April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    naomi: tja niet gepland is ook zo cru maar wist het even niet anders te vermelden.....Gelukkig maar dat het dan zo snel is gelukt je weet immers maar nooit hoelang het duurt......
    Het is idd ook wel leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen zit!worden vast dikke vriendinnetjes hihi

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja sommige hebben iets van ow een ongelukje. nee dat is het absoluut niet alleen hadden we het niet zo snel verwacht. nou was het bij isabel ook snel gegaan maar toch, verwachtte geen 2x zoveel geluk te hebben vooral omdat ik te zwaar ben!

ja lijkt me echt super gaaf als ze straks lekker kunnen spelen samen! ze schelen maar 15 maandjes dus zitten een beetje in dezelfde fase als deze 2 is.kan me er al helemaal op verheugen hihi al zal het echt wel pittig worden in het begin.

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ja dat denk ik wel dat het pittig gaat worden.....ik zou het zelf te moeilijk vinden maar ach daar wen je ook wel weer aan! Komt vast allemaal goed! ze zullen straks zeker lekker veel aan elkaar hebben.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ben ook wel blij dat ik heb moeten stoppen met mn opleiding hihi. was in september met een opleiding begonnen van 2 jaar!! had dat echt nooit kunnen combineren met ook nog werk erbij!
    nu ook geen werk meer maar dat komt straks wel weer.

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Jeetje Juul, dat is niet niks zo...
    Snap dat je erdoor van streek bent zeg, gaat het nu weer wat beter met je??
    Ik hoop dat je een rustige avond/nacht hebt en morgen er alles weer wat positiever uitziet!

Chelleke, fijn dat je goed nieuws had!!

Mooie buiken komen er weer voorbij hihi :D

Anoniempjuh veel plezier bij de 3d echo morgen, hopelijk geen eigenwijze uk haha

6. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juultje: he meid, wat een domper weer. Bah...... Hou je taai en we duimen hier allemaal dat het de goede kant op gaat. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt, maar probeer rustig te blijven meid. Hele dikke knuffel.

chel: wat een geruststelling. Fijn dat alles goed is. Neemt weer grote zorgen weg.

Mooie buikjes zie ik weer langskomen en wat een mooie 3d echo.

Wat die kleine nu toch al voor ons betekent he. Ondanks dat ze nog niet op de wereld zijn hou je al zoveel van dat hummeltje in je buik. Ongelooflijk...... Wij als moederkes hebben natuurlijk ook al wel een band met ze en contact.

eerst voelde ik de kleine nog echt schoppen maar nu hij/zij groter wordt, wordt de ruimte natuurlijk kleiner. Je voelt nu echt bewegingen langs je buikwand afgaan. Beetje alien achtig hahahahah. vind het een prachtig gevoel.:)

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Fijn he die bewegingen in je buik :D
    ik moet altijd een beetje denken aan de gremlins, monstertjes in je buik hahaha.

Hier alweer vroeg wakker vandaag, kan me draai in bed niet echt meer vinden. En voel me regelmatig ook niet zo lekker, wat misselijkachtige klachten. Misschien zo nog even wat dutten en straks komt mijn schoonbroer een begin maken met de babykamer te verven! EINDElIJK!!!!!

Juultje hoe gaat het met je?? Beetje kunnen slapen vanacht?

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Ano, Heel veel plezier met de 3d echo vandaag ! Hoop dat je nu hele mooie plaatjes krijgt :D

@Chelleke, Fijn dat alles goed was ! Nu lekker genieten en niet meer druk maken meid !

@vriendlief, nou ik heb dus zelf maar gebeld om 4 uur en ik krijg helemaal niks betaald....Het bemiddelingsbureau had mij verteld dat ik door hun betaald zou worden mocht het uwv dit weer niet willen doen. Nou het Uwv wou niet en zij trokken zich ook direct terug. Ik moest het zelf maar uitzoeken met het Uwv ( terwijl deze gelijk heeft en er niks meer tegen te doen valt ) Dus zit hier in een lekker schuitje. Kan nu een advocaat erbij halen maar heb ik geen geld voor en heb geen recht op een pro deo advocaat omdat ons inkomen daar te hoog voor is. We zullen zien wat ik nog kan doen..

Nou hier dus niet zo vrolijk op het moment..en het zit me ontzettend dwars. vanochtend om 6 uur wakker en kon niet meer slapen omdat alles door mijn hoofd maalde. Ben nu al bijna 7 maand zwanger en heb alleen maar stress gehad, vind het zo jammer dat ik niet volop heb kunnen genieten en had me zo verheugd op het shoppen en alles klaar maken en nu moet alles op het laatste moment gebeuren omdat anders het geld er niet voor is..:(

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Juultje, Hoe gaat het nu met je meis ? Goed kunnen slapen en geen gerommel meer..waar lig je nu in het ziekenhuis als ik vragen mag ?

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    dag lieverds!

eindelijk.....goed nieuws!
    Het infuus met antibiotica is eraf, ook die krijg ik nu in tablet. En ik mag vandaag 4 keer een kwartier uit bed om te kijken hoe dat gaat. gaat het goed, dan mag ik morgen naar huis :D ooohhh ik hoop het zo!
    moet natuurlijk we de AB kuur afmaken en voorlopig weeenremmers blijven slikken, maar goed ik ben erg blij als ik hier weg mag! en toch is het ook wel weer spannend.

@sjors: ik lig in Meppel in het ziekenhuis (Diaconessenhuis)

zo.. nu ga ik even bijlezen en op jullie reageren, even klaar met de ego berichtjes.

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @sjors: meid, wat fijn dat jullie de babykamer kunnen kopen :D heerlijk!! en wat fijn dat je nu eindelijk betaald gaat krijgen! geldzorgen is zo shit :( t wordt tijd om lekker dingetjes te kunnen gaan kopen en genieten!
    Edit: nou ja zeg, lees ik goed dat je NIET betaald krijgt?gatver wat een gezeik zeg! kun je niet naar het juridisch loket? of een klacht indienen bij het uwv? wat belachelijk dat ze je zo in de shit laten zitten... heel veel sterkte en succes meid! hoop dat ze je alsnog gaan betalen zodat je fijn kunt gaan genieten. serieus waar, wat een achterlijk volk. bah..

@chelleke: hoe ist meid? kun je weer meer genieten en ontspannen nu? wat leuk dat de kraamzorg komt! fijn dat je kleine meid gewoon op schema ligt :D

@naomi: ja ik wilde graag thuis bevallen, maar ik vind het niet heel erg dat dat niet kan hoor. we hoeven ws toch niet zo lang te blijven, dus als we lekker thuis kunnen kramen ben ik allang blij! nee dat zeg ik verkeerd: ik ben allang blij als ons kereltje blijft zitten tot minimaal 37 weken!
    jeetje jij ook de intake van de kraamzorg gehad. lekker dat je zoveel uren krijgt zeg! altijd handig, een stagiaire erbij. vele handen maken licht werk ;) mooie buikfoto! wat mooi trouwens dat je bij beide kindjes zo snel in verwachting raakte! mooi kado toch :D lijkt me geweldig, 2 kindjes met niet teveel leeftijdsverschil, dan zitten ze idd qua fasen dichter bij elkaar dat is super tof! en op latere leeftijd hebben ze dan ws ook meer aan/met elkaar omdat ze met dezelfde dingen bezig zijn.

@zonnestraal: lekker dat je extra kraamzorg krijgt, je zult het ook wel nodig hebben dan! shit dat je zo last hebt van je bekken.. hopelijk helpt de buikband!! wel tof trouwens, dat je m mag lenen. die dingen zijn heel duur toch? mooi buikje ook!

@vruchtje: fijn dat alles goed was bij de gyn! :D

@kernesia: hoe was de cursus? samen bevallen, wat doe je da precies bij de cursus? wel fijn als je een leuke groep hebt, dat werkt toch lekkerder:D

@anoniempjuh: veel plezier met de 3d echo vandaag, hopen dat de kleine nu wel meewerkt!!!

@troela: gaaf he, dat ' schuren'.lekker van genieten meid! reageert de kleine ook op de plek waar jij iets neerlegt op je buik?
    ik vind het schuren nog veel leuker dan het schoppen haha... als ik mijn arm over mijn buik heb liggen dan voel ik hem daar langs gaan tot waar mn arm stopt.. heb je soms ook dat je je kindje ziet liggen? dat de vorm in je buik zit zeg maar? gisteren zagen we 2 grote bulten in mijn buik, ik wist dat de kleine daar lag, maar niet precies wat nou waar lag. toevallig kwam de vk binnen en die ging voelen en vertelde het erbij. TOF!

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    chelleke fijn dat de groeiecho goed was!

@sjors balen zeg.. pff denk je eindelijk dat je je geld krijgt en verder kunt en dan word t weer teruggetrokken!
    hopenlijk krijg je snel waar je recht op hebt!

@juultjet fijn dat het infuus aangeslagen heeft! hopenlijk blijven de weeen weg en mag je snel naar huis!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    okee even klagen:

Vanacht paar keer wakker,pijn in me maag, rond 6uur weer wakker, voelde me echt niet lekker dus naar de wc, nou daar heb ik tot even na 8uur gezeten, iedere keer t gevoel dat ik moest spuugen, ;pijn in me maag maar spuugen lukte maar 1 keer een beetje verder niet...

toen me werk gebeld om kwart over 8 wat blijkkt, ik moest voor 8uur bellen dus nu werd het een verlofdag!!!!
    nou belachelijk, ik zeg ik zit van 6 tot 8 te kotsen, hoe moet ik jullie dan bellen???!!! tja het zijn de regels, ow en of ik ook nog even zelf me clienten kon afbellen....
    Nou stond met de bek vol tanden, gezegd dat ik t belachelijk vond en iemand anders aan de lijn wilde die hierover ging, maar nee...

dus uurtje terug pz gebeld, ja zegt ze at zijn idd de regels, ik zeg ja maar ik kon toch niet eerder bellen, nou zegt ze je hebt tussen 7 en 8 vast een minuutje tijd gehad om te bellen..nou Nee dus!!!!!nou toen had ik t echt gehad, zat echt te janken aan de telefoon, ik zeg ik ben ook nog eens 28weken zwanger, en die paar uurtjes dat ik werk vallen me de laatste weken al erg zwar, maar ik hou het vol voor me clienten, lever zelfs 6 vakantieuren per maand in om mijn uren aan te vullen, en nu ben ik ziek en krijg ik dit van jullie, vind het gewoon KUT!!!
    nou ze ging ernaar kijken en beld me terug!!!!

zo moest het ff kwijt sorry...

juultje fijn dat het beter gaat meid, hopelijk mag je morgen naar huis!!!

sjors pfff daar zou ik ook van balen, en om janken zeg, dan voel je je echt genaaid he, snap het helemaal, vind t echt belachelijk!!dikke knuffel

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    anoniempjuh belachelijk zeg!!
    maar waarom lever jij 6 uur per maand van je verlofdagen in? als je niet kunt werken ivm zwangerschap moet je die uren toch als ziek gemeld staan?

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Zo vanmorgen de kraamzorg langs geweest:) fijn gesprek. wij krijgen 45 uur kraamzorg minimaal en ik mag er nog meer oppakken indien ik dit wil ( ivm mijn verzekering) maar mag ze ook laten uitbetalen:):):) ) dus als te ff niet hoeft wil ik ze lekker uitbetaald krijgen. hielprikje en gehoortest moet in het ZH in DL omdat de kleine daar verzekerd is, maar dat geeft niet, das hier in de buurt:) heb ook voorkeur kraamzorg opgegeven voor een hele lieve vriendin... probeerden ze ook rekening mee te houden.... Eigenlijk heb ik alles nu in huis en is alles geregeld.... Dat is een heerlijk gevoel.

@ Juultje: jippieeeeeee, das nog eens goed nieuws!!!!!! :) oh lieverd hoop zo dat je lekker naar huis mag morgen..... kaarsje brand hier... Dikke kus

@ Sjors.... ik ken je gevoel zo goed.... een maand geleden zat ik ook zo, niet ivm financiële problemen, maar een hele hoop tegenvallers in huis wat veel geld kostten en die echt prioriteit hadden... pffff was echt niet leuk meer.... hoop dat je toch nog ergens wat geld vandaan gehaald krijgt bij UWV zodat je gewoon je spulletjes kunt kopen..... sterkte lieverd.... je had moeten kunnen genieten van deze periode, maar ik begrijp, ook uit eigen ervaring, dat dat heel moeilijk is in zo'n situaties...

@ Ano: schandalig zeg, dat ze zo met je om gaan... hopelijk doen ze er toch nog iets aan en hoef je die dag niet in te leveren...

@ Naomi: jij ook al intake gehad.... ook lekker op tijd dus.... ik heb ook aangegeven dat een stagiaire geen probleem is extra hulp is altijd welkom en iedereen moet t leren he;)

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ik heb een contract van 9uur per week.
    ik werkt dinsdag van 9-12 en woensdag ook 9tot 12 en om de week 12-15.om de andere week kom ik dus 3 uur te kort.
    Ik had altijd een vast client maar die is 2-3mnd geleden verhuist, en omdat het werk zwaarder werd en ik er tegenop zag nam ik die middagen vrij.
    na een aantal keer heb ik gebeld om te zeggen dat die middagen helemaal te zwaar werden, dus alleen die 2 ochtenden wilde werken, maar volgens hun kon ik alleen helemaal de ziektewet in, en anders niet....ook zo raar...
    dus nu nem ik al een aantal weken die uren op zodat ik aan me uren kom, maar daar ben ik nu ook klaar mee!!!

en anders ga ik nu per direct met verlof ze zoeken t maar uit, zo haha.

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Ano: Gelijk heb je meid!!!! wat een onzin allemaal... denk aan je zelf en je kleintje

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Bewegingen in mn buik..ja heerlijk, geniet er echt van en weet nog van mn vorige bevalling dat ik het daarna echt heel erg heb gemist.

Sab, dat slecht slapen/liggen heb ik ook. Wordt echt moe van mezelf dan in bed, en ga er uiteindelijk dan maar weer uit...
    Leuk dat je gaat beginnen met de babykamer. Hoe komt het eruit te zien?

Sjors, wat een super vervelende situatie is het toch...kan me voorstellen dat je je ze graag niet meer druk wilt maken daarom, en lekker met je zwangerschap bezig wilt zijn!
    Hopelijk komt er snel een oplossing...

Juultje, fijn dat het beter gaat! En lekker verlost van dat infuus!

Ano, ziek lekker uit en laat je werk maar even lekker! Wat een
    gezeur zeg! Zou ook even uitzoeken hoe het zit met verlof/ziektedagen

Hier: Net even koffie gedronken bij een vriendin..nu Finn ff tv kijken en ik ff niks..zometeen komt mam weer, en gaan we verder in Finns kamertje...als het een beetje opschiet zal ik even een foto plaatsen...

19. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    Zijn er nog dames die op 21 Januari model willen zijn voor een bellypaint wedstrijd in gorichem??

Ik kwam een adv tegen en ze zoeken nogsteeds zwangere buiken.. :D

Stuur me een priveberichtje met je emailadres als het je leuk lijkt... dan geef ik je mailadres door.

20. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    lilsuz, woon jij ook in gorinchem leuk . Juultje, fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine duim voor je dat het nog in je buik mag ziten je ventje. Efe een vraagje dames , ik heb last van buik pijn lijkt op ongesteld pijn af en toe en heb al 1week last van rug pijn , en heb sins 2dagen last van me voet die dik is kan aper moeilijk op lopen is dat erg ? Herken iemand dit ? Advies heben julie dat loop bij gny onder controle zal ik morgen belen of niet ? Vind het raar als ik dit zo vertel aan de verloskunde in het ziekenhuiz ,

Deel Deze Pagina