpleegster gaf aan dat ik absoluut niet meer mag werken, dus dat is ook geregeld. ze zei als ik tegen de arbo arts zeg dat ik met premature weeen in het ziekenhuis heb gelegen met medicatie dat ze er dan ECHT niet tegenin gaan. ik mag ook zeggen dat het advies van het ziekenhuis is om niet meer te werken. Dussss ik zit lekker thuis tot half juni! als ik hier weg kom moet ik voor de volgende controle terug naarde gynaecoloog, als het dan goed is allemaal mag ik weer naar de vk. dat betekent dus dat we nog een echo krijgen :d jeej!! of bloeduitslagen waren allemaal goed trouwens, k heb geen vitaminentekort en geen rare dingen met mn lever (vanwege de jeuk) en geen ijzertekort of wat dan ook. urine staat nog op kweek en vaginaal onderzoek ook, die uitslagen krijg ik woensdag. zelf vermoed ik nu dat de ellende begonnen is doordat manlief en ik het gezellig hadden vrijdag,daarna begonnen de harde buiken namelijk. dus we hebben afgesproken dat we dat verder maar even bewaren tot na het kraambed heb trouwens ook begrepen dat als je weeenremmers hebt gehad en dat slaat aan dat het kindje dan vaak na de uitgerekende datum komt, omdat je lijf dan dus denkt dat het nog niet mag. zou t echt zo zijn?
oh hier trouwens vorige week de babykamer afgemaakt, de boom is geplaatst (en de meubels weer op een andere plek). Bekijk bijlage 213213 en de commode: Bekijk bijlage 213214 kistje lijkt een beetje een vreemde plek, maar ik vond het eng om m recht boven de commode te hangen, stel dat ie van de muur af komt dan ligt ie straks iig niet boven op onze krummel! :d rechts naast het kistje komen canvasdoekjes met hand- en voetafdrukken van ons ukje.
juultje fijn meid dat het allemaal wat beter gaat. Haha en idd dan maar even geen gezellige dingen doen met man lief die zijn hier trouwens al heeel lang geleden hahaha. Fijn ook dat alle uitslagen verder goed waren, das toch weer een geruststelling he!!nou hopelijk gaat het morgen allemaal goed als je infuur eraf is, mijn duimen draaien voor je meid!!! sab veel succes morgen!!! ankje leuk hoor, heb er toen ook 1 gekregen een grote, stond d'r naam, geboorte datum, onze namen gewicht enz op, super leuk. Zie die vrouw nu alleen niet meer dus zal m nu wel niet krijgen, wel jammer haha. en wat goed van jonna!!!!neomi heeft vorige week voor t eerst op het potje gepoept haha. chellek rustig aan he, soms ff een stapje terug hoor!!!kan echt geen kwaad!!! hier:alles prima, buik is flink aan t groeien heb ik t idee, iedereen zegt het ook ineens, maar weer s even een fotootje maken Harde buiken, tja volgens mij heb ik er niet echt last van, vkind t zo moelijk oordelen haha. Vandaag stof naar de oma van mijn man gebracht, die gaat er mooie gordijntjes van maken, leuk leuk!!!
juultje wat fijn dat het goed gaat! ik heb sinds na half uur denk ik, vervelende krampen/buikpijn.. hoop dat t niet blijft aanhouden.. kheb vandaag niet eens zoveel gedaan dat je zou denken dat t daardoor komt...
Juultje: fijn om je positieve bericht te lezen. Luister gewoon goed naar je lichaam en hou je taai. Gezellig vanavond met je mannetje filmpje kijken. Fijn dat je nu niet meer terug aan het werk hoeft. Moesch: even rustig aan en bij twijfel aan de bel trekken. Ze hebben liever dat je 1 keer te veel belt dan te weinig dus ECHT DOEN als het blijft aanhouden of niet goed voelt. Verder ben ik het even kwijt sorry daarvoor! Hier gaat het ook al niet zo lekker. Sinds zaterdagochtend weer veel last van rug en kan niet veel. Zomer van 2010 hernia gehad en dit voelt gelukkig anders, maar niet goed. Morgen niet naar werk en gelijk fysio bellen. Ging juist zo goed afgelopen vrijdag afgesproken om i.p.v. 1 keer per week 1 keer per 2 weken te komen grrrrrrrr.
Wat een gave foto's juul!! Erg mooi hoor!! wel fijn dat je dat in iedergeval al zover af hebt, hoef je je daar niet druk over te maken Gezellig dat iedereen bij je op visite komt! En heb idd een eigen paardje, helaas al een tijd niet gereden!! Kan niet wachten tot 6wk na de bevalling
juultje gaaf hoor!!!super mooi!!! moesch rustig aan he!!anders ff bellen!!! kijken jullie wel eens i didn't know i was pregnant?zit nu een opgenomen aflevering te kijken, blijft iedere keer weer bizar, ze weten van niks tot ze gaan bevallen, in de wc, winkel of enz enz...
Meiden we beginnen te sukkelen Het moet maar snel april zijn!!!! Dat we allemaal onze lieve baby's in onze armen houden
Mooi buikje sab. En wat gaaf dat je een paard hebt. Ik kan me voorstellen dat je dat enorm mist. ano: ik ken het niet en kan het me ook niet voorstellen, maar blijkbaar gebeurd het.
@sab: mooie fotos!! @ juultje: heb niet de hele dag door krampen hoor het is zo af en toe maar, kan ook best een groeispurt zijn. maak me geen zorgen voorweeën zijn het ook niet die zou ik nog wel herkennen van bij Isabel hihi toen had ik ze vanaf 34 weken heeeeeeeel veel.
het is maandagsavonds op tlc, wel interessant. ik krijg ineens geem mail meer als er hier gepost is, vet irritant. hebben jullie laatste tijd nog de Wij gekregen?ik volgens mij al een tijdje niet meer!
Ik denk de wij iets van een maand niet ofzo?? weet niet hoevaak die normaal komt? Met de mail kan ik je niet helpen gebruik dat niet en kijk zelf regelmatig in het topic, vind ik makkelijker
Juultje: super om te lezen dat het beter met je gaat. En dat je niet meer mag werken vind ik niet zo raar hahaha...lekker uitrusten en vooral aan jezelf en de kleine denken. Haal je bij het uitje eraf...had ik ook wel gedacht hihihi. Ano: zo goed van naomi he. Jammer dat je die geboortelap niet meer ziet. Vind het ook zelf zo leuk om te maken. Vruchtje: oei....wat naar van je rug zeg. Hopelijk werkt de fysio goed en snel. Sterkte. Sab: mooie buik!!! Hier: Heb Jonna na een uur eindelijk in slaap gekregen. Ze huilt sinds een week altijd als ze in bed.ligt. Juultje: super om te lezen dat het beter met je gaat. En dat je niet meer mag werken vind ik niet zo raar hahaha...lekker uitrusten en vooral aan jezelf en de kleine denken. Haal je bij het uitje eraf...had ik ook wel gedacht hihihi. Ano: zo goed van naomi he. Jammer dat je die geboortelap niet meer ziet. Vind het ook zelf zo leuk om te maken. Vruchtje: oei....wat naar van je rug zeg. Hopelijk werkt de fysio goed en snel. Sterkte. Sab: mooie buik!!! Hier: Heb Jonna na een uur eindelijk in slaap gekregen. Ze huilt sinds een week altijd als ze in bed ligt. We lezen ook altijd een boekje enzo...maar dat maakt niet uit. Net was ze dus over haar toeren en huilde om mama....daar kan ik zo slecht tegen. Dus ben ik naast haar gaan liggen. Uiteindelijk viel ze in slaap. Vraag me niet hoe ik uit dat bedje ben gekomen, maar het is gelukt.
@ Ano: Nu je het zegt, ik heb de Wij ook al een poos niet meer gehad (komt bij schoonouders aan, maar die bellen altijd meteen) zal wel zo horen denk ik... @ juultje: Nou meid, dat klinkt allemaal goed gelukkig.... Wel een hele geruststelling zeg dat je vanaf nu niet meer hoeft te werken en je je helemaal kunt focussen op jullie kleine knul.... lekker rustig aan doen ( hahaha en dat vinden we moeilijk) @ naomi: pff meid, lees bij jou ook iedere dag wel weer wat nare verhalen... dan zelf ziek, dan de kleine, dan harde buiken , dan pij aan je bekken.... geloof dat jij ook wel weer een beetje geluk en rust kunt gebruiken....... dikke knuffel hoor.... @ Ankje: Jij bent ook al zo creatief..... dat geboortedoek wat je beschrijft ken ik niet, maar hier worden vaak geboortespiegels gemaakt , volgens mij is dat ongeveer t zelfde... idd met naam, geb. dat, gewicht lengte etc erop.... altijd erg leuk!!!! @ all: Dames, hebben jullie dat nu ook dat jullie aan het aftellen zijn???? ik geniet enrom van de zwangerschap dat zeker, maar pfff wat ben ik nieuwsgierig..... ik wil nog zo veel doen voor dat de kleine komt dat ik eigenlijk echt nu al met verlof zou moeten om het allemaal af te krijgen....
@WIJ: inderdaad ook al even niet meer gehad! zal binnenkort wel komen denk ik... @chelleke: met mn bekken gaat het beter dankzij de osteopaat!! kan alweer kleine stukjes lopen en opstaan zonder al te veel pijn. en die harde buiken tja heb je met een 2e zwangerschap sneller zeggen ze... een beetje rust zou hier weleens lekker zijn ja hihi. ben ook echt aan het aftellen. heb zoveel zin in dat kleine prulleke hihi. ben ook erg nieuwsgierig hoe isabel het gaat vinden! ze knuffelt en kust nu al wel mn buik echt lief, en dan zeggen ze dat kinderen van haar leeftijd het nog niet door kunnen hebben nou echt wel. ze zegt ook echt sus (zus) tegen mn buik hihi.
olá ja dacht dat de wij iedere maand kwam, maar viel me ineens op, maar ben dus niet de enige!!! vraagje:bij prenatal hadden ze altijd een witte wieg, voor 99,95 en die kan ik ineens nergens meer vinden op de site, weet iemand wat ik bedoel?? ankje sneu he als ze zo huilen dan, hier gelukkig al tijden rustige slaaprituelen haha.
woww ik zie nu een vrowu die heeft cupmaat 75Q!!!!!jeeetje niet normaal, en niet nep he!!!!ze wil ze laten verkleinen, jaaa lijkt me logisch haha