sjors grrrr das balen zeg erg frustrerend zo he, nou als ze vanmiddag niet heeft gebeld, gewoon weer bellen, net zo lang tot ze gek van je wordne hoor!!
waar heb je die dingentjes gehaald ano?? Sjors, echt balen zeg dat je zo behandeld wordt daar. Ik zou zeggen, jullie zorgen maar dat ik vandaag duidelijkheid heb!! Juultje lieff knuffeltje en super mooie buik Lijkt wel of je op vakantie geweest bent hahaha... Bruin Hadden ze zonlampen in het ziekenhuis??
sab haha had t net op fb verteld maar hier nog een keer, ik ben op een site gekomen, www.dekleinenaaiwerkjes.nl en zij naait van alles voor de babykamer, had dit zelf bedacht dus gevraagd of ze dit voor me kon maken(kleine stoffen sterren, hartjes, eendjes en kubussen)en ja dus!met stofjes kleur die ik wil enz, en ze waren dacht ik maar 2,50 per stuk. Zelf nog wat losse dingen erbij gekocht lint eraan gemaakt en aan die krans gehangen (intratuin) en klaar, heel makkelijk dus haha, want ben zelf niet zo handig hoor. en heb nu ook kruikenzak, en aankleedkussenhoezen enz in dezelfde stofjes besteld, super leuk!!
@Juultje, Wat een lief knuffeltje zeg en wat een mooie buik heb je !! Vroeg me inderdaad ook al af of ze daar zonnelampen hadden @geld/ano,juul en sab, Ik bel al elke dag 2 tot 3 keer, worden ze vast al gek van de receptioniste zei net al tegen me, jouw heb ik al vaker aan de telefoon gehad..Ja dat klopt !! Ik bel vanmiddag om 2 uur weer als ze dan nog niet gebeld heeft, wil vandaag gewoon antwoord, maar elke keer zijn ze niet te bereiken of moeten ze wat na kijken en daarom mij terug bellen ( zeggen ze ) wat ze niet doen en zo loopt het elke keer weer een dag uit zoals het dus al 3 weken gaat ! Het is inderdaad frustrerend..en elke keer denk ik zal vast nu ook weer niet goed komen waardoor ik me weer zorgen ga maken maar positief blijven en weer wachten..grrrr
gewoon zeggen sjors, dat je iedere ker niet wordt terug gebeld en er de balen van het, gewoon beetje boos worden, dat helpt vaak wel.
Zeggen dat je er idd al 3 weken mee bezig bent en het we echt nodig hebt!! En dat je keer op keer afgescheept wordt en NU gewoon duidelijkheid wil of beter nog het geld vandaag op je rekening wil hebben. Dat ze dit niet kunnen maken! Ik snap wel dat het moeilijk is zo achter je geld aan te zitten te erg gewoon... Ano, is er een lange wachttijd op die dingetjes daar of valt het mee?? lijkt me idd ook wel goed te doen. Het was makkelijker geweest als ik gewoon ergens naar een winkel kon rijden en het daar kon gaan halen haha, heb zooooo weinig geduld Juud heeft trouwens volgens mij in het Caribische gebied in het ziekenhuis gelegen hihi
@ano: hahahahahahaha leuke dochter heb jij doet ze dat ook bij jou? tuurlijk kun je dat wel naaien, das hartstikke simpel! gewoon de vormpjes knippen, stof met goede kant naar elkaar toe op elkaar leggen, grotendeels dichtnaaien, stukje open laten, dan binnenstebuiten keren (dus dat je de goede kant buiten hebt, vulling erin en laatste stukje met de hand dichtnaaien en klaar.. maar goed, je moet het leuk vinden... ik wil toch eigenlijk el proberen vandaag even stofjes te gaan halen, ben benieuwd of mn lijf het toe laat en of het verstandig is hahaha. @sab: pfoe, dat zou lekker zijn, op vakantie! helaas... en nee, ook geen zonnelampen in het ziekenhuis. dat was ook wel lekker geweest zeg! nee, ik geloof dat dit gewoon mijn eigen kleurtje is! @sjors: belachelijk dat je er zo achteraan moet zitten. pfff, lijkt me doodvermoeiend! knap dat je je zo rustig houdt. en idd positief blijven denken, hoe moeilijk ook. je krijgt je geld, dat staat vast. kun je anders niet zo'n tvprogramma aanschrijven die in zulke situaties helpen? die krijgen vaak heel snel dingen voor elkaar! de ombudsman is zo'n programma... niet geschoten is altijd mis!
oooooh Sab hou op me lekker te maken met zonnige gebieden! lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
ik zit er aan te denken misschien zelf figuurtjes te maken, heb eigenlijk nog betere dingen te doen maarja, zou het te doen zijn zonder naaimachine want daar kan ik al helemaaaaaal niet mee overweg en waar kun je leuke stofjes kopen?? Ik wil zograag iets crea bea in babykamer doen
Hahha echt he, ik wil oooook!! Jij hebt tenminste een bruine buik, die van mij is zo wit als een melkfles zo ook derest van me lijf Maare vriendje wil niet meer dat ik vlieg
Sab je kunt op internet stoffen bestellen( ff googlen) of op de markt kopen, en ik weet niet waar je woont maar in bijna elke stad of dorp is wel een crea/naaiwinkel! woooooo bali ziet er heel geschikt uit! wanneer gaan we? maken we er een aprilmama's uitje van! hihi @vriendlief: ja, da was ik
hahaha als wij nog met zijn 2e waren geweest hadden we deze maand naar Aruba willen gaan, maar wer durven het verre vliegen niet zo goed met Neomi....maar lijkt mij ook ff heeeerlijk!!!! zelf naaien, ja had idd al bedacht dat het zo zou moeten, en misschien lukt het best, maar vond dit wel net zo makkelijk hahahah.en naimachine kan ik ook echt niet haha, heb zo'n ding nog nooit aangeraakt!!! stofjes, op de markt!!!!meeste en goedkoopste stofjes!!!!heb ik er zelf ook een aantal gehaald, oa voor de gordijnen voor de babykamer 9sprak net oma van me man en ze zijn al bijna klaar joehoee) en anders kijken of er een stoffenwinkel in de buurt zit! levertijd, nee dacht dat ik een weekje moest wachten ofzo.... de dingen waar ze nu mee bezig is heb ik waarschijnlijk volgende week!!!
Nu ze zeggen dat het geregeld word is de ombudsman niet meer nodig lijkt me, maar mocht er weer iets gebeuren waardoor ik mn geld niet krijg, ga ik dat zeker doen. Nou dat is het probleem, het interesseert hun niets dat ik moet wachten, en heb het ook al erg aangedikt qua betalingsachterstanden etc en dat ik het moet hebben begin volgende week. Maar dat helpt schijnbaar ook niets. Ik ben nog niet boos geworden ( wel in de mail die ik heb gestuurd toen ze zeiden dat ik niets kreeg ) aan de telefoon omdat ik zoiets heb, als ik dat doe willen ze misschien helemaal niet meer mee werken en kan ik er nog langer op wachten. Dus alles al geprobeerd, maar tot zover geen succes gehad...nouja wel een beetje natuurlijk dat ze nu zeggen te gaan betalen maar nog niets wanneer en hoeveel. Ik bel denk ik om 12 uur wel weer ofzo, als ze dan niet te bereiken zijn heb ik nog tot 5 uur om weer een paar keer te bellen
ahhh ziet er heerlijk uit ano!! Ik kom wel naast je liggen daar Alcoholvrijcoctailtje erbij Ik zal es gaan rondkijken naar stoffen Misschien wel te doen om figuurtjes zelf te maken, zo moeilijk kan dat toch ook niet zijn Nou Sjors, ben benieuwd of ze actie gaan ondernemen!!