Wij zijn vandaag ook flink aan de klus geweest, hebben de lampjes in elkaar gezet. Alleen de grote lamp boven de keukenkast hangt nu. Zal een foto plaatsen hoe het is geworden. Wel een beetje donkere foto, maar dan heb je een idee. Mijn ouders hebben flink meegeholpen. Mijn moeder heeft de gordijnen genaaid en hangen nu ook, het planke hangt boven de commode en morgen de klamboe nog (hadden geen haakje zucht....) morgen hangen we ook de kleine steigerhoutlampjes op. Ben er zoooooo blij mee. Ik zit er aan te denken om van de afbeelding van het geboortekaartje een muursticker te laten maken. Deze gaan we laten drukken. Maar wat vinden jullie dit voor dier. Hij staat op de site onder de giraffen, maar hij heeft strepen hahahah. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Buromac Baby Folly Plus - 588030 Ik ben nu ruim 8 kg aangekomen. Lig nu lekker op bedje, want ben moe na vandaag. Merk het ook aan mijn rug. Morgen bosje bloemen halen voor mijn ouders, want die doen zo veel voor ons. Ik ben vandaag ook maar aan de poets gegeaan terwijl zij ondertussen met andere dingen bezig waren. Hieronder foto's van mijn buike (alweer over de 29 wkn) en van de grote lamp boven de inbouwkast in de keuken.(kabeltje moeten we nog even wegwerken) Bekijk bijlage 215195 Bekijk bijlage 215197
En nog een van de voorkant. Met op de achtergrond ons nieuwsgierig beestje die overal bij moet zijn haha. Bekijk bijlage 215198
troela: mooi buik hoor!!! en wat ben jij slank!!! hihi leuk die hond! zit echt te kijken van Uhhh wat ben jij aan het doen?!
Mooi buikje troela! Het lijkt mij eerder een zebra dan een giraffe, maar dat kan ook door de kleur komen. Leuk kaartje! Wij laten ons kaartje maken door een vriend die grafisch ontwerper is. Ben wel benieuwd. Heb verder het onderwerp 'kaartje' aan mijn vriend over gelaten, die wilde geen kaartje van een site. @Gewicht: Ben 3 kilo aangekomen. Valt me heel erg mee. In het begin ben ik ergens nog 1 kilo afgevallen. Verder voel ik de baby steeds hoger zitten, tegen mijn ribben aan met kont/ kopje. Hij is bijna de hele dag best druk! Hij drukt ook weg, dat wat mijn buik ook maar enigszins indeukt. Grappig! Zaterdag heb ik veel harde buiken gehad, maar zat met mijn hoofd in de stress en had vrijdag een lange werkdag gehad. Ik denk dat het daarvan de letterlijke na-weeen waren. Vond het niet prettig! Gelukkig is het vandaag op dat front een stuk rustiger geweest. Morgenochtend moet ik weer naar de fysio ivm bekken, ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Bij bepaalde bewegingen voel ik mijn bekken echt behoorlijk en dat is naar. @ Wassen: Dat doe ik als ik de drang krijg. Voorlopig nog niet dus. Ik doe dat denk ik als ik met verlof ben. Rond de 37 weken zal ik dat wel fris en wel in de kast willen hebben. Ik krijg ook nog een lading van een vriendin dus voor ik daar geweest ben was ik hoe dan ook niks.
troela wauw meid mooie buik!!!!super!!! en die lamp ziet er volgens mij wel heel gaaf uit, kan t alleen niet zo goed zien, nog ff een foto in t licht?? en Fijn dat je ouders zo helpen, is wel een bosje bloemen waard dan he haha. wassen:dat doe ik pas met een week of 35 op zijn vroegst, vind t nu nog ietsje te vroeg!
Goede morgen!! Jonna heeft heerlijk een klokje rond geslapen. Vandaag ga ik een rustig-dagje in lasten. Misschien alleen een beetje was doen. Ook ga ik vanmiddag samen met Jonna naar bed. Ff extra slapen. Vruchtje Heel veel plezier in de Efteling!! Je hebt een heerlijke dag daarvoor zeg! Juultje Zeker lastig voor je om dat in te schatten zeg! Eigenlijk niks doen dus. Wel voorzichtig zijn hoor. Ons2wonder Je hoeft je echt niet te schamen hoor! Gewoon lekker posten hoor. Ik heb het zelf nog niet gehad maar zou het zeker bij je gyn aangeven hoor. Vertel je wel nog even hoe het is gegaan bij de gyn? troela Hey, die heb ik nog niet gezien. Die is leuk!!!!! Ga het vanmiddag gelijk halen! Leuke buikfotos zeg! En je hebt idd een flinke buik zeg! Mooi hoor.
@ Troela: Wauw mooie buik hoor. @ Juultje: Rustig aan doen hoor, maar ik snap dat het moeilijk is als je niet weet waar de grens ligt. @ Vruchtje: Veel plezier in de Efteling. Hier een dagje voor mezelf heb Danian net naar de opvang gebracht. Het ijsbeelden festival was gisteren wel leuk en erg mooi, maar ook erg koud het was - 8 binnen en Danian vond dat niet zo leuk, dus manlief is met hem naar de warme kantine gelopen daar hebben we nog wat gedronken en toen was het weer goed.Foto's staan wel op facebook.
Linnie, succes de komende dagen zonder je mannetje! De dagen zijn vast zo voorbij! Juultje, fijn dat het zo goed gaat. Wel lekker rustig aan blijven doen hoor. Kleertjes wassen, wij gaan deze week nog bezig met Finns kamertje, dan kan hij daar slapen en kan de babykamer klaar gemaakt worden voor de baby, en dan begin ik ook met wassen ed. Ankje, doe rustig aan met je bekken! Gewoon goed luisteren naar je lichaam en,hoe moeilijk dat ook is, optijd een stapje terug doen. Vruchtje, veel plezier vandaag in de Efteling! Je hebt er volgens mij wel lekker weer bij. Onswonder, dacht ook gelijk aan aambeien, heel normaal tijdens de zwangerschap...komt veel vaker voor. Ano, dus jullie nog geen naam? Hier gelukkig wel! Ik zal ook eens de proefdrukken van de geboortekaartjes gaan aanvragen. Benieuwd wat jullie kiezen. Troela, mooi hoor die lamp! En ook een mooi rond buikje! Ook een erg leuk geboortekaartje..vind hem meer een Zebra dan een giraffe geloof ik. Unox, vervelend van je bekken. Hopelijk heb je veel baat bij de fysio! Doe rustig aan hoor. Hier gisteren een gezellig dagje gehad. Finn heeft zich prima vermaakt en goed gedragen Had niet geslapen in de auto dus gewoon hele dag wakker geweest. Op de terugweg viel hij als een blok in slaap. Vanochtend alweer om 6u wakker, zit nu lekker te kleuren. Ik vandaag niet echt veel plannen. Moet alleen straks mn neefje even halen van het kdv...
@ 2012 mama: Fijn dat het gisteren goed ging met Finn @ Troela ik vind het ook meer een zebra Ik denk dat ik vanaf volgende maand de kleertjes ga wassen, wil vanaf Maart alles klaar hebben stel dat ze toch eerder komt Wij hebben dit geboortekaartje besteld kan vrijdag de proefdruk ophalen. Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belarto Baby Boom - 711802
Leuke kaartjes allemaal, troel vind t ook meer een zebra, maar wil je persee een giraffe dan? ik heb van deze 3 een voorbeeld bestled Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belarto Baby Boy & Girl - 511062 Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World Klassiek - 50.172 Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Buromac Baby Folly - 580017 Vind zelf de 2e erg leuk, simpel maar toch leuk!
@Ano, zijn allemaal leuke kaartjes! Maar denk dat ik de eerste toch net een beetje leuker vind dan de andere.
@Wassen: ik lees overal dat je geen wasverzachter mag gebruiken. Maar zou je evt. wel hypoallergene wasverzachter mogen gebruiken (ik heb die van Lenor)? @Kaartje, wij hebben ook nog een proefdruk aangevraagd: Geboortekaartjes met foto
@Juultje; Wat fijn dat het weer zo goed gaat thuis! Het is niet niks, zo'n medisch circus waar je in was terechtgekomen. Die kleine moet nog even lekker blijven zitten, hoor! @ons2wonder84: Klinkt idd als een aambei. Hoef je niet per se harde ontlasting voor te hebben... het kan eerder hard zijn geweest en toen weer zachter zijn geworden. @troela: Mooie buik! @Ankje: Goed idee om even bij te slapen. You deserve it! @gewicht: 2 weken op hetzelfde gewicht gebleven:+10kg. Dieet bij de zw. diabetes werpt z'n vruchten af: Mijn bloedwaarden zijn helemaal oké (gewicht kan me daarbij trouwens ff minder boeien, streef er naar dat ik zo lang mogelijk zonder insuline hoef.) @wassen: Ik heb er zelfs nog niet over nagedacht, haha! Kinderkamer is hier ook nog niet ingericht. Binnenkort maar eens aan beginnen. Wel ben ik heel fanatiek bedsokken voor mezelf met bijpassende babysokjes voor ukkie aan het breien.
Pfff nou ik begin maar weer van voren af aan met rustig aan doen. ik heb vannacht welgeteld 3 uur geslapen, omdat ik aan het bijhouden was hoe vaak ik een harde buik had. en dan was het weer rustig en moest ik naar beneden om te plassen en dan begonnen de harde buiken weer. Uiteindelijk vanaf 5 uur zakte het af en kwam er meer tijd tussen de harde buiken. ben tegen 6 in slaap gevallen en om 9 uur wakker. net zittend gaan douchen en nu weer op de bank. grrrr. ik had ws het ziekenhuis moeten bellen (zo lang ik nu nog onder controle sta bij de gyn) aangezien de harde buiken zo lang en zo veel aanhielden, maar ze waren niet pijnlijk en ik durfde niet te bellen uit angst dat ik weer zou moeten blijven. heel fout natuurlijk... had me voorgenomen vanmorgen te bellen als ik dan nog steeds last had. maarhet was rustig toen ik wakker werd, dus opluchting! sorry ik reageer later nog wel even op jullie berichten.
Tamtam Leuk kaartje!!! Die zag ik ook, maar Jeroen wilde geen giraf. Anoniempje Wij hebben die kubus ook als proef gedaan. Maar vind hem veel te klein. De 2e is ook erg leuk staat ook in onze uitkies-lijstje hahahaha. Alleen dan de roze versie. Maud Ik heb gewoon met wasverzachter gewassen hoor. Jonna heeft nooit ergens last van gehad. Het is meer omdat de kinderen er allergisch voor kunnen zijn. Maar ik ben zelf van mening dat als je je kinderen niet mee in aanraking laten komen, dan worden ze het wel. Net als met ziek zijn .ze bouwen zo een immuunsysteem op. juultje Als je dan ook maar wel gaat bellen vanmiddag als het aan blijft houden juultje. We willen nog geen geboortes lezen hier van de april mamas hoor!
Oh nee! Dat is niet tof, zeg. Begrijpelijk hoor, dat je zo op ziet tegen een ziekenhuisopname! Echt wijze woorden heb ik niet voor je (en kan me er iets bij voorstellen dat je er al mee overladen wordt). Veel sterkte en ik ga heel hard voor je duimen dat die harde buiken wegblijven.
@Juultje, Ik las dat het zo goed ging en nu weer een stuk minder wat balen meid ! Vind het zo naar voor je...Hoop dat het gauw beter gaat en wel rustig aan doen hoor ! @Ano, Dit is echt super grappig, ik heb precies dezelfde kaartjes ( nummer 1 & 2 ) waar ik tussen ga kiezen. Vind ze allebei super leuk @Linnie, Wat fijn dat je familie en vrienden je er doorheen slepen Gaat de tijd toch een stuk sneller ! @Tamtam, wat balen dat je nu nog steeds misselijk bent zeg ! @Naomi, Lekker uit eten geweest ? @Ankje, Wat goed van je kleine meid !! Hoe oud was ze ook alweer ? @Chelleke, jij ook al zo aan het schoonmaken ! Ik kan niet meer stoppen haha. Hier ook echt een schoonmaak weekend en wil nu weer verder Heel de badkamer gedaan incl. alle tegels, de wc helemaal gedaan, de keuken, de woonkamer, boven alles gestoft en gestofzogen, het wiegje op onze slaapkamer gezet, moet alleen nog bekleding omheen, maar dat moet eerst uitgewassen worden. Wil ook alle kleertjes gaan wassen en alles klaar maken voor de baby, maar het kamertje is er nog niet dus kan nog niks doen voor mn gevoel moet het heel snel af zijn, al bijna 30 weken dus Maar nog effe geduld hebben Nu maar is effe stofzuigen en naar de markt toe vanmiddag komt een vriendin op visite en ben nog druk met bellen voor mn voorschot denk ik ( heb al 2x gebeld maar ze is in gesprek ) Fijne dag meiden !
@Sab, ja gelukkig wel veel contact, elke dag wel een belletje en voor de zaak nog wat mailtjes over en weer. @Naomi, lekker gegeten? @Juultje, idd, moet is bij deze reis een heel groot woord maar al 6 jaar organiseert hij een golfreis voor klanten/vrienden. Dus ook wel een beetje ontspanning en nog klein beetje verdienen. Munchen over 2 weken is wel voor een beurs om inkopen te doen voor de zaak, maar dat is maar 4 daagjes Fijn dat het steeds beter gaat ow toch weer niet, rustig aan doen hoor! @Ankje, toen ik je eerste berichtje las over de tuin opruimen dacht ik al.. zo, dat ze dat nog kan.. maar daarna las ik idd toch al dat het iets te veel was, doe je rustig aan? Van dat stil zitten herken ik wel heel erg, maar als je het eenmaal doet merk je wel vaak het verschil.. @Vruchtje, je hebt wel een mooie dag uitgezocht voor de efteling, mooi zonnetje! Heel veel plezier! @Ano, nee was ook niet degene die in de winkel in Zoetermeer was geweest J @Troela, mooie buik! Al bijna een plopnavel? En hihi jullie hondje. @Tamtam, superkaartje! @Maud, mooi kaartje, zit ook wel over een kaart met foto na te denken maar hoe doe je dat dan met foto maken etc? Miss Saigon was echt super, een aanrader! Alleen niet te dicht bij de boxen zitten. In de 'oorlogsscenes' kwamen daar wel hele harde knallen uit waar de kleine iedere keer op reageerde, zo zielig.. op het laatst ging ik maar m'n jas voor m'n buik houden in de hoop dat het iets zou dempen.. Ruim 2 uur in de trein zitten en 2 uur in de zaal vond m'n rug niet echt heel fijn. Op het einde echt geen idee meer hoe ik moest zitten, behoorlijke last van m'n rug.. De persoon achter me zal wel gedacht hebben... Fijne dag allemaal!