April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @2012mama: haha nou ik heb een beetje nesteldrang maar mijn moeder heeel erg denk ik hihihi. maandag komt ze weer en doen we laatste kastje in de woonkamer en onze kledingkast....

@sjors: goed dat je boos bent geworden, nu heb je in ieder geval iets!!!

@linnie: mooi gedaan :D

zo hier vandaag weer wat geshopt hihihi. heb voor 20,- een grote zak van de zeeman vol gekocht:p er was 50% korting op alle afgeprijsde dingen dus ik heb me slag kunnen slaan. 75 cent voor een broek of shirtje laat ik niet liggen!!

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Hier al vroeg wakker...kon om 6u echt niet meer slapen. Heb gistermiddag met Finn geslapen en had daar vannacht echt last van...slecht in slaap komen, veel wakker en dus ook lekker vroeg...
    Hopelijk lukt het me om vandaag wakker te blijven, zodat ik vanavond weer in een normaal ritme kom.

Zometeen ga ik even naar pap en mam, en dan met mam de stad in. Ook nog even plinten kopen voor op Finns nieuwe kamer, en dan vanmiddag daar lekker rommelen..ik hoop vandaag of morgen een foto van het kamertje te plaatsen...
    Morgen hebben we lekker niks!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @2012mama: balen dat je zo vroeg wakker was! veel plezier vanmiddag :D

hier vannacht 2 uur wakker gelegen, isabel bleef maar jammeren. uiteindelijk toch maar flesje gegeven en toen heeft ze geslapen tot half 10 vanmorgen :)
    gelukkig verder best goed geslapen dat scheelt weer.

wij gaan zo eten voor de hond ophalen en vanmiddag nog even boodschappen doen denk ik. dus niet zo een spectaculaire dag hihi.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow ja vandaag 30 weken zwanger joehoe!!!!!!!!!!!!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012mama: veel plezier vanmiddag hopelijk hou je de dag goed vol zonder middag dutje

naomi: balen zo een slechte nacht wel lekker dat ze pas half 10 wakker was. Finn wad ook pas 9:45 wakker vanaf 1945 gisteravond. Wat een mijlpaal alweer 30wk:D

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zo weer even bijmelden hoor druk druk druk..

hier 31 jan 3D echo laten maken, nu mazzel omdat vanaf 1 jan. de VK praktijk waar ik bij ben ook is begonnen met 3D echo's dus dat scheelt nog al een afstand + ze zijn goedkoper € 95,- voor het deluxe pakket, http://www.newlookecho.nl/. dus 1 tis dichterbij en 2 bekende gezichten!!

volgende controle 8 febr. dan ook echo+ uitslag resusfactor+ suikeruitslag. 16 febr. intake kraamzorg, dus dan komt alles wel heel dichtbij.

vanmiddag hadden we de babyshower/high tea voor me zus, heel gezellig gehad, enorm gelachen en me zus is goed verwend!!

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Dames,
    Ik durf weer een fotootje neer te zetten. ;) Mijn buik groeide tussen week 20 en 25 zo hard, dat ik heel wat commentaar kreeg. Achteraf bleek het logisch te verklaren door de zw. diabetes. Nu ziet er wat mij betreft weer wat "normaler" uit! Haha

Bekijk bijlage 216945

8. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!! Mag ik ook op jullie lijst??

Ik ben uitgerekend op 5 april... Mijn banner klopt alleen niet ;)
    Zwanger van mijn 2e kindje en het wordt een meisje!!

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @troela: wow, mooie foto's zeg van de 3d echo!! Ik denk....een jongetje:) ga je nog verklappen wie er gelijk hebben? mooie box ook!

@anoniempjuh: geen geldzorgen hoor, maar wel een beetje onzeker over wanneer het komt enzo. ik ben er wel zeker van dat ik een uitkering krijg (zou niet weten waarom niet), maar het zou wel fijn zijn als ze snel gaan betalen, want de vaste lasten gaan natuurlijk gewoon door. Heb wel wat op de spaarrekening, maar daar kunnen we hooguit 2 maanden mee vooruit.. wat lastig dat jullie nog twijfelen over de naam. Is niet leuk he, als de naam heel populair is? maar ik denk dat als je de naam bij jullie kleintje vind passen, je het gewoon moet doen.

@chelleke: pfff je moet niet van die heftige programma's gaan kijken nu hoor! dan hoor je de meest verschrikkelijke verhalen, wordt je alleen maar bang van! lekker dat jullie radiatoren nu allemaal fijn warmte afgeven :D kun je lekker gaan nestelen :D

@sab: wat fijn dat je vriend er weer is!!!!! lekker van elkaar genieten :D

@2012mama: wooooow lekker zeg! Jaloers! gaan jullie all inclusive? Spannend ook trouwens, zo'n vliegreis met een babytje!

@josephine: pfoe, je hebt het laat gemaakt vannacht zag ik op fb! hoe hou je het vol meid? jeeeeeetje....

@moesch: nou ja zeg, waarom stucen ze niet alles dan????

@sjors: wat een gezeik met dat bedrijf zeg... waarom krijg je nu maar zo weinig dan? heb je je geld inmiddels wel gekregen?? ga je nog bezwaar indienen omdat je zo weinig hebt gekregen of laat je het hier nu bij? groot gelijk dat je nu lekker gaat genieten! laat je niet gek maken (zegt zij die zich hier om jouw verhaal op zit te vreten:p)

@unox: waarom moet je voor een dag de ziektewet in dan? wat een gedoe om 1 dag... pff... of bedoelde je dat je over 1 dag de ziektewet in gaat?

@vruchtje: wij bestellen er 75, weet nog niet exact hoeveel we er versturen..

@linnie: woooow mooi hoor!!! wat zijn we hier toch creatief met zn allen :D

@naomi: wow das niet veel geld voor een tas vol kleertjes :D goed gedaan hihi

@mm1981: mooie buikfoto hoor! ik krijg hier ook steeds commentaar dat mijn buik zo enorm is, maar hier geen zw. diabetes :p

@babyphat: welkom hier. leuk dat je mee komt kletsen. Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

Hier: gisteren een beetje depri. was het binnen zitten zo zat en zag ineens heel erg op tegen de 10 weken die nog komen gaan. Ook de bevalling is nu iets waar ik tegenop ga zien, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, lijkt me ECHT niet prettig! Ben even met manlief boodschappen gaan doen, de frisse lucht was wel even lekker. Toen vroeg en vriend of we mee gingen naar een sportwinkel in Zwolle, dus ook maar gedaan en daarna nog naar mijn broer en schoonzus geweest, daar gegeten en manlief heeft bij hen een geluidsinstallatie aangesloten. gingen uiteindelijk pas om 23:30 naar huis. Dat heb ik geweten, weer harde buiken *zucht*. ik leer het ook nooit he...

Vandaag een rustige dag. Straks komt een vriendinnetje die me gaat leren/helpen een babymutsje te haken. Ik heb 2 mutsjes in huis (1 gekocht en 1 van moeders voor moeders gekregen, maar leek me ook leuk om er zelf een te maken :)

Vrijdag proefdruk gekregen van het geboortekaartje. Vriend van ons is grafisch vormgever en heeft m ontworpen. Hij is zo stoer geworden, precies wat bij ons, maar vooral wat we denken dat bij ons kindje past! het was heel gek, maar ik had dat kaartje in handen en zag direct ons kereltje voor me; zijn haar net als papa, spijkerbroekje aan, stoere gympies en zo'n houthakkersbloesje... hihi. we hebben die vriend ook de namen al verteld, we wilden dat het kaartje ook bij de namen zou passen. Nou, het is gelukt! Als de kleine geboren is en het kaartje de deur uit dan zal ik kijken of ik m ook in de club kan plaatsen, kunnen jullie meegluren :D

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Naomi..wat vervelend dat Isabel zo'n onrustige nacht had! Wel een mijlpaal he, 30 weken!

Fidel..leuk, een 3d echo! nog een weekje, dan kunnen jullie weer even gluren bij dat kleintje in je buik.

MM1981, mooi buikje hoor!

Babyphat, welkom..ook zwanger van jullie 2e dus. Hebben jullie al een zoon of dochter? en voel je je verder goed?

Juultje, ja wij gaan all inclusief. Het plan stond al langer om met zn allen te gaan, bedoeling was aankomende juni, maar dat is iets te snel, dus nu september. We gaan naar Long Beach in Alanya...erg leuk!
    Vind het ook wel spannend hoor, met zo'n kleintje erbij, maar denk in de praktijk dat Finn op dat moment lastiger is dan zon kleintje die nog niets kan...
    Leuk dat jullie proefdruk goed was! Ben erg benieuwd naar het resultaat! Oja, en rustig aan doen he! Goed luisteren naar je lichaam.

HIer een rommeldagje vandaag. Vriendlief is met mn vader bezig plinten leggen op Finns nieuwe kamer, en ik rommel een beetje beneden, en speel met Finn..
    Af en toe best lekker, zon rustig dagje!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    kreeg trouwens gisteren voor de zoveelste keer de vraag of 'het al bijna zo ver is'. Euh... nee, ik moet nog 10 weken! Laatst in het ziekenhuis ook iemand, die vroeg of ik nog een maandje moest.....Ik voel me echt enorm als iemand weer zo'n opmerking maakt. Dan denk ik: ben ik dan echt ZO dik? hmpf

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juultje: meid meid meid je moet echt rustig aan doen hoor!! die boodschappen waren alleen al genoeg geweest voor de rest van de dag.... ben wel benieuwd naar je buik, heb je foto?

@2012mama: wauw gaaf zeg in september zo ver weg op vakantie! wel spannend met zo een kleintje vliegen...

@nieuwe: welkom!

@sab: en lekker aan het genieten dat je vriend weer terug thuis is?

@MM..: mooie buikfoto! wat bescheiden nog hihih.

hier vannacht weer heelijk kunnen slapen! isabel was gisteravond nog gevallen was wel zielig. met haar gezichtje op de rand van de tafel, het bloedde behoorlijk in haar mondje. geen tand door de lip gelukkig, ik denk dat een tandje/kies het tandvlees erboven of eronder beschadigd heeft. maar ja mocht natuurlijk niet kijken van haar. na 20 minuutje kroelen met mama en een knuffel was ze weer wat rustiger gelukkig. wat had ik te doen met mn meisje zeg...

13. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    #2873 Josephine76, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
    Juultje, wat vervelend dat je je gisteren zo voelde. :( Zie je zo op tegen de ziekenhuisbevalling? Waarom is dat? Je bent liever thuis dus? Ik kies juist voor het ziekenhuis, geeft me een gevoel van veiligheid. Hopelijk kun je er voor jezelf nog een positieve draai aan geven. En ben nu zoooooo benieuwd naar het geboortekaartje! :D Fijn is dat als het zo passend is bij je beeld van je ukkie. Speciaal hè? :)

Doe lekker rustig aan vandaag. Doe ik ook. Ik lig languit op de bank, nog even The Voice terugkijken, had ik nog niet gezien, maar toch wel nieuwsgierig naar de liedjes.

Ja het is laat geworden vannacht, maar het ging wel. Moest ook terugrijden, zwangere BOB hè haha. Gelukkig had ik een kort werkdagje gisteren, 2e klant moest vanwege een ernstig verzwakte schoonmoeder de afspraak verzetten, dus was weer op tijd in Groningen. Kon nog even uitrusten en toen werd ik opgehaald met de auto. Viel allemaal wel mee dus. Heb het grootste deel van de avond/nacht op een fijne stoel gezeten en de jongens van de band bleven tot in de nacht kopjes thee voor me halen. ;) Wel lief. Voel me nu ook goed, maar doe gewoon lekker niets vandaag. :)

En Juul, maak je niet druk om je omvang joh. Ik voel me ook al walvissig, dus ik ben iedereen voor met opmerkingen. ;) Laatst vroeg m'n manager (in Engeland) of ik een bepaald filmpje van mezelf op Youtube wilde zetten, toen antwoordde ik nee, want anders zou Greenpeace gealarmeerd worden en me teruggooien in de zee. ;)

2012mama, een fijn rommeldagje gewenst. ;) Heerlijk, beetje in huis prutten op zo'n luie zondag.

Naomi, wat sneu voor je meisje zeg. Gelukkig was ze goed te troosten en is het wondje niet zo ernstig.

Fijne zondag allemaal. Ik ga lekker verder met niets doen. Zometeen nog even een stuk lezen terwijl ik in bad dobber, heerlijk. :)

14. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Juultje; ik ga voor 1 dag in de week de ziektewet in vanwege bekkenklachten. het is allemaal nog niet rond, moet nog naar een bedrijfsarts en dat hele riedeltje. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten maar we zullen het wel zien :)

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Hallootjes! Hier ben ik weer.

Gisteren een drukke maar erg gezellige dag gehad. We hebben Jonna’s verjaardag gevierd.
    Ze is erg verwend met allemaal leuke dingen.
    Waaronder kleertjes, dora kleurboek, potloden, dora badspeeltjes, stickers.

Gisterenavond was ze bekaf natuurlijk.
    Ook is was helemaal kapot.
    Vandaag lekker rustig dagje om bij te komen.

Iedereen nog erg bedankt voor de felicitaties

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zo meiden allemaal leuk en druk weekend achter de rug? Wat is het hier rustig.........

Wij hebben een lekker weekend gehad. Vanmiddag lekker met mijn kleine man gezwommen manlief was toch aan het werk en hij vindt het zo leuk!!

juultje: wat irritant als mensen denken dat je al veel verder bent dan dat je bent. Voor sommige is het gewoon moeilijk in te schatten. Tegen mij hebben ook al een paar mensen gezegd dat ze mijn buik groot vinden nou ik vind het wel meevallen en mijn directe omgeving ook. Hou je rustig hé meid.

Ankje: wat een leuke cadeautjes heeft Jonna gekregen. Fijn dat het zo'n een geslaagde dag is geweest. Nu inderdaad lekker bijkomen:)

Unox: vervelend die bekkenklachten. Maak je gebruik van een bekkenband ?

Josephine: heerlijk toch zo'n relax dagje

Naomi: lekker dat je weer een goede nacht hebt gemaakt. Dan voel je je al veel fitter en dat kan al enorm schelen. Zielig dat je kleine meid zo is gevallen.

Deze lamp hebben we trouwens besteld Kinderlamp rijstpapier stof roze

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Lekker met Jonna in bad geweest. Ze had een Dora-platform gekregen voor in bad. Daar is ze erg blij mee.
    Uiteraard wilde ze het bad niet uit hihihi.
    Jeroen heeft haar uit bad gehaald en daarna mij. Ik kom er gewoon zelf niet meer uit, heb dan zo'n pijn in mijn bekken.
    Gelukkig heb ik een sterke kerel die mij uit bad kan tillen hahahaha.

Vruchtje
    Heerlijk zwemmen. Denk dat ik ook weer een keertje met Jonna ga peuterzwemmen.
    Leuke lamp ook!

18. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Ik heb al een zoontje.. En nu krijgen we een dochter... :)
    Zwangerschap gaat goed hoor, aantal bloedingen gehad maar dat heb ik ook gehad bij mijn zoontje.. Merk wel dat ik nu wat meer moe begin te worden en werk ook nog eens 36-40 uur per week ;) straks lekker .4 maanden vrij...

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey dames...
    Even een teken van leven.... ben echt dood op hoor dus weinig fut om alles steeds bij te lezen... sorry, wil vanaf hier proberen in te haken...
    Heb ik de afgelopen 2 dagen iets belangrijks gemist???
    Sorry dames... maar energie is echt 0,0%....
    Dikke knuffel

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Vruchtje; maak er wel gebruik van maar veel helpt het niet. het helpt wel tegen de bekkenklachten die ik eerder had. Maar ik zit nu vooral met pijn in de liezen en dan werkt die band niet zo, heb ik het idee.

chelleke; ik kom ook steeds maar binnenvallen zonder echt bijgelezen te zijn hoor. Lekker vroeg naar bed maar!

Deel Deze Pagina