@chelleke: hihih ja ze hebben het inderdaad op de april-mamas gemunt hihi. hier was het gelukkig zo opgelost geld hadden we terug gestort dus ze hadden lekker niets hihi. kijk 50,- voor jullie 2 is nog goedkoper!! het verschilt echt heel erg wie het doet, ben met deze man met blij dus 75,- hebben wij er wel voor over hihi. @verzorgingstas: heb hier die van isabel en heb evt. nog een leuke makkelijke tas van de trekpleister liggen die ik goed kan gebruiken als verzorgingstas, voor beide kids.
schilderijtjes voor de naam zijn voor de 2e keer geschilderd nu, strakjes alleen de naam erop en dan zijn ze klaar
Sjors Thanks voor de uitleg over dat rhesus ik snap het nu ook een beetje! Fijn dat er iets duidelijk is......begin is er!
Hoi dames, Bij de vk afspraak was alles goed eergisteren!! Gisteren hebben we de 3d/4d echo gehad. En voor ons is het geen geheim meer wat het word. Mijn vriend wilde het zooo graag weten dat ik overstag ben gegaan. Maar ik hou het voor hier eventjes geheim. Maar jullie mogen wel raden aan de hand van de foto's hahaha. Dat vind ik dan wel leuk. Maar we hebben zo'n mooie foto's en er staat echt een mooi snoetje op. Vind ik zelf haha De kleine had zelfs als een flink matje. Dus wordt niet kaal geboren zoals het er nu uitziet. Heb net mijn kraampakket binnengekregen, nu hopen dat ik hem kan gaan gebruiken. Met 20 wkn lag de placenta namelijk heel dicht bij de opening. Maandag heb ik een extra echo om de placentaligging te bepalen. Ik had bij de 3d echo al gevraagd of ie dat kon zien, maar hij ligt blijkbaar toch nog wel heel dicht bij de opening. Dus even afwachten. hoop wel echt dat ik natuurlijk mag gaan bevallen!! Bekijk bijlage 216351 Bekijk bijlage 216352 De intake van de kraamzorg is trouwens verzet van 25 jan naar 27 jan om 11.15 uur. @Ano: ja die site met kinderlampen had ik ook al ontdekt. Leuk zijn ze he. mooie 3d foto's zeg. idd heel verschillend beide gezichtjes. Hoe werkt dat die werkspot en waar doe je dat? ben je er uit gekomen met de kaartjes? @Sjors: wat fijn dat je nu eindelijk eens resultaat hebt na alles energie en frustratie die het gekost heeft. Nou hopen dat het voorschot ook een meevaller is. Pfff lees nu dat er nog stront aan de knikker zit. echt klotezooi als ik het zo even mag zeggen. Kun je niet eens contact opnemen met je rechtsbijstand? @Chel: wat vervelend dat je je zo moe voelt. Gaat het alweer iets beter? Wat raar van die hypotheekrente. IVervelend zeg!! wat ik moet zeggen dat wij het ook wel lekker vinden om elke maand te vangen. @Sab en Naomi123: wat leuk samen een buikfoto. En wat een verschil he. En Sab wat gaaf zeg wat je gemaakt hebt. Super mooi!!!! @Josephine: ik vind het een hele mooie gedachtengang van die zwaan op je geboortekaartje. Wij kiezen ook niet voor een foto van de kleine omdat het gewoon fijn is als het kaartje is geregeld en je niet nog een mooie foto hoeft te hebben. Hele mooie kaartjes. He, kan me voorstellen dat je je ongerust maakte. Goed dat je idd aan de bel hebt getrokken en wat fijn dat ze er meteen werk van maakten. Gelukkig is alles goed en ben je gerust gesteld. knuffel. @Ankje: proficiat met je dochtertje. Hebben jullie een leuke dag gehad? Was je nog geslaagd voor dat beloningsbord van Dora bij de trekpleister? Mooi kaartje zeg!! @Moesch: waarom wil je die oililly tas niet meer gebruiken? Ik hou persoonlijk ook niet van zo'n tas maar lijkt me wel functioneel. @2012mama: goed vooruitzicht in sept naar Turkije. heeeeerlijk!! En wat is het geworden? @Zonnestraal: poeh, er zijn zoveel stes. Maar kun je het niet gewoon op google intypen? @Juultje: wat een gedoe toch allemaal met het geld. Hoop dat het bij toch iets gemakkelijke gaat verlopen als bij sjors. @Naomi: groot gelijk dat je er niet mee in bent gegaan met vgz. Bij ons had interpolis ook in jan premie afgeschreven, maar dit hadden ze op korte termijn weer netjes bijgestort. @luiertas: moet ik ook nog aanschaffen ja. Hebben jullie tips waar je op moet letten of wat handig is??
en hier nog een duidelijke foto van de lampjes die we hebben gemaakt van steigerhout. Deze is in de woonkamer met de box er onder. vriendlief kon het niet laten om hem in elkaar te zetten haha Bekijk bijlage 216355
hey meiden sjors neeeeee dat meen je niet.ow ik snap je frustratie zoooo goed. morgen om 8uur hang je aan de telefoon en dan zeg je:dit is de 8e keer dat jullie een afspraak niet nakoemn en ik ben het zat. ik moest vandaag rekeningen betalen zoals gezegd, maar geen geld ontvangen zoals beloofd!voel me niet serieus genomen, dus wil vragen of ik jullie manager/baas kan spreken hier over want ben het nu zat!!!!! of iets in die richting dan hahaha, maar echt kut meid... juul pff jij ook al geldzorgen zo, irritant zeg...maaruh leuk worden al je naaidingetjes zeg, echt wauwie!!! sab ok jij hebt er dus ervaring mee?maar dat het verzakt is, waardoor komt dat?te weinig zand?balen van je oprit zeg, en geen garantie? :hier:idd grote prijsverschillen, maar we willen ook niet persee voor de goedkoopste gaan hoor, ben alles aant vergelijken, wel/geen garantie, ervaring enz. maja je neigt toch snel naar een die bijna 1000,- goedkoper is....weekend willen we er 2 uitkiezen die we laten komen, en dan kiezen we. en we willen een totaalprijs vooraf, dus geen verassingen achteraf. naamffff hier nog steeds t zelfde vanaf t begin hebben we er 1 die we wel leuk vinden. Mijn man weet het zeker maar ik twijfel....tis vooral een erg populaire naam, vind ik toch een beetje jammer...
@ troela, als ik mag gokken denk ik gezien je foto's dat het een meisje is......?????..... en, heb ik goed gegokt???') Hier net bij uitzending gemist een documentaire over neonatologie gezien in het AZM in Maastricht.... pffffffffff dames.... erg heftig hoor..... vooral nu ik zelf zwanger ben..... Gelukkig ben ik het stadium waarin dat kindje zat al voorbij... Voor de geïnteresseerden.... bij deze, maar hij is wel heftig dus denk er maar eerst goed over na.... Dokument
@troela: wat een mooie fotos van de echo ik denk dat het een jongetje is hihi. die lampen boven de box zijn ook heeeel gaaf!!
ooo meiden, wat hebben jullie veel geklets weer hihi.. Over overheidsinstantie's gesproken, hier ook al maanden in de strijd. Ik zit nog met een grensbureau ertussen omdat ik dus binnenkort definitief alles op Belgie heb (na mijn bevalling) Maar komt erop neer dat ik van het VGZ naar CZ ga omdat ik dan een speciale verzekering krijg omdat ik in Belgie werk en daar al keiveel kosten betaal ( en nu dus al jaren dubbel betaal ) Maar elke keer kwam het niet in orde en de ene instantie schuift het op de andere.. nu dus maar hopen dat er een beetje schot in de zaak komt. (denk het wel, mijn lieve vader is ermee aan de slag gegaan ) Sjors,,, pffffft dat meen je, wat is dat daar voor een stelletje ##*#*##*# zooitje ongeregeld!! Snap niet dat het zo moeilijk moet gaan :x Het is dat je ze nog nodig hebt anders zou je ze toch.... Hopelijk krijg je morgen wel de juiste te pakken. (kun je ze geen bezoekje brengen???) Josephine, nou meid dat was schrikken zeg!! wel goed dat je even aan de bel hebt getrokken en dat alles even nagekeken is! Fijn dat de kleine meid daarna van zich liet horen Anoniempjuh, ja denk idd dat er te weinig zand is gebruikt. Nu hebben wij dat pad ook well gelijk intensief gebruikt maar dan nog.. Hij zou nog eens een x komen kijken maar tot op heden niemand gezien. (en ben er klaar mee ook) Troela, wat ene prachtige echofoto's zeg!! Echt supermooi en duidelijk En een moooi gezichtje Juultje, hoe ging het op zwangerschapsyoga?? wij zijn trouwens nog steeds wel een beetje creabea aan het doen hoor, nog niet klaar hihi Bedankt allemaal trouwens op de leuke reactie's op de creaties Ben er heel blij mee en kan niet wachten tot ik alles op kan hangen!! Oo en nu nog ff leuk nieuws, ik ga morgenochtend EINDELIJK mijn vriend ophalen!!!! HIj zit nu in het vliegtuig! tijdstip is ff wat minder (5 uur de wekker) maar heb het er altijd weer voor over!! Ben blij dat het weer voorbij is en hij tot me bevalling zeker niet meer weg moet, genieten kan beginnen!!! En wil ook nog ff zeggen dat ik superblij ben met jullie. Altijd hier even je verhaal doen, leuke dingen, minder leuke dingen, alles is te delen hier!! Echt heeel prettig Meiden allemaal een dikke knuffel!!
Ano, wat een verschil he in prijzen van die werkmannen..vind het vaak ontzettend duur. Kan me voorstellen dat jullie even goed zoeken en referenties lezen. Mooi trouwens die gordijntjes, zag ze op facebook. Zonnestraal, ik vond ook de site van svb leuk om door te lezen ivm de namen die erop staan. Sjors, het schiet echt niet op daar he? Lijkt me zo ontzettend irritant! Josephine, jullie meisje maakte het dus even spannend door niks van haar te laten voelen. Goed dat je gelijk de vk hebt gebelt en dat je gerust gesteld bent! Juultje, wij gaan 8 dagen, zoals het ernu naar uitziet naar Long Beach in Alanya. Zaterdag wordt de definitieve boeking gedaa..inderdaad een heerlijk vooruitzicht al ben ik benieuwd hoe het gaat met ons kleintje. Ook gedoe bij jouw geld uitbetaling dus...irritant he, en dat op dit moment. Hoe was het zwemmen? Bleef je buik een beetje rustig? Linnie, hoe was het zwemmen? Lekker ontspannen? Naomi..nesteldrang? De kasten lekker opruimen? Wel fijn dat het gelukt is samen met je moeder. Moesch, ik vind de tas van lief echt super, hij is me alleen te duur, dus dat is wel jammer. Troela, wat een mooie 3d foto's. Echt heel erg duidelijk! Dus jullie weten nu wat het word? Ben wel benieuwd hoor! Bij Finn zeiden ze trouwens dat hij ook een flink bos haar zou hebben, maar bij zn geboorte bleek dat helemaal niet zo...dus jullie beebje kan jullie daar nog mee verassen Mooie lampjes en box trouwens. Sab, heerlijk dat je vriend weer thuis komt! Lekker genieten samen! Namen, wij zijn eruit...gelukkig Hier vandaag helemaal geen plannen...lekker hoor..we zien wel wat de dag ons brengt. Ben ook wel moe, dus denk dat ik vanmiddag even met Finn op bed ga, verder even finns nieuwe kamer opruimen en stofzuigen zodat we t weekend de laatste dingen eraan kunnen doen, en Finn er daarna kan slapen..wil zo graag ook mn babyspulletjes opruimen! Gisteren de proefdrukken van de geboortekaartjes gekregen en die waren, op een kleine aanpassing na, helemaal goed..erg blij mee!
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! Ik zit nu in de bus richting werk, hopelijk lukt het reageren zo een beetje. Sorry voor typfouten, gaat via mobieltje nu. Vanochtend heb ik haar alweer flink voelen schoppen, dus alles zal wel oké zijn. Juultje, die tassen van Lief! vind ik ook ontzettend mooi! Maar ik heb nog zoveel nodig voor onze meid dat ik slim met geld om moet gaan. Ja ik denk dat je gelijk hebt, ik wilde nog wat werk afmaken, dus was tot 21.00 doorgegaan woensdagavond. Van 9.00 tot 21.00 met wel lunchpauze en uurtje pauze voor avondeten 's avonds was toch teveel. Daarna nog aan geboortekaartje gewerkt, ik ben even goed gewaarschuwd, doe dit niet meer. Gisteren voornamelijk plat gelegen. Maar ehm, wat is dat met die werkgevers en instanties tegenwoordig! Nu zit jij daar ook al mee. Hopelijk lossen ze het snel op voor je! Sjors, het is toch niet normaal hoe jij behandeld wordt door die lui. Heb je inmiddels al iets gehoord of gezien?? Succes meid! Naomi, klopt, kan zijn dat ze even gedraaid is, of ben gewoon te druk geweest. Ze lag nog wel met haar hoofdje naar beneden, dat was nog hetzelfde. Lekker kan het zijn, kasten opruimen. Fijn dat je moeder je geholpen heeft daarmee. En die zorgverzekering... ik ben ook geswitcht, zal in de gaten houden of het hier goed is gegaan, bedankt voor de waarschuwing. Hoe is het met je troetelbeertje gegaan?? Chelleke, klopt, ik ga nu ook rustiger aan doen. Had gisteren tattooklant maar die had ik al verzet naar zaterdagmiddag. Dus geen 6 dagen werken meer. Ben nu onderweg naar tattooshop, maar zal goed opletten, als het niet meer gaat, gaat het niet meer. Dan geef ik dat ook aan. En inderdaad zeg, wat lees ik veel gekloot met instanties hier! Alsof niets goed geregeld kan zijn. Succes met die HRA! Hopelijk is dat snel voor elkaar. Troela, mooie echo zeg!! Wat een snoetje! Ik durf niet te zeggen jongetje of meisje hehe. Dank je wel betreft de kaartjes! Gisteravond even met m'n vader gebeld, hadden we het ook even over m'n moeder, hij had het er ook moeilijk mee dat hij nu niet meer aan haar kon vragen of zij dat ook weleens heeft gehad tijdens haar zwangerschappen, dat ze soms minder voelde. Ik vind het fijn dat ik haar op die manier erbij kan betrekken, vooral omdat het om haar kleindochter gaat. Sab, eindelijk!!! Je vriend ophalen! Wat fijn zeg!! Was het wel te doen om contact te houden, i.v.m. tijdsverschil? Gelukkig daar geen zorgen meer over. Geniet lekker met z'n tweetjes! 2012mama, fijn dat Finns kamertje af is! Kun je lekker tuttelen met de babyspulletjes. Doe lekker rustig aan vandaag, klinkt als een heerlijk dagje voor je met je kleine ventje. Nou, ik ben al in Heerenveen, nog een stukje tot Joure, bijna op m'n werk. Heb ik toch de hele busreis nuttig kunnen besteden met hier schrijven. Fijne dag allemaal!!
@troela mooie echo foto's en lampen! hier vandaag dan eindelijk de werkers voor de muren in huis.. krijg ik te horen dat ze niet alles gaan stuken pfffffffffffff.. word er zo moe van.. ik denk dat we t maar zelf laten doen.. scheelt ons tijd en gekloot met de woningbouw!
@Juultje, Ohw oke..hmmz ik ben benieuwd als je werkgever de ziektewet gaat aanvragen wat het Uwv daar mee doet. Ik hoop voor je dat je het snel rond hebt en snel geld krijgt ! Hou er wel rekening mee dat het Uwv 4 weken de tijd heeft om je ziektewet te beoordelen dus daar gaat wel een tijdje over heen. @Chelleke, Vind het ook altijd leuk om de kamertjes te zien Hier een linkje http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13525&groep_id=2130&merk=4775 @Vriendlief, Graag gedaan hoor, als je nog iets wilt weten laat je het maar weten, kan het nog anders uitleggen dat het misschien wat beter te begrijpen is haha. @Troela, Wat een mooie lampen en mooie foto`s !! Super leuk Ik ga ze nog even bekijken voordat ik een uitspraak doe over het geslacht @Sab, Bezoekje brengen is helaas geen optie, het zit in Nijmegen en ik woon in de kop van overijssel. Eindelijk weer lekker met je mannetje ! Geniet ervan meid ! Nou hier gebeld, en mn verhaal gedaan. Kreeg te horen dat ze vonden dat ze toch niet hoefden te betalen, en ze geen voorschot wouden doen omdat het Uwv ook geen stappen onderneemt (hun zouden als ze gelijk krijgen het voorschot bij het Uwv kunnen terug halen.) Het Uwv kwam hun beloftes niet na, bla bla bla. Dus ik heb er keihard over heen gezegd, jullie ook niet en ik ben het zat..ik wil nu mijn geld hebben. Dit werd mij woensdag beloofd en wil dat het geregeld gaat worden. Ze moest het over leggen met de directie..en zou me terug bellen. Nou ik dacht dat word weer wachten, maar een kwartier later belde ze terug en ze doen een voorschot, het word direct overgemaakt vertelde ze. Het gaat om een bedrag van 500,- is 1/5 van wat het hoort te zijn maar er valt niet meer uit te halen. Nu denk ik positief het is in ieder geval al wat en de rest moet ik toch afwachten. Benieuwd of er uberhaupt nog uit gekomen gaat worden..maar dat zien we dan wel weer. Wil me nu niet meer druk maken en de laatste 2 en halve maand gaan genieten Zo een heel verhaal. Ik wou ook nog even een aanvulling doen op wat Sab zei en wil jullie ook heel erg bedanken voor alle steun...kan mn gal spugen en mn leuke dingen vertellen en jullie staan altijd voor me klaar Bedankt meiden !! Knuffel !
Mijn abonnement was ineens weg van dit topic, dus haak nu weer in. Dacht al wat is het al dagen rustig Vanmiddag naar de gynaecoloog geweest en de kleine is mooi gemiddeld en lag al met het hoofdje naar beneden hopelijk blijft dat zo. Moet nu over 4 weken weer en met 36 weken gaan we kijken of ik toch niet thuis mag bevallen, als de suikers goed blijven. Van de week ook mijn kraampakket gehad. Las ook iets over namen we hadden een naam en die vind ik ook nog wel mooi, maar hij is best populair en dat vind ik jammer, dus we gaan er nog over na denken. @ troela: Mooie echo foto's @ Sjors: Dit is toch niet te geloven!! Die instanties ook af en toe:x
@ Sjors: leuk kamertje , stond bij ons ook hoog op de lijst. t was of die of de Miami en we hebben voor de laatste gekozen. Wat schandalig zeg dat je maar zo weinig voorschot krijgt. tuurlijk is t beter dan niks, maar je had gewoon gehoopt op meer zodat je eindelijk kon genieten van het kopen van de spulletjes........ probeer toch idd zoals je zegt te genieten lieverd... het is echt al bijna voorbij...... @ hier: vanmiddag gezellig bij mijn zwangere vriendinnetje geweest. alsof ik zelf weer net zwanger ben hahahaha. 2 februari heeft ze de eerste echo. ze weet niet hoe ver ze is nu. of 5.5 week of 9 weken...... aan haar test te zien was ze verder want ze heeft met 4+2 getest en toen gaf de clearblue al 3+ aan. Daarna bij thuiskomst even met manlief de stad in geweest.... heeft zich EINDELIJK eens nieuwe kleren gekocht aangezien alles onder de verf zat... ( schijnbaar denken mannen dat alles uit de kleren te wassen is).... Dadelijk lekker douchen en dan de bank op kijken naar de finale van the voice..... spannend.... verheug me er al de hele week op Morgen samen met ons pap de laatste behang klusjes doen op de baby kamer en onze slaapkamer . komende week nog wat klein verfwerk in de gang en dan eindelijk alles klaar boven. dan kan ik me helemaal concentreren op de afwerking van de babykamer.... oh en......... we hebben eindelijk vandaag nieuwe radiatoren op onze slaapkamer gekregen. de anderen waren 35 jaar oud en gaven amper warmte af.... het is zo lekker warm nu boven ... sorry einde ego bericht, ben gewoon echt uber vrolijk vandaag......
Sjors; wat een gezeik zeg. gelukkig heb je nu iig iets. nu maar hopen op de rest van het bedrag. mooie echo's heb ik gezien! Jammer dat we er geen budget voor hebben, anders had ik het misschien wel gedaan. Ik ga voor een dag de ziektewet in. mijn werkgever gaat mij ziek melden, dan moet ik naar een bedrijfsarts.. ben benieuwd.
Troela: mooie echofoto's. Ik gok een op een jongentje Josephine: gelukkig gaat het allemaal goed en is je ongerustheid weggenomen en voor niets geweest. Sjors: wat een gezeik zeg. Het liefst zou je ze toch &*^^%%. Leuk kamertje. Chelleke: fijn toch dat je je zo happy voelt. Ik ga zo ook the voice kijken. Heb je nog een voorkeur voor iemand die mag winnen? Ik ben wel voor Chris Unox: balen dat je 1 dag de ziektewet in moet, maar wel beter voor jou natuurlijk Tamtam: hopelijk blijven je suikerwaardes goed zodat je thuis mag bevallen want ik neem aan dat je dat dus graag wilt? Ankje: hoe was Jonna haar verjaardag is ze erg verwend? Sorry als ik vergeet op iemand te reageren, maar ik ben even niet geweest en er is weer zoveel gebeurd. Wij hebben vandaag geboortekaartjes besteld. Hoeveel kaarten bestellen jullie even ter vergelijking? Wij hebber er 70 besteld zeker 64 nodig en paar extra. Behang is binnen en vandaag verfstaaltjes gehaald. Moeilijk hoor om te kijken welke kleur er het mooiste bij past. Na ja komt vast goed.
Iedereen is vast de finale van TVOH aan het kijken! Voor wie gaan jullie? Ik hoop Iris.. Hieronder mijn creatieve bezigheidstherapie nu het mannetje 9 dagen in Turkije zit Mdf spiegels en pinquin en hartje besteld op MDF spiegel "Bloem" - CreatiefPlezier.nl beschilderd met acrylverf. Bekijk bijlage 216696