April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ohhhww dan ben ik daar niet de enigste in, en wat ik lees dringt niet tot me door sorry dames ik kan het niet helpen..

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen..

Erg rustig hier zeg! Iedereen een druk weekend gehad?
    Hier alweer wakker...Finn lekker tv kijken en ik even achter de laptop. Straks misschien even opzoek naar een andere auto, en vanmiddag komt mn moeder de deur van Finns kamer verven...

Nog een weekje, en dan hebben we de 30weken groei echo...erg benieuwd om ons kleintje even weer te zien!

Fijne dag allemaal

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Spannend 2012mama! Hier mag ik de 14e. Echt weer spannend!

Hier een rustig ochtendje.
    Jonna ligt lekker Dora te kijken en ik het forum bij te lezen (is lekker rustig hier).

Vandaag een beetje huishouden doen en de slingers opruimen.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, vandaag gewoon een heerlijk rustig dagje dus, als ik dat zo lees..geniet ervan!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Net alle slingers en ballonnen opgeruimd, afgestoft en de keuken schoon gemaakt.[/FONT]
    [FONT=&quot]Straks weer ff een deel strijken en daarna stofzuigen en dweilen.[/FONT]
    [FONT=&quot]
    Yep….tis weer allemaal te veel wat ik doe. Maar ik wil graag weer een schoon huisje.[/FONT]

[FONT=&quot]En wel nu! :D[/FONT]

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @josephine: ik zie er tegenop omdat ik dan niet in mn vertrouwde omgeving ben en ik ben bang dat me dat heel onrustig en zenuwachtig gaat maken. Ik weet verder ook nog helemaal niks over hoe het in zijn werk gaat, wanneer ik moet bellen, wie erbij zijn en waar ik terecht kom
    (zaal, 1 persoonskamer of direct verloskamer?).. gelukkig hebben we volgende week een afspraak met een verpleegkundig consulente, zij gaat ons er vast meer over vertellen dus misschien dat ik er dan ook minder tegenop zie.

wat lief dat de jongens steeds thee voor je gingen halen:D
    ik maak me ook niet druk om mijn omvang hoor, ben zelf heel trots op mijn buik. maar ik vind het zo vervelend dat iedereen er steeds opmerkingen over maakt die negatief klinken. Als ik op fb een foto plaats krijg ik allemaal leuke reacties, maar face 2 face zeggen mensen alleen: jee wat is je buik enorm (en dan vaak met open mond) of: wat een dikke pens. naja, misschien maar niks van aan trekken. maar ik ben dus niet de enige die zich olifant voelt :p

@unox: aah nu begrijp ik m, je gaat dus minder dagen werken. Hoeveel dagen blijven er dan nog over? vervelend dat je zo last heb van je bekken zeg! Kun je dan niet beter halve dagen gaan werken zodat je je bekken elke dag minder belast?

@vruchtje: wow wat een mooie lamp!!! heeeel schattig!

@babyphat: wat leuk dat jullie nu een meisje krijgen! Al een boel kleertjes ingeslagen enzo? pittig he, nog zo veel werken! Ik werkte tot voor kort ook nog 38 uur, maar zit nu volledig in de ziektewet. Ik merkte ook dat het wel weer zwaarder werd met werken, maar het aftellen tot aan verlof hielp wel! Wanneer ga jij met verlof?

@chelleke: pas je een beetje op jezelf lieverd? Goed rusten hoor!

@2012mama: oeh leuk, op zoek naar een andere auto! hebben jullie al wat op het oog? Wat leuk dat jullie bij 30 weken een echo hebben! Lees het steeds vaker! volgens mij doen ze dat bij onze vk niet... maar aangezien ik nu naar de gyn moet, misschien doen ze het daar wel?

@ankje: lekker aan het poetsen geweest dus. goed bezig hoor!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    alle moeie mama's sterkte!!

Hier ook niet heel fit hoor, slaap smiddags ook bijna elke dag wel even.

Vanmorgen de boeken met geboortekaartje teruggebracht, denk dat wij toch gewoon voor die 3luik gaan
    Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World Klassiek - 50.172
    simpel maar toch leuk en nog eens goedkoop ook, die van neomi was toen echt 2x zo duur en stuk meer werk met in elkaar zetten, maar vind deze net zo goed!:D

verder lekker aan het snotteren bah bah.
    Morgenochtend en woensdagochtend weer ff werken en dan alweer weekend haha heerlijk zo!!
    moest eigenlijk donderdag naar de bedrijfsarts, maar kan niet want heb geen oppas, ja dat was geen geldige reden...nou ja ik ga 'r echt niet meenemen en daar lopen zeulen en tillen met 'r.
    Moest ik weer me werk bellen die moesten hun bellen, en nu komt er een nieuwe brief, nou ben benieuwd wanneer ik nu moet.
    En als ze me Neomi echt laten meenemen, dan hoop ik dat ze daar alles bij elkaar gaat zeuren en jammeren, zullen ze meteen spijt krijgen hahaha

8. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik val hier ook weer even in. Heb eerlijk gezegd ook even weinig puf om te reageren. begint dat nu alweer, lees het zoveel terug?

wij hebben vandaag echo gehad voor placentaligging. Deze lag met 20 wkn te laag, maar is nu voldoende omhoog gegroeid (ruim 4 cm van de opening vandaan, moet min 2 cm zijn). Dus mag op natuurlijk wijze bevallen. Echt een geruststelling, want wilde dit zooo graag.

kindje lag in stuitligging, maar nog ruim de tijd om te draaien. Nu met 35 wkn liggingsecho, spannend!!!!
    nog 3,5 week werken en dan heerlijk met verlof. ow. ow.ow wat kijk ik daar naar uit. Het aftellen mag zo langzamerhand gaan beginnen.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @troela: ja dat begint nu weer ;) vanaf week 26-28 wordt je weer meer moe hihih.
    hopelijk draait jullie beeb nog!!

hier vandaag kledingkast uitgemest met mn moeder..... heb 3 zakken vol met kleren *schrik* maar ja heb nu wel weer ruimte in mn kast hihihi.

de 3e was zit er ook al in, nog 1 klein wasje en dan is alles helemaal weg. en kunnen we weer opnieuw beginnen.....

over een kwartiertje is de kapster hier dus ook van die haren ben ik dan voorlopig af. lijkt wel grote schoonmaak hier he :p

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @naomi kapster daar ben ik vrijdag geweest, lekker gevoel hoor!! fris en fruitig!!!

grote schoonmaak pfff geen puff nog voor

11. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    halo dames efe updete van mijn heb niet gelezen andere dingen, ik ben om 4uur opgenomen in het ziekenhuis omdat vandaag 13x gebraak hat en ook buik pijn en rug en maag , lig nu aan infuus oey dat doet pijn het is aan de zijkant van me hand dat is echt vervelend, ik weet niet hoelang ik moet blijven omdat ik nu vocht krijg en in me urine zat asiton , baby maakt het op dit momement goed, straks bezoektijd lekker is dat groetjes

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    JuultjeT
    Hahahaha…. Hier precies hetzelfde! Ik probeer het meestal maar positief op te vatten, maar soms lukt dat idd niet.
    Zeg dan ook meestal…nou ben er anders erg trots op! Lol

Ano
    Leuk kaartje!!!

Troela
    Wat geweldig nieuws zeg!! Kun je lekker natuurlijk bevallen!

Ons2wonder
    O jeetje meid! Je laat me schrikken.
    Gelukkig gaat het met de kleine goed, maar jij moet ook snel weer de oude worden hoor!!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @anoniempjuh: mooi kaartje hoor, leuk!! pff niet echt handig nee, je kleine meid mee naar zo'n gesprek. Is het niet mogelijk dat ze bij jou langskomen?

@troela: wat fijn dat je placenta nu goed ligt!! kindje draait idd alle kanten nog op dus over stuitligging hoef je je nog geen zorgen te maken :)

@fidel: foto van je nieuwe coupe?

@ons2wonder: jeetje meid wat vervelend. hoe voel je je nu dan? krijg je alleen vocht door je infuus of ook medicatie oid? infuus is idd vervelend, ik was ook heeeeel blij toen ie eruit mocht, maar voelde de plek daarna nog wel een paar dagen. nou ja, je moet maar zo denken: het is beter voor jou en je kindje! sterkte! Hoop dat je gauw weer naar huis mag.

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oeh das een goeie Ankje, ga ik in het vervolg ook zeggen :D
    mn zwager heeft een buikje en die noemt me steeds dikkerd. ik zeg dan tegen hem: en vetklep, wat is jouw excuus? :D

15. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    @onswonder: heel veel sterkte. Wat enorm balen dat je in het ziekenhuis ligt. Maak je je veel zorgen?

Hier probeer ik maar een bezigheidstherapie voor mezelf te bedenken. Heb een chunky mutsje gebreid voor wat toekomstige kodak momentjes

Bekijk bijlage 217494

Zou er dan zo ongeveer uit moeten komen te zien: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSEs3pjuJrNowTOxThwTnH_upvvZghyHDC4NLW6BP_ZkA273EuTxQ

Heb nu breinaalden 19 mm besteld om een stork pouch te breien: stork pouch - Google zoeken . Nu nog even een leuk wolletje vinden...

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oei ons2wonder, schrikken zeg! Hopelijk voel je je snel wat beter.
    En fijn dat het met de kleine allemaal wel goed gaat!
    Hou je ons op de hoogte??

Verder geen puf te reageren.
    Vrijdag vriendje thuis gekomen en sindsdien druk druk druk
    Ook me lijf werkt ff niet zo mee..
    Kom van de week even uitgebreider reageren..

17. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hey dames juultje ik heb eerst tegen vocht te krijgen in ifuus en nu vitamine en nog wat weet niet probeer een beetje slapen ben zo moe en heb pijnde krampen hoop dat ik kan slapen heb tegen miselijk heid zetpil en paracetemol tegen pijn ,

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    #2898 vruchtje24, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    Ano: leuk geboortje kaartje:)
    Naomi: heerlijk dat je haren worden geknipt. Ik ben toevallig ook afgelopen weekend geweest. Je knapt er meestal weer van op (dat is de bedoeling althans)
    Troela: goed dat je op een natuurlijke manier mag bevallen heel fijn voor jullie!. Leuk nog een extra liggingsecho
    onswondertje: sterkte meis
    mm1981: schattig mutsje

Hier een zware dag gehad. Sowieso de hele dag gewerkt en daarvoor de kleine man aangekleed, gewassen en weggebracht naar kinderdagverblijf. Ik merk dat het allemaal steeds zwaarder wordt. Morgen dagje vrij dus beetje bijkomen hoop ik. Al is de "echte" rust ver te zoeken met een peuter om je heen, maar wel gezellig:D. Ik ga zo mijn bedje opzoeken ook erg moe.

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Krijgen jullie al stalpoten van 't vocht? Ik heb normaal gesproken hele dunne enkeltjes, nu niet meer X-D

20. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    onswondertje: Ojee das schrikken! Heel veel beterschap en hopelijk knap je snel weer op xx

Deel Deze Pagina