Goedemorgen allemaal Unox: hier gelukkig geen last van vochtvasthouden. Bij vorige zwangerschap ook helemaal geen last van gehad. Vandaag lekker vrij. Ik hoorde de kleine al om 6 uur, maar viel gelukkig weer inslaap tot 7 uur. Dames die al een kindje hebben vinden jullie het soms ook niet erg zwaar?? Die van ons slaapt ook niet meer overdag dus continúe ben je toch bezig wat ik soms best zwaar vindt.
vruchtje, ja ik vind het ook zeker zwaar, maar Neomi slaapt gelukkig nof overdag, en dat is ook echt de tijd dat ik ff kan relaxen, lijkt me idd echt zwaar als dat straks over is, dan ben je idd echt de hele dag met ze bezig...nou fijne dag vandaag!! ons2ewonder jeetje meid, wat een gedoe allemaal, veel stertke!!!en hou je rustig he! zo even aankleden, dan neomi naar het kdv en dan van 9.30-12.00 werken, dan even boodschappen en lekker weer naar huis, heeerlijk!!!al wacht er nog een heeeele grote berg strijk en huishoudelijke klusjes bahhh
Onswonder, sterkte, hopelijk knap je snel op en mag je snel weer naar huis. Vruchtje, ja, ik vind het ook zwaarder. Onze Finn slaapt soms nog tussen de middag, maar als hij niet slaapt ben ik na een dag vaak kapot...Ook merk ik dat ik minder energie heb om bijvoorbeeld hem savonds nog op bed te leggen oid.. Unox, ja hier ook behoorlijk vocht in mn beentjes.. Hier zo even koffiedrinken bij een collega. Daarna naar huis, waar mn moeder nog1x de deur komt verven van Finns kamer. Verder boven vanmiddag maar een beetje opruimen, rommelen op de babykamer enz.. Heb via internet weer nieuwe stofjes besteld, hopelijk komen die vandaag, dan vanavond (als ik de energie heb) nog even knutselen....
Onswonder: he meid, wat vervelend allemaal. Hoe kwam het eigenlijk dat je zoveel moest braken? weet je dat? Gelukkig gaat alles goed met de kleine, maar voor jou moet natuurlijk ook hetzelfde gelden. Stertke en hou je taai.... Knuffel!!! Hier nog geen last van dikke enkels. Maar wat niet is kan nog komen Vannacht weer heel slecht geslapen. Mijn rug wil gewoon echt niet meer meewerken. Echt heel vervelend. De kleine is ook zoooooo druk geweest vannacht. Ik ga zo even op bezoek bij oud collega. mijn schoonmoeder komt intussen even wat poetsen hier. Echt heel lief!! VAndaag verder lekker vrij en dan 2 daagjes werken en dan weer 4 daagjes vrij. Lang geleden dat ik zo'n rustige week heb gehad. werk dan ook 32/36 uur. Ik ga denk donderdag, op advies van de vk, toch maar weer eens zwangerschapszwemmen. Ivm met mijn rug. Heb dit de vorige keer gedaan, maar vond het niks. Maar als het voor mijn rug goed is en ik heb er misschien baat bij is dat natuurlijk mooi meegenomen. fijne dag allemaal.
Pff ik zie het even allemaal niet meer zo zitten vandaag. Straks maar heel kort werken, de laatste 'volle' week, daarna gaat er een dag af. Maar ik ben niet vooruit te branden en kijk op tegen de week. Mijn liezen doen pijn (en dan vooral rechts) en ben moe. Nog 5 weken doorbijten. Dat duurt nog zo lang naar mijn gevoel al weet ik dat het zo omvliegt. *zucht*
Oef unox, sterkte meid! is het geen goede reden om nog minder te gaan werken dan? als t nit gaat gaat t niet he... *hug* hier vandaag gezellig vriendinnetje op visite gehad met haar zoontje van 11 weken. daarna nog even naar babyplanet geweest (zocht een zwart shirt met lange mouwen en kwam thuis met een felblauwe met opdruk haha).
dat kan Juultje, eerst maar kijken hoe dit gaat en afspraak met arboarts afwachten. Heb vannacht ook slecht geslapen, hoop dat dat nu vannacht wat beter wordt. hebben jullie ook zo'n week en benauwd gevoel soms als de baby aan het bewegen is? Ik heb het -iig- als ik op mijn rug lig, maar ook steeds vaker als ik sta. als ik lig heeft het te maken met die holle lichaamsader maar heb het overdag ook vaker. Raar gevoel hoor.
hmm nee komt me niet bekend voor unox! sorry wat balen dat je zo slecht slaapt zeg hoop voor je dat je vannacht beter slaapt. kom je moeilijk in slaap of slaap je onrustig? of te weinig? misschien mag je er iets homeopathisch voor nemen? Melatonine ofzo... jeetje meiden wat is het rustig hier. Waar hangt iedereen uit?
Hallo dames. Zo, vandaag lekke reven wezen lunchen met een vriendin en daarna nog eff in de stad rondgezworven op zoek aar ee cadeautje voor mijn vader die morgen jarig is... ben nu helemaal uitgeteld. @ Unox dat benauwde gevoel ken ik wel, krijg dat ook steeds vaker, vooral als ik zit komt doordat de kleine steeds meer ruimte inneemt.... @ Slapen: hier ook steeds minder lekker en steeds moeilijk in slaap komen.... gelukkig slaap ik wel goed door als ik eenmaal slaap... buik begint aardig in de weg te zitten..... @ Ankje en Ano: kan me goed voorstellen dat het idd voor jullie echt heavy is me nog zo'n kleintje dat thuis rond loopt... petje af hoor.... wel proberen aan jullie zelf te denken..... @ Juultje: Lieverd hoe is t met jou?? knap je steeds meer op???
oeh gezellig chelleke!!! lekker geluncht? Alvast gefeliciteerd met je vader, hoe oud wordt hij? wb slapen: vooral leuk als je je om wilt draaien. voelen jullie je dan ook een walvis? hihi met mij gaat t goed zo lang ik me rustig hou, kan echt niet veel doen. Als ik ook maar even op pad ben krijg ik 's avonds harde buiken.... toch ga ik af en toe wel even de deur uit hoor, anders word ik gek zo tussen de muren! maar de harde buiken krijg ik ook als ik de hele dag op de bank heb gezeten, denk dat dat toch door de streptokokken komt. gisteravond heb ik tussen 20:15 en 22:15 elke 3 a 4 minuten een harde buik gehad en dat terwijl ik alleen maar even naar de supermarkt (300 m hier vandaan) was gelopen voor een pak melk en bananen. gisteravond had ik even het idee dat het misschien zou komen omdat de kleine gaat indalen ofzo, ik voelde hem ineens ook steeds lager... zou dat kunnen? dat het een soort indalingsweeen zijn? kan hij nu al in gaan dalen? is toch heel vroeg???
Unox, even een dikke knuffel! Als je het even niet meer trekt is het dan geen optie om je een dagje ziek te melden om even bij te tanken en slapen? Uiteindelijk heb je zo alleen jezelf ermee en als het niet gaat gaat het niet toch?? Ik voel me trouwens af en toe ook wel wat benauwd maar dan vooral als ik in bed lig. Ben wel snel buitenadem hihi. Chelleke, geslaagd in de stad ?? Ons2wonder, hoe gaat het vandaag met je?? Hopelijk voel je je al stukken beter en mag je snel weer naar huis!! Juultje, je mutsje al af ?? EN lukt het verder nog een beetje om stil te zitten?? 2012mama wat ga je allemaal nog knutselen?? Jij had al best veel gemaakt he?? Foto's ????? Hier gaat alles wel oke, Heel erg druk vooral Ik kreeg het op mijn heupen en ineens moest hier alles geschilderd worden dus zit alweer 2 dagen in de rommel. Gelukkig is morgen alles klaar. Hadden ook zoiets van willen eens een nieuw iets dus 1 muur is best beetje limegroen Morgen komt ook eindelijk de babykamer dus kan ik die ook gaan inrichten. Dan zijn de kasten nog aan de beurt om schoon te maken en kan ik kleertjes ed. gaan wassen! Verder heb ik zaterdag nog een pretecho gehad, zal van de week de foto's eens uploaden. En dat was het wel weer zo een beetje Merken jullie ook dat je af en toe echt wat gas terug moet nemen. Ben snel kortademig, voel me regelmatig misselijk en ook regelmatig harde buiken... Af en toe heb ik zoiets van jeetje nog 10 weken!! wat lang!!
@sab: pffff mn eerste mutsje was compleet mislukt, dus ik wilde opnieuw beginnen, maar ik kom er met de eerste steken niet meer uit, dus heb even mn vriendinnetje nodig die haakt, die kon vanmiddag maar toen was een ander vriendinnetje er met haar kindje dus dat kwam niet zo goed uit. Nu moet ik wachten tot ze een andere keer tijd heeft. Dus voorlopig kan ik nog geen mutsje showen hahahaha MUTS, ga je nu je hele huis nog op de kop zetten wat ben je allemaal aan het schilderen dan? wat heerlijk dat morgen de babykamer komt!!! wat voor kamertje is het? foto? oooh jij gaat ook al wassen dus heerlijk! raar eigenlijk he, dat alles wat normaalgesproken bij het noodzakelijk kwaad hoort ineens leuk is als het met baby's te maken heeft ben wel benieuwd naar je echo foto's!! wat je beschrijft over gas terugnemen.... yup! herkenbaar! ik loop op een slakkentempo tegenwoordig, terwijl ik normaal de benen onder mijn lijf vandaan ren (zonder dat ik het in de gaten heb) rustig aan doen hoor meid, als je harde buiken krijgt! dan maar iets minder doen en op een lager tempo!
Wat jammer van je mutsje zeg Kan je geen uitleg vinden op internet ?? En het schilderen, de babykamer moest nog een laagje op plafon dus ook de muren, de hal is geschilderd, de toilet en de woonkamer Misschien dat ik onze slaapkamer ook nog wel wil maar deze week even niet Ik zal als de babykamer staat een foto maken, het is gewoon een witte! Verder is ook de box binnen en het wiegje en verder ook zo goed als alle spullen heb ik binnen Ja dat gas terugnemen is lastig he, jij mag/kan momenteel ook nog een stuk minder dan ik, zou gek worden!! Ik ben ook zo iemand die alles tegelijk doet en normaal gezien op 2 uurtjes heel me appartement schoon heb en ook nog de was en strijk gedaan is En dan verder op het werk ook alles tegelijk aanpakken Ach komt wel weer als we bevallen zijn zullen we maar denken!
ik ben eigenlijk te lui om te zoeken, maar weet ook niet goed waar ik naar moet zoeken bij welke winkel hebben jullie de meubeltjes gekocht? leuk hoor, al die spulletjes en dat je er nu lekker mee aan de slag kunt het is idd niet makkelijk, thuis zitten en weinig doen. pfoe.. moet mezelf ook enorm afremmen. En als ik het zelf niet doe, doet mijn lijf het wel. Het ergste vind ik nog dat ik niet kan sporten dat mis ik echt. hebben we nog een afsprakenlijstje trouwens? Ik heb nog de volgende afspraken staan: 25 januari 10:00 intake kraamzorg (ze belde me net, mooi snel een afspraak kunnen plannen) 27 januari 9:30 controle verloskundige 30 januari 13:15 verpleegkundig consulente, uitleg over ziekenhuisbevalling 30 januari 14:00 controle gynaecoloog
pfff man, hoor het bijna echo' en hier! wat een stilte zag dat de meimama's al bij deel 3 zijn en alweer op de helft van de toegestane pagina's, zelfs de junimama's zijn al bijna toe aan een deel 3! we kletsen hier dus helemaal niet zo veel als we steeds denken hahaha
Mooie foto juul, volgens mij draag je aardig laag of lijkt dat maar zo Ik maak van de week ook weer een foto haha, denk dat de mijne hoger zit Het is hier idd echt heeeeeeeeeeel stil, meiden waar zijn jullie???
hier meld walvis 3 zich ben vandaag beetje levenloos hihi, alleen mn buik leeft heel goed vandaag denk ik... mooie buikfoto juultje!! en sab inderdaad gas terug nemen als je veel harde buiken hebt!!