Het s rustig hier zeg iedereen lekker weekend aan het houden? Ik ben hier aan de boekhouding bezig, bleghh zooooooo een hekel aan. En moet ook nog wat in het huishouden doen als ik zin heb. Probleem is nergens geen zin in.. wordt tijd dat me ventje thuis komt... Voel me echt een beetje rottig. Jullie nog leuke plannen dit weekend, en juul je stofjes binnengekomen??
Sab, inderdaad erg rustig he? Ik dacht ook ff zitten en bijlezen, maar ben zo klaar Wat vervelend dat je je rottig voelt! Wanneer komt je vriend weer thuis? Hier vandaag lekker wat in huis gedaan..alle was weg, keuken opgeruimd en boven in Finns nieuwe kamer wat gerommeld. Nu last van mn rug/buik dus maar eens even zitten... Moet nog wel even stofzuigen en boodschappen doen...helemaal geen zin in en energie voor, dus moet nog maar even wachten! Morgen gaan we de hele dag (!) op verjaardag bij mn vriends oma. Ze woont in Utrecht, dus rijden hier rond 11en weg en zien dan wel weer hoelaat we terug zijn..denk de terugweg ff lekker eten bij de mac
@sjors: AAAARGHHH wat een ellende. groot gelijk dat je daar boos om wordt zeg! wat belachelijk hoe ze met je omgaan. Dat is toch niet normaal?! Ik hoop zo dat je maandag duidelijkheid krijgt!!!!!! sterkte! @vruchtje: ist gelukt om lekker te relaxen met je man? lekker genieten van je weekend @ankje: pfff wat een gedoe met je kleine meid. ging het afgelopen nacht beter? succes! @anoniempjuh: als ie af is zal ik m showen heb stoffen besteld op internet, maar nog niet binnen. wel bij intratuin een krans gehaald, zat geen ophangsysteem bij, maar ik frutsel zelf wel wat in elkaar @zonnestraal: oeh leuk, flesje geven nog even en dan kun je zelf ook! Ik ga van de stofjes een mobile maken zoals Anoniempjuh hier ook showde. dus figuurtjes maken (naaien). ik wil ook een dromenvanger gaan maken en speelgoed voor in de box, als we toch bezig zijn jij bent ook creabea bezig dus? ben benieuwd naar je kruikenzak. ik vind het wel heeerlijk hoor dat ik nu gewoon alle tijd heb om hiermee bezig te zijn, dat had niet gekund als ik nog werkte. Geluk bij een ongeluk dus. @2012mama: wat leuk dat je weer met de baby geknuffeld hebt klinkt leuk, de speeltuin!! jullie zijn ook aan de klus in huis dus, wordt Finn's kamertje leuk? @chelleke: oh wat vervelend dat ze moesten ' stoppen' . Maar gelukkig dat het nu raak is gaaf hoor, samen zwanger @sab: pffff meisje toch, hoe lang duurt t nog voor hij thuis komt? bah, is niks he zonder man dagen afstrepen op de kalender! Hier: t gaat weer een beetje beter! merk elke dag dat het weer wat makkelijker gaat! net even met manlief naar action en xenos geweest. moest een emmer hebben voor schoonmaken, schrijfblok en een prullenbakje voor op zolder bij de droger om het stof uit de filter in te doen en ik wilde een krans kopen om die mobile van te maken, maar die kon ik dus niet vinden. dus ook nog maar even naar intratuin gereden. krans is gelukt, zijn ook nog even gaan kijken voor een grote kamerplant voor de woonkamer, maar allemachtig wat is intratuin duur zeg. simpele plant met veel groen en 3 bloemen erin 25 euro!!!!! ze hadden er ook een versie van met heel veel bloemen erin, maar die kostte gewoon 50 euro!!!!!! pffffff laat maar we gaan volgende week even naar tuinland in Zwolle, misschien hebben ze daar mooiere planten en betaalbaar stofjes zijn helaas niet binnen gekomen vandaag, dus dat wordt maandag denk ik (hoop ik dan maar). jammer, anders had ik direct kunnen beginnen. wel bestelling van de h&m voor de beeb binnen 3 joggingbroekjes en een poloshirtje (vind ik zo schattig en stoer bij kleintjes). kreeg vandaag een kaartje van de moeder van een client (meisje is 10), zo lief zij beheert zelf het pgb dus weet ze mijn adres ook (omdat dat op mijn loonstrookje staat en die krijgt zij dus altijd). het enige dat ze weet is dat ik rust moet houden (niet waarom) en ze schrijft dat ze dat zo zielig voor me vindt omdat ze weet hoe moeilijk dat voor me is (ze weet dat ik adhd heb). vond het zooo schattig
hey meiden juultje he jammer dat de stofjes er niet zijn, maar joh nu heb je lekker wekkend met je mannetje en als hij maandag weer werken is heb jij genoeg te doen! Ik had ook nog een krans gehaald zonder ophangsysteem, die was wat mooier, groter en dikker, die wilde ik dan met linten ophangen, of zo'n systeem (die verkopen ze ook los) maar eenmaal thuis vond ik die te groot omdat het plafond niet zo hoog is waar die hangt, ligt nu dus onderin de kast haha. maar wacht rustig op de foto!!! sjors haha nee ligt niet aan jou, maar aan die slome duikelaars daar!!!geniet van je weekend!! mama2012 fijn weekend!!!veel plezier op de verjaardag!
@ Juul: Dat is inderdaad wel heel erg lief van die moeder van je cliënt. Wat betreft planten... lach niet... ik koop ze 9 van de 10x bij de Albert Heijn..... Juul, de meeste planten staan hier al meer dan 2 jaar en ze doen het super..... dus wie weet vind je er wel wat... @ hier: net even met manlief naar de gamma geweest... pfff ben dood moe hahahahaha Hebben jullie dat ook dames, dat jullie het liefst alleen maar thuis zijn, nergens meer heen gaan en ook niemand over de vloer willen hebben hahahaha. ik heb die momenten echt steeds vaker..... terwijl ik altijd iemand was die weg moest, de hord op.... en heel veel mensen om me heen wilde...... ik geniet nu echt van mijn huis, mijn mannetje en mijn hondjes... meer heb ik niet nodig xxx
2012mama optijd je rust pakken hoor meid, al snap ik dat je alles tegelijk wil doen, ben namelijk net zo Anders maar even niet stofzuigen, gaat niemand dood van Veel plezier morgen bij de oma van je vriend, en oooo lekkere vettige mac is niet verkeerd Vriend ga ik vrijdagochtend ophalen op schiphol, lekker vroeg om half 7 daar zijn Maar lijkt nog zooooo lang te duren Ach ben het normaal wel gewend dat hij een x of 4 per jaar weg is maar pfft nu ik zwanger ben Juudje, goed geshopt dus! Wel jammer dat je stofjes nog niet binnen zijn! Leuk is dat wat nieuwe kamerplanten en helaas intratuin is duur ja. Ik heb van de week wat nieuwe orchideen gekocht en blauwedruifjes en narcisjes en daar een leuke pot van gemaakt Oehh en poloshirtje voor de kleine man geweldig!! Ik hou daar ook wel van! Chelleke, herken het wel een beetje, zit ook best aan huis gekluisterd haha. Maar als straks me vriend weer thuis is vind ik het wel wat leuker om weg te gaan Maar jij nu maar lekker uitrusten dan!! Had je nog wat gekocht bij de Gamma??
niet bijgelezen sorry, was een beetje veel... afgelopen dagen druk geshopt hihi. zal zo nog ff nieuwe buikfoto plaatsen! hij is weer heerlijk gegroeid hihih.
bedankt meiden @sab: haha echt waar, lol!! heb hem gisteren gekocht in de afprijzing bij de prenatal @2012mama: ja inderdaad alweer bijna 30 weken, tijd vliegt.
Hey meiden, even een snelle vraag: Weet iemand van jullie of je ook ergens een losse mobielhouder kunt kopen? Lijkt me leuk om ook zelf een mobiel te maken, maar kan hem niet aan het plafond hangen, want dat is te hoog. Ik zoek dus eigenlijk zo'n losse houder die je aan je ledikant of box kunt bevestigen.
Vandaag lekker kunnen uitslapen, al was Jonna niet goed gehumeurd en huilde veel. Jeroen ligt nu nog even op bed, want hij was ook niet te genieten. Dus dan maar even bij slapen hahaha. Jonna heeft vannacht wel door geslapen! Vanmiddag wilde ze maar 1 uurtje slapen. Vanavond hebben we een verjaardag van een vriend van ons. Als Jonna daar niet wil slapen ga ik met haar naar huis. Dus we zien het wel. 2012mama Ow heerlijk zon baby knuffelen!!! Ik wil ook!!!! Heb het idd nu ook meer om me heen gehoord dat mannen dan doorslapen en niet wakker worden. chelleke Thx! Naomi Mooie buik zeg! Maud Dat weet ik niet, maar als ze dit hebben denk ik bij een hobbywinkel ofzo?
Mijn schoonzus (zus van Jeroen) heeft ook wat bizars meegemaakt zeg! Haar dochter zit op Turnen.... en die had ze geschreven op fb: Tsss, echt wat denken mensen toch tegenwoordig? Geval bij mijn dochter haar turnles, vandaag is de juf na haar zwangerschapsperiode voor het eerst op les, met baby in campingbedje, ik dacht wat maf, maar misschien omdat het de 1e x is dat ze weer aan het werk is. Euhhh neehh, want op een klein briefje wat ze de kidz mee gaf, deelt ze even mee, dat ze geen opvang heeft en dat die kleine elke les aanwezig zal zijn?? Nu komt het allermooiste, of wij als ouders even kunnen babysitten 1,25 uur lang? Letterlijk stond er " even op schoot nemen, flesje geven, met lichter weer buiten wandelen" ??? Nou, ja zeg! Hoe kan een lerares, ouders opzadelen met haar probleem, zoek lekker ff.zoals iedereen in Nl. Naar een babysitter, probleem opgelost en de kidz krijgen de juiste aandacht van een juf zoals dat hoort!
Nou Ankje, idd erg bizar zeg. Hoe komt ze er op :S Maud85, geen idee of je die ergens kan kopen? Anders een oude ''slopen'' hihi.
@Juultje: wat super dat je weer thuis bent. lekker laten verwennen meid. Wat een schattig knuffeltje en een prachtige buik zeg. En je neemt toch te veel hooi op je vork in de stad he meid. Lang leve het internet he @Menn: welkom. Wij hebben ook de aerosleep @MM1981: poehhh, idd veel afspraken. dan is het wel goed dat je nu 100% thuis zit anders had je het niet bij kunnen houden. Zorgt voor minder stress en meer rust. Dat komt jou en de kleine ten goede. Doe rustig aan meid. @chel: mooi eenvoudig kaartje. Leuk!! Creme/witte bank . dat wordt de kleine leren handjes te wassen haha. Maar volgens mij is het leer of niet?? dan kan het wel wat lijden. Wat een leuk nieuws dan je vriendin zwanger is. Kun je mooi advies en raad geven en dadelijk heerlijk genieten van elkaar en de kindjes. Ik moet zeggen dat ik nog wel graag dingen onderneem. Maar kan ook echt genieten van een dagje niks hoor. Beetje in balans haha. @Ano: wat een heisa met je werk. Vind het ook belachelijk dat het zo loopt. Wat is het toch allemaal duur he tegenwoordig. 3 ochtend is wel lekker om met de baby alleen te zijn. Daar zul je veel plezier aan beleven. Gewelige buik heb je. Wat ben je crew bea. leuk mobiel zeg. @Sab: 4.06 uur en wat lig je toch te malen haha. Gewoon je kleintje lekker inpakken zodat je zeker weet dat hij/zij het warm heeft dan komt alles goed. nog een beetje geslapen hierna? Ben je je dag nog een beetje doorgekomen vandaag? Nog eventjes doorzetten en dan is je manneke weer thuis. @Sjors: Wat een gedoe allemaal. Probeer het maar even los te laten en lekker van je weekend te genieten. Maandag is weer frustratiedag. Kan het me helemaal voorstellen. En het heeft niks met hormonen te maken. @Moesch: fijn he, dat je altijd zo goed op een bedrijf kan rekenen NOT. Hopelijk maandag meer duidelijkheid. Ankje: wat vermoeiend zeg zo'n nacht. Doe maar lekker ego, maakt niet uit. Mannen en wakker worden gemaakt, dat werkt ook niet samen .. Hopelijk is Jonna gauw weer beter. Wel fijn dat je even bij hebt kunnen tanken. Dat is idd wel bizar van de turnjuf. Ik zou het nog niet durven te vragen. En jullie maar betalen voor die lessen. Belachelijk. ik Zit mijn mond vol tanden. @Naomi: buik groeit goed he. @Maud: ik heb geen idee of je deze los kan kopen!
naomie: mooie buik!!!! flink al hoor!!! Ankje: nouja zeg dat is een raar verhaal.....PFFF je wil toch niet dat iedereen aan je kind komT!!!! lijkt mij!belachelijk! Juul: ben benieuwd als hij af is!
Inderdaad rustig hier meiden......... Wij hebben vanochtend de pretecho gehad en was erg leuk. In het begin lag de baby gelukkig gunstig dus gelijk mooie foto's gemaakt. Het grootste gedeelte van de tijd lag ze met rug en achterhoofd naar ons toe, maar wat heerlijk om te zien. Zal kijken of ik van de week een foto kan plaatsen. Hadden jullie meer mensen mee naar pretecho of alleen je vriend/man? Wij zijn met zijn drietjes gegaan lekker rustig dus man en zoontje. Naomi: mooie buik joh!! Ankje: inderdaad belachelijk voorstel van die turnjuf. Van haar probleem jullie probleem maken kan ze toch niet maken vind ik. Chel: wel een beetje herkenbaar om het liefst lekker thuis te zijn en zo rustig mogelijk 2012mama: veel plezier morgen op visite bij oma Vergeet vast op mensen te reageren(sorry daarvoor), maar ben zo moe en hoofdpijn dat ik lekker mijn bed ga opzoeken. Manlief is toch aan het werk
hey meiden ankje haha ik zou dat echt niet durven vragen..en hoe hebben de ouders gereageerd?fijne avond! troela en hoe is het verder met jou?Alles goed? linnie ehh haha weet het zelf nu ook niet meer allemaal, alleen nog dat ik vroeg wat voor winkel dat is in zoetermeer, want ik woon in zoetermeer mar ken hem helemaal niet...woon jij hier ook in de buurt? juul planten ehh die heb ik niet in huis, ja 1, de rest is nep hahaha. maar praxis, ah of de wat goedkopere plantenwinkels... naomi mooie buik hoor, wauw!!!
Wij hadden vandaag eigenlijk de pretecho, maar deze is gisteren helaas afgebeld door het echocentrum wegens omstandigheden waar ik alle begrip voor heb. Nu is er "onder voorbehoud" volgende week zaterdag een echo gepland. Ben dan al 30 wkn. Maar aangezien het onder voorbehoud is was mijn vraag wat als die afspraak ook niet door kan gaan. We hadden namelijk met alle man en macht geprobeerd de echo voor 30 wkn te plannen aangezien ze zelf aangaf dat het anders in een te laat stadium zou zijn en de kans groot was dat je geen goede beelden meer kon krijgen. Zegt ze nu: ' nou dat kan gerust tot de 32 wkn hoor" . Mijn broek zakt af. Vind het zo niet fair tegenover de klanten. Als het hun uitkomt kan alles. Kreeg hier echt een vervelend gevoel bij. Heb nu een ander echocentrum benaderd waarbij we woensdag terecht kunnen aangezien ik geen zin heb om het af te laten hangen van "onder voorbehoud". Echter moet mijn vriend nog vrij krijgen voor een paar uurtjes. Hopelijk geen probleem want anders moet ik toch maar op goede hoop van zegen van die zaterdag uit gaan. Ik was gisteren rond aan het neuzen op internet voor lampjes voor de babykamer. Toen kwam ik deze site tegen. Wandlamp steigerhout | Lampen | In de Wijde Wereld Ik vond dit zo'n leuke simpele lampjes, maar ook duur. Zijn vandaag wezen shoppen om ze zelf te gaan maken. 2 voor de woonkamer. 1 hele lange boven de inbouwkast van de keuken en 2 voor de babykamer natuurlijk. Stuk goedkoper, al betaal je je nog scheel aan alle benodigdheden, maar ben helemaal happy. Morgen gaan we ze allemaal maken. Ik wil nu alleen nog een leuke plafondlamp, maar daar ben ik nog niet uit. Iemand leuke tips of sites? Fijn weekend nog allemaal. Ik zit al lekker in mijn bedje.