mogguhh Hebben heerlijk uitgeslapen tot 8.45.... had ik ook wel nodig want heb vanacht wel en uur op de wc gezeten, irritante darmen van mij op het moment... unox en fidel hahah tis niet verplicht hoor!!!Een hoop meiden vinden het wel handig/leuk, en wie niet, die niet!!!
pfff heb deze zwschap zo;'n last van me darmen joh, ene ker 4 dagen niet dan 4x per dag, wordt er moe van. werd om 2.30 wakker, van het gerommel van mijn darmen, dus naar de wc, nou stelde weinig voor, maar die darmen bah bah, om 3uur weer in bed, om 3.20 alweer wakker, kon alweer, nah zelfde verhaal lag er 3.45 weer in. Echt super irritant, er is geen peil op te trekken... Maar jij moet dus ook veel snachts begrijp ik?balen dan he, we hebben onze slaap juist zo hard nodig haha!!
ja, ik word dan wakker met giga buikpijn! En net als jij schrijft: voor niks... Of nouwja, ik ga er niet nog meer moeite voor doen zeg maar... Om aambeien te voorkomen... (sorry voor deze info! lol) Maar het is hier ook vaak genoeg ineens weer heel dun... Ook zo irri...
ow ja precies t zelfde dus, vanacht was het idd buikpijn en luidruschtige darmen voor niks, maar de andere keer, nou ja dan gaat het heel soepeltjes, laten we het daar maar op houden lol Maar dit had ik bij Neomi niet zo, tis nu echt een zootje...
Nee, bij mijn vorige zwangerschap was het ook gewoon elke dag 1 keer. Maar dan moest ik gewoon wel direct heen gaan als ik het voelde zeg maar. Zo werkt het nu helaas niet...
Over buddy heb bij mijn andere 2 zwschappen er wel 1 gehad wil dit keer proberen zelf als eerste te posten was altijd heel snel weer online om te showen hihi lukt het niet om 1 of andere reden doet mijn man het anders mijn szusje (andere szus)wel dus heb hier 2 buddys rondlopen
Darmen zijn idd luidruchtiger als anders, vooral als ik ga draaien in bed. Maar goed, het valt me nog mee. Ik heb altijd een trage stoelgang gehad en had verwacht dat het nu nog dramatischer zou worden maar het valt me tot nu toe alles mee. Toch voor de zekerheid de Roosvicee Laxo maar in de aanslag, wie weet.
Beetje drukke week gehad vorige week, dus ik liep enorm achter met lezen. Weer bijgelezen, sorry dames dat ik niet wat consequenter meeschrijf. Zal deze week beter m'n best doen. Namen: Mijn vriend en ik wisten na een paar weken al welke namen, voor zowel jongen als meisje. We hebben er een paar avonden om zitten lachen, gekke namen enzo, maar we waren er al heel snel over uit wat de namen worden. Nu nog even afwachten of het een jongetje of meisje is. Nog twee weken!! Geboortekaartjes: Mooie kaartjes, ik houd ook wel van eenvoud in een ontwerp. Ik ga zelf het kaartje ontwerpen, heb ik heel veel zin in. Wordt waarschijnlijk een kaartje in "shabby chic" stijl, à la Pip Studio, daar houd ik van. De babykamer wil ik ook inrichten in die stijl. Facebook: Heb ik ook! Ben er behoorlijk actief op en het lijkt me leuk om daar ook contact te hebben met jullie. Ik heb al een aantal mensen een PB gestuurd. Als iemand me wil toevoegen, PB me dan maar. Club: Hoe kan ik lid worden van de afgesloten club? Heb er al eens eerder naar gevraagd, maar toen kreeg ik volgens mij geen reactie. Kan iemand mij helpen? Gewicht: Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen? Ik weet niet wat gemiddeld is, maar ik zit op 3.7 kilo. Is dat veel of weinig? Vruchtje: Veel plezier in Limburg!! Anoniempjuh: lekker druk weekend gehad dus! Was het weer nog lekker genoeg om rond te lopen in de dierentuin? Ik vond het best frisser worden gisteravond. Vorige week donderdag kon ik ons katje ophalen uit de kliniek. De dierenarts vond het nog steeds kantjeboord, maar hij dacht dat hij bij ons en in een vertrouwde omgeving waarschijnlijk beter zou herstellen. De eerste twee dagen moest ik hem dwangvoeding geven via een spuitje in z'n bekkie, maar zaterdagochtend tikte hij met z'n pootje op het kastdeurtje waar we onze kattenspulletjes hebben (voedsel etc.) en vroeg hij dus zelf om eten!! Was zo ontzettend blij! Sinds zaterdag eet hij dus uit eigen initiatief hele kleine beetjes. Hij moet nog ontzettend aansterken, want door de vergiftiging is hij wel een kilo kwijtgeraakt! Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Hij is nog broodmager, maar wel aanhankelijk en in z'n eigen goede doen. Gisteren de verjaardag van m'n oma, 91 geworden. Elk jaar komt dan de hele familie bij elkaar, misschien wel 70 personen ofzo, echt grote familie. Ik vond het wel spannend om daar als "zwangere" rond te lopen. De meeste mensen hebben zich wel afgevraagd of ik geen kinderen wilde of dat ik ze wel kon krijgen, omdat ik 35 ben en al mijn (jongere) neven en nichten allang een gezin hebben. Tja, je moet natuurlijk wel de juiste man treffen daarvoor. Heb erg veel leuke reacties gehad, heb echt een lieve familie. 's Avonds heeft mijn broertje ons, zijn vriendin en mijn vader mee uit eten genomen, dat was een leuke verrassing. Was echt een leuke dag gisteren! Fijne dag allemaal verder!
Hoi Linnie, dank je wel!! Kan me voorstellen dat je het gemist hebt, soms gaan de pagina's met posts ook heel snel.
@josephine: uhmmm ik zit nog steeds op -9kg...... ik was pas geleden een 0,5 kilo aangekomen maar die was er ook weer snel af.. gelukkig kan ik het hebben hihi. @darmen: valt hier wel mee, normaal heb ik erge gevoelige darmen (PDS) maar nu juist niet hihi. ze rommelen nog weleens maar ik kan nu zelfs pannekoeken eten zonder acuut naar de wc te moeten rennen hier juist niet meer gevoel dat ik moet, ik merk het dat mn darmen vol zijn omdat ik dan buikpijn krijg maar ik krijg niet meer het gevoel dat ik moet. had ik bij isabel trouwens precies hetzelfde! pfffff over een uur vergadering.... die duren altijd wel een paar uur. ik ga nu nog maar even naar de wc, dan nog wat eten en over 3 kwartier is mn tante er om op te passen hopelijk kan ze door de zooi op tafel heen kijken ... heb nog geen tijd gehad of pijnloos moment om het op te kunnen ruimen.
darmen haha zo te lezen meer meiden er last van dus!!! Had gister pannekoeken gegeten kan dat kwaad dan naomi? Josephine t was zaterdag heerlijk, zonder jas gelopen met een lekker zonnetje erbij!!! gewicht:vanmorgen weer eens gewogen, en zit nu op +8kg ongeveer.stuk minder als bij neomi gelukkig daar zat ik emt een maand of 3 al op +10kg
ik zit op - 2 + 5 totaal dus vanaf het start gewicht +3, maar tot dus 5+. schrok er wel van, tis zo confronterend he, dat gewicht zien stijgen, heb thuis ook geen weegschaal.. maar de vk zei dat het heel gemiddeld was .. dus niks om zorgen over te maken. pffff net een uur de honden uit laten rennen, kom tot ontdekking dat me eigen conditie helemaal foetsie is... pfff kan nog niet eens bellen en wandelen te gelijk ben dan helemaal buitenadem.. en ik had best een hele goede conditie:S:S
@darmen: ik had al nooit echt een regelmatige stoelgang, en nu nog steeds niet, soms 2x op 1 dag en soms een paar dagen niet. Heb nu alleen wel al 2x gehad dat als ik een paar dagen niet moest het toch wel een beetje pijnlijk was als ik dan wel weer ging. Misschien moet ik ook eens iets van Roosvice laxo gebruiken, maar waar kan je dat kopen? @Josephine: ik heb volgens mij ook alweer een week niet gepost, dat geeft toch verder ook niet, je hoeft alleen te doen wanneer je wil/kan. @aankomen: gewicht schommelt natuurlijk altijd een beetje, maar ben ongeveer 1-2 kilo aangekomen. Wel frustrerend nadat ik maanden bezig ben geweest om 8 kilo af te vallen, kan ik straks weer van voor af aan beginnen.... @Fidel: ja, zo'n zwangerschap doet veel met je conditie. Kan niet meer hardlopen (ben binnen 2 minuten bek af, terwijl ik nog bijna niks ben aangekomen) en moet ook de spieroefeningen (gewichten) al een stuk lichter doen. Ik probeer wel nog steeds 2x in de week naar de sportschool te gaan zodat er straks minder af moet. @buddy/fb: ook ik houd voorlopig liever even prive en hier gescheiden. Fb gebruik ik overigens toch zelden en met inet op me telefoontje denk ik dat ik wel weer snel zelf wat hier kan posten na de bevalling. Afgelopen week nog lekker met het kamertje bezig geweest. We moeten nu nog de plintjes leggen en een kast in elkaar zetten. Verder zal mijn schoonmoeder binnenkort tekeningen van Woezel en Pip op de muren maken. Ook moeten we nog iets van gordijnen of andere raambedekking uitzoeken. Als alles af is zal ik natuurlijk een foto plaatsen.
Aangekomen: ik ben nu 5kg aangekomen, valt me nog mee, bij finn ruim 20kg totaal... Darmen, weinig last van gelukkig, lijkt me vooral snachts erg vervelend. Laxo is gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar. Ook ik zal denk ik vrij snel na de bevalling via mn telefoon posten. Hier vanochtend gewerkt...morgen lekker dagje vrij, klussen in Finns nieuwe kamer...leuk!!!
@ano: nee hoor natuurlijk kunnen pannekoeken geen kwaad alleen ik kan ze normaal niet eten (beetje allergisch voor veel melk tegelijk) dan krijg ik nl een abbo op de wc hihi. en nu kan ik ze wel eten omdat mn darmen wat langzamer zijn geworden
morgen trouwens gesprek op mn werk..... krijg als het goed is ook te horen of mn contract verlengd wordt of niet. ik heb zo maar het vermoeden dat ze hem niet gaan verlengen vanwege mn BI nu.... het recht hebben ze dus ik verwacht dat dat zal gaan gebeuren. had vanmiddag vergadering en hoefde daar eigenlijk ook niet bij aanwezig te zijn... terwijl er een teamfoto gemaakt zou worden voor op de verjaardagskaarten van de cliënten.. ik sta er nu dus wel op omdat ik er wel was. had ook het gevoel erg buiten gesloten te worden opeens. nou ja we zien het wel, is het zo dan is het zo... gelukkig is er genoeg werk in de zorg dus ik kan volgend jaar waarschijnlijk vrij snel weer aan het werk ergens anders.