April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Weer bij de vk geweest en alles was weer goed.[/FONT]
    [FONT=&quot]Bloeddruk goed en de hoogte van de baarmoeder was ook goed 26 cm. Ze kon niet echt goed voelen hoe de baby lag, want mijn baarmoeder was aardig gespannen (zo voelde het niet).[/FONT]
    [FONT=&quot]Daarna lekker een pizza en een broodje shoarma gehaald bij de Turk (had geen zin om te koken). En heb heel goedkoop gegeten![/FONT]
    [FONT=&quot]Moet 17 euro pinnen, maar dat was 0,17 cent! Whahahaha Dat heeft dus dubbel zo lekker gesmaakt.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Jeroen staat nu onder de douche met Jonna en straks ga ik even stoeien met de foto’s die bij ons in de gang hangen.[/FONT]
    [FONT=&quot]Heb namelijk 3 borden gemaakt met stof zodat ik foto’s en kaartjes erop kan prikken.[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot]@ Unox:[/FONT]
    [FONT=&quot]Wat fijn dat jij ook goed bent gekeurd :D[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Juultje:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Heerlijk dat je man ook lekker bij jullie in het zkh kan blijven slapen![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Sab:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Vroeg me al af waar mijn buddy was. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Fidel:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Spannend morgen zeg! Ik kan ook niet wachten tot ik mag voor de 30 weken echo![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Naomi:[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Zo hey! Jij hebt ook zo’n mooie buik. Nice!![/FONT]

2. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Juultje, ja die norm is het minimale volgens mij qua beweging wat mag, had ik begrepen. Nou mijn vriend zegt net (komt net thuis ) we kunnen net zo goed nu gaan, dan ben je nu gerustgesteld en morgen is hij aan het werk dus is niet zo handig. ( als het moet dan moet het natuurlijk )dus nu twijfel ik daar weer over..maar ik ga nu eerst eten en dan bel ik misschien wel weer op, hangt er van af of hij na het eten weer meer beweegt..normaal gesproken wel.

3. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    enne ik voel hem zeker vaker dan 10x...normaal de hele dag door en s nachts en s ochtend wel 100x bij wijze van spreken :p

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Gewoon bellen lieverd! nu kan je vriend mee, groot gelijk van hem dat hij zegt dat je beter nu kunt bellen. doe het maar gewoon, dan kun je vannacht met een gerust hart slapen! doen hoor!!

ankje fijn dat alles goed was. en das zeker lekker, zo goedkoop eten!!! ik had waarschijnlijk gezegd dat het bedrag niet klopte, ben iets te eerlijk daarin ;)

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    aloa ladies!!

verplicht sexen:hier ook bekend helaas.
    Bij neomi ook hulp van het ziekenhuis gehad om zwanger te worden!
    Moest dan soms ook wel 3 keer per week voor een echo, en als mijn baarmoederslijm dan te zuur was, moest ik vlak voor de eisprong een spoeling inbengen en dan ongeveer een uur daarna sexen, leuk is anders natuurlijk!!!maarrrr ik klaag niet, want ben er wel 3x mee zwanger geworden!!

Nu van dit wondertje (en de mk ervoor) spontaan, dus het kan zeker chelleke!!!!

libido's hahaha leuk om te lezen allemaal!!!!

juultje hhahaha nou als ik t alleen doe als ik zelf zin heb ehhh tja dan heb ik denk een heeeeeel ontevreden man hahahaha.maar fijn dat het bij jullie weer lekker loopt en werkt allemaal, en idd dan geen hormonen meer he!

naomi prachtige buik!!!!!!

verder weet ik t even niet meer sorry...

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    en sjors idd bellen meid als je twijfeld!!!!!!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ankje: dank je :)
    zo zeg dat is lekker goedkoop gegeten!!!

@sjors: inderdaad dan misschien maar bellen, ben je gerust gesteld en nu is het makkelijker voor je vriend.

@ano: dank je!
    oei jullie ook al verplicht moeten sexen... hier gelukkig niet lijkt me echt niet leuk. maar ja gelukkig krijg je als het gelukt is er is geweldigs voor terug!

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ano, jeetje wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! Is het inmiddels wat opgeknapt?
    Mooi hoor, die doomoo seat..

Maud, hier ligt ons kindje precies hetzelfde...idd ook een klein beetje schuin.
    Hier ook nog geen striae. Ook bij mn vorige zwangerschap niet, dus hoop dat dat zo blijft.

Naomi, dat wakker worden van het draaien en plassen heb ik ook erg veel last van...moet ook minimaal 3x per nacht naar de wc..irritant!

Ankje, Fijn dat het goed was bij de VK, en zo voor zo weinig lekker gegeten! Wat een geluk...

Chelleke, en heb je wat moois gewonnen? Ben benieuwd!

Unox, fijn dat je weer bent goedgekeurd.

Juultje, wat fijn dat jullie na de bevalling in een kraamsuite mogen verblijven..heerlijk even met je kersverse gezinnetje.
    Fijn dat jullie kindje het goed doet en nu iets voorligt op groei. Is hier ook het geval. Weet je ook hoe groot/zwaar het kindje nu wordt geschat?

Sab, succes op de beurzen, en geniet van de dagen daarna in Praag!

Fidel, ik ga welnaar de negenmaandenbeurs. Ook voor mij is het een stukje rijden, maar ben er al wel vaker geweest en vind het erg leuk...ik ga gewoon en zie wel hoelang we het volhouden. Alleen sla ik de hhb denk ik dit jaar maar over.

Naomi, wat een mooi buikje heb jij!

Sjors, hopelijk laat jullie kleine man zich vanavond/vannacht weer meer en duidelijker voelen. Niet teveel zorgen maken hoor, en anders gewoon de VK weer bellen!

Hier;
    vandaag de 30 weken echo gehad, en ons kindje doet het super. Is erg bewegelijk..(ja dat voel ik ook wel..) en maakte het de stagiaire en echoscopist zeker niet makkelijk. Vooral het hoofdje lag lastig om te meten, maar is uiteindelijk gelukt. Ons kindje ligt nu 5 dagen voor op groei. Opmerkelijk omdat hij/zij de vorige keer juist klein was..
    Verder geen bijzonderheden gezien..dus helemaal tevreden!

Verder vandaag vriendliefs nieuws auto gehaald. Een skoda octavia station, erg mooie auto. Heb al even een stukje gereden, rijd erg lekker:)

Nu Finn lekker op bed en vriendlief naar vrienden dus lekker alleen...heerlijk!

Morgen komt mn moeder helpen de babykamer op te ruimen..dan is ook dat bijna klaar...

Zal nog even een fotootje van de echo toevoegen:)

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    2012 mama wauw mooie foto meid!!!!!
    fijn dat alles goed was!!!

mijn man heeft in oktober een nieuwe auto gehad en heb er noig steeds niet in gereden hahahaha, maar hij heeft zoooo'n lange neus en kont...voor mijn idee iig haha.

nu op tlc de kraamkliniek, voor wie in de stemming wil komen hahaha

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Even een buikfotootje, vandaag 29 weken

11. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ anno Leuk he de seat ik heb hem ook ! bij mij is de zijkant bruin en de bovenkant groen. lijkt me ook erg lekker voor de beeb.

@ mama2012 mooie echo ! en fijn hoor een nieuwe auto.

@nkje tjonge wat heerlijk om zo buiten de deur te eten ;)

Libido ook hier al enige tijd ver te zoeken, mijn man vind het eng wil de beeb niet pijn doen...
    hopelijk komt alles weer goed na de bevalling...

Weten jullie trouwens al hoe je wil bevallen ? baarkruk, bad, bed
    ben benieuwd ik zou het graag willen proberen op de baarkruk.

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Mensenkinders wat een klotenacht :( gisteravond weer een onrustige buik en daardoor zo gespannen dat het alleen maar erger werd met als resultaat dat ik tot half 5 wakker heb gelegen. toen ben ik met mijn hoofd op de buij van mijn man gaan liggen, hij een beetje mijn hoofd masseren en torn kalmeerde ik. had allang geen harde buiken meer, maar wel een vervelend zeurend gevoel in mijn liezen. vond het maar vreemd.. uiteindelijk ergens na 5 in slaap gevallen en om 8 uur weer wakker.. bluhhh

jee ano bij jullie was zwangerschap eerst dus ook niet vanzelfsprekend :( wel fijn dat het nu eel zelf lukte!! maar eerst een miskraam gehad dus :( pfff verdrietig zeg. hoe ver was je?

2012mama wat fijn dat de echo goed was en dat jullie beebje goed groeit!!! mooie foto ook :) gyn heeft bij ons niks gezegd over lengte of gewicht..dat blijft een verrassing dus!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Evan ik wil de baarkruk ook wel proberen (schijnt erg fijn te zijn dat je de zwaartekracht mee hebt) maar weet niet of ze die in het zkh hebben? anders had ik misschien wel in bad willen bevallen, dat lijkt me erg fijn.. maarja dat gaat nu niet. moet maar zien wat de mogelijkheden zijn. leg jij je wensen vast in een geboorteplan?

sjors hoe is het met jou meid? heb je het zkh nog gebeld gisteren?? en voel je de kleine al meer?

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    juultje jee meid wat een nacht, en dan blijf je ermee malen en druk maken en lukt het slapen helemaal niet he, nou vandaag maar een beetje bijslapen!!!

ja zeker top dat het nu wel vanzelf ging, ja heb voor neomi 2x een misse abortion gehad bij ruim 9 en ruim 11 weken, en nu voor deze frummel 1 spontane miskraam met ongeveer 6 weekjes, is zwaar kut, maar voel me gezegend met een gezonde dochter en een zoontje op komst :))

fijne dag!!!

nu snel ff werken en dan arboarts, pfff onzin zeg...

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wat erg Ano :( gatsiedarrie. gelukkig heb je nu een gezonde zwangerschap en al een prachtige dochter :)

succes bij de arbo. waar is het gesprek voor? werkhervatting?

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    En succes met werken!

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey hey.,,
    tijdje geleden weer:p

we hebben t druk gehad met het verven van de kamer.. dat is nu klaar en we kunnen dus beginnen met inrichten! heerlijk!

heb eigenlijk niet echt terug gelezen!
    alleen dat juultje een onrustige nacht had, wat vervelend meid!

@ano erg fijn dat deze zwangerschap dan goed gaat he.. ik hebvoor mijn zoontje 2 miskramen gehad (eentje vrij laat) en nu voor deze zwangerschap ook weer 2 miskramen! dus voel me ook erg gezegend dat deze zwangerschap goed gaat!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Juultje: Vervelend zeg dat je weer zo slecht hebt geslapen

@ Anoniempje: Logisch dat je blij bent met je dochter en deze die op komst is zo zie je maar dat niks vanzelf sprekend is.

@ sex: Hier momenteel ook op een laag pitje ben gewoon te moe.
    Bij mijn vorige was het na de 20 weken gebeurd en nu was de laatste keer met 25 weken, dus we gaan vooruit;) Als het gebeurd dan gebeurd het en anders komt het na de zwangerschap wel weer.

@ Evan: Denk dat ik gewoon weer op bed ga bevallen al lijkt in bad mij ook wel fijn.

Net gesprek bij het UWV gehad en blijf tot mijn verlof in de ziektewet stond ook binnen 10 minuten weer buiten.
    Hopelijk krijg ik mijn geld nu ook snel.
    Danian heeft bij het buurmeisje gespeeld altijd makkelijk als hij daar terecht kan.
    Voor de bevalling heb ik hun ook al gevraagd we vragen in eerste instantie mijn mans ouders die wonen vlakbij, maar stel dat die er niet zijn moeten we wel iets anders achter de hand hebben.
    Hier ook weer slecht geslapen, moet er nu steeds uit om te plassen en door het dromen rust ik niet uit, dus sta al moe op.
    Danian gaat straks slapen, dus dan ga ik ook liggen.

19. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Kampen
    Dankje wel voor jullie interesse/medeleven :) Erg lief.
    Gisteravond dacht ik ik ga even eten en ga dan een uurtje liggen..hij is meestal na het eten erg druk en als ik lig ook dus dacht als dat niet werkt bel ik de vk terug. Toen ik had gegeten en wou gaan liggen moest ik naar de wc ( ga maar 1x per week dus is niet zo prettig, maar toen dat achter de rug was begon hij weer te bewegen haha net alsof hij daardoor rustig werd :p )
    Ben ook nog gaan liggen en toen sloeg hij weer op hol :p Had waarschijnlijk een atv dagje. Maar ik dacht ik ga een uur liggen maar na dat uur was ik dus weer rustig en viel ik in slaap haha vandaar geen update meer gister avond :p

@Ano, Het is maar wat met die arbo..moet je voor werk hervatting heen ofzo ? Ohh wat een leuk zitkussen :D Super ding :)

@Juul, He bah ! Vervelend zo'n nacht, hoop dat je snel wat beter slaapt en geen last meer hebt van je liezen/harde buiken !

@Evan, Ik denk gewoon in bed :) Lijkt mij het fijnste, maar misschien denk ik op dat moment wel anders :p

@2012mama, Mooie buik hoor ! fijn dat de echo goed was en wat een mooie echo !:) Lekker hoor een nieuwe auto :)

@Miskramen, Ontzettend sneu en heel erg om mee te maken..hier ook 2x met 1x een curretage en dit wondertje is echt super ! Ben er zo trots op :D
    Gelukkig kan het ook nog spontaan ano en chelleke ik hoop dat je na deze zwangerschap ook spontaan zwanger kan raken..zou echt super zijn meid !

Verder ben ik de rest kwijt haha, ga maar is effe in huis wat doen zo :)

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juultje: aan het vijandig BM slijmvlies kunnen ze helaas niks doen... ze kunnen het alleen als het niet vanzelf veranderd middels IUI omzeilen. Wat vervelend meid zo'n kl*te nacht.... hopelijk vandaag een relax dagje en betere nacht...
    @ Ano: Jup je had idd in het begin ook al eens verteld tegen mij dat het bij jullie ook niet altijd van zelf ging en veel verdriet heeft gedaan..... wat een wonder dan dat jullie zoontje wel natuurlijk en spontaan is gelukt... geeft ons ook weer moed voor een 2e.
    @ Naomi: mooie foto meid.... wat een buik al... wauw...
    @ Ankje: Fijn dat alles weer goed was bij de Vk....altijd weer een geruststelling
    @ Sjors: meid... alles goed???? hopelijk lig je gewoon nog lekker te slapen en was in het Zh gewoon alles goed... of zijn jullie helemaal niet meer hoeven gaan omdat de kleine gewoon lekker te keer ging in je buik
    @ mama2012: mooie echo en buik foto hoor..... kienen is vanavond pas;) heb er zin in, maar vind t ook wel spannend zo de weg op... gelukkig komt er de komende dagen geen sneeuw bij;)
    @ MoesCH: jippie......... eindelijk inrichten:):) leuk leuk!!!!
    @ bevallen: Ik wil sowieso bevallen in het ziekenhuis maar laat mij maar gewoon lekker standaard op de bed liggen.... waarom weet ik eigenlijk niet... denk ook niet echt na over andere dingen moet ik eerlijk zeggen...

Deel Deze Pagina