vruchtje krijg je dan echt het kaartje met daarop jullie tekst gedrukt?dacht dat ze dat nooit deden?? chelleke leuke lamp hoor!!!en je bedoeld kopen en terugbrengen?ja dat mag toch gewoon, niks raars aan hoor!!
goeie morgen dames, ik mag vandaag naar huis zo nog aan de ct en dan mag ik gaan heb zetpillen gekregen en ze gaan extra controles doen wat de oorzaak is weeten ze niet en moet veel rusten tot de bevalling . Groetjes
@Unox hahahahaa wat een toffe opmerking (over dat je anders omvalt). Geniaal @Anoniempjuh jeetje das nie veel, 0,5 kg erbij. Dat doe ik je niet na hihi Leuk toch als ze het een lief en bescheiden buikje noemen Wat goed dat je beebje al met het hoofdje naar beneden ligt zeg! draait hij/zij helemaal niet meer? Ik was na mijn ziekenhuisbezoek 1,5 kg afgevallen (eigenlijk nog iets meer) en nu heb ik die 1,5 er weer bij en nog 0,5 extra en dat in 2 weken tijd @Linc Welkom terug!! blijf je nu meekletsen? @Chelleke ik heb ook enooooorm de neiging om vreselijk te snoepen. maar ik doe het niet. Ik ben echt suikerverslaafd volgens mij. probeer mezelf heel erg te remmen nu. Heb vorig jaar een poosje suikervrij en zoetstofvrij gegeten en gedronken (had volgens de homeopaat candida), moest echt afkicken, maar voelde me toen zo goed! suiker is echt rommel voor je lijf, jammer dat het zo lekker is. en vettigheid...hmmnee, krijg er maagzuur van en ben niet zo'n vette eter.. wat zielig van je hond hoop dat het niks ergs blijkt te zijn. misschien een vetbult ofzo bah, niet leuk oeh mooie lamp!!! @2012mama: jeetje je hebt even in de geschiedenis gevist? hihi... lang geleden dat er hier zo'n lijstje stond he. Ankje deed dat toch? Ik vind het wel leuk om het afsprakenlijstje weer bij te houden. mooi buikje trouwens, bescheiden! jij bent beslist geen olifantje! @fidel: jeetje 6,5 kg maar? pfffff bij jou blijft er geen restant achter straks denk ik hihi Wat fijn dat je vriend weer een baan heeft!! gefeliciteerd!! hopelijk bevalt het hem goed! @vriendlief: ik heb wel zo'n boekje, maar de 9 maandenbeurs staat wel op mijn planning. Maar gezien de situatie weet ik niet of het me lukt om te gaan. mocht blijken dat ik niet kan dan wil ik je alsnog mijn boekje wel sturen! @ons2wonder: ach meisje.... is inderdaad shit om je zoontje te moeten missen ik heb dan wel geen kindje thuis, maar ook ik vond het niet fijn om weg van huis te zijn... in je eentje in het ziekenhuis, bah. Wel fijn dat het infuus eraf mocht! Hoe is het nu? sterkte meis! hoop dat je gauw naar huis mag. edit: ik lees dat je vandaag naar huis mag. Wat fijn meid! goed op jezelf passen. krijg je de medicatie mee naar huis tegen de misselijkheid? @vruchtje: lekker dat je vandaag vrij bent speciale reden dat je geruild hebt? Is er niemand die die erge dorst herkent ????? En niemand die weet of de beeb al met 30 wk kan indalen????
@ ons 2e wonder: Fijn dat je naar huis mag, rustig aan doen dus. @ Geboortekaartje: Ik heb geen idee wat wij kwijt zijn we hebben het kaartje voor 1.24 per stuk 60 stuks heb geen idee wat de drukkosten zijn. @ Chelleke: Leuke lamp @ Aankomen: ik zit ook op + 14 Ik zag mooie buikjes voorbij komen. Dinsdag dacht iemand dat ik al bijna uitgerekend was, nou nee moet nog 10 weken Hier ook gedoe met het UWV. Ik had een verklaring van een arts dat ik per 20 Januari weer aan het werk kon en als het niet zou lukken moest ik bellen en dat heb ik dus gedaan. Werd ik doorgestuurd naar het verkeerde kantoor. Maandag naar het goede kantoor gebeld en zou een oproep krijgen voor een gesprek kijk ik vandaag op mijn rekening is er maar tot er met de 19e geld overgemaakt. Blijkt dat ze toch die herstelmelding door hebben gekregen. Nu moet ik een mevrouw bellen die er over gaat, maar die neemt nog niet op. Heb volgende week het gesprek, dus hopelijk wordt het snel geregeld. Zal blij zijn als mijn verlof in gaat 23 Februari.
haha tamtam beginnen ze nu bij jou ook al? ik snap niet dat mnsen zoiets zeggen.. dan kunnen ze toch beter gewoon vragen hoe lang je nog moet? op deze manier krijg je altijd zo'n ongemakkelijke situatie hihi ahhhjemig beginnen ze bij jou ook te ouwehoeren bij het uwv? pfff.. leuke instantie.. vanaf wanneer krijg jij je uitkering dan? Ik heb nog steeds niks gehoord moet nu mn reserves aan gaan spreken
Maandag vroeg die man ook of ik dacht binnen kort nog aan het werk te gaan en toen zei ik dat ik bijna met verlof ga het enige wat hij zei is: Oh Ik heb deze week 2 dagen te weinig gehad(van vorige week zeg maar)dus deze week zal ook wel niet gaan lukken. Gelukkig is het niet zoveel geld als bij jou en kunnen we het nog overbruggen, maar vervelend is het wel. De vorige keer heb ik gebeld en is het allemaal goed gegaan...soms:x
pfff wat een droplul... krijg je bij het uwv je uitkering per week betaald dan? hoe dan ook is het gewoon vervelend als je je geld niet krijgt. je hebt er recht op en je houdt er rekening mee. in ons geval ligt het alleen wel wat lastig, want ik ben kostwinner als de spaarrekening leeg is en ik krijg niks meer dan hebben we een probleem...
Chelleke, leuke lamp hoor! Onswonder, fijn dat je naar huis mag...doe rustig aan he! Juultje, ja Ankje doet dat, mag van mij nog steeds hoor, maar ik vind het ook wel handig en leuk om een lijstje zo af en toe voorbij te zien komen, helemaal nu de bevallingen dichterbij komen... Ik herken die dorst niet echt... Tamtam, wat een gedoe met dat uwv...altijd wat he? Hopelijk is het snel goed geregeld. Ga je nu niet meer aan het werk tot de bevalling?
@ Juultje: Ja ziektewet krijg je per week WW uitkering wel per 4 weken. Heb net een man gesproken en die zei dat ik eerst het gesprek moest afwachten en dan krijg ik gewoon mijn geld. @ mama2012: Ja ik ga niet meer werken voor mijn verlof ik voel me niet goed genoeg zodra ik teveel doe is het mis en ben op een dag nog een paar keer goed misselijk, gelukkig spuug ik nog heel af en toe. Met mijn rug en bekken wil het lange staan niet meer. Mijn contract loopt ook 14 Februari af.
Hallo daar vanuit de rommel!!! wat een gedoe zeg met die instantie's allemaal.. alsof wij zwangere niks beters te doen hebben dan constant achter geld aan te zitten Hopelijk heeft snel iedereen het geld waar die recht op heeft en kunnen we met zijn alle rustig met verlof!! Juultje ik heb ook best wel veel dorst Ik ben niet zo een drinker maar momenteel wel. Alleen als ik savonds teveel drink moet ik er snachts zovaak uit Het indalen weet ik niet?? Weet dat mijn uk met zijn hoofdje chilt rechts in me buik Ons2wonder, fijn dat je naar huis mag zeg!! En laat je maar goed verwennen door je mannetje Hier is het dus nog een rommel, vandaar dat ik er even niet zoveel ben. Alle muren zijn geverfd, babykamer geleverd en nu begint het opruimen en schoonmaken. momenteel is het nog ff probleem verplaatsen want moet een deel naar de garage maar dat is voor vriendje dus heb al me spullen al wel 100x in me handen gehad pfft.
@Juultje, Jij bent echt niet dik !! Je hebt zo'n mooie buik Lekker trots op zijn hoor ! Hey jij ook bij Monique Boer..Ik ook Wat grappig Ik had ook zo'n leuke vrouw om mee te kletsen..! Wbt de dorst, hier ook heel erg..word er soms gek van en dan ook nog s nachts, dus al heel veel drinken voordat ik naar bed ga en dan helaas nog steeds dorst als ik 2 uur later wakker word..Over het indalen, ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij is het heel verschillend. De een daalt sneller in dan de andere..of helemaal niet Hier nog helemaal niet ingedaald volgens mij al heb ik de afgelopen dagen wel vaker pijn onder in...echte messteken etc. Misschien effe vragen aan je vk ? @Moesch, he he, eindelijk ! Word het ook is gedaan en kun jij lekker op het kamertje bezig ! @Chelleke, nog gefeliciteerd met je vader ! Enne wat een opmerking zeg hahaha, die man van je is gewoon jaloers Vk moet niet zo zeuren Mooie buik hoor ! @Ano, Wat een mooie dingetjes heb je binnen gekregen @Fidel, wat fijn dat je man wrsl weer een baan heeft ! Super meid Snap dat je dag niet meer stuk kon @Tamtam, jij ook al gezeur met die rot instantie ! Hoop dat je snel je geld krijgt !! @2012mama, Mooie buik hoor meid !
Nou.... net gebeld voor de lamp.... wat denk je.... levertijd van ruim 12 weken pffffffffffffff.. en ook bij babypark was hij er niet binnen de 9 weken.... helaas zal ik dus op zoek moeten naar een andere lamp..... Denk eerlijk gezegd dat ik zelf maar een witte lampenkap koop ofzo en dan wat van een zilveren band of iets er om heen doe.. en dan kan ik evengoed nog een leuk hartje of zo onder de lamp hangen...... Hopelijk kan ik vinden wat ik zoek.....
@Naomi, Hoop dat de uitslag van de test goed is @Fidel, succes met de test ! @Maud, Mooi mobiel meid ! @Linc, Welkom terug en fijn dat alles goed gaat ! @Geboortekaartjes, Hier zo'n 50 kaartjes en kost 150,- hoop dat ik ze snel kan bestellen Moet effe wachten op mn centjes @Kilo's, Nu 8 kilo aangekomen, valt me nog erg mee voor 31 weken Jaja vandaag alweer 31 weken Joehoe !! Maar t gaat nu wel wat harder, alles wat ik in het begin niet aankwam gaat nu wel extra hard. Maar maak me er niet druk over, heb het er voor over en zullen zien waar we eindigen @Uwv/werkgever, Heb vrijdag 500,- gekregen van mijn werkgever als voorschot, niet veel dus. Heb recht op 2500,- dus dan is dit niks. Kreeg ik gister een brief van het Uwv dat zei met mijn werkgever hadden afgesproken, dat mijn werkgever 1500,- zou gaan betalen als voorschot en ze dan verder zouden gaan procederen zodat ik het grootste deel heb en even vooruit kan...willen ze die overige 1000,- niet betalen ! Word er zo moe van...maar heb net contact gehad met Uwv en Juridisch loket en zij zeggen dat zij verplicht zijn dit te betalen,,dus ga zo maar weer is bellen..alweer !
he chel das balen zeg, wat een enorm lange levertijd joh, had je nog op die site van mij gekeken laatst?ken de site verder niet maar daar maken ze de kappen naar je eigen smaak volgens mij, en kun je er ook zelf iets onder hangen nog ff kijken hoe ie heette www.meisjeslamp.nl net ff snel met telefoon fotootje gemaakt Bekijk bijlage 218258
sjors huh overige 1000?maar je hebt 500 gehad en krigjt nog 1500 dan blijft er 500 over toch?nou wel lekker kloote weer allemaal, suc6 weer ermee
net me sterren binnengekregen, misschien een beetje te enthausiast geweest hahahah Bekijk bijlage 218264 en de muur waar ik het wilde daar wordt het denk ik een beetje te druk, nu dus eigenlijk geen idee wat ermee te doen hahahaha
hier ook nog wel wat over der decoratie, 3 mickey mouse canvas doeken, wordt te vol.. wil alleen nog een gedichtje boven de commode hebben, daar ist echt nog leeg.. bah de vieze suikertest erop, nuchter was 4.7, dus dat is super!! en de rest zal vast wel goed zitten.. enne vriendlief heeft vanmiddag contract getekend
@2012mama: goeie zet van je hoor om het lijstje weer neer te zetten kunnen we m nu weer bijhouden @tamtam: nou als ik jou was zou ik ook niet meer aan het werk gaan. als je je er niet goed bij voelt.... en het is dan nog maar 2 weken, dus dat schiet ook niet echt op. onnodige drukte! @sab: oei das wel vervelend als je er 'snachts zo vaak uit moet om te plassen! ik hou me ook bewust een beetje in met drinken 'savonds om te voorkomen dat ik eruit moet hihi. vaak word ik ook pas wakker als ik zo nodig moet plassen dat het zeer doet, oeps vervelend, die troep. maar wel superleuk dat je nu kunt gaan beginnen met opruimen, schoonmaken en INRICHTEN!! jaaaaa!!! heerlijk meid en als je straks in het kamertje staat is het de rotzooi vast wel waard geweest @sjors: dankjewel. ik wil hier nu ook niet een zeikerd lijken die zichzelf dik vind, zo bedoelde ik het niet hihi. maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel. Wat leuk dat jij ook bij Monique Boer zit! Weet jij al wie je kraamverzorgster wordt? Heb je voorkeur aangegeven? oei, jij ook zoveel dorst dus. Gelukkig, zijn we al met zn 3en dorstig wel vervelend dat je er zelfs wakker van wordt ik heb op internet gelezen dat stekende en prikkende pijn onderin en als de baarmoeder daar samentrekt dat dat 'symptomen' zijn van indalen. soort indalingsweeen ofzo. vandaar dat ik het ook vroeg. Ik moet morgen naar de vk, ga het zeker vragen! Heb soms ook het gevoel dat ik het kindje dubbelvouw ofzo, alsof zijn hoofd al onderin zit en als ik dan ga zitten dat hij dan in een knik ligt hahaha snap je nog wat ik bedoel? 8 kg nog maar? netjes hoor!! wb dat geld. is het dan de bedoeling dat je werkgever nu, naast die 500 die je gekregen hebt, alvast 1000 betaalt om dan vervolgens na het procederen NOG 1000 te betalen en willen ze dus die laatste 1000 niet betalen? of willen ze nu al geen 1000 betalen? wat een gedoe zeg, laat ze nou gewoon ophouden met zeuren en gewoon betalen dan is het klaar. kost ze op deze manier alleen maar een heleboel tijd (en alsnog geld). pfff.. scheelt wel dat je nu in ieder geval zeker weet dat je er recht op hebt. dus hoe dan ook krijg je het geld. de vraag is dus alleen hoe en wanneer... *diepe zucht* Geld stinkt! @chelleke: he gatsie balen van die lamp zeg. zijn ze zo populair dan?? zou er dan idd zelf een maken!gewoon mooi lint kopen en vastlijmen @anoniempjuh: w00t! mooie buik! ik vind je tattoo zo schattig hahahaha ik moest zo hard lachen om je stapel sterren met jouw opmerking erbij ahjoh, je kunt ze vast wel ergens kwijt ik wil er eventueel wel wat van je overkopen?! @fidel: foto? en dat gedichtje, wil je dat op de muur zetten ofzo? of ook op een canvasdoek? of iets anders? he gatsie wat shit van die test dat het zo vies was. blegh.. maar je hebt het nu achter de rug, dat scheelt fijn dat je suiker in nuchtere toestand iig goed was! wanneer krijg je uitslag van de test? fijn dat het contract getekend is voor hoe lange tijd heeft hij en contract gekregen? tijd voor een feestje!!!
Ik heb net alle spulletjes bij elkaar gezocht voor als ik naar het ziekenhuis moet. Dan hoef ik het dan niet meer te pakken. Is wel een beetje vroeg om het nu al klaar te zetten, maar je weet maar nooit natuurlijk net naar etos geweest, ze hadden de pampers in de aanbieding (3e pak gratis) en dan kon je er ook nog van die kortingsstickers op plakken. Bleek dat de new baby niet bij de aanbieding hoorde. pfffff flauw hoor. Dus ben naar de kruidvat geweest, daar telden de new baby luiers wel mee dus nu 3 pakken luiers voor 23 euro heb ik voor eerst wel even genoeg in huis dacht ik weten jullie al welke luiers jullie willen gebruiken? Ik zat eerst de denken aan kruidvat eigen merk, of c1000 eigen merk. Maar dacht voor in het begin toch maar liever pampers op een of andere manier vind ik merk toch altijd wat betrouwbaarder ofzo, weet niet wat dat is hihi
wij gaan de luiers van kruidvat eigen merk gebruiken. gebruiken we bij isabel ook en vind ze prima, en het scheelt veel met de pampers kwa prijzen!! moet ze nog wel in huis halen dus goed dat je het zegt!!! billendoekjes gaan we bij de etos halen, waren ze het goedkoopste met die kortingssticker hihi.