ons2wonder84, nee ik woon daar niet maar daar is die wedstrijd. ik ga waarschijnlijk daar wel heen lijkt me erg leuk om mn buik te laten beschilderen Ik zou gewoon even bellen.... beter zekere voor het onzekere toch!!???
ow oke , ik heb tog twijfels om te belen vandaag maar morgen ga ik wel belen ik heb geen weeen of zo mischien hoort dit er allemaal bij zwangerschap ,
kom net bij de fysio vandaan, ik heb eindelijk mijn bekkenband. Nu hopen dat het gaat helpen. Verder start vanavond mijn zwanger actief gym, heb er erg veel zin in. Verder is mijn aankleedkussen hoes af, is echt heel erg mooi geworden. zal ff een foto plaatsen. Hier ook al een paar nachten erg slecht geslapen. juultje wat mooi dat het wat beter gaat, en dat het infuus er af is.
Erg mooi Zonnestraal! Is het van elastische stof gemaakt? Onswonder: ik zou voor de zekerheid even bellen.
@Juultje, Wat fijn meid ! Super als je naar huis zou mogen Hoop zo dat het goed gaat en je lekker weer in je eigen huisje mag zijn @zonnestraal, Wat mooi zeg ! @Ano, Jeetje meid wat een onzin zeg ! slaat echt helemaal nergens op. Hoop dat jij je snel beter voelt en je hebt helemaal gelijk meid..laat ze het maar uitzoeken daar ! @Betaling, Bedankt voor de lieve berichtjes meiden ! Het is allemaal zo'n gezeur..het Uwv hoeft niet te betalen en zij hebben gelijk, dus hier hoef ik niets aan te doen. Het gaat nu om het bemiddelingsbureau. Ik heb net contact gehad met mijn ex werkgever en deze zegt dat dit zo niet kan en ik zelf dit niet allemaal hoef uit te zoeken en zij gaan er nu weer achter aan. Zij zijn ook de werkgever van het bemiddelingsbureau dus misschien is dit een betere oplossing dan dat ik zelf bel. Ook net het Uwv weer gesproken en deze zegt als ze niet in bezwaar gaan tegen de uitspraak van dinsdag dat zij verplicht zijn te betalen ! Dus dat scheelt. Ik hoef er geen bezwaar tegen te maken en zij moeten zelf maar weten wat ze gaan doen. Ze moeten gewoon betalen. Het genieten is zeker niet zoals ik had gewild, geniet natuurlijk wel van mijn kleine, maar niet zoals ik had gehoopt. Gelukkig kan ik na wat rekeningen uit te stellen wel rond komen, maar optimaal is het niet en alles moet op het laatste moment gehaald worden voor de beeb. Hier baal ik zo van, maar het is niet anders..ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Meiden jullie zijn echt lief ! pept me weer een beetje op
wat een onzin! tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg ik last van BI en vond ik t werken echt zwaar.. de arbo begon eerst met enkele uren afbouwen.. dus voor een deel in de ziektewet.. want ik kreeg gewoon mijn loon! en dat heb ik vaker gehoord! dus t kan zeker wel! ik zou er echt ff achteraan gaan en het uitzoeken! is toch te gek dat dat van je eigen uren af moet gaan!
Hoi Hoi, Ik ben 25 april uitgerekend! Ik hoop dat ik hier nog tussen kan springen vind het wel leuk om te weten hoe het met jullie gaat aangezien we allemaal rond de zelfde week zitten. Ik heb nou al 2 keer gehad dat ik een hele nacht wakker lig. En normaal slaap ik juist heel goed! Ik vraag me af omdat het is omdat de baby zo schopt. Het kan namelijk ook zijn dat ik de baby zoveel voel schoppen omdat ik wakker ben. Zijn er nog meer meiden die hier last van hebben?? Groetjes mendy
@Menn, Welkom ! Ik herken het wel, normaal slaap ik ook goed maar word steeds lastiger. Ik voel de baby dan ook veel schoppen maar dat kan inderdaad zijn omdat je wakker ligt. Effe ego, Ik krijg toch een voorschot ben zo happy ! Ik weet niet wat ze bezielt om eerst te zeggen van niet en nu van wel maar ik vind het prima Morgen krijg ik te horen hoeveel en wanneer Hoop dat het een beetje in de richting zit van wat ik hoor te krijgen Sorry voor het ego berichtje
@ Sjors: meid wat een goed nieuws, en denk nu maar even zo.... iedere euro die je krijgt is er een....... hopelijk kun je nu snel alles gaan kopen.. @ zonnestraal: wauw, jij bent creatief.. erg mooi gemaakt hoor. @ ego berichtje: Wij hebben zojuist de proefdruk van het geboortekaartje gekregen het is echt zo leuk!!!! heel eenvoudig, maar wel leuk...... paar kleine aanpassingen in de tekst qua lettergrootte maar verder helemaal wauw!!!! Ook heb ik net de geboorte-bedankjes uitgezocht. heel eenvoudig hoor. gewoon fuchsia roze organza zakjes met een kaartje eraan, hierop schrijven we zelf naam en geboortedatum. het zakje is 4x5cm en daarin komen chocolade dragees wit en zilver heel eenvoudig, maar toch leuk. t gaat om t idee en t hoeft niet duur te zijn. Alles kost al genoeg....
Ons wonder, als je het niet vertrouwd, dan gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor toch? Zonnestraal, veel plezier met je zwangeractief gym, en mooi hoor, dat aankleedkussen hoes! Menn, slapen gaat hier ook steeds lastiger..kan moeilijker liggen, lig veel te draaien, erg vermoeiend. Sjors, fijn dat je toch een voorschot krijgt..kun je hopelijk even vooruit! Chelleke, fijn dat het kaartje goed gelukt is, en die geboortebedankjes klinken erg leuk! Hier, vandaag lekker weer opgeschoten met het kamertje van Finn. Moet nu alleen nog de lamp eraan, de gordijnen iets korter en een deur erin. De deur hebben we besteld en wordt als het goed is morgen geleverd. Vrijdag gaan we een kast halen, gezien op mp, en dan heeft Finn dus ook een nieuwe kledingkast. Ben erg blij dat het opschiet, had toch wel zoiets van het mag nu wel af...kunnen we daarna lekker weer bezig op de babykamer, wat nu nog een rommeltje is doordat alle spullen van Finn en van de baby daar zo'n beetje liggen.
@Sjors22 en 2012mama bedankt voor jullie reactie, We wachten het maar gewoon af dan! Ik ben al heel de dag super moe maar ben expres niet gaan slapen want dan slaap ik vanacht weer niet. Hopen dus maar dat het vanacht beter gaat! Maar denk zomaar eens van wel hihi. Ik kan vrijdag de proefdruk van het geboortekaartje ophalen ben zo benieuwd! & Zaterdag gaan mijn schoonvader en vriend de babykamer afstucen. We hebben kunstof kozijnen dus daar hoeft niks aan gedaan. Plafond is pas nieuw en de deur heb ik pas wit geverft. Alleen nog de muren, plinten en een vloer erin. Het bedje, Kast en commodeplank hebben we al staan. Met 7 maanden moet het allemaal klaar zijn natuurlijk dus we mogen wel opschieten! Maar dat komt allemaal wel goed! Ik kan niet wachten tot ik het helemaal in kan richten. Ik heb al geshopt voor de baby kamer. Aankleedkussen + hoes heb ik al, dekentje en lakens heb ik al. Aerosleep heb ik.. zijn er nog meer die dat hebben? Ik heb 3 onderlakentjes zou toch wel genoeg zijn? Verder alleen nog gordijnen maar denk dat we ze zelf maken. En dan nog een verduisterings rolgordijntje en een lamp.
Juultje: wat eens super nieuws dat je paar keer uit bed mag en misschien naar huis mag morgen. Gaat alles nog steeds goed? ano: belachelijk van je werk ik kan me voorstellen dat je goed pissig bent!! sjors: fijn dat je een voorschot krijgt eventjes minder zorgen. Rot UWV grrrrrrrr Menn: welkom en gezellig dat je mee komt kletsen Chelleke: fijn dat kaartje klaar is zonnestraal: mooi aankleedkussen en succes met je gym 2012mama: fijn dat kamertje van Finn opschiet. Heb je een bepaald thema of gewoon simpel met leuke kleuren? Vandaag weer gewerkt met rug gaat beter. Ging ook goed gelukkig. We zouden eigenlijk geen pretecho gaan doen, maar heb gisteren toch gebeld voor een afspraak. A.s. zaterdag om 1045 uur kunnen we al terecht
Sjors: balen zeg dat je nu toch weer niet betaald krijgt, geven ze je eerst hoop en dan trekken ze zich terug.... lekker hoor..... :x Lees nu dat je toch een voorschot krijgt, gefeliciteerd!!! Juultje: fijn dat je nu volledig aan de tabletten bent en weer wat mag bewegen, hopelijk mag je dan ook morgen naar huis, kan je tenminste weer lekker in je eigen bedje liggen. De cursus is er een waar je samen met je partner naartoe gaat. Wij krijgen info over zwangerschap, bevallen, voeding, pijn enz. Verder leren we ook verschillende puftechnieken, hoe je je bekkenbodemspieren kunt trainen, hoe je partner je bij kan staan... Ook krijgen we handige tips, zoals direct na het hechten een washandje met ijs ertegenaan doen, zo voorkom je zwelling en trekken de hechtingen dus minder. Ano: echt belachelijk zo'n werkgever. Alsof jij er voor hebt gekozen om 2 uur spugend op de wc te zitten. Beterschap in ieder geval. Zonnestraal: mooie hoes hoor, knap dat je dat zo goed kan. Menn: welkom!! Vandaag ben ik weer bij de vk geweest. Mijn bloeddruk is 120/55 en bij het voelen aan mijn buik zei ze dat alles volgens het boekje is, dus dat is fijn om te horen. We hebben ook gelijk een afspraak gemaakt voor een groei echo. Dit heeft geen speciale reden, dit doen ze bij mijn vk altijd rond de 30 weken, dus dat is wel leuk. Ankje: voor het lijstje 23 januari groei echo 1 februari bezoek vk
@Chelleke, Dat is inderdaad zo, ben ook heel blij dat ik wat krijg natuurlijk als ik een groot bedrag krijg van mijn officiele loon dan kan ik alle achterstallige rekeningen in 1x betalen en voor de baby gaan shoppen, daarom duim ik stiekem voor wat meer @Vruchtje, ja het heeft 4 maand mogen duren, maar ik krijg nu wat Hoe zit het nu met jouw man en zijn werk ? ( vergis me nu toch niet he ) @2012mama, ja dat hopen wij ook ben zo benieuwd..eindelijk al die leuke dingetjes kopen voor onze kleine heb er nu al zin in haha. @Kernesia, haha ja toch nog een voorschot Thx ! Had ze al gezegd je maakt mensen wel blij met een dood vogeltje zo en 2 boze berichtjes gestuurd en nu krijg ik het wel
Kernesia, fijn dat alles goed was bij de vk. En een groeiecho, altijd leuk om jullie beebje even te zien toch? Vruchtje, dus toch nog een pretecho...leuk! Veel plezier. Fijn dat je rug beter gaat! Menn, weten jullie wat jullie krijgen, zoon of dochter? 3 onderlakentjes is genoeg hoor..zeg maar 1 voor om het matras, 1 in de kast en 1 in de was.. Hier: Kan mn draai niet echt vinden. Heb een beetje een benauwd gevoel. De laatste dagen dat gevoel iedere avond een beetje. Vooral na het eten en als ik dan ga zitten.. Mn buik begint nu ook echt omhoog te komen, richting ribben, dus zal daar wel mee te maken hebben, maar voelt niet prettig Hopelijk morgen weer wat beter
goede avond dames, efe een vraag heben julie ook baby snoepjes laten maken ik wel zal proberen foto te zeten , ik ga geen geboorte kaart laten maken omdat ik al snoepjes heb , ze komen uit buitenland, heb ze van mama cadou gekregen
@ geboortebedankjes/ babysnoepjes; ik laat het niet doen. Het kost me veel te veel. Juul; fijn dat het wat beter lijkt en morgen naar huis is helemaal top! Ik duim voor je. Sjors; mooi balen van dat geld en wat fijn dat ze nu toch lijken te gaan betalen. Maar kan me voorstellen dat je denkt: eerst zien dan geloven. @Buik; komt hier naar mijn idee ook verder omhoog. Maar vooral het kindje, die ligt meest rechts en met zijn bips tegen mijn ingewanden aan te drukken. tenminste, dat idee heb ik. Verder gaat het hier maar zozo. Slaap slecht, aan de ijzertabletten en vanmiddag hield ook mijn bekken het voor gezien. Ik kon nog geen stap zetten zonder pijn. Nu is dat weer wat beter ,maar ik vrees dat het een keer fout gaat. We zullen het zien.. Kraampakket is binnen, kamer zo goed als klaar (alleen de wieg moet er nog in) dus ik geloof dat het nu rustiger wordt. Nu eerst maar richting bed.
dit zijn de snoepjes wat vinden julie ervan, unox ,jij ook al een kraampaket ik krijg het niet vergoed moet zelf 30euro betalen maar heb nog van me oudste zoontje ligen 5jaar terug gaa die laten zien , vind het niet nodig ik beval in het ziekenhuis en vind het duur .