Hij staat alleen op de site in de folder...... maar die is heel moeilijk te zien.... zal een foto maken zodra we m hebben ok?? Hij is echt heel gaaf.... Wohnwelt Pallen, dan scroll je helemaal naar onderen en klik je rechts onderen op "Zu den online prospecten" dan klik je op de rechter folder en dan klik je 3x op het hoekje ( 3x pagina omslaan) rechts onder. dan zie je daar een zwarte bank staan, rechts onder op de pagina. En dan is het die linker 3-zitter ( zwarte bank met zilveren pootjes), alleen hebben wij dan een lichte creme-witte kleur...
Leuk Chelleke nieuw bankstel mm1981, wat vervelend zeg zoveel afspraken in het ziekenhuis.. Verder weet ik het niet meer haha, tis trouwens rustig hier vandaag???
heyyy ladies!! mm1981 ja bealchelijk he, of zij het aan het uwv melden weet ik niet hoor, maar ze zoeken t maar uit, ben d'r klaar mee!! Maar jee jij een drukke dag dus?en dat allemaal voor de diabetes of?? En die winkel, ik woon in Zoetermeer, maar ken m helemaal niet hahaha, allemaal positiekleding ofzo???kom je hier ook uit de buurt? chellek, leuk joh nieuwe bank, heb ff gekeken en ziet er luxe uit, niet mijn smaak, maar wel mooi hoor!!!leuk vooruitzocht erbij!!! sjors en en en en?wat is je voorschot?lijkt het ergens op? josephine leuk dat je de kinderwagen en maxicosi hebt, ben beneiuwd naar de foto's!!! juultje jaaaa naar huis, wat fijn meid!!!lekker relaxen nu thuis!!!! fidel haha we vergeven het je hoor!!leuk dat jij de baby nu ook zoveel voeld, mooi is dat he!!! sab mooie buik hoor, echt super!en fijn dat je man bijna weer terug is, lijkt me toch best lang zo! hahaha en van die verf, ach kan gebeuren, al zou ik me ook lullig voelen hahahaha. geboortebedankjes:nee doe ik niet aan, vind ik onnodig haha, kaartje vind ik meer dan genoeg!! verder weet ik het even niet meer... vandaag zelf me werk maar gebeld ennuh helaas het zijn de regels dus het kost me een vakantiedag, ik zeg okee, dan nog wat anders, het werk wordt me te zwaar, dus wil alleen nog 2 ochtenden werken en als dat niet kan helemaal niet meer!!! nou moest maandag maar even terug bellen, nou prima, ben d;r nu klaar mee, stelletje (&((O&^#@$ verder vandaag bezig geweest met rondbellen voor een peuterspeelzaal, ant als mijn verlof ingaat gaat neomi van de creche af, aangezien mij dit met de nieuwe regels netoo zo'n 350eur per maand gaat kosten voor 2 daagjes, das echt belachelijk, dus wil r dan naar een psz doen. ik denk 3 ochtenden, zal dan zo'n 100eur kwijt zijn, maar lijkt me wel lekker, op die momenten heb ik dan dus alleen de baby en kan ik wat rustiger even boodschappen doen enz. ow en de echo gister was super, of had ik dat verteld?hij lag er een stuk beter voor, zal straks wel ff foto spammen!!! xxx
mijn buikej 2 dagen geleden en nu net, kon niet kiezen haha vind die van eergister groter lijken dan vandaag haha Bekijk bijlage 214405 Bekijk bijlage 214407
@ano: mooie buik!! wat is hij mooi rond die van mij nog steeds niet hihi, er blijft een klein deukje bij mn navel zitten
Naomi:zonder werk kan je nu wel optimaal van Isabel en je zwangerschap genieten! Werk komt daarna wel weer toch! Hier hetzelfde hoor
anoo mooi je buik bij de 2de foto is die net vanuit een andere hoek genomen dus het lijkt maar zo denk ik???
Linnie, wilde nog even op je berichtje reageren. Je zit dus beetje in de zelfde situatie. Ook eigen zaak waar je werk aan blijft houden en ook een man die zo nu en dan weg moet.. wat voor zaak houden jullie ook alweer?? Balen is dat he! Ik snap dat je er tegenop ziet. Hier nog 8 dagen en hij is weer thuis en dan pas weer gelukkig als ik bevallen ben.
@vriendlief: weet niet of het ook echt op mij gericht is maar ook ik zit zonder werk dus ja hahah kan er inderdaad van genieten! morgen weer lekker shoppen naar de ikea en prenatal, hopelijk de laatste dingen halen die we nog nodig hebben voor de baby!
Ja wa op jouw gericht haha....... Opleiding lijkt me ook zwaar met een kleintje en een dreumes! Tijd zat staks toch! Kindjes blijven niet eeuwig klein.....
Ik kan niet slapen en waar ik nu aan moet denken is, als je kindje geboren is en je mag en meenemen naar huis, wat doe je dan aan?! Ik dacht zelf dat o zo schattige 1ste pakje en dan een lekkere warme wikkeldoek ofzo?? Heb ook nog een voetenzak bij maxi-Cosi en dan i.c.m warm vest ???? I don't know haha
Toen we Finn mee naar huis mochten nemen, hadden we een eerste pakje, jasje en zn voetenzak aan...dus dit keer weer denk ik... Finn was trouwens in de zomer geboren, maar had het nog steeds wel snel koud hoor. Die kleintjes hebben het snel koud, dus zou idd gewoon voetenzak of wikkeldoek oid doen.
Outdoor/Sport zaak, 3000m2 wandelsport,wintersport,fietstochten,bergtochten,golf,rugzakken,tenten.. 25 personeelsleden. Hebben de winkel samen met mijn schoonouders en nog een kleinere zaak.. ik zorg voor de marketing e.d. en nu druk bezig met de planning 2012 en een nieuwe website.. Jij/Jullie?
toen wij neomi mee naar huis namen dat was 4 maart en het had gevroren, toen had ze een eerste luierpakje aan, mutsje op, lekker warm jasje, en uiteraard de voetenzak in de maxicosi, dat moet wel echt vind ik! Heb vorige week weer zo;n lekker warm jasje gehaald bij jawel de zeeman!! wit, met een blauw beertje en een mutsje mer van die oortjes. je hebt ze ook met beige en rose en zijn maar 8eur!! o dit is mijn zelfgemaakte mobiel Bekijk bijlage 214480
@Ano, Nog helemaal niks gehoord ! ik ga ze zo weer bellen want mn geduld is op. Wat een mooie buik heb jij zeg ! jaloers... En leuk zelfgemaakt mobiel @Chelleke, mooi hoor @Vriendlief, hoop dat t goed komt, ga nu weer bellen... Zal het jullie zo wel laten weten
nou ik heb alweer gebeld en de persoon die er over gaat zat ALWEER niet op haar plek. De vrouw die ik aan de telefoon had zou het tegen haar zeggen en dan zou ik terug gebeld worden. ALWEER...ben benieuwd. 3 weken geleden zeiden ze dat ik een dag geduld moest hebben en dan alles zou weten, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze nu bellen... Ga hier maar is effe wat schoonmaken, gaat de tijd wat sneller ben nu echt ongeduldig haha. Fijne dag !
Goedemorgen ladies! Ik haak hier weer in. Mijn voornemen om gistermiddag op iedereen te reageren is er niet van gekomen. shame on me @sab: pfoe ja das een goeie, ik weet ook niet wat je een kleintje aantrekt passend bij de temperatuur... dat wordt gokken hahaha @anoniempjuh: ik heb op fb ook gereageerd, maar wow wat een tof ding heb je gemaakt! Je hebt me geinspireerd, ik ga er ook een maken, maar dan zelf naaien (proberen). moet toch wat met mn vrije tijd nu wat een supermooie buikfoto's ook trouwens! wow! en ik zie dat we hetzelfde ondergoed dragen, hipsters van hunkemoller, toch? @sjors: jemig ze blijven wel lekker bezig zeg.... el fijn dat je alsnog geld gaat krijgen, de vraag is nu dus alleen hoe lang je daarop moet wachten? GRRR.. hoop voor je dat het snel komt! Hier: heeeeeeerlijk geslapen in eigen bed. pff wat kan dat dan weer fijn zijn zeg! manlief heeft gisteren een knuffeltje gekocht in het ziekenhuis, die vond hij zo schattig. Dus als herinnering aan ons ziekenhuisbezoek heeft hij die voor onze kleine man gekocht Bekijk bijlage 214488 En een buikfoto (mooie matchende voedingsbh ) Bekijk bijlage 214489 kwam er trouwens achter dat ik de 5 dagen in het ziekenhuis 1,5 kilo ben afgevallen
juultje haha Neomi zit op schoot en ziet jou buikfoto en zegt meteen:tietuhhhh hahahahahha. maar prachtige buik meid!!!en leuke onderbeoke hahahah weet eigenlijk niet meer waar de mijne wegkomt haha maar leuk dat je het zelf gaat doen, ja ik kan niet naaien dus daar was geen beginnen aan haha en het koste niet veel, dus lekker makkelijk zo!! dat rieten ding heb ik hier bij een tuincentrum gekocht. ben benieuwd hoe die gaat worden!!