April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @anoniempjuh: mijn man werkt vooral 'savonds dus ik hoef me overdag sowieso niet te vervelen ;) maar tis wel lekker om straks even gericht bezig te zijn denk ik. heb nu toch constant de drang om eruit te gaan, ik word gek van het niks doen en zitten. wat zonde van die krans! waarom heb je m niet teruggebracht dan? kun je daar niet een leuke mobiel voor de box van maken ofzo?

@chelleke: de AH hier heeft alleen kleine kamerplanten, niet van die grote om om de vloer te zetten.. wat heb je bij gamma gedaan/gekocht? En dat huismusserige.... ja dat had ik d afgelopen tijd ook heeeeel erg (en nu heb ik mn zin haha)! hoort erbij denk ik. gefeliciteerd met je 29 weken! weer een stapje dichterbij.... wat gaat het snel nu he?! jij bent wel een poetsvrouw zeg! pfoe! heb je nesteldrang? hihi lekker hoor, patatjes eten :d yummmm

@sab: oohhh je moet nog een paar dagen zonder vriend dus :( he jakkes, maar wel echt aftellen! leuk dat je hem op gaat halen :) hoe lang is hij weggeweest?

@naomi: oeh lekker, zo veel shoppen. wat heb je gekocht? mooi buikje ook!

@maud: ik weet niet waar je zo'n losse mobielhouder kunt kopen, zou ik ook we willen weten,dan kan k zelf zo'n ding maken voor aan de box! die lintjes kun je trouwens ook kopen bij xenos, die heeft van die pakjes waar meerdere kleuren in zitten.. kosten 2 euro ofzo geloof ik.

@ankje: wat belachelijk van die turnlerares zeg! is toch voor dat kindje ook helemaal niet goed als jan en alleman eraan zit, en dan die drukte van de kindjes van de les er nog bij... pff... echt raar. is het particulier of via een organisatie, die lessen? anders zou ik er wat van zeggen bij de organisatie. vind het echt niet kunnen. wat goed van Jonna dat ze op het potje heeft gepoept! belonen jullie haar daar ook voor?

@vruchtje: wat tof dat de echo leuk was en dat jullie haar goed konden zien :D leuk ook met zn drietjes toch? wat vond je zoontje ervan? wij hadden onze moeders mee (ik wilde mijn moeder graag mee hebben, maar vond het lullig om schoonmoeder dan niet mee te vragen) . vervelend dat je hoofdpijn had, hoe is het nu? lekker geslapen?

@troela: wat shit dat de afspraak afgezegd was. je hebt groot gelijk dat je naar een ander bureau gaat! zou het risico ook niet willen lopen dat er niks meer te zien is of dat de afspraak weer afgezegd word... idd wel vreemd dat ze nu ineens terugkomen op de opmerking dat 30 weken ' de uiterlijke termijn' is. zou ik ook niet op vertrouwen dan!!
    :$wat een gave lampen!!!!!! plafondlamp.. hmm ja... wij gaan waarschijnlijk de mobile die ik ga maken gebruiken als lampenkap, dus de lamp komt er tussen te hangen... weet niet of het leuk is, zien we dan wel hahaha nu hebben we gewoon spotjes hangen (zo'n plaatje met 3 spotjes erop die je zelf kunt richten)

@kim: jammer dat je niet vaker meekletst, is reuzegezellig hier hoor! pijnlijke harde buiken? ehhh.... ik zal mijn mond maar even dicht houden nu, anders maak ik je bang denk ik :)

@2012mama: wow, lekker uit kunnen slapen dus! heerlijk zeg :D leuk, een stuiterkind in kleine ruimte met oudjes hihi.

@tamtam: ahhh gatsie meis wat balen dat je nog steeds zo misselijk bent :( bah... fijn dat je suikerwaarden wel goed zijn. veel plezier bij het ijsbeeldenfestival (wat moet ik me daarbij voorstellen?)

@Linnie: hoezo MOET je man naar Turkije dan, voor werk ofzo? shit om afscheid te nemen :( gelukkig niet voor hele lange tijd... wel lief dat je (schoon)familie en vrienden zich met jou bezig houden :D

@aankomen: ik ben nu 8,5 kg aangekomen

Vanmiddag even naar mijn ouders geweest, broer en schoonzus waren er ook, gezellig! bij thuiskomst even een stukje gaan lopen door het park hier, ZONDER HARDE BUIKEN!!!!!! ik wist niet wat me overkwam! aat wel op een slakkentempo en t was maar een kort stukje, maar toch. fijn te merken dat ik steeds beter op de been ben. zei vandaag al tegen mn moeder dat ik me ineens schuldig begon te voelen over dat ik in de ziektewet zit, omdat t steeds beter gaat. heb dan weer de drang om te gaan werken. maar dat moet ik toch maar uit mn hoofd zetten, is echt niet verstandig.

ik hoop dat mn stofjes morgen binnen komen! kan ik lekker gaan knutselen!

zeg dames; wanneer beginnen jullie eigenlijk met kleertjes en beddengoed voor de baby te wassen? ik heb die drang nu al, maar das nog wel een beetje vroeg he?

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: ik heb op het beddengoed na alles al gewassen voor de baby hihih.
    heb heeeeel veel gekocht hahaha moet nu gaan zal vanavond nog wel even vertellen wat allemaal:p

hier nu lekker uit eten! tot straks dames!!

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juultje, echt super te lezen dat het zo goed met je gaat! Zo houden hoor!! Moet zeggen dat het me best bezighield dat het minder met je ging.. Echt super dit!!
    Hij is straks trouwens 17 dagen weggeweest, maar het lijkt zoveel langer!! Heb al geluk dat het chinees nieuwjaar is daar en dan werken de chinezen niet, normaal is hij langer weg in Januari.. Vorige keer 4 weken!

Evan, heerlijk he bij de paardjes, de mijne verhaard ook al wel wat, heeft deze winter ook nog geen dikke deken op gehad enkel een regendeken met fleecevoering!

Naomi, oehh lekker uit eten, waar ga je :p
    En ga jij trouwens altijd zwemmen bij de stok of ergens anders??
    Ik had gezocht op zwangerschapszwemmen maar zie dat alleen bij het kroevenbad! Intresse om samen te gaan toevalliig :D??

Oehh heerlijk Chelleke aan de poets, lief van je man dat ie je ook zo goed helpt :)

Ik heb ook gepoetst vanmiddag. Heel de badkamer en wc uitgesopt. alle tegeltjes enzo. En moest de vloer van de woonkamer nog dweilen dus ook dat weer klaar.
    Nu moe maar voldaan haha, al moet ik niet in de gang kijken die nog helemaal vol spullen staat haha.
    Als ik nog een beetje puf krijg ga ik mijn 2 wasmandenvol ook nog wegwerken.

En nu maar weer zien wat ik ga eten vanavond, echt nergens geen zin in maar wel honger, kennen jullie dat :p

4. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Zelf mobiel maken, thanks Juultje, ga ik even bij de Xenos kijken. Heb inmiddels een losse houder gevonden op internet, maar vind hem zelf wel een beetje aan de prijzige kant: muziekmobiel houder/standaard | losse mobielhouder | babyboef

@Aankomen: ben inmiddels al 11 kg aangekomen, oeps...

@Wassen: ik heb nog niets gewassen, ben bang dat het tegen de tijd dat de baby komt allemaal alweer muf ruikt :)

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik heb trouwens ook nog niks gewassen,, alles zit in curverboxen totdat het kamertje klaar is en ik de kast kan inrichten, dan pas ga ik wassen :)

Aankomen, ongeveer zo een 7 kilo!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sab: wij zijn bij kookpunt geweest ;)
    wij gaan haast nooit zwemmen in de stok, vind dat water te koud haha. we gaan nu vaak in klundert, in de niervaert. babyzwemmen in de stok is wel fijn, is in verwarmd water:p
    uhmm dat zw.schapszwemmen lijkt me leuk om samen te doen maar moet even kijken wat het precies inhoud ivm mijn bekken. ik kan ook in het water nl niet teveel bewegen. in rucphen geven ze het ook. zal eens even opzoeken. als ik het aankan met mn bekken dan lijkt het me leuk om samen te gaan doen!

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Vanmiddag lekker buiten bezig geweest in de tuin. Voor en achterkant zien er weer netjes uit. Jonna ook lekker geholpen.

Maar heb wel weer te veel gedaan. ... grrrrr. pijn aan mijn bekken, niet normaal.
    kreeg al gelijk op mijn kop van Jeroen (terecht). Maar ik baal er zo van dat ik dit soort dingen niet kan doen.

Eergisteren zakte ik door mijn benen heen na een flink knap in mijn bekken. Wat een pijn zeg!
    Jeroen heeft ook helemaal gelijk hoor! Maar ben eenmaal een bezig bijtje en kan heeel moeilijk stil zitten.

Chelleke
    Jij hebt ook heerlijk genoten van het weer zo te lezen.
    Hihihi…dank je wel! Jonna wordt donderdag 2 jaar! Snel he!!!

Naomi
    Ow wat lekker……uit eten.

juultje
    Heb eigenlijk geen idee of het via een organisatie is. Maar mijn schoonzus zal er zeker wat van gaan zeggen. Mijn zwager wil zijn dochter er zelfs afhalen.
    Kan hem geen ongelijk geven.

We belonen haar eigenlijk alleen met super enthousiast te zijn en met haar te dansen enzo.
    Maar wil snel op zoek gaan naar zo’n sticker-ding. Ze is gek op stickers plakken, misschien is dat nog meer een stimulans.

Hahaha…heb de drang ook om de kleertjes te wassen, maar vind het toch ook nog wel wat te vroeg.

Wat fijn dat je geen harde buiken meer hebt gehad zeg!! Wat een heerlijk gevoel moet het jou geven zeg.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Naomi: lekker uit eten geweest?

Juultje: fantastisch om te lezen dat het echt beter met je gaat! Heerlijk toch dat je een stukje hebt kunnen lopen en dat het langzaam gaat en niet ver is maakt niet uit:). Blijf wel rustig aan doen hé. En nee hoe durf je aan werken te denken "foei" haha.

Ankje: wat goed hoor dat Jonna grote boodschap op potje heeft gedaan:). Trots gevoel is dat dan toch.......
    Verder niet teveel dat soort dingen doen als je zoveel last krijgt van je bekken. Ik weet hoe vervelend het is om dingen niet te kunnen die je zo graag zou willen doen.

chelleke: ook heerlijk van het weer genoten zo te horen!

2012mama: wij twijfelde ook hoor voor die pretecho. Inderdaad duur en ook wij krijgen nog een groeiecho met 30 weken. Maar omdat we een financiële meevaller hadden toch maar gedaan. Ik was bang spijt te krijgen. Zo vaak zijn we immers niet zwanger

Aankomen: al 12 kilo:(. Begon met 58kg en weeg nu 70kg, maar ja alles voor goede doel

Wassen: ik ga wassen als ik met verlof ga. 4 wkn van te voren dus, maar als je nu de tijd hebt is dat ook prima hoor. Tipje; wasmiddel gebruiken van merk Neutral dat is zonder parfum etc. kunnen kleintjes nog wel eens last en uitslag van krijgen.

Morgen gaan wij lekker met ons zoontje naar de Efteling:). Lekker mijn dag geruild moet nu dinsdag werken

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ojee te vroeg gejuigd.. afgelopen uur wel weer heel veel harde buiken en weer om de 3 minuten. het lijkt nu wel weer wat af te zakken. toch de rem er maar weer op gooien. kreeg alweer op mn kop van manlief... vind het toch nog lastig in te schatten wat wel en niet kan...

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh balen juultje. Maar wel goed dat je lichaam je vraagt een stapje terug te doen. Dus je weet wat je te doen staat meis. Dikke digitale knuff voor je valt niet mee

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oei Juul, pas op hoor meis!
    Misschien toch even morgen een time-out dagje inlassen!!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juultje: oei meisje toch!! het is inderdaad moeilijk om in te schatten wat je wel en niet kan, je komt er achteraf pas achter dat het teveel is geweest maar dan ben je te laat.
    doe het maar goed rustig aan! misschien een lekkere warme pittezak/kruik op je buik leggen?? dan nemen hier de harde buiken snel af. *knuffel*

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ah alweer direct allemaal zo lief hihi. Ik ben rustig op de bank gaan liggen toen het begon (daarvoor zat ik), net op mijn zij gaan liggen en toen begon het af te zakken. 1 van onze poezen kwam tegen mijn buik aan liggen, zo lief :) is ook een soort kruikje. morgen idd maar weer even niks raars doen. wilde babybeddengoed gaan wassen, maar dat moet nog maar even wachten.

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

ja meis echt zeker optijd je rust pakken hoor!
    Misschien idd toch teveel willen doen afgelopen dagen..?
    En bij twijfel en als het terugkomt de VK bellen he!

15. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo dames efe niet terug gelezen maar heb een vraag, ik schaam me heel erg oepss, morgen moet ik naar controle naar gyn om 11uur, maar zat ne op de wc voor grote boodschap en zat slijm, met bloed leek wel op menstruatie maar was echt van me grote boodschap toen ik het zag schrok ik ga morgen ook tegen gyn zegen heb ook buikpijn en rug , heben jule dat wel is gehoord dit soort van iets oeps schaam me voor julie sorry voor het bericht ben zo geschroken

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    val hier weer binnen hoor!

Wat komt het dichtbij he......! Leuk al die ideeen over de kamertjes! ben heel benieuwd....

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ons2wonder84: klinkt als een aambei.... enne niets om je voor te schamen!!

18. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @2012mama: en heeft Finn zich een beetje kunnen vermaken op het kleine bejaardenkamertje?

@Ankje: wat goed dat Jonna op het potje heeft gepoept.

@Tamtam78: wat vervelend dat je je nog wat misselijke voelt. hoe was het op het ijsbeeldenfestival?

@Linnie: gezellig dag gehad?? Je hebt je week goed volgepland. dan zal het vast snel voorbij vliegen en zie je je manneke weer.

@Chel: weer tijd om wat gas terug te nemen. Je bent me er ook een he. Je voelt het branden, maar de drang om het af te werken is voor jou toch groter he. Luister naar je lichaam meid.

@Naomi123: wat een leuke dag heb je gehad. Kijk er al naar uit als wij dadelijk met ons kleintje kunnen gaan zwemmen. Heerlijk lijkt me dat. Lekker gegeten?

@Juultje: het was heerlijk weer om te wandelen he! en dat zonder harde buiken woehoeeee. En niet schuldig voelen meid, want als je ook maar een klein stapje te ver gaat zul je zien dat je er toch weer last van krijgt. Laat het los, en geniet op een rustige manier zoals vandaag. Niks om schuldig om te voelen.
    Alles wat ik aangeschaft heb is al gewassen haha.
    He wat lees ik nu, toch nog die %@$#& harde buiken…… Rustig aan meid. 1 ding is zeker, je schuldgevoel zal inmiddels wel verdwenen zijn.knuffel!!

@Sab: jij ook al druk aan de poets geweest. Herkenbaar idd, nergens zin in en wel honger haha. Makkelijke maaltijd vanavond?

@Maud: ik heb alles al gewassen en netjes in de kast hangen en opgevouwen in de commode. Wat ik heb gedaan is van die geurzakjes van robijn er bij gekeeld. Ruikt echt heerlijk en dan gaat het net muf ruiken. Misschien een goede tip. Zag ze laatst trouwens bij de zeeman erg goedkoop liggen.

@Ankje: heerlijke dag voor in de tuin, maar niet teveel doen meid. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik wordt ook af en toe teruggeroepen door mijn moeder en vriend.
    Ik zag gisteren in het krantje van de trekpleister een magnetisch belningsbord van o.a dora. Was ze daar niet gek op? Hier is de link, nog even naar onder scrollen. Misschien wel heel leuk!!!!!
    Trekpleister Voordeelkrant 17 t/m 22 januari 2012 - Powered By Publitas.com

@Vruchtje: heel veel plezier bij de efteling morgen!

@Onswonder: niks om voor te schamen hoor. Heb je last van harde ontlasting?? misschien adertje gesprongen ofzo of aambeien? Snap dat je schrikt. Gewoon vragen aan de gyn. Die is dit wel gewend hoor.

19. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    nee heb niet last van harde onlasting, wat lief voor het antwoorde ben een beetje op gelucht maar zit toch nog in me hoofd probeer maar te slapen van weltrusten allemaal.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    even snel

juul potverdikkeme meid, ga jij NU eens rustig aan doen!!!!!!!niet pas als je last krijgt maar van te voren!!!!foeiiii

linnie okeej haha maar was jij wel in die winkel geweest of ook niet??

Maud 14,95 hmm vald nog wel mee toch, vrees dat je het wel niet veel goedkope zal vinden denk ik?
    of anders 2e hands op mp?

trusten

owja vandaag de blokken boven de commode opgehangen (hebben geen plank maar 3 kubussen, en boven t bedje een fotoplank (zo'n smalle)en daar komen de letters van de naam op) als we een naam hebben haha.

En 3 gratis geb kaartjes aangevraagd, ben benieuwd!!

Deel Deze Pagina