Zo, even weer bijgelezen... Sab, hier oa een lampenkap, boxkleed, muziekdoosje, hoes voor om het verschoonkussen en een memoboard voor aan de muur, sommige dingen al gemaakt, anderen moeten nog...ook samen met mn zus, en daar ook al veel voor gemaakt. Zal binnenkort even wat foto's uploaden. en jij, ook aan het knutselen? Hier ook last van kortademigheid en harde buiken, merk echt dat ik zwanger ben Juultje, mooi buikje hoor! Dus de intake verliep goed? Fijn dat dat contract verlend is. Onswonder, fijn dat je je wat beter voelt! Al zicht op wanneer je naar huis mag? Unox, zou ook voor mezelf kiezen en me ziekmelden! Vruchtje, hier voor het jongenskaartje 160 en als het een meisje wordt maar 110euro. We bestellen er 70. Ano, zag foto's van je spulletjes op fb. Mooi hoor! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje! Naomi, hoe ging de ontbijttest? Maud, wat een mooi mobiel heb je gemaakt! Chelleke, fijn dat je bent goedgekeurd. Ja, gaat snel nu he? Vind ik ook hoor! Mooi buikje hoor! Moesch, hoe zijn de muren geworden? Hier vandaag Finn op het kdv, ik even bij mn zus geweest en fysio gehad...verder niet zoveel. Zal vanavond ook even de afsprakenlijst bijwerken met mijn afspraken....nu eerst ff mn kleine vriendje ophalen van het kdv
heyyy meiden hier ook een man zonder kont hahahaha, ik heb de zijne erbij gekregen Chelleke prachtige buik meid!!!!lekker geslapen? juultje je hebt echt een mooie buik meid, en je bent zekerrrr niet dik!!!!!wees er maar lekker trots op!!!!!gister zie iemand gtegen me dat ik een bescheiden lief buikje had, nou dat heb ik nog nooit gehoord hahaha. maud wauw superrrr leuk gemaakt!!!!leuke inrichting ook, wel mijn smaak ) iemand nog wel eens wat gehoord van giraffe? ze was hier rond kerst dagelijks te vinden maar tijden niks meer gehoord??!!?? naomi en hoe was het in het ziekenhuis??? hier:alles goed bij de vk, maar 0.5 aan gekomen laatste 3 weken, daarvoor ook maar 1kg aangekomen!!! Troela raar trouwens dat ze je niet wegen hoor, dat hoord volgens mij echt wel!!! Baby ligt nog steeds met hoofdje naar beneden, suiker was dacht ik 5,5 en hb 6,7 dus netjes, bloeddruk ook goed!!! ow en me spulletjes zijn binnen joehoeee, zooo netjes en leuk!!!! echt meid ik maak echt even reclame voor d'r haha, ze heeft zulke leuke spullen voor weinig!!!!!!!!! Bekijk bijlage 218043 t komt dus van www.dekleinenaaiwerkjes.nl
ano: leuk hoor!!!! mooie dingetjes! Zag nog een foto van een muziekmobiel en een kubus voorbij komen! OOK erg leuk!!!!!!! helaas ben ik niet creatief..... Ik mag morgen weer naar de vk.....
Hey dames, Kennen jullie mij nog? Wat leuk dat ik jullie hier weer gevonden heb. Wat hebben jullie druk gekletst zeg. Heb al een paar pagina's gelezen... maar inhalen zal niet lukken. En wat een mooie buikjes!! Alles goed met jullie kleintjes en met jullie zelf? Hier alles in orde. Ik begin al echt af te tellen naar het zwangerschapsverlof. Nog zo'n 5 weken... Heerlijk. Nu gaat het echt allemaal snel. Hebben jullie al allemaal een naam gevonden voor jullie kleintje? Hebben jullie het kamertje al af? Wij hebben nu de muren / vloer en plafond af. In de week van 15-2 worden de meubeltjes gebracht. En dan gaan we het helemaal gereed maken. Kan bijna niet wachten!! Heeft iemand van jullie zin om me toe te voegen op facebook? Dat lijkt me wel gezellig Je kunt me vinden op 'Lindsey Catteeuw'. Groetjes en een hele fijne avond verder. Ps... zijn jullie nu ook weer meer moe??
Even het lijstje aangevuld: 25 januari 10:00 - Juultje - intake kraamzorg 27 januari 9:30 - Juultje - controle verloskundige 30 januari 10:30 - 2012mama - 30 weken echo 30 januari 13:15 - Juultje - verpleegkundig consulente, uitleg over ziekenhuisbevalling 30 januari 14:00 - Juultje - controle gynaecoloog 2 februari 11:30 9 2012mama - controle gynaecoloog 7 februari 11:00 - Chelleke84 - controle groei-echo 9 februari - MM1981 - diabetes carroussel 13 februari 10:30 - Chelleke84 - controle VK
@ LinC Natuurlijk ken ik je nog... alles goed??? zo te lezen wel he. IK heb wel facebook, maar helaas ben ik er eigenlijk nooit meer op. wanneer ik erop ben zal ik je zeker toevoegen..... eindelijk voel ik mij weer een beetje gesteund met nog een Limburger op het forum (grapje hoor meiden) Weet je trouwens al het geslacht van jullie kindje??? @all: We zijn net terug van mijn ouders... even lekker taart gegeten... oh dames hebben jullie dat ook dat je gewoon niet van al het zoete en vettige eten kunt afblijven.... Nu even met de beentjes hoog en dadelijk lekker mijn bedje in.... morgen weer werken van 9 tot 12...... en daarna de slaapkamer poetsen ( als ik geslapen heb hahaha) oh en btw.... ontdekte vanmiddag een knobbel in de nek van onze hond... moeten het even aankijken maar als t niet minder is volgende week gaan ze een monstertje nemen om te kijken of het niets kwaadaardigs is.... hoop t toch niet zeg... pfff moet er niet aan denken.....
[FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Lili81[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]an1984[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kim198[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT] [FONT="]Lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 April[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 April[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] Ook even dit lijstje erbij gezocht...was van eind november dat die voor het laatst geplaatst was...
[FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens[/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren?[/FONT] [FONT="]12 [/FONT][FONT="]- [/FONT][FONT="]15[/FONT] [FONT="]Jongens: [/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT] [FONT="]Lyza[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT] [FONT="]Delfino[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT] [FONT="]Meisjes:[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT] [FONT="]Vogeltje[/FONT] [FONT="]Kim198[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] [FONT="]Liftrasa[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT] [FONT="]Verrassing:[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT] [FONT="]Kernesia[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT] En dan deze ook nog maar even...
Chelleke..gefeliciteerd! Ik heb dat ook, kan de hele dag wel zoet en/of vet eten...heerlijk. Oje, een knobbel in zn nek? Zou het inderdaad aankijken en als het het niet vertrouwd even aan de dierenarts laten zien. Linc, leuk dat je terug bent! En dat je zwangerschap goed gaat..
@naomi hier morgen ook suikertest dus ik sta je bij, alleen gaat t hier alleen om het suikerdrankje drinken ( ivm lifestyle onderzoek, vk vind het ondanks mijn toch wat steverige gewicht eigenlijk niet nodig) @ kaartjes hier 70 besteld, kosten incl. postzegels 200,-, toevallig heeft vriendlief de goedkoopste uitgekozen, zonder dat hij de prijs wist.. dat viel nog eens gunstig uit whaha @ extra kg ehhhh hier nog maar op + 6,5 ongeveer, en ik eet en drink gewoon als anders.. nu hopen dat het nog mee blijft vallen. maar dames we zijn zwanger dus we hoeven ons echt niet vasdig te voelen hoor, puur moeder natuur, de schade zie ik wel na de bevalling om het restant er af te krijgen... ENNE even ego heel heel heel blij, vriendlief heeft waarschijnlijk weer werk!!! kan waarschijnlijk over 2 weken beginnen en dan afwachten hoe het bevalt qua presteren en collega's!!! dus mijn dag kan niet meer stuk!!!!!
voor de mensen die hebben gereageerd op me mooie spulletjes bedankt!!!! ik ben tot nu toe zo'n 13kg aangekomen, vk vond het prima!!!
@ Ano: ojee sorry ik wilde wel reageren maar heb t nog niet gedaan hahaha... maar idd das echt kei leuk spul geworden zeg.... HEt is dat ik ondertussen alles in huis heb.... het enige dat ik nog moet is iets voor in mijn zilveren fotolijsten van ikea, maar daar is een hele creatieve vriendin ( heeft in België op een of andere academie gezeten) nu mee bezig... ik heb gezegd.. thema is roze, wit en zilver en Nijntje... amuseer je ze kreeg meteen 101 ideeën, ben benieuwd dus... Oh en Ano wat betreft je gewicht... das dan 2kg minder dan mij... voel me ineens al een stuk minder schuldig hahahaha . mijn vk zei toch echt dat te veel was en ik er op moest letten..... t zal wel....
he meiden ff vraagje: als iemand een negenmaandenbeurs boekje over heeft zou ik die dan mogen? postzegel vergoed ik uiteraard!
hallo dames goede avond, efe update vanuit het ziekenhuis. Hellaas ben ik nog steeds hier weet niet wanneer ik naar huis mag gaan hoop morgen ik mis me huis zo erg en me zoontje juultje jij zal me best wel begrijpen ,omdat jij ook in het ziekenhuis heb gelegen . Gelukkig mocht vandaag het infuus uit om te kijken hoe het zonder gaat ben af en toe nog miselijk maar spuug niet meer gelukig hoop dat ik morgen naar huis mag wat heb ik mooie dingen gezien cratief zijn heel mooi en heb ook buikjes gezien die zijn ook zo mooi was ik ook maar zo slank , groetjes xxx
Dames, wat vinden jullie van deze lamp??? ben nog aan het twijfelen, maar zou ik het kunnen maken om hem te bestellen via de winkel ( babydump) en mocht ik m niets vinden hem toch niet te nemen???? uiteraard koop ik hem niet online maar via de babydump zelf. Babouche Lamp Lovit Wit/Grijs | Lampen | Baby-Dump
@juultjet.. ja we hebben t zelf betaald! maar de muren zijn dan nu eindelijk mooi glad! van het weekend lekker beginnen! @ano leuke spulletjes zeg! @2012 mama! nice belly! @ons2wonder hopelijk mag je snel naar huis!
Goedemorgen iedereen chelleke: onwijs leuke lamp. Ik weet natuurlijk niet hoe je kamertje er verder uitziet maar zal er vast goed bij passen ano: leuke spulletjes ik zag ook iets voorbij komen op FB 2012mama: mooie buik hoor!! fidel: suc6 met de suikertest onswondertje: hopelijk mag je snel naar huis. In het ziekenhuis is het sowieso nooit leuk en helemaal niet als je zoontje ook nog eens thuis is en je hem moet missen. Weten ze niet waar het vandaan komt je klachten? Ik heb mijn dag geruild met morgen dus vandaag vrij en morgen werken. Wel korter weekend. We hebben proefdruk geboorte kaartje binnen zag er super uit willen hem alleen ook nog in een ander lettertype zien die iets sierlijker is. Ik ben benieuwd.