hallo dames , gellukig voel ik me beter dan gisteren , hopelijk mag ik snel naar huis mis me met me huis alles . En het ergste is dat de infuus plek pijnlek is , morgen ochtend komen ze weer voor controle bloed ct en urine en dan weet ik ook meer allen was me ijzerhalte en b12 erg gezakt in 2 dagen ik zie het morgen wel weer allemaal bedankt voor julie berichtje weldrusten iedereen,
Juultje: wow wat een mooi buik heb je joh. Ik voel me ook zo af en toe een walrus en dan vooral met omdraaien inderdaad 's nachts. chelleke: geslaagd voor een cadeautje voor je vader? Sab: inderdaad rustig aan doen als je last hebt van harde buiken. Dat is toch een signaal van je lichaam om even rustiger aan te doen. Unox: ik heb met je te doen. Je moet jej gewoon ziek melden hoor als je het echt niet meer trekt. Jijzelf en je kindje zijn het allerbelangrijkste. Je wordt dan zwangerschapsgerelateerd ziekgemeld dus kost je baas ook niet krijgen vergoedt van UWV mocht je daar evt. druk over maken of schuldig over voelen. onswondertje: fijn dat je je beter voelt dan gisteren. Ik hoop dat je morgen goede uitslagen krijgt en je snel naar huis toe mag. Weten jullie al wat jullie kwijt zijn aan geboortekaartjes als ik vragen mag? Wij hebben 70 kaarten besteld en het gaat ons 230 euro kosten. Daar zit dan bij: de kaart incl. drukkosten en envelop. Dus nog exclusief postzegels. Ik vind het een hoop geld, vandaar dat ik dacht even met jullie vergelijken. Ze zijn al besteld dus kunnen sowieso niet meer terug haha.
walvis4 meld zich!!! Juultje super mooie buik,ennuh ik vind m helemaal niet heel dik hoor, gewoon normaal, mooi!! Hij zit wel heel laag of niet? ben benieuwd naar je mutsje!!! ons2e wonder hopelijk mag je snel weer naar huis!!sterkte!! unox dikke knuffel voor jou meid!!hopelijk hou je het werken nog even vol is je mannetje alweer begonnen? sab haha waar je zin in hebt pffff, maja dan is alles straks wel lekker klaar!!! hier:morgen komen als t goed is eindelijk mijn sterren hehe...en mijn bestelde dingen voor de babykamer, aankleedkussenhoezen, lakentje, kruikenzak en knisperlabeldoekje, allemaal naar eigen stijl besteld, ben benieuwd!!!ow en nog even naar de vk!!! en verder, me kop vol snot!!!!zo irri, zeker savonds zit alles dicht....bah hoop dat t snel over is!!!
owja kaartjes, 230 is wel veel volgens mij, vorige keer waren wij voor 50 rond de 200 kwijt, ook best veel, en nu zou ik voor 50 iets van 150,- kwijt zijn!
Hier nog geen kaartjes dus nog geen prijzen Vriendlief, alles goed bij je?? Leuk ano dat je spulletjes gaan binnenkomen!! Erg he als je ergens op wacht, ik ben ongeduldig!! En tja, alles aanpakken had ik ook geen zin in en zit flink te balen van de zooi (erg ben ik he ) maar als het straks klaar is is alles weer fris en mooi!!
@ano: gaaf dat alles binnen gaat komen!! en de vk is ook altijd wel leuk (zolang het allemaal goed is)! hier morgen weer ontbijttest blegh. van 8 tot half 10 dus weer in het zkh zitten pfff. gelukkig moet mn zus ook dus kunnen we gezellig samen.
Sab ja niks ergs hoor.....ben lekker bezig met Jan overdag en S avonds weinig zin in pc. Alles gaat gelukkig goed! Naomi:waar is die test goed voor? Heb er nog nooit van gehoord?! Kaartjes:wij gaan deze week bestellen als het goed is........ Manlief vindt het nog te vroeg zie je(zoals alles)
Succes Morgen met de ontbijttest,, bleghh! Fijn vriendlief dat alles goed gaat! Ik ga me bedje opzoeken, weltrusten allemaal!!
Dames die even een oppertje nodig hebben. Ik kwam net in de lounge topic auditie tegen die ik ooit eerder heb gezien en hij is echt hilarisch. Gewoon leedvermaak. Gewoon even kijken zo leuk haha. Ablisa's X Factor Audition (Full Version) - itv.com/xfactor - YouTube
Naomi:zit dat in de familie dan dat je zusje ook moet? Wel gezellig da jullie samen 1,5 uur moeten wachten.....
@Unox, ik vind het ook niet meer fijn om op m'n rug te liggen, heb het gevoel alsof er dan toch iets in de verdrukking komt ofzo. Ze zeggen dat je het beste op je linkerzij kunt liggen voor de doorbloeding. En als je zit kan je even voorover hangen zodat je buik tussen je benen komt te hangen. @Chelleke, gefeliciteerd met je vader! @Slapen, ik slaap op zich nog wel redelijk. Maar moet er wel 2x per nacht uit om naar het toilet te gaan en omdraaien is ook echt lastig. @Indalen, ik weet niet vanaf wanneer dit kan gebeuren eigenlijk. @Sab, leuk dat jullie alles geschilderd hebben! Foto's? En fijn dat je straks met de babykamer kan beginnen. Ik ben zelf ook erg snel buiten adem, vooral als ik de trap op loop, voel me net zo'n oud vrouwtje! @Juultje, ik vind dat je echt een mooie buik hebt! @Onswonder: fijn dat je je iets beter voelt, hopelijk mag je snel naar huis! @Kaartjes: volgens mij komen wij voor 40 kaartjes rond de 100 euro uit. Heb vorige week met mijn moeder zelf de figuurtjes voor aan de muziekmobiel gemaakt, zie hier het resultaat, ben er zelf erg blij mee! We hebben ook nog een kubus gemaakt van de overgebleven stof.
Ik zag in het foldertje van de Wibra trouwens dat de fleece boxkleden in de aanbieding waren voor 6 euro. Ik ga er vandaag even naar toe denk ik.
@ juultje: mooie buik hoor.... ik draag m ook vrij laag, maar volgens de Vk had ik een lange smalle baarmoeder..... vreemd dus hahaha @ all thanks voor de felicitaties van mijn vader... 54 alweer vanavond dus even gezellig op visite... @ Naomi: weet je al wat van je ontbijttest??? hopelijk alles goed.... @ Maud: mooi gemaakt zeg.... was ik maar zo creatief.... @ All: Vanmorgen weer op controle geweest bij de Vk en helemaal goed gekeurd... kleintje bewoog goed, hartslag goed, tensie netjes, gewicht was t.o.v. de laatste keer 1 kg bij gekomen dus das netjes, maar wel nog steeds wat boven de curve ( nu +14kg) glucose was 5,9 en HB was 7, helemaal goed gelukkig. De Vk heeft me precies laten voelen waar wat ligt... dat was zooooo gaaf.... hoofdje gevoeld, voetjes gevoeld billetjes en rugje...mag over 3 weken terug komen ( mocht ook 2) maar over 2 weken moet ik ook in het Zh op controle komen dus dat is wat dubbel op.... nu dus nog een keertje over 3 wkn en vanaf dan over 2 wkn..... oooooohhh het gaat nu echt snel....... heb er zin in
hey meiden, tijdje niet hier geweest, heb ook niet alles terug gelezen.. hopelijk gaat alles goed met iedereen! vandaag komen ze dan eindelijk de muren maken.. dit keer zijn we er zelf achteraan gegaan en hebben we zelf iemand ingehuurd! en dan kan ik eindelijk in het weekend beginnen! heb er super zin in! Maud mooie spulletjes! chelleke fijn dat alles goed was bij de vk! en gefeliciteerd met je vader!
Chelleke, fijn dat alles goed was! Ik zit nu ook al op +12 kilo, maar mijn VK heeft er nog niets van gezegd gelukkig. Wat was jouw startgewicht en wat weeg je nu? Zou dat nog mee spelen in hoeveel je aan mag komen?