juultjet wat balen van de blaasontsteking.. waarschijnlijk dat je daar weeen van krijgt? hoop in ieder geval dat de kleine nog ff blijft zitten!
@Chelleke, ja 3 weken is dan wel lang..erg jammer dat je ventje niet mee kan. Heel veel succes je mag zo !! @Moesch, Oh kijk dat geeft al aardig aan waarom het misschien zo is dat jullie kleintje te korte benen heeft, niet druk maken meid. Vind ik ook meid, lekker rustig verder kijken na de bevalling en nu lekker genieten ! @Naomi, Groeit goed ! @Vriendlief, Ja is echt super nu maar wachten op het telefoontje ! Zal vast wel weer niet gebeld worden...( komen vaker hun afspraken niet na. ) Bel zelf aan het einde van de dag als ik niks heb gehoord ben het wachten zat
@Juultje, Balen meid !! Ben je net van het infuus af, moet je er weer aan Gelukkig hebben ze nu de oorzaak van de weeen gevonden ( is toch positief toch ) Hoop dat de AB snel aanslaat. Wou je graag thuis bevallen ? In ieder geval sterkte maar weer ! Knuffel van hier.
Naomi, hier gisteren de intake gehad, en wij komen ook op 54uur uit. Dit doordat ik geen bv ga geven maar wel een geplande keizersnee krijg. Tijdens de kraamweek kunnen daar dan nog 2 dagen aanvast geplakt worden eventueel... Hier ook aangegeven dat ik een stagiaire prima vind. Juultje, hopelijk knap je met de ab kuur snel op..
lieve meiden, sorry ik heb geen energie om op jullie reageren ben echt kapot. wat een dag.. harde buiken gingen maar door...het is nu pas een beetje rustiger, dus ben nu ook van de ctg af. heb af en toe nog een harde buik... ik ben vreselijk gespannen en ben ook steeds aan het trillen en huilen, vind het zo eng allemaal. ik hoop zo dat ons ventje nog even binnen blijft. maar als de harde buiken/weeen aan blijven houden en ontsluiting gaan veroorzaken dan is het niet anders, dan ga ik direct per ambulance naar Zwolle om daar te bevallen en dan komt ons kleine kereltje op de prematuurafdeling te liggen aan de beademing en sondevoeding. afschuwelijk lijkt me dat. overigens kreeg ik net van chelleke een smsje dat de groeiecho goed was. de groei ligt wel iets voor, maar geen 5 weken! over 4 weken mag ze nog een keer voor een echo komen. de bloeduitslagen waren er nog niet, maar de gyn dacht dat daar geen problemen mee waren. goed nieuws dus! Dat kunnen we hier wel gebruiken.
juultje: wat vervelemd allemaaal, nu ook nog blaasontsteking. Ik blijf voor je duimen.. heel veel sterkte. ik heb ook intake gehad bij mij thuis, ik heb 59 uren gekregen om dat ik erg veel last van het bekken heb. Maar dit kan wel minder worden als het naar de bevalling heel erg goed gaat. ik moet morgen weer naar de fysio, en ik hoop dat mijn buikband er dan is.. ik hoef hem niet zelf te kopen, ik krijg hem te leen van mijn fysio. gaan jullie ook naar zwangerschaps gym?
Mooie buikfotos zag ik voorbij komen juultje: meis wat een rotsituatie. Ik duim dat hij voorlopig nog warm bij mama binnen blijft zitten. Digitale knuffel voor jou. Probeer voor zo ver gaat ontspannen te blijven chelleke: fijn dat groeiecho goed is Vandaag bij gyn geweest en ben weer goedgekeurd gelukkig
@evan: mooie echo hoor, de kleine lijkt wel te glimlachen. @juultje: fijn te horen dat alles nog goed dicht zit. Wel vervelend van die blaasontsteking en streptokokken, maar daar valt gelukkig goed wat aan te doen. Sterkte meid, knuffel. @chelleke: gelukkig een goede uitslag van de groeiecho, kun je weer tot rust komen en genieten van je verdere zwangerschap. @ zonnestraal: bescheiden buikje hoor. Ik ga zo weer naar de samen bevallen cursus, wordt de tweede avond. Heb er wel zin in, want de cursus wordt leuk gegeven en er zitten best leuke mensen bij.
Juultje: verdorie nee..... waarom heb je vanmiddag niks gezegd???? meis toch en dan maak jij je druk om mijn groei-echo????? Als ik enig sinds bij je in de buurt woonde kwam ik nu toch wel even op visite hoor.... hou je sterk @all: idd vanmiddag groeiecho gehad. kleintje lag precies op schema ( 28wkn) alleen de baarmoeder lag ietsje voor, maar dat was niet zo'n probleem. inmiddels ook begrepen dat de bloeduitslagen goed waren en er dus geen suiker is, anders hadden ze mij voor 17:00u gebeld zei de VK. het gewicht van de kleine werd geschat op 1230gr en het is nog steeds een meisje
@juultje: jeetje meid toch hele dikke knuffel!! probeer rustig te blijven, aan stress hebben jij en je kindje nu niets. makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik maar toch... het is ook allemaal niet niks wat je mee moet maken! ik blijf duimen dat de kleine nog even binnen blijft zitten! @chelleke: fijn dat de echo en de uitslagen allemaal goed waren!! toch weer een geruststelling.
Oh btw... de metingen van de Vk in het ziekenhuis waren: 25cm 1/2 NX, das iets anders dan 30 cm 1/2NX he ook lag de groei van de baarmoeder geen 5 weken voor maar hooguit 1 of 2 .......
chelleke fijn dat het allemaal goed is meid, toch een hele geruststelling he! juultje, he meid toch, logisch dat je in de rats zit, je wilt gewoon echt dat je kleintje zo lang mogelijk blijft zitten!!!dikke knuffel voor jou!!! mooie buik zag ik weer langskomen!! zal morgen ook echt weer eens een foto maken!! Morgen mag ik terjug voor de herkansing voor de 3d echo, hopeliojk werkt ie nu wel mee!!! xxx
sjors: gelijk heb je!!!! hebben ze gebeld....? Naomi: misschien rare vraag hoor maar je krijgt extra zorg omdat issabel nog zo jong is....was deze zwangerschap gepland......? Je hoeft niet te antwoorden hoor ik vroeg het me zo af lijkt me heel erg spannend als je nog een kleintje heb rondlopen om dan voor een tweede te gaan!!!
@vriendlief: als je een kind hebt onder de 4 jaar krijg je hier schijnbaar altijd die extra uren tja gepland.... laten we het erop houden dat ze eerder kwam als verwacht ongepland is het namelijk niet, we wilde er in augustus/september weer voor gaan maar hadden iets van als het eerder gebeurd dan is dat ook goed. gingen er niet vanuit dat het zo snel al raak zou zijn. en dan te bedenken dat ik ook geen idee had van mn cyclus hihi. was nl nog maar 1x ongesteld geworden na de bevalling, vond het lang duren maar had iets van ach zal wel nog niet regelmatig zijn komt nog wel. toch onrustig gevoel en getest en ja hoor hartstikke zwanger hihi isabel was toen 6 maandjes... we hebben trouwens altijd weinig verschil gewild tussen de kinderen dus we waren ontzettend blij dat het ons ook gegund is!