owja.. ik merk dat de baby nu veel minder beweegt.. herkent iemand dit? of toch beter in de gaten houden en vk bellen?
@moesch: hier trek ik ook dezelfde pyama aan die ik bij isabel aan had met de bevalling hij is gelijk uitgewassen natuurlijk waardoor je geen bloedvlek meer ziet hihi. had hem van de zomer ook gewoon aan als pyama, boeit mij wat je ziet er niets van. sorry meiden heb wel wat terug gelezen maar voel me alles behalve lekker dus geen puf om op iedereen te reageren... was vanmorgen bij opstaan al duizelig en gaat niet echt over, verder moe en last van maagzuur pffff. vannacht ook slecht geslapen (voor de 2e keer), heb midden in de nacht zo een buikpijn gehad dat ik even bang was dat het begonnen was, maar gelukkig waren het geen echte weeën maar hele pijnlijke harde buiken icm de beroerdheid van het maagzuur pffff.
hier ook nog niet zo heel erg bezig hoor, maar ach heb al een hoop en t duurd nog even! gister trouwens een wiegje besteld, deze Wieg Noa Antraciet | Babypark alleen ze hadden hem niet op voorraad, komt begin maart, mocht het niet zo zijn, heeft ze ook de witte gereserveerd voor me die er wel is, heb ik iig iets, maar heb liever de grijze hahaha. net bij prentala een matrasje ervoor gekocht met 20%korting, was nu maar 28,- zit alleen te twijfelen er ook een earosleep om te doen, maja das weer 30,- en dan die hoeslakens erbij is alweer 50,- totaal, dan wordt het hebben van een wiegje wel erg duur....
ano: hier ook gezwollen van onder......is de bekkenbodem dnek ik...spatader heb ik dus al en dat is het bij mij altahns niet.....heb het vooral als ik moeite heb met stoelgang....dan druk je en hangt nouja is overdreven maar het hangt er dan meer uit ofzo...... voedingsbh: zat ik ook al over na te denken....wil zo ie zo 1 dure maar denk dat ik er verstandig aan doe die pas te kopen als je eenmaal voed......of doen jullie dat anders....zo ja welke maat kope jullie dan?
@chelleke: nee hoor, ik denk dat je ze sowieso wel kunt gebruiken je borsten maken automatisch melk aan en je zult ook stuwing krijgen. als ze merken dat er niets genuttigd wordt zal de prodcutie afnemen maar ik denk dat je tot die tijd wel zoogkompressen nodig hebt weet het niet zeker hoor heb bij isabel nl ook bv gegeven...
Even een ego-berichtje. Zwangerschapsdiabetes is niet tof! Ik was de afgelopen week extreem moe... ondanks goede waarden geprikt te hebben. Op zich was dat nog wel te doen... Alleen vond mijn werkgever het leuk om mijn tijdelijk contract (afloopdatum 31 maart) niet te verlengen op basis van medische gronden (lees: je levert te weinig op, omdat je 100% arbeidsongeschikt verklaard bent). Na het zwangerschapsverlof mocht ik wel weer opnieuw solliciteren, want volgens hun doe ik mijn werk wel heel goed. Nou, mijn eerste gevoel: Ze bekijken het maar! Samen uit, samen thuis. Wel ben ik er erg verdrietig van, en voel me ' dubbel gestraft' . Ik baalde al enorm dat ik niet meer kon werken.. en nu zet mijn werkgever me nu ook nog eens een hak. Ik heb hier toch niet voor gekozen? Nu probeer ik niet gestressed te zijn.. want ik zie het nu wel de waarden omhoog gaan (gelukkig nog niet te hoog.) ... maar dat lukt niet al te best.
@ Naomi: oh ok thanks dat wist ik dus niet... zal er dan ook maar wat halen he? Waar krijg ik die? xxx
Heel herkenbaar, bij mij dus hetzelfde verhaal. Ik weet nu al dat mn contract niet verlengd wordt..en ook ik mag daarna weer solliciteren. Ik ben trouwens nu ook niet vanplan dit te gaan doen hoor...ze bekijken het maar... Was ook erg verdrietig en boos hierover, maar inmiddels vind ik het wel prima. Ik geniet van mn zwangerschap, Finn en zie straks wel weer hoe het dan allemaal gaat...
Chelleke, ook met fv wel zoogcompressen hoor. Ik heb ze zelfs denk ik wel een week of 3 gebruikt...terwijl ik helemaal geen bv heb gegeven...kwam iedere keer toch weer melk uit, en dus mn shirt nat en vlekkerig, dus dan maar een zoogcompres erin. Ik heb ze toevallig laatst bij de wibra gekocht, maar je hebt ze ook bij kruidvat en etos in eigen merk, en natuurlijk ook nog wat duurdere varianten bij de drogist.
hey meiden ff snel vriendlief bedankt voor je reactie!herkenbaar dus?!had dit bij neomi helemaal niet....vind het maar niks haha. fotootje van vandaag Bekijk bijlage 220500 Bekijk bijlage 220501 nu ff de sneeuw in brrrr kom later reageren...
Ik vind het gewoon zo suf. De zwangerschapsperiode krijgen ze volledig vergoed... en er waren al aanvragen van bedrijven (werk bij een adviesbureau) om mij na mijn verlof weer ingezet te krijgen. Ik probeer ook maar de knop omgedraaid te krijgen: De gezondheid van de kleine en mij staan nu voorop. Inderdaad: we zien straks wel weer hoe het gaat. 't Zegt meer wat van hun, dan van ons.
Je hebt gelijk, mm1981! Lekker aan jezelf denken, alleen is dat erg moeilijk, dat weet ik inmiddels ook...eerst moet echt die knop om..succes daarmee, hopleijk gaat je dat snel lukken! Ano, super mooie buikfoto's! Wat heb je een mooie ronde buik! En ook al een flinke buik...mooi hoor!
@chelleke: ja wel ff halen hema heeft ze ook en zijn ook goed. wibra heb ik nu ook een doosje van, geen idee hoe die zullen zijn. vorige keer voornamelijk kruidvat gehad die beviel het beste. @ano: mooie buik!! @MM: hier precies hetzelfde gehad.... echt balen zeg!! ook hier zeiden ze dat ik opnieuw moest solliciteren als ik weer kon werken want ik deed mn werk erg goed. nou ga dat dus ook echt niet doen he!!
mooi buikje en wiegje! ano hier zoals beloofd een fototje van de kamer.. tis alleen nog niet helemaal af! er komt nog een plank boven de commode met rode mandjes en er komt nog een witte rolgordijn!
vandaag een rustig dagje gehad. en wat lijkt het mooi al dat sneeuw. Hier ligt aardig wat sneeuw. en vanavond even op verjaardagsvisite. gisteren bij de vk geweest, alles was oke, lig mooi op schema. Alleen ligt ons kindje nu op dit moment in stuit, maar het heeft nog tot 36 weken de tijd om te draaien. Ik moet 22 feb weer heen voor controle. ano: mooie buikfoto @chelleke: ik heb ze van de kruidvat ik zal zo nog even proberen of ik nieuwe fotos kan plaatsen van de dingen die we nu hebben gemaakt.
@ MoesCH en zonnestraaltje: wauw gaaf gedaan zeg en wat een mooie spulletjes... @ zoog kompressen... dames dank jullie wel voor de reacties... wist helemaal niet dat ik ze nodig kon hebben dus maar even gauw halen deze week... @ sneeuw: Hier is helemaal niets gevallen, maar 15 km naar het noorden en zuiden ligt een flink pak.... hier dus echt de dans ontsprongen gelukkig.... vind sneeuw heerlijk maar dood eng als je de weg op moet.... vooral nu ik zwanger ben vind ik het akelig....