mogguh (het goede laat ik even weg) pff wat een nacht, uurtje of 10 al lekker naar bed gegaan, rond 23.00 proberen te slapen, nou denk dat ik over de hele nacht maar zo,n 3 uurtjes heb geslapen pfff weer zo'n last van me maag...krijg er echt de balen van...niet spuugen of diarree maar puur pijn in me buik/maag?om 6.00 een paracetamol genomen en nog 2 uur kunnen slapen tot Neomi om 8 uur wakker werd...heel vervelend dit. kijk er naar uit om over 3 uurtjes weer even naar bed te kunnne haha. ankje, jee wat een verhaal zeg. 12 dagen???dat beangstigt je toch wel vind ik, ik bedoel t zal je zelf maar gebeuren... xxx
@ 2012mama: Heel veel plezier met het gluren naar je baby! @ Ano: Phoe, wat een nacht heb jij gehad dan zeg! Kun je vanmiddag nog even bij slapen dan? Hier ook niet zo'n beste nacht gehad. Heb helaas veel last van nachtmerries. Eerst droomde ik over Jonna die werd ontvoerd. Daarna droomde ik over mijn zwangerschap die compleet mis ging door het zkh-personeel. Bah!!! Je wordt zo raar wakker dan.
ankje ja als Neomi zo gaat slapen ga ik ook even haha, en dan naar de fisio.... dromen, hier ook veel laatste dagen, al 2 nachten achter elkaar dat ik een andere man heb hahahahah tis wat!!! owja deze heb ik gister gekocht Bekijk bijlage 219291
@Bewegen: ook hier veel beweging, vooral 's avonds en 's nachts. Ik voel rechtsboven steeds voetjes tegen m'n ribben en linksonder volgens mij handjes. Zou het kleintje dan een beetje schuin in de buik liggen? @Sneeuw: is het bij jullie ook allemaal wit? Hier wel, maar slechts een dun laagje. @Sjors: echt fijn dat je eindelijk geld hebt ontvangen! Maar wel iets rustiger aan doen inderdaad. @Bedje: ik heb nog geen poging gedaan om het op te maken. @Groeiecho: wij krijgen geen echo met 30 weken, pas rond 35/36 weken wordt er een groei- en liggingsecho gemaakt. @Buiken: mooie ronde buik Ankje! Jij ook weer Chelleke! @Evan: oh balen van de spatader! Zelf gelukkig nog geen ervaring mee. @Striae: iemand inmiddels al de eerste striae strepen? Ik nog niet, maar ben er wel bang voor!
Helaas heb ik bij Jonna de laatste weken striae's gekregen. Ik heb ze onder mijn navel en aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Ook een klein beetje boven mijn navel. O ja, en mijn borsten aan de anderkant hahahaha. Ze werden al snel doorzichtig na de geboorte van Jonna, maar nu komen ze weer terug.
gatsiedarrie wat erg van die jonge overleden papa zet je toch wel weer even met beide benen op de grond he.. Anoniempjuh wat shit dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Komt het niet door maagzuur ofzo? Zouden maagzuurremmers niet helpen? Zou het anders even aan de vk voorleggen, of de huisarts vragen... als je zo nog door moet tot het einde duurt het wel heel erg lang! Gave zitzak trouwens, lekker voor de beeb (toch?) hier straks weer naar de gyn, heb er helemaal geen zin in. bezoekjes aan de vk vond ik altijd leuk, keek ik naar uit, maar nu... bah. ben wel benieuwd naar de afspraak met de verpleegkundig consulente, eindelijk wat duidelijkheid over hoe en wat voor en tijdens de bevalling!
maud ik heb ook nog geen striae en ik hoop Zooooo dat dat zo blijft! ik smeer al dapper vanaf dag 1 mijn buik in met olie en sinds mijn bui kzo hard groeit 2 keer per dag. baadt het niet, schaadt het ook niet toch? hoop dat ik gespaard mag blijven. Lijkt me ook echt niet leuk om striae te hebben... maarja, als het gebeurt.....je doet er niks aan (helaas).
@beweging: hier een heeeeel druk kindje hihi. gisteravond hebben manlief en ik 3 kwartier in bed liggen geniet van al het gedraai, gewoel en geschop hihih. @slapen: hier gaat het wel goed. al wordt ik vaak wakker om me om te draaien (kan dat niet in mn slaap met de BI) of om te plassen (2/3 keer per nacht). @striea: hier bij isabel heel veel gehad, waren net een beetje weg aan het trekken... nu nog niets erbij gelukkig. hopelijk blijft het zo! @sneeuw: hier geen sneeuw
@ano: zie je foto nu pas duidelijk zag eerst alleen die grijze rand dus wist niet wat ik moest zien hihi. nu met stroom aan mn laptop zie ik de foto wel duidelijk hij is erg gaaf!!! vind dat altijd leuke dingen!! @ankje: suc6 vanmiddag
naomi wat leuk dat je de kleine zo veel en goed voelt, wat kun je daar dan samen van genieten he wij hebben dat ook hoor, standaard elke avond even zo'n momentje met zn drietjes, kleine uk laat zich dan goed voelen en zien! Ankje succes bij de vk! eh meiden, even een genante vraag... hebben jullie ook ineens, eh hoe zeg ik dat netjes zonder er een ding van te maken.... hebben jullie ook meer zin in seks nu? pff ik wil elke dag wel, maar we durven niet meer, omdat ik de laatste keer in het ziekenhuis belandde (was niet de oorzaak, maar waarschijnlijk wel de aanleiding). denk wel dat als we straks de 34 weken voorbij zijn dat we weer doen waar we zin in hebben, dan is het veilig voor de kleine om te komen, dus hoef ik niet meer alles te laten (toch?)
@juultje: hihi ja hier ook standaard savonds even samen voelen en in het weekend sochtend met zn alle dan komt isabel er ook bij en die voelt (slaat en duwt) ook altijd even hihi. uhmmm hier niet echt veel meer zin dan anders, staat hier dus op een laag pitje. vanwege harde buiken en heb daar zo een hekel aan hihih. was vorige keer ook vanaf een week of 24 werd het drastisch minder. jammer dan hoor, staat ventje maar ff droog. als het vorige keer wel de prikkel is geweest zou ik er nog even mee oppassen net als wat je zegt over een paar weken is het niet zo erg meer als kan hij ook dan beter blijven zitten. het kan nl net het laatste zetje zijn wat je lichaam nodig heeft en dat moeten we niet hebben nu he!
Ook hier op een erg laag pitje hoor. Heb er ook niet zo veel zin in. In jou geval zou ik anders de vk/gyn even raad plegen. Want volgens mij moet het geen kwaad kunnen, maar daar kunnen zij jou veel beter antwoord op geven.
Bij mij is de zin tijdens de zwangerschap drastisch gedaald, maar nu sinds een week ofzo weer als voorheen, dacht dat het misschien met hormonen te maken heeft ofzo? mn acne is nu ook minder, dus misschien een link... ik weet wel dat seks gewoon moet kunnen, maar door de streptokokken is mijn baarmoeder al geirriteerd (de bacterien prikkelen de baarmoederwand en baarmoedermond waardoor harde buiken ontstaan) en seks kan dat dan nog extra aanwakkeren waardoor de harde buiken/weeen opgewekt worden of verergeren. daarom durven we t ook niet aan nu. dus we wachten nog even een paar weken tot het niet meer erg is dat er weeen opgewekt worden maar klinkt het iemand bekend in de oren dat de zin nu weer terug komt of sterker wordt? of ben ik gewoon gek
nee is vaak juultje vaak sterkt het aan het einde aan. ik geef er alleen niet aan toe vanwege de harde buiken.
Ooooh oke. dat wist ik niet. ja vervelend van de harde buiken dat ken ik hehe. naar gevoel is dat dan he. maar mis je de seks niet dan? ik zou me niet in kunnen houden als ik niet bang was voor de consequenties. vind er niks aan zo zonder maarja tis voor een goed doel..
nee hoor ik mis het niet gisteravond nog plezier gehad hihi en heel de nacht ook nog door gespannen buik... het is niet dat er niets gebeurd, maar gewoon heel weinig
@Juultje, hier staat het ook allemaal op een laag pitje. Zelf is m'n libido niet echt anders, maar manlief vind het toch een beetje een eng idee worden volgens mij
haha hier ook een laag pitje, of zeg maar gerust uit, 'de laatse keer' kan ik me niet eens heugen hahaha (op af en toe heel snel onder de douche na hahaha sorry voor de details) maar goed probeer m wel op andere manieren tevreden te houden maar mijn libido is nooit zo hoog geweest, ben zo'n echt vropuw denk ik hahahahaha. Maar je hoort idd wel vaker dat het juist veel meer kan worden, dus heel normaal juultje!!! zitzak ja leuk he, had m bij neomi niet, maar voor in t begin lijkt het me zo makkelijk, als je dan buiten zit en ze kunnen nog niet in een echt wipper kunnen ze er zo lkkr zacht bij liggen... ow fisio heeft afgebeld, ze had buikgriep...nu volgende week! nou neomi slaapt al bijna half uurtje dus ga ook maar even ligge, al voel ik me nu niet moe, en blijft het gewoon niks voor mij dat slapen overdags hihi.