April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ankje: jeetje wat belachelijk!!!! dat ze dat durft te verlangen van ouders... zoek lekker een oppas het is goed he.

@troela: jeetje wat stom!! hopelijk kan de volgende afspraak wel doorgaan!! ze zeggen inderdaad dat hoe later je het doet hoe slechter het beeld wordt. logisch want de baby wordt ook groter en groter... hier met 34 weken een liggingsecho en dan zie je de baby echt in 3 of 4 delen anders past het niet op het beeld.

iedereen bedankt voor de reacties op mn buik :D ben er erg trots op hihi. vind hem zelf nog best bescheiden voor 29 weken hihi. maar weet van vorige keer dat de grootste groeispurt nog komt van mn buik. toen ging het vanaf 29 weken opeens heel hard, dus ik ben benieuwd :D

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Gaaf zeg die lampen troela85, Leuk dat jullie ze zelf gaan maken :)
    En snap dat je baalt van die echo, ik zou ook niet wachten of je dan misschien kan komen. Heb ook altijd gehoord tot 30wk.
    Ik zal rond de 29,5/30wk zijn bij pretecho, moet nog afspraak maken en later wil ik ook niet!

Leuk vruchtje dat je pretecho gehad hebt, ben benieuwd naar de foto's :D
    Ik ga alleen met me vriend trouwens :)

Ik ben me dag nog wel redelijk doorgekomen :) Boekhouding afgemaakt, huiskamer gestofd en vogeltjes verschoont.
    Morgenochtend eerst naar me paardje, dan de vloeren maar eens doen en de badkamer en wc als ik zin heb.

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ANO:
    Met mij gaat alles goed hoor. Lief dat je het vraagt.
    Begin wel echt last van mijn rug te krijgen. Heb dit normaal al in mijn onderrug, maar nu vooral in het midden. Heb vannacht voor het eerst geslapen met een zijkussen, maar moet er nog even aan wennen.
    Op mijn werk hebben we een harder matras en daar heb ik totaal geen last van mijn rug als ik 's morgens op sta.
    Ons matras is denk ik toch te zacht voor mij. Dus toch misschien een keer tijd voor een hardere. (is alleen nog maar 4 jaar oud).

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    troela he balen als je nachten niet lekker gaan, hier slaap ik wel goed, alleen het in slaap komen duurd soms tijden, ook erg irritant.
    Super leuk die lampen, ben benieuwd hoe het wordt!

ik heb bij Neomi nog een pretecho gedaan bij 32weken, en die was nog best mooi hoor!!!het was wel ietsje moelijker zien omdat ik de placenta aan de voorkant heb, en als t kindje dan groter wordt ligt het met het gezichtje tegen/in de placenta, maar we hadden nog mooie beelden hoor, dus komt best goed!!!

xxx

5. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi!

Ik lees vaak mee, maar ben zo druk dat ik niet vaak post. Hier vandaag (26 wk + 4 dagen) een onrustige buik. Af en toe krampen, vooral als ik naar het toilet moet. Beeb schopt harder dan ooit en is erg druk. Iemand van jullie last van enigszins pijnlijke harde buiken (soort menstruatiepijn)? Buik groeit overigens ook erg hard deze weken. Nu 7 kilo erbij. Jullie?

Gr kim

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Goede morgen!!

Gisterenavond ging Jonna lekker slapen op de verjaardag. We zijn tot 12 uur gebleven.
    Jeroen kon haar al slapend mee in de auto nemen en thuis zo op bed leggen. Hoe lief!!

Vannochtend weer een klapper op de vuurpijlĀ….
    JONNA HEEFT VOOR HET EERST OP HET POTJE GEPOEPT!!!!

We zijn zo ontzettend trots op onze meid. Ze gaat zo hard.
    Vandaag een rustig dagje. We weten nog niet wat we gaan doen vandaag.

Troela
    Nou zekers! Maar wij betalen niet. Het is de turnjuffrouw van mijn nichtje (dochter van JeroenĀ’s zus).
    Ik zou het ook zeker niet durven vragen.

Vruchtje
    Wat heerlijk dat je zoĀ’n goede echo hebt gehad zeg! Lekker genieten zeg.

Ano
    Ik weet niet hoe de ouders hebben gereageerd. Vrijdag moet ze weer naar turnen, dus denk dat daar het laatste woord nog niet over gesproken is hoor.
    Mijn zwager is ook helemaal woest. Haar probleem hun probleem makenĀ…..dat kan toch niet.
    En trouwensĀ…hoe kun je zoĀ’n klein kindje zomaar aan andere ouders ff meegeven! Ik zou gek worden.

troela
    Wel raar dat ze eerst wat anders zei zeg!
    Leuke lampjes!

Kim
    Ik ben eerst 7 kilo afgevallen en nu ben ik 6 kilo aangekomen. Zit dus nog niet op het startgewicht van mijn zwangerschap.

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Troela, mooie lampen! Ook een leuke website zeg, heb er even rond gesnuffeld :)
    Wat leuk dat jullie ze zelf gaan maken, als ze klaar zijn plaats je dan een foto?
    Ik zou idd ook een ander echocentrum proberen. 30 weken lijkt me ook wat laat, ook omdat je op de verschillende sites leest dat het eerder wat mooiere beelden oplevert.

Vruchtje, lekker dus met je gezin de pretecho gehad...en dus mooie beelden? Fijn he om je kleintje weer even te zien.
    Hier geen pretecho..vind het best duur, krijg regelmatig bij de gyn een echo en over 2 weken de uitgebreide 30 weken echo, dus we vonden het wel goed zo.

Kim, hier ook af en toe wat pijnlijke, harder buiken...dan pak ik mn rust en gaat het meestal snel weer over. Beeb schopt hier soms ook erg hard en pijnlijk.
    Ik ben bijna 10kg aangekomen inmiddels.
    Ankje, wat super weer van Jonna! Ze wordt groot!

Hier werden we om 8u pas wakker van Finn...lekker, ff wat langer slapen:) Nu zo maar eens even aankleden en rond 11en gaan we richting oma.
    Hopelijk gedraagd Finn zich een beetje rustig, op zon klein bejaardenkamertje met best veel visite..we zullen het zien

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Heb niet alles bij gelezen sorry:)niet echt puf voor.

@ Ankje: Wat goed van Jonna dat ze op het potje gepoept heeft logisch dat je trots bent. Danian die doet nog niks op het potje heeft er geen interesse in, ach komt vanzelf.

Dames die een pretecho hebben gehad bijzonder he.

@ kim: Harde buiken ken ik niet echt. Ik was 3 weken geleden 12 kilo aangekomen, dus dat zal nu wel meer zijn.

@ Juul: Fijn dat je weer thuis bent.

Hier gaat het redelijk de misselijkheid is nog steeds niet helemaal weg:(met de medicijnen gaat het wel zolang ik maar niet teveel doe.
    Mijn suiker waardes zijn goed, dus daar ben ik blij om.
    Moet vrijdag weer naar de gynaecoloog.
    Dankzij mijn zusje op het idee gebracht om vanmiddag naar het ijsbeeldenfestival in Zwolle te gaan. Zij gaat ook heen met haar vriend en het lijkt mij ook leuk, dus nu gaan we daar afspreken.
    Iedereen een fijne zondag.

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Naomi en Sab: haha en ik heb dat truitje ook... alleen dan in het paars.... zitten heerlijk he en idd in de uitverkoop voor 10,- :)

@ Ankje: dat is inderdaad heel bizar zeg dat die vrouw zoiets durft te vragen...... ik zou mijn kind nog niet eens aan jan en alle man meegeven..... ben toch niet gek.....

@ Aankomen: laatste controle met 27+2 zat ik op 13 kg..... pffff waar gaat het heen....

@ lampen , zag net nog 2 mooie lampen voorbij komen.... wij zijn ook nog op zoek naar een plafondlamp... misschien eentje gevonden, maar das nog eff afwachten, heb m nog niet in het echt gezien;)

@ Vruchtje: meid, gelukkig... fijn zo'n goede echo gehad te hebben... geniet ervan...

@ troela: pfff dat is ook weer goed balen zeg... .verheug je je zo op die echo, gaat ie niet door.... hopelijk kan manlief woensdag wat uurtjes vrij krijgen, dan hoef je tenminste niet zo lang te wachten.... vervelend dat ze eerst het een zeggen en dan het ander....

@ Kim: harde buiken herken ik wel, gelukkig zijn de mijn niet pijnlijk en heb ik er op het moment ook geen last van als ze komen.... hoe te ven in de gaten en anders gewoon eff bellen...

@ juul: lieverd... hoe gaat ie vandaag???

@ all: jippie..... 29 weken alweer.... nog maar 77 dagen te gaan:)

10. sab1988

sab1988 Niet meer actief

77 dagen klinkt minder dan 11 weken vind je ook niet chelleke hahaha
    :D:D

Ankje, wat goed van Jonna zeg!! Ze wordt groooot :)

Tamtam, wat balen dat de misselijkheid nog steeds niet weg is. Is die in heel je zwangerschap al wel mindergeweest of dat ook niet?
    Gelukkig dat je medicijnen hebt maar dan nog..
    wel fijn dat je suiker goed was!!
    Veel plezier vanmiddag :)

Hier merk ik juist dat de misselijkheid een beetje terugkomt voornamelijk sochtends of als ik niet optijd eet, gelukkig lang niet zo erg.
    Ook mijn avondeten smaakt niet zo behalve vettig eten ;)
    Meer meiden last van???

Ik ben net weer thuis van me paardje en heb al in bad gelegen en lekker terug me pyama aan :) Vandaag lekker rommelen en poetsen in huis, maar eerst ff uitrusten hihi!

11. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Ano, waar had je die lintjes gekocht die je gebruikt hebt om je zelfgemaakte mobiel in elkaar te zetten?

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    @maud, de meeste op de markt, daar heb je het meeste keus en kost geen drol.
    Verder ookm nog een paar in een stoffenwinkel gekocht!

13. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ano, nee hihi ik woon niet in de omgeving van zoetermeer maar in NH. Vandaar dat ik de vraag niet voorbij heb zien komen wel gezien dat je dat aan iemand anders had gevraagd :)

@Allyouneed, had gisteravond opgenomen en vanmorgen zitten kijken, echt dikke tranen gelaten bij die australiƫ ontmoeting. Dat plaatsje met 500 inwoners wel heel grappig... maar of alle mannen nog geschikt waren om kinderen te fokken...

Vannacht om 3 uur moest manlief op schiphol zijn voor 9 dagen Turkije... Best wel moeilijk mee en niet zoveel geslapen vannacht.. Maar gelukkig lieve ouders/schoonouders/vrienden die zich om me bekommeren hihi.. Vanmiddag met mijn moeder naar Utrecht, lekker hapje eten en naar Miss Saigon! Morgen een dagje knutselen met schoonzus, woensdag bij schoonouders eten, dinsdag ZWgym en donderdag ZWzwemmen... dan gaat de week snel om hoop ik..

Fijne dag nog allemaal!

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Linnie, moeilijk he dat afscheid nemen!
    heb je wel veel contact met je man??
    Lief dat iedereen je mee op sleeptouw neemt, dat scheelt wel en gaat de tijd lekker wat sneller!!
    Dat de 9 dagen maar heeeeeeel snel voorbij mogen zijn!
    Hier nog 5 daagjes geduld!!

en ik heb met dat Australie gedoe ook moeten janken gisteren hihi!

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Ow wat is het lekker weer zeg.
    Tis wel koud, maar het zonnetje schijnt!!! Lekkerrrrr.

Straks ff lekker de tuin opruimen.

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ja he, ik had me vanochtend ook lekker dik aangekleed bij paardje maar heerlijk dat zonnetje!!!

17. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ sab zeker lekker weer, ik was ook bij mijn paardjes. Ze zijn alweer aan het verharen wat een lente gevoel krijg je hiervan.

@linnie wat vervelend dat je 9 nachten alleen bent ! maar gelukkig zijn je dagen al gevuld met leuke dingen :)

@ Ano wat ontzettend leuk je mobiel ! ben benieuwd naar je verder creaties.

@ ankje gefeliciteerd met je kleine grote meid, knap hoor !

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hier ook aan het genieten van het heerlijke weertje. vanmiddag flink gepoetst met manlief.... hele benedenverdieping is weer klaar en schoon ( alleen de badkamer nog ff) daarna lekker de ramen gaan wassen.... boven zijn ze klaar... nu even rusten en dadelijk nog beneden..... al moet ik zeggen dat ik t nu wel begin te voelen, de buiken doen geen echte pijn, maar branden heel af en toe een beetje..... manlief gaat me dadelijk helpen met de ramen zei hij..... de lieverd.... straks lekker een frietje halen, onder de douche en met de beentjes omhoog en op tijd naar bed.... heerlijk....

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Oh btw ank, was helemaal vergeten te zeggen dat ik het echt super knap vind van Jonna dat ze ook de grote boodschap op het potje heeft gedaan.... je zult zeker een trotse mamma zijn..... hoe oud was ze ook al weer???

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @chelleke: haaha jij ook al dat shirt!! ik heb hem ook nog in het paars ;) vond hem zo leuk heb er maar 2 verschillende kleuren van meegenomen hihi.

@gewicht: ben eerst 8kg afgevallen en daar is nu 5kg van bij dus zit nog 3kg van mijn startgewicht af!! heerlijk:D alles wat er niet aan komt hoef ik er straks niet af te krijgen hahaha

@pijnlijke harde buiken: soms weleens. paar nachten geleden heb ik 7 harde buiken in 1 uur gehad en sommige deden wel echt zeer. na dat uur in slaap kunnen vallen en dus niets meer gemerkt ;)

hier even weesten zwemmen met isabel en mn man! en wat vind isabel dat toch lekker hiihi volop lachen en spetteren :p
    expres met haar hoofdje in het water, dan wordt ze helemaal gek echt zo grappig.
    vanavond lekker met zn 3en uit eten :D heb er al zin in! en isabel denk ik ook wel met die frikandellen en knakworsten die ze daar kan eten hihihi.

Deel Deze Pagina