April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    ow oke het is dus verschelend per kraam buro , ik zit bij de waarden en staat op de formileren dat ze met rond 27 weken contac op nemen, dus ik hoor het wel wanneer ze der zijn.

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja gemiddeld 50euro, maar neomi haar lamp was toen 100eur, dus vind dit al prima hahaha, alleen plafond is niet heel hoog, en hij komt in t midden, weet dus niet of t slim is...

fijn dat je muur wordt opgeknapt!!

sjors enn nog gebeld?????je handen zullen wel jeuken!!!

hier eindelijk nog 2 foto's van de pretecho van 3 weken geleden

Bekijk bijlage 215706

Bekijk bijlage 215707

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vind de gezichtjes op beide heeeeel verschillend, bij de eerste flinke lippen terwijl het bij de 2e lijkt oe ie helemaal geen onderlip heeft hahaha.

4. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Josephine, Ja alles gaat goed ! Inderdaad onze ukkies moeten wel langer blijven zitten :) Ik ben ook nog niet klaar en uitzitten tot 40 weken is prima ;)

@Ano, Mooie foto's en inderdaad leuke lampen :)
    Ik heb inderdaad gebeld...kon niet wachten. Heb me meteen door laten verbinden met de fin. administratie omdat ik dat mens niet wou spreken. Ze hadden het er liggen maar waren er nog niet aan toe gekomen om het te bekijken. Dit zouden ze vanmiddag doen ( heb om 3 uur gebeld ) en dan zouden hun of dat stomme mens het me laten weten. Ging er dus ook niet vanuit dat ze het vandaag al lieten weten..morgen om 2 uur bel ik weer als ik dan nog niks gehoord heb. Ik neem het die afdeling niet kwalijk zij hebben het pas sinds eind gister middag en weten nergens wat van...hoop dus morgen te weten hoe of wat...wachten wachten wachten dus weer.

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Sjors, nou ze zijn er iig mee aan de gang (zo lijkt het toch..)
    Heb je ze wel vriendelijk verzocht ermee op te schieten omdat je al zolang erop wacht??

Juul, stom van die gyn. Als je je onzeker voelt zou ik het gewoon es overleggen met je eigen vk...
    En juul, lukt het inmiddels een beetje met de stofjes.
    Ik heb vandaag weer een aantal creabea dingen gehaald :D
    Zo van die uiltjes om te maken van vilt enzo gewoon bij de action :D
    En canvasdoekjes die ik ga bekleden met dezelfde stof als me stoffen figuren.
    Een letterbak hart die ook geheel in stijl wordt :D
    Ik zag trouwens dat de MDF Boom in het krantje van de karwei staat. Zo een boom voor aan de muur, ik ben erover aan het nadenken :)

Leuk Ano, die lampen!! En natuurlijk je 3d echo Prachtig!!

Kraamzorg, hier ook nog niks van gehoord!! Geloof hier tussen de 28-32

maud85, Ik heb vullling op de markt gekocht die wel wasbaar is. Gewoon vulling ofzo heet het :D

Oww en morgenmiddag ga ik op visite bij Naomi :D:D
    Best spannend zo maar wordt vast supergezellig :D:D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juul: inderdaad stom van die gyn zeg.....

@sab: hihi heb er erg veel zin in!!!

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wordt harstikke gezellig,
    we buurten alleen zoveel op msn dat we straks geen gesprekstof meer hebben :D:D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    tja die kans zit erin:p

nee hoor morgen hebben we vast wel weer iets nieuws te bespreken hihih.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Phoe zeg! Ben blij dat ik nu ff lekker op bed lig met mijn laptop.
    Wat een dag vandaag zeg! Totaal geen goede dag.

Kreeg al snel ontzettende last van mijn bekken en toen ik thuis was deed mijn buik ook nog eens flink zeer. Tjonge zeg!

Net even met Jonna gedoucht. En nu lig ik lekker in bed.

2012mama
    Ik ga daar ook gelijk even kijken. Die had ik nog niet gehad volgens mij.
    Jonna is idd donderdag jarig. Ze wordt 2! Ze zit soms nog in maat 92 maar gaat al richting 98.
    Ze is altijd al groot geweest. Maat 50 heeft ze nooit aangehad en maat 56 heeft ze maar 3 weken aan gehad.
    Hoop zo dat deze meid wat kleiner is, want er zaten zo veel leuke kleertjes tussen die Jonna dus nooit heeft aangehad.

Jij beterschap! Hopelijk wordt het niet al te heftig voor je en knap je snel weer op.

Wat een mooie foto zeg! En wat een gaaf truitje heb je daar aan!!!

Maud
    Wat heerlijk dat alles weer goed was bij de vk.

Voor de figuurtjes voor je mobiel kun je soort van watten gebruiken. Hier op de markt (misschien ook bij jou) hebben ze een zak hangen met dat watten spul. Je hebt dan geen bolletjes en kun je net zoveel pakken wat jij mooi vind.

Juultje
    Wat raar van die gyn. zeg!! Zou dit zeker met je vk bespreken. Misschien kan zij je doorsturen voor een echo. Tenslotte wil jij ook gerust gesteld worden of alles nog goed zit daar beneden en binnen.
    Afvallen kan idd niet zo’n kwaad hoor. Je hebt nogal wat voor je kiezen gehad.

Moesch
    Wat goed nieuws!! Kan jij ook lekker aan de gang.

Sjors
    Zo dan! Dat is vroeg voor die maart mama. Maar gelukkig al alles goed gegaan!
    Kom zo wel erg dichtbij he.

Ano
    Wauw!!!! Wat een mooie foto zeg!!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ano: wow mooie echofoto's joh echt duidelijk:)

juultje: jammer dat je zo'n halve zool als gyn hebt haha! Gewoon aangeven hoor als je niet prettig vindt. Het gaat wel om jouw en je baby's welzijn.

sab & naomi: veel plezier morgen met kletsen........

Maud: fijn dat alles weer goed was bij de VK

2012mama: beterschap!!

Gisteren naar de Efteling geweest was echt super. Finn vond het ook helemaal geweldig zo leuk. Vandaar gewerkt en morgen en overmorgen ook nog poeh vermoeiend. Ik heb ontzettend last van kriebelhoest grrrr vreselijk irritant:(

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @2012mama, wat vervelend, hopelijk voel je je weer wat fitter. Mooie buik hoor!

@Juultje, vervelend dat de gyn niet echt meewerkte.. kan me voorstellen dat je ook graag bij de VK onder controle wilt blijven.

@Ons2wonder, ik heb destijds een bevestigingsmail gehad dat ze rond week 34 contact met me op zullen nemen voor intake, vond ik ook wel wat aan de late kant maar denk dus dat het bij jou ook nog wel komt. Je kunt natuurlijk altijd even een belletje plegen..

@Ano, wat een mooie fotootjes, dat je het al zo goed kan zien! Hihi van de week wel grappig liet de foto’s aan m’n opa zien (89 en in bejaardentehuis): t lijkt wel een zwarte..
    J

@Sjors, bah blijft wel vervelend hor, hopelijk snel duidelijkheid (maja dat zeg jij/wij al een tijdje)

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, wat vervelend dat onbevredigende gevoel na het bezoek aan de gyn. Ik ga hier ook naar een gyn en die is wel erg begaand en meelevend.

Sjors, door zulke vroeggeboortes dringt het toch echt tot me door dat die van ons ook niet zo heeeeel lang meer opzich laat wachten, en dat het gewoon ook vroeger kan. Vind het wel spannend worden!

Maud, leuk he met die stofjes bezig. Hier gisteren nog even bezig geweest om een lamp te beplakken. Volgende week weer veder met mn boxzak, boxkleed en aankleedkussenhoes.

Ano, mooie fotos van jullie 3d echo!

Ankje, doe rustig aan! Goed dat je naar je lichaam luisterd en lekker op bed bent gegaan.

Vruchtje, fijn dat de efteling gezellig was! Hopelijk knapt het hoesten snel weer op.

Lamp: wij hebben een gewone hanglamp beplakt met een leuke stof. Zal deze week proberen een foto te maken en even hier te posten.

Kraamzorgintake, hebben we vorige week telefonisch gehad. Gisteren het zorgcontract gekregen. Dus alles is geregeld.
    Krijgen 49uur.

Hier:
    Blijf last van een rommelige buik houden, af en toe wat meer pijnlijk dan de andere keer. Ben dus niet echt ziek, maar ook niet fit.
    Vanochtend Finn naar het kdv gebracht, en nu zo naar mn zus. Even daar helpen haar kledingkast op te ruimen en de positiekleding mee naar mijn huis nemen...
    Gisteren nog op Finns kamer bezig geweest. Gordijnen en lamp klaargemaakt.
    Deze week maakt mn vader nog de deur erin en dan kan Finn daar het weekend lekker slapen..ben benieuwd, hij is er iniedergeval erg trots op:)

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

sjors jaaa nog ff en je kan weer bellen!!succes meid.

mama2012 ha balen dat je je steeds zo naar voeld, misschien toch wat rustiger aan doen?

net dat ene proefkaartje gehad dat er wel is, nou dan moet je wel echt je fantasie gebruiken hahaha.
    tis het middelste kaartje, die 3 delen.
    nou hij is dus helemaal wit en op t 1e en 2e 'vel' zitten de vormen van 2 voetjes eruit en verder niks, geen tekst okee dat wist ik, maar ook die voetjes op t 3e vel in t blauw zitten er niet op....hmm heb ik niet veel aan helaas...

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @all: hier ook even weinig reactie van mijn kant uit... moe,moe,moe....
    Vanmorgen bij bedrijfsarts geweest en ga nu 3x3uur werken tot aan de 34 weken, daarna met verlof...... pffffff verder even geen fut om te reageren.
    Iedereen een hele dikke knuffel en hopelijk reageer ik morgen weer op iedereen.... sorry...

dikke knuffel Chell

15. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Ja die vroeg geboortes zetten je wel aan het denken ja ! Maar we gaan ervan uit dat ze gewoon blijven zitten tot 37/40 weken :)

@Ano, Ja ja ik had gebeld en toen was iedereen in gesprek nu net de kraamzorg gehad en wat denk je bellen ze terug als ik net in gesprek zit, dus moest helaas zeggen dat ik later zou terug bellen. Bel ik net terug is zij weer in gesprek dus hoop zo telefoon te krijgen en goed nieuws te hebben :)

Nou net dus de kraamzorg gehad en wel een uur gezeten ! Komt zo dichtbij nu :D Ben zo nieuwsgierig ! Nog maar 10 weken te gaan !! Veel dingen wist ik al ( veel te veel gelezen op internet :p ) maar toch altijd leuk en handig !
    Vanavond naar een voorlichtingsavond van de vk, dus nog meer info en nog meer het gevoel dat het al bijna zover is :D

Nou als ik het telefoontje heb gehad dan laat ik het hier even weten !

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
  17. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Juultje reageer even op het bloedprikken. Ze hebben bij de 12 weken je bloedgroep bepaalt en idd antistoffen. Waarschijnlijk heb jij een negatieve bloedgroep. Ik heb bijv A negatief. Ze prikken dan rond de 27 weken soms iets later nogmaals. Ze kunnen dan bepalen of jouw kindje ook een negatieve bloedgroep heeft. Zou hij/zij een positieve bloedgroep hebben dan krijg je een anti d injectie bij 34 weken.
    Een paar jaar terug kreeg je standaard bij een nega bloedgroep een anti-d injectie maar nu kunnen ze dus al bepalen aan de hand van een bloedonderzoek wat de bloepgroep van je kindje gaat worden.

18. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Moesch, leuke luiertas! Erg functioneel ook lijkt me. Ik moet zelf ook nog een luiertas hebben, maar geen idee waar ik op moet letten bij het kiezen. Iemand anders tips?

19. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    @Moesch, wat een uitgebreide tas zeg !! Niet mijn smaak maar lijkt er erg handig uit te zien ! Ik heb een hele simpele luiertas :)

Nou hier contact gehad ( ja ja zowaar belde ze kwartiertje later al terug :$...hihi ) morgen word het voorschot berekend en voor 12 uur overgemaakt zodat ik het vrijdag op mijn rekening heb !
    Wat een opluchting is dat zeg...eindelijk rond ! Maar nu nog afwachten wat het voorschot is, heb het idee dat het niet helemaal duidelijk is voor wat voor periode ze een voorschot moesten maken maar we zullen het vrijdag zien :)

Nou hier straks op naar de voorlichtings avond en nu lekker patatjes eten ! :D :p

20. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Sjors, bel de krant! :) Echt fijn dat je eindelijk een voorschot krijgt!
    Hmm jammie patatjes!

Deel Deze Pagina