April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik heb je op facebook een vriendschapsverzoek gestuurd, heb je geen hyves, want daar kan ik je niet vinden.

Buddy is idd voor als je bijvoorbeeld in het ziekenhuis bevalt of gewoon geen tijd hebt om te reageren kan je buddy ons op de hoogte houden.
    Ik was bij mijn zoontje eerder online dan mijn buddy haha.

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Jawel, ik heb mezelf net eens uitgelogd op hyves om zo mezelf eens te zoeken. Je moet alleen mijn voornaam gebruiken. Dan zie je mijn blonde zoontje op de foto met het groene shirtje aan waarop staat dat hij grote broer word.

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ja, haha, zo stel ik mezelf ook voor, dat ik eerder online ben dan wie dan ook!
    Maar ja, als ik dan kijk bij de eerste... Toen heb ik 5 uur op de verkoeverkamer gelegen voordat ik weer bij zoonlief kwam en überhaupt in staat was om iets te delen...
    Maar ja, een smsje is zo gestuurd! (ook stiekem op de verkoeverkamer! lol)

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Delfino, hoe is het nu met je?!
    Heb je een beetje rust kunnen vinden?

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Het gaat wel beter ben misselijk maar heb ik altijd na een drukke dag stress is weg daar ben ik blij mee heb vandaag en morge weer drukke dagen haha morge is het feestje van me jongste! Die wordt 11 nov alweer 2!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @hyves: leuk om zo bij iedereen een gezicht te zien :D

@buddy: ja goed plan!! we zitten nu in ieder geval allemaal in de veilige zone dus dat kan wel ;)

hier vanmiddag even mee geweest boodschappen doen, nu last van mn bekken dus even nietsen. mn man is nu naar het bos met de hond en mn ouders en zus met hun honden. isabel ligt heerlijk te pitten dus ik heb ook echt rust hihi.
    vanavond isabel naar schoonzus brengen en dan gaan wij uit eten :D isabel blijft daat slapen.... vind dat toch wel moeilijk is de 1e keer maar ja probeer er maar niet teveel aan te denken. ik kus haar straks gewoon helemaal dood denk ik hihi.

7. gertje08

gertje08 Lid

14 jun 2011
    56
    0
    0
    kapster
    NULL
    Goeie middag !

heb gewerkt maar ben eerdre naar huis gegaan nieste me helemaal kapot heb namelijk last van allergie en vandaag effe weer heel heftig . als kapster is dat helemaal niet handig bah en steeds neus snuiten .

Naomi@ lastig is dat he om je kleine meid dan uit handen te geven .Volgens mij went dat nooit helemaal .

Vriendlief@ de mvm tas is op zich wel leuk hij is paars met zilver alleen wel weinig vakken weet dus niet of hij wel erg handig is .

Delfino@ gelukkig zit je weer in een wat rustig vaarwater . En leuk is dat het hartje horen .Ik heb nog geen hartje gehoord dat doet mijn gyn niet hij zegt je ziet het ja met de echo , als het niet nodig is doen wij dat niet zegt hij dan , nou ja zal wel goed zijn dacht ik heb gelukkig wel elke keer een echo .

8. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Goh meiden wat een geklets..pff moest 8 pagina's bijlezen.
    Heb totaal geen puf vandaag dus zal niet op iedereen reageren ( ook ben ik de helft alweer vergeten :p)

@Naomi, Lekker uiteten geweest ? vervelend dat je weer zo'n last had van je bekken :(

@buddy, lijkt mee een heel goed idee :) is handig inderdaad !

@Hyves/Fb ik zal effe pb'tjes gaan doen ;)

Verder weet ik niet meer wat er besproken en gezegd is...hoop dat ik niks belangrijks ben vergeten en lees maandag weer effe goed bij :)

Fijn weekend meiden !!

9. an1984

an1984 Actief lid

27 mrt 2010
    158
    0
    0
    nee wij zijn ook nog niet erg zeker van onze zaak.
    ze twijfelde eerst heel erg,maar zal m er even bijzetten.
    doordat ze er ook nog wat bijgezet heeft zie je er waarschijnlijk helemaal niks meer van.
    komt ie:
    Bekijk bijlage 196539

wij gaan nog maar niet shoppen voor een broertje,wachten eerst de 20-weken echo even af.

ga zo maar eens op de bank,pff wat kun je moe zijn zeg
    bij de beide zwangerschappen niet gehad.

fijn weekend allemaal!!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    An: ik denk er wel een jongen in te zien hoor, maar groot gelijk dat je rustig nog even afwacht.

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Als Z staat voor Z.ak en P voor P.iemel, dan zie ik het ook wel An.

Naomi, hoe is het nu met je bekken? Denk je wel om jezelf??! Je moet nog even!

12. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @an, ik denk dat het inderdaad een jongen is voor zover ik het er uit op kan maken :) maar afwachten zal ik ook doen hoor.
    Je hebt alle tijd :)

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik denk ook zeker \weten een jongen.....nouja zeker weten...?! maar je zit duidelijk wat hangen op de echo hoor! Je kan natrrulijk altijd ff de 20 weken echo afwachten!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Whaha, ik ben alle namen kwijt bij de namen hier van de mensen die ik al in Hyves en Fb heb!
    (snaptutnog?!)

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hihi moestra ik weet het ook allemaal niet meer hoor

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik weet ook niet zo goed wie wie is op hyves/facebook hahahaha :p
    Ga van de week jullie pagina's es bekijken dan zal ik er wel achterkomen!

An, ik kan nooit zoveel uit echofoto;s halen hihi.

Hier vandaag weer gewerkt, was erg druk en lig nu dus al lekker in me bedje.
    Dinsdag 20 weken echo, wel vroeg maar ze konden de week erop niet dus ik hoop maar dat ze alles goed kunnen zien!!

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    heb ik jou al in mijn hyves sab? Wel in FB volgens mij!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ik weet ook niet emer wie wie is, ja sab wel want die naam lijkt wel, maar verder, ehh chelleke en juultje weet ik, vriendlief uiteraard, moestra volgns mij, en verder moet ik eens even kijken hahaha.

sab ow leuk zeg, ben ik iig niet denk ik haha.

buddy's ja hadden we bij de maart mama's idd ook, kan wel handig zijn...

dus wie wil mijn buddy zijn?:)

delfino fijn meid dat dit je een beetje geruststeld, doe het rustig aan he!!

xxx

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    uhm maar moet er ook systeem zitten in wie buddy van elkaar wordt? als je 2 hebt die op dezelfde datum zijn uitgerekend dan heb je natuurlijk kans dat je allebei ligt te bevallen en dan komt er nog niks op zp hahah. ano ik wil best je buddy zijn hoor, maar dan moeten we even afspreken dat we niet tegelijk gaan bevallen :D

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Misschien is het handig om op het andere besloten forum een buddy lijst te maken, maar Juultje je hebt wel gelijk wat betreft een systeem.
    Volgens mij zijn de meesten in de eerste weken uitgerekend aangezien er ook een ander april mama's forum is, dus dan loop je wel het risico dat je tegelijk ligt te bevallen.

Deel Deze Pagina