April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten

Nog een half uurtje en dan ben ik weer klaar met werken.
    Jeroen halen en dan Jonna halen.
    Morgen wordt het een drukke dag voor ons. De tante en oom van Jeroen met nicht en haar dochter komen bij ons langs. Daarna gaan we met z'n allen naar mijn schoonmoeder (die wordt 56 morgen).
    's Avonds nog een verjaardag van een vriend van ons. Denk dat je me morgen avond kunt opvegen.

Zondag niks gepland en dat blijft ook zo. Lekker bijkomen.

2012mama
    Wat super dat Finn dan lekker bij jullie knuffelt en dommelt. Helaas is het bij ons anders. Als Jonna bij ons ligt dan moet de tv gelijk aan en kan ze totaal niet stil liggen hahaha.

Ano
    Hahaha… heb het idd ook om me heen gehoord dat de meeste mannen zo zijn ’s nachts.
    Als Jonna om 7:45 wakker wordt is het voor ons echt uitslapen!
    Meestal is ze rond half 7 a 7 uur wakker.

Sab
    Helaas kon ik niet even gaan liggen vanmiddag. Want ik moest werken.

Moesch
    Jonna slaapt gelukkig meestal ook goed door. Alleen de laatste tijd zitten er dagen tussen dat het niet zo is helaas. Fase?

Luiers. Ook hier normaal altijd pampers gehad. Maar sinds een maandje ofzo heeft Jonna ook kruidvat luiers. Ook hier krijg ze sneller uitslag, maar met sudocreme werkt het prefect! Scheelt wel een hoop geld.

juultje
    Dat scheelt een hoop geld zeg van dat motortje!! Wij doen dat ook meestal hoor.
    Super dat alles goed was bij de vk! Ik mag maandag weer.

Thx voor de tip! Zal het zeker onthouden.

ons2wonder
    Arme kind. Heel veel beterschap ermee zeg.
    Altijd zo zielig als ze niet lekker zijn.

Chelleke
    Hahaha…ach ja. Als je kleine meid zo huilt en wakker is ga je er gewoon uit. En had Jeroen al gewaarschuwd. De volgende keer duw ik hem gewoon uit bed :p

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Rommelen die kleintjes in jullie buik ook zo veel?

Vandaag doet mijn buik echt zeer joh! Erg gevoelig allemaal. En die kleine maar flink bewegen, draaien en schoppen hahahaha.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

zo gister al om 10.15 in slaap gevallen, heerlijk, neomi was al wel om 7.00 wakker, maar toch een goeie nacht gehad, voel me tot op heden goed...klopt heeeel hard af....
    Ja tis wat met die maag en darmen van mij, heb er al de hele zwangerschap last van...

en en beweeglijke babies:wilde het net gaan zeggen, die in mijn buik nou nou die is echt overactief, serieus.als ie eenmaal begint duurd het tijden, en is het echt hard, buik gaat dan aan alle kanten tegelijk op en neer!!!
    Maak me serieus wel eens zorgen, ze zegen vaak dat als ze rustig zijn in je buik, dan daarna ook en andersom, nou neomi was idd wel rustig en als baby ook, maar voor nu hou ik dan mijn hart vast!!!!

jullie nog wat leuks doen t weekend??

wij gaan straks tuintegels kijken en even naar een babywinkel.verder relaxen, manlief gaat maandag voor zijn werk even naar ierland, hopelijk voel ik me dan nog goed!!

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook aardig veel `last` van die bewegingen in mn buik. Had dit bij Finn ook niet echt.
    Voelt wel erg dubbel, aan de ene kant een heerlijk gevoel, waar ik geen genoeg van kan krijgen, maarja het houd me wel wakker en doet echt pijn. Gisteravond en vannacht paar keer harde buiken gehad als ik bewoog...
    Nu gelukkig weer minder.

Dat benauwde gevoel herken ik ook. Heb dat ook, hoewel de baby al erg laag ligt..nouja, zal binnenkort wel weer beter worden.

Hier niet zo veel doen vandaag. Vriendlief is vandaag lekker vrij (vanaf nu elke zaterdag, heerlijk!) Straks nog even wat dingen op Finns kamer ophangen en vanmiddag even naar mn zus, daar komt kraamvisite die wij ook even willen zien. Daar gaan we dan ook lekker eten.
    MOrgenmiddag feestje van mn oom en tante die 40 jaar getrouwd zijn.

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Unox, wat rot dat je je zo naar voelt. en dan ook nog geldzorgen erbij... Heb je wel alles al kunnen kopen voor de baby??
    Veel hebben ze niet nodig he!! Maar snap wel dat je ermee inzit..
    Het lijkt me idd geen slecht idee om je klachten eens te bespreken met de VK!
    Sterkte!

Ankje, hier ook een best hyperactieve baby in me buik hihi. Soms doet het ook wel beetje zeer hoor :)

Anoniempjuh, waarschijnlijk krijgen wij allemaal hyperactieve baby's hahaha. (al denk ik dat het wel meevalt ;) tochh????)
    Moet je man lang naar Ierland?? er staat even dus hoop voor je dat hij snel weer bij je terug is!

Hier ook een beetje een rustige zaterdag, misschien even naar de stad, verder hier wat klussen/opruimen en verder schoonmaken in huis.
    boekhouder komt tussendoor nog langs en vanavond komt broer van me vriend met schoonzus die we Meter gaan vragen :D!!

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juultje: jup heb ik idd ook geactiveerd dat babypakket bij kruitvat, heb m alleen nog niet... jij??

@ Ano: pfff wat betreft rommelende darmen gisterenavond hier ineens rennen naar de wc, net op tijd..... waar het van kwam ik weet t niet.... heb uren met rommelende darmen gezeten en nu is t weg..... Lijk 's morgens alleen de laatste week weer het idee en gevoel te krijgen wat misselijk te worden... na het eten is t weer over.... klinkt dat iemand bekend op deze termijn??

Gisteren het bedje van ons meisje opgemaakt.... Nou dat was nog niet te makkelijk zeg.... zit allemaal zo stroef en strak..... bij jullie ook??? of heb ik t weer verkeerd gedaan;)

@ Ankje: You go girl... laat t Jeroen maar voelen hahahaha jij mag ook wel eens uitslapen zeg....

@ rommelen in de buik: ik heb af en toe het idee dat die kleine ligt te jumpen in mijn buik... dat gaat dan in zo'n rap tempo zo vaak achter elkaar alsof het een stuiterbal is.... zei laatst tegen mijn man, het lijkt wel alsof die kleine een epileptisch insult krijgt in mijn buik ( bij wijze van spreken he) zo voelt dat aan....

@ Maud: wow 20 weken.... ik ben JALOERS....... helaas hebben wij waarschijnlijk niet de zelfde werkgever he;)

@ Unox: meid toch... ik zou serieus willen dat ik wat voor je kon doen.... wat een vervelende situatie... hoop dat je toch snel nog een klein beetje kunt gaan genieten..... dikke knuffel hoor!!!!

Zo vandaag hier wat boodschapjes doen en poetsen samen met manlief.... daarna nog wat babywas strijken en wassen en vanavond gaan we lekker uit eten met mijn ouders , zusje en schoonbroertje... ons pap was woensdag jarig en die vond het leuk om weer eens met zijn allen te gaan eten..... deze keer wordt het België..... ben benieuwd, volgens de naam van het restaurant zal het wat beloven zeg..... "In de zoete naam jezus" whahahahahahah

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Las iets over actieve kindjes in de buik nou die van mij kan er ook wat van vooral 's avonds dan lijkt het wel of ze de boel aan het verbouwen is;)

@ Unox: Dikke knuffel

@Maud: Lekker hoor 20 weken verlof

@ Juultje: Ik heb ook zo'n klanten pas en heb aangegeven dat ik zwanger ben, maar wanneer kun je die tas dan ophalen?

@ anoniempje: Fijn dat je beter geslapen hebt.

@ ankje: Veel plezier vandaag

Hier slaap ik ook steeds minder. Vaak wakker en ontzettend veel dromen heb echt het gevoel dat ik daardoor niet uitrust.
    Vanmiddag viert het zoontje van mijn nichtje zijn 1e verjaardag van 12.00 uur tot 17.00 uur. Aangezien Danian eerst gaat slapen gaan wij er om 14.00 uur heen is ook lang zat.
    Daarna gaan we langs de Mac lekker eten.
    Morgen een rustig dagje.

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    even gauw reactie op Chelleke en Tamtam over de kruidvat tas, ik moet zo weg namelijk en moet mn haar nog doen, kom later verder reageren.

Als je op internet inlogt bij kruidvat en aangeeft dat je zwanger bent kun je de producten die je krijgt 'activeren', ik weet niet meer precies hoe het moet, maar ik heb t ook zelf uitgevonden, dus heel moeilijk zal het niet zijn hihi. Je kunt dan op eigen initiatief naar de winkel toe, de spulletjes pakken (behalve de tas, want die ligt achter de kassa) en dan bij de kassa je klantenpas geven, dan scannen ze je pas en de producten, krijg je de tas mee en dan ben je klaar :D

ik ga straks mn 2e blije doos ophalen :p

9. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Juultje, Ja het is heel vervelend dat ik niks uit handen kan geven..wil alles gewoon altijd zelf blijven doen. Lekker eigenwijs, maar vind het aan de andere kant ook wel weer fijn dat de kraamzorg er is want denk dat ik dan liever bij de kleine ben dan dat ik aan het schoonmaken ben ;)

@Ano, Moet je man lang weg naar Ierland ? Fijn dat je vanacht goed geslapen hebt en hoop dat je snel vaker van zulke nachten hebt :) Vervelend he van de darmen..hier ook al vanaf dag 1 zo ongeveer. Kan niet meer naar de wc..ja 1x per week..is iets te weinig en het doet zo'n pijn..:( maar ik blijf positief ik doe het ergens voor :) zo kom ik de tijd door :p
    Veel plezier met tuintegels uitzoeken en in de babywinkel :D

@Unox, Wat ontzettend vervelend meid :( Ik hoop dat je echt snel kan gaan genieten en de geldzorgen snel over zijn !
    Knuffel !

@Ankje, You go Girl !! Schop hem er maar uit :D:p

@Beweging, Ik vind het super, maar word de laatste dagen in elkaar geschopt/geslagen en vooral s ochtends en s avonds waardoor ik niet kan slapen en het doet best pijn...Beetje dubbel zoals iemand anders ook al zei. Als ik aan de zijkant van mn buik druk doet het gewoon pijn. Mn blaas is ook vaak de pineut wat niet altijd even fijn is, maar aan de andere kant kan ik er ook wel weer om lachen :) Fijn zo'n druk mannetje :)
    Weet niet meer wie het zei, maar ik kreeg juist te horen dat hoe druk of rustig je beebje is niets zegt over hoe het daarna is. Dat vertelde mn vk me en de echoscopiste die de 3d echo deed omdat zij hem ook erg druk vonden hihi.

@Geld, Eindelijk !! :D:D:D Ik ben helemaal blij ! Heb in totaal 1600,- gekregen en kan nu eindelijk vanaf volgende week alle babyspullen kopen :D Ik ben echt zo ontzettend blij. Volgende week donderdag het kamertje en shoppen en dan kunnen we alles klaar maken :D Begon me ook al aardig zorgen te maken, loop al naar de 32 weken dus vond dat er toch wel iets moest gaan gebeuren op korte termijn. Nu kan dat eindelijk en ben er zo blij mee :)

( wel erg veel smileys in mn berichtje he :p )

@Tamtam, vervelend dat jij ook al zo slecht slaapt ! Dromen kunnen best raar zijn..vooral nu..had ze eerder ook heel veel.
    Veel plezier vanmiddag op de verjaardag en bij de mac ;) lekker hoor :)

Sorry voor de dames die ik vergeet..hoofd is leeg.

@Ego, Gisteren toch echt afgestraft..ik had wel is een xtje last van mn buik en dacht dat valt wel mee, ( als dat een harde buik was geweest ) nou na gisteren weet ik wat een harde buik is en heb ik ook ontzettende krampen, die ik nu nog steeds heb als ik loop ect..alles gaat steeds meer pijn doen. Heb nu veel steken van onder en in mn onderbuik en heel veel pijn aan de zijkanten van mn buik, denk dat het mn banden zijn. Nu word het toch wat zwaarder...maarja vriendlief houd me nu in de gaten..hij was boos hihi. Moest er wel om lachen, hij vroeg me waarom ik zo veel last had ineens, omdat ik dat normaal nooit had en toen vertelde ik wat ik gister had gedaan...stoffen,stofzuigen,was gedaan,wc en badkamer schoongemaakt, hele huis gedweilt, boodschappen gedaan op de fiets, keuken schoongemaakt en toen moest ik maar op houden van hem want hij vond dat ik dit niet kon maken..ik dacht als ik me op dat moment goed voel wil ik dat gewoon doen maar dat kan niet allemaal meer helaas.

Nou weer een veels te lang verhaal geworden :p

Iedereen een fijne dag !

Ga nu effe lekker douchen en straks effe stad in :)

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Jaaaaaaaaaa Sjors, wat een geweldig nieuws!!! eindelijk :):):) lekker shoppen.
    Geniet ervan en verwen je zelf en de kleine man maar goed :)

@ juultje: Ik heb dat idd ook aangevinkt, maar hier staat erbij dat ik bericht krijg vanaf wanneer ik hem kan/ mag ophalen??? heb jij dat ook gehad?
    Anders vraag ik t wel eens even na bij t kruitvat komende week

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @sjors gefeliciteerd hoor eindelijk geld!!!! shoppen !!!!!!
    @actieve buiken, hier wisselend het van dag tot dag.. meestal begint het als ik op bed lig een aantal keer ontspannend zucht, net alsof dat t startteken is... laat het buikdansen beginnen!!
    en als de wekker afgaat wordt de kleine wakker van whahha als ik niet opsta, wordt ik wel wakker geschopt...

hier vanmiddag de keuken gesopt.. nog niet klaar maar wel al een stuk opgeschoten..

heb sinds een paar dagen enorm last van me bil, denk dat de isias weer flink is ingeslagen... ene moment niks aan de hand, andere moment kan ik amper lopen, komt echt uit rug/bil vandaan...en maar aan een kant, beetje vreemd..

vanavond lekker luie avond tv kijken en morgen nieuwjaarsborrel van de zwemvereniging, zin in heb iedereen al maanden niet gezien, dus tijd genoeg om bij te kletsen hahah

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    sjors wat heerlijk meid dat je eindelijk je geld krijgt!!!! :D super!!! lekker van genieten! gauw spulletjes gaan kopen en lekker zorgen dat je klaar bent voor de komst van de kleine!

chelleke nee ik kreeg geen brief. ik kon gewoon op eigen initiatief naar de winkel toe en de spullen bij elkaar zoeken... vreemd... misschien hebben ze het veranderd?

fidel wat vervelend van de ischias!! misschien toch even een fysiotherapeut bezoeken? hahaha jij hebt een natuurlijke wekker dus :D handig hihi...

hier vanmorgen naar de verjaardag van de oma van mn man geweest. Ze is zo dement als wat dus ze snapte er niks van, al dat bezoek. en ze wilde er ook niet bij zijn. erg om te zien hoor, bah. ze herkent ook niemand meer :( vanmiddag naar mijn ouders geweest, daar was mijn oma (moeder van mijn moeder), die is 83 en nog zo helder als wat (woont zelfstandig en gaat zelfs nog mee met groepsvakanties enzo), wat een verschil zeg.

ik begin nu toch ook aan de zijkant uit te dijen.. ben bang dat dat komt omdat ik niet meer kan sporten :( naja tis voor een goed doel...maar vanaf morgen toch maar even wat vaker buiten een wandelingetje maken, ik wil straks niet uitgezakt achterblijven na de bevalling ;)

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Goedemorgen!

Hier ook nog geen bericht van kruidvat gehad, mn zus kreeg wel een mail dat ze het op kon halen, maar volgens mij pas met 34 weken...

Gisteravond een lekker lui avondje gehad. Heb schaatsen gekeken, en net toen ik naar bed wilde viel het stroom in het hele dorp uit...echt even pikkedonker:)
    Dus kaarsjes aangestoken en nog maar niet op bed gegaan.na 1,5u toch maar naar bed, en toen we daar net lagen sprong het licht weer aan...

Vanochtend was Finn om 6u wakker, normaal komt hij dan bij ons liggen en gaat de tv aan, maar helaas, deze deed het Hierdoor werd FInn toch wel boos (tv verwend jongentje?) Ik stond net op het punt om even met hem weg te gaan en toen deed ook de tv het weer...dus nu even tv kijken en ik internetten:)

Vanmiddag een feestje van mn oom en tante..gezellig! Morgen de 30 weken echo. Erg benieuwd naar ons kleine opdondertje in mn buik

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goede morgen dames...
    HIer ook een heerlijke luie zondag:) Vandaag eens even niks doen..
    Manlief en ik hebben gisteren alles gepoetst en daarna heb ik nog alle babywasjes gedaan en gestreken.... vandaag alleen de laatste lakentjes nog...... pfff ging dat opmaken van het bedje bij jullie ook zo moeilijk?? das allemaal zo stroef ( zal wel door de matras komen)
    Gisterenavond zijn we lekker wezen uit eten met mijn ouders en zusje en schoon broertje.... alleen was het een chaotische bediening. we hebben wel 4x moeten vragen om onze gerechten en drank..... normaal zijn we dat niet gewent van ze, maar nu was het hopeloos..... bovendien was mijn stoel wat doorgezakt, dus toen ik na 1.5 uur opstond had ik mij toch een pijn in mijn bekken en heupen...... pffffffffffffff, maar ach het eten was goed en daar gaat t om.

@ Juultje: ja ik bedoelde idd ook dat ik een mailtje zou krijgen om m op te halen, maar ik ga t gewoon proberen zoals jij het hebt gedaan hahaha, thanks voor de tip.

@ 2012mama: zo das idd vervelend om zonder licht te zitten, maar eigenlijk ook wel weer een beetje spannend niet??? gelukkig doet alles het weer...

@ fidel: veel plezier op de nieuwjaarsreceptie... lijkt me idd wel leuk om dan iedereen weer eens te zien...

@ vluchttas: Dames, wat moet er in hemelsnaam in een vluchttas hahahaha wil langzaam alles gaan uitzoeken ( ja Juul, herken je volkomen..... rust in de kop he;)) maar heb geen idee wat ik mee moet nemen. kleertjes voor de kleine en een foto toestel dat weet ik dan weer wel hahahaha

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oeeh bah 2012mama.. onrustige nacht dus, bah :( vanmiddag maar even een rustmomentje pakken!

jee ik lees echt veel dames hier die een 30 weken echo krijgen. Is dat een groeiecho? is dat standaard of alleen als er een vermoeden is dat je kindje niet goed groeit? heb er hier niks over gehoord... wij krijgen nu volgens mij wel elke keer een echo bij de gyn, maar dat is heel vluchtig en zakelijk. moet morgen weer heen, ben benieuwd. eerst een afspraak met de verpleegkundig consulente, eens horen hoe de ziekenhuisbevalling in zn werk gaat en wat we kunnen verwachten

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ juul: ik heb ook geen 30-weken echo gehad hoor... toevallig nu wel 2x een groei-echo op 28+2 en 32+2 maar das idd in het ziekenhuis en dus heel vluchtig en zakelijk.... ben benieuwd morgen of met jou en jullie ventje alles in orde is... gaan we wel van uit he;)

Ik ga ook in Zk bevallen ( wel poliklinisch) dus mocht je nog handige en praktische tips krijgen... laat vooral eff weten hier;)

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    chelleke poetsvrouw :D is jullie huis nu helemaal babyproof?
    wat een slechte service bij dat restaurant dan. Was het misschien een nieuwe bediende? Die alles nog moest leren ofzo en een heleboel vergat? oef, pijnlijk, zo'n stoel. maar het was vast wel gezellig? :D

babybedje opmaken vond ik idd ook niet heel makkelijk. Ons eigen bed gaat sneller haha.. heb je het wel kort opgemaakt? helemaal onderin het bedje zeg maar?

wat er in je vluchttas moet:
    *kleding voor tijdens de bevalling (wat jij prettig vindt)
    *kleding voor na de bevalling
    *kleding voor als je weer naar huis gaat
    *toiletspullen (tandpasta, tandenborstel, shampoo, douchegel oid, haarborstel, deodorant)
    *2 setjes babykleertjes
    *jasje of vestje voor de beeb
    *spuugdoekje :)?stond op mijn lijstje)
    *omslagdoek
    *maxi cosi (niet IN je vluchttas natuurlijk ;))

Ik zal es kijken of er handige info voor je bij zit morgen. hoewel het voor ons anders zal verlopen natuurlijk, ik moet voor de bevalling al antibiotica, dus ik moet sowieso eerder naar het ziekenhuis dan jij zal moeten. En ik moet ook aan de ctg enzo, dat doen ze bij poliklinisch bevallen volgens mij niet, dan kom je ook pas in het ziekenhuis met zoveel cm ontsluiting. Ik weet alleen niet of je na een poliklinische bevalling direct naar huis gaat of dat je eerst blijft?

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    #3058 Chelleke84, 29 jan 2012
    Laatst bewerkt: 29 jan 2012
    Moet je kijken wat er allemaal op mijn lijstje staat...... ( vond ik net, gekregen van de kraamzorg)

Wat neem je mee?
    Als je gaat bevallen in het ziekenhuis, is het handig om de volgende spulletjes mee te nemen.

Voor de baby
    :
    2 hemdjes of rompertjes;
    1 truitje;
    2 katoenen luiers;
    2 flanellen omslagluiers;
    enkele spelden;
    jasje, mutsje en eventueel 1 dekentje;
    kruik;
    autostoeltje.

Voor jezelf:
    verzekeringsbewijs en identiteitsbewijs;
    ziekenhuispasje en zwangerschapskaart (indien u die bezit);
    eventuele bloedgroepkaart;
    kleding, ondergoed en toiletartikelen.

Daarnaast is het handig om een bedzeil, po en bedverhogers (onder het bed) in huis te hebben voor bij thuiskomst.

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oei ik was nog een boel vergeten te noemen dus hahahaha

maar die flanellen en katoenen luiers snap ik niet helemaal....en een kruik??? die hebben ze daar toch ook?

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ juultje... ja vond ik ook raar, maar ik vraag t wel eff na aan mijn Vk... die luiers zijn natuurlijk voor om de kruik te doen he als je naar huis gaat en het is koud buiten;)
    Ik zal t wel eff navragen en dan laat ik t wel weten...

Deel Deze Pagina