April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik wil ookkkkkk hahahaha

sjors je hoeft niet meteen boos te worden, je kunt netjes blijven, maar wel zeggen dat je baald dat je zo vaak moet bellen en je nooit wordt terug gebeld!!

juultje, hahaha ja zegt ze ook tegen mij.maar die van jou zag ze dus ook ;)

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mooie buikjes weer!

juultje leuk die mobiel!

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ahhh moesch, geef je mij nu credits voor iets wat Ano heeft gemaakt. das lief van je, maar een beetje zielig voor ano! tis haar kunstwerk!

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oh en ano, ik wil op dat strand ook wel liggen in bikini! lekkerrrrrrr

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha ff vluchtje boeken dan maar:)

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik ben voor!!

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Juultje, hoe is het om weer thuis te zijn?

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hahaha en dames, allemaal vakantie kriebels??? ik ben al zeker 5 jaar niet meer op vakantie geweest (centerparcs niet meegerekend) manlief geeft er niks om hahahaha. Ach ja we hebben een grote tuin en das ook veel waard..... maar ik ga wel mee hoor.... maar eh.... dan wel niet zonder mijn kleine meisje;)

Kreeg vanmorgen het geweldige nieuws dat mijn beste vriendin eindelijk ook zwanger is:):) ze is in september uitgerekend, dus tis nog maar echt heel pril, maar ik ben zoooo happy..... Hopelijk gaat alles goed en heeft ze een goede echo binnenkort... ze weet namelijk niet hoe lang ze zwanger is gezien haar laatste menstruatie maar heeeeel minimaal was. haar test knalde er vanaf en de clear blue met indicator gaf meteen 3+ aan dus waarschijnlijk 4 of 8 weken hopelijk krijgt ze snel een echo, ik kan niet wachten hahahahahaha

@ Juul: en meid, al stofjes gaan halen???? hoe bevalt het weer thuis te zijn???? hoe voel je je verder???

@ ano: wat heb je die mobiel gaaf gemaakt.... ik heb daar geen geduld voor hahahahaha, jij wel juul???

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hahah juul verkeerd gekeken!
    ano erg mooi je mobiel hoor!

hier nog steeds niks gehoord van het bedrijf dat de muren moet komen stucen.. pff..
    ik heb ze vanmorgen gebeld en ze zouden terug bellen.. nou hele dag niks.. heb om kwart voor 4 weer gebeld en ze zou weer terug bellen.. en nog steeds niks!
    kga om half 5 gewoon nog n keer bellen!!!

10. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Chelleke, dat is wel heel fijn! superleuk, feli!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    MM1981: ja heeeeerlijk! zo fijn weer op eigen bank en in eigen bed :D

Chelleke wat fijn voor je vriendin! gefeliciteerd! leuk, samen babyshoppen :D zijn ze lang bezig geweest om zwanger te worden dan, omdat je schrijft dat ze eindelijk zwanger is...
    Ik ben vanmiddag even met manlief de stad in geweest, tussendoor steeds gaan zitten. Het was maar een klein stukje lopen van de auto naar de naaiwinkel, maar genoeg om te merken dat ik daarna weer naar huis moest. Het was dus echt maar heel kort. De naaiwinkel had geen stofjes, dus die heb ik op internet besteld. Hoop dat ik ze morgen binnen krijg, dan kan ik direct beginnen! Ik voel me goed, maar merk dat zo'n tripje naar de stad wel veel energie kost en dat dat eigenlijk toch nog iets te veel is (kreeg weer harde buiken). dus voorlopig toch nog maar even niet doen... En geduld.... ehh...nu wel! normaalgesproken kan ik me niet lang ergens op concentreren, maar nu mijn energieniveau wat lager ligt en ik rustig aan MOET doen gaat het me beter af.

Moesch wat stom van dat bedrijf. heb je ze nog te pakken gekregen?

12. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Chelleke, Wat leuk voor je vriendin ! Heeft het lang geduurd ?

@Juultje, wel rustig aan doen hoor ! wel vervelend dat het na zo'n klein stukje niet meer wou.

@,@*&^()*&^**(*...nou 3 keer gebeld vandaag en heb haar 1x gesproken, ze had mijn loonstroken nog steeds niet zegt ze omdat ze haar van het kastje naar de muur stuurden. Goh wat herken ik dat goed zeg...heb ik zelf mijn loonstroken opgestuurd naar ze, dacht gaat het wat sneller en 3 keer raden weer niet terug gebeld vandaag ! Ik word er zo gek van, zei net al tegen mn vriend zijn dit de hormonen of mag ik nu echt gefrustreerd zijn...Maandag bel ik ze op en wil het dan direct weten, ben het zo zat. Loop mezelf helemaal op te vreten hier, maar ja doen er niks aan tis nu weekend en moet het maar loslaten.
    Lekker met mn schatje genieten :)

Iedereen fijn weekend en fijne avond !!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sjors: wat een gezeik zeg. Lekker genieten met je mannetje en de rest komt later......

juultje: fijn te lezen dat je thuis bent:):) en het naar omstandigheiden goed gaat met je. Blijf het lekker rustig aan doen en laat je lekker verwennen door je man en de rest.

Chelleke: wat super voor je vriendin en inderdaad gezellig samen babyshoppen.

Hier een drukke week achter de rug qua werk, afspraken en uit eten maar wel gezellig. Nu eindelijk avondje samen met man op de bank en The Voice kijken:)

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Sorry meiden....ff weer ego.
    Zit er een beetje doorheen. Maar komt wel weer goed

Vannacht was het weer bal. Jonna werd om half 1 wakker. Haar oogjes zaten dicht en kon moeilijk ademen. Echt heel zielig. Dus maar weer tussen ons in gelegd.
    Jeroen heeft niks gemerkt, sliep gewoon door…..grrrrr.
    Om half 3 was ze telkens aan het rommelen en ik dus ook niet slapen. Vroeg aan Jeroen om haar naar beneden te brengen (want als ik Jonna til op de trap krijg ik op mijn klote :p). Krijg ik me toch een snauw….dat is toch veel te vroeg, tis nog niet eens licht buiten. Hij lag dus duidelijk in coma en heb Jonna dus zelf ook maar weer naar bed gebracht.
    Helaas wilde ze niet slapen en bleef huilen. Dus ben een paar keer de trap op en af gelopen.
    Om half 5 werd het eindelijk stil en ik viel om 5 uur in slaap.
    Maar de wekker ging weer om 6 uur….pffff. Had dus hele kleine oogjes op mijn werk.

Jonna dus nog steeds erg verkouden.
    Morgen hebben we een verjaardag van een vriend van ons…weet alleen nog niet of ik met Jonna ook ga, anders gaat Jeroen alleen.

Hopelijk slaapt Jonna beter vannacht.

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ankje balen zeg! Hoop dat ze gauw opknapt en weer lekker gaat slapen!

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    buddy:grrr nee hoor dit is gewoon kloote, kan ook zoooo zlecht tegen zulke dingen bah.
    maandag op je strepen staan hoor!!!

juul rustig aan meid, ben wel heeel benieuwd hoe je mobiel gaat worden!!

linnie had je mijn berichtje aan jou nog gelezen???

17. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chelleke: wat super dat je vriendin ook zwanger is.
    JuultjeT: Wat geweldig dat je weer lekker thuis bent, Maar mag ik vragen wat je dan gaat maken, van je stofjes?
    Ankje: heel erg veel beterschap voor je dochtertje, ik hoop dat ze snel weer wat opknapt.

Ik heb vandaag niet erg veel beleeft, ik ben aan het werk geweest.
    En vanavond naar vrienden geweest die vorige week een dochtertje hebben gekregen. Heb haar het flesje even geven. :)
    Morgen ga weer even naar mijn moeder, dan gaan we bezig met de kruikenzak, en zodra ik hem af heb plaats ik wel weer ff een foto.
    Voor zo lekker slapen

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ano...leuk, die mobiel!

Juultje, mooie buik hoor! En inderdaad een schattig knuffeltje..poeh, dan ben je best wel afgevallen, nouja zolang jullie beebje het goed doet...

Sab, hier ook van die figuurtjes gemaakt, voor mn zus. Die van mij ga ik nog maken. stofjes besteld bij stoffenwinkeltje.nl

CHelleke, wat fijn dat je vriendin zwanger is!

Sjors, echt om moe van te worden he? Hou vol, komt vast goed!

Moesch, is het nog gelukt?

Ankje, wat vervelend dat Jonna ziekig is! En dat van doorslapen van je man, herken ik goed hoor..hier altijd precies hetzelfde!

Hier: Vandaag eerst bij mn zus geweest, even lekker met de baby geknuffeld, en toen met mn neefje, Finn en mn moeder naar een indoor speeltuin geweest. Erg leuk. Finn had ook een lol met de ballenbak en glijbanen:)
    Daarna naar mn ouders, daar gegeten, en toen de jongens in bad, en manlief en ik een kast opgehaald via Marktplaats...is een blauwe Mammut kast van Ikea geworden..ben benieuwd hoe het staat op Finns nieuwe kamertje.
    Morgen maar eens even in huis bezig, ook hard nodig!

19. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej Ano, nee het spijt me, denk overheen gelezen en nog niet terug kunnen vinden...

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juul: Nee op zich is mijn vriendin er niet lang mee bezig geweest, maar vorig jaar zijn ze er ook al eens aan "begonnen" maar dat hebben ze door omstandigheden helaas even aan de kant moeten zetten. Nu is ze 1x ongesteld geweest en hoppa..... dus hopelijk zit alles goed!!!! hoop het zo voor haar.....
    Wat vervelend dat je lijf nog niet helemaal wil.... doe rustig aan lieverd.... en idd als je echt rustig aan MOET doen dan krijg je ook meer geduld.... dat moet wel.....

@ Sjors: Dit is toch niet normaal meer... het zijn echt je hormonen niet hoor lieverd..... gewoon flink boos worden..... schandalig gewoon.....

@ Ankje: pfff meid, je bent helemaal niet ego, gewoon je verhaal doen.... hoop dat alles snel weer wat rustiger is bij jullie.

Deel Deze Pagina