mooie spulletjes zie ik voorbij komen!! hier net de sneeuw in geweest met mn moeder, broertje en isabel en ze vond het helemaal geweldig! ze heeft volop moeten lachen op de slee hihih. zal vanavond een foto plaatsen
Hey dat was ik ! gelukkig ben niet de enige met dit vervelende probleem..... Ik voel de druk ook ontzettend wanneer ik lang sta. Moet maandag naar de verloskundige dus zal het dan even melden. Maar volgens mij lopen de spataders langs de zijkant waar ze dus geen knip zetten, en anders zien ze het echt wel. ik ga er vanuit dat ze het wel vaker hebben gezien en weten wat ze wel en niet moeten doen. Nou meid sterkte
evan ah jij dus haha, nou benieuwd wat jou vk ervan zegt!ja t schijnt meer voor te komen en na de bevalling weer weg te gaan. maar nu vandaag heb ik er ook weer veel druk op, gister helemaal niet...raar... bedankt voor de reacties op mijn foto's!!! moesch wauww super gaaf meid!!!!tis een kamertje voor 2 kids zie ik?echt super mooi!!!! zonnestraal super leuk gedaan zelf, echt knap hoor!!! hier door de sneeuw naar schoonouders gelopen (10min) had voor de zekerheid neomi d;r duwfiets mee als ze niet meer wilde lopen, en idd halverwege wilde ze zitten, dus ok, maar zo door de sneeuw is best kracht zetten achter zo'n ding, en tja op een gegeven moment gingen we dus onderuit, met zijn 2en ehh 3en...dom dom...maar viel mee gelukkig
Heb weer even een fotootje genomen van 31+5wkn... slechte kwaliteit, maar ik zal er morgen nog eentje maken die beter is..... Wilde m toch eff delen... ben er trots op Bekijk bijlage 220574
Zonnestraal & moesch: gave spulletjes joh Mooie buikfoto's zag ik weer voorbij komen. Hier vandaag lichamelijk teveel gedaan en daar moet ik nu voor boeten helaas. In mijn eentje de zorg voor zoontje vandaag en ook nog gaan sleeen vanmiddag wat dus veel te zwaar was. De sneeuwlaag was echt enorm dik en dan zo een sleetrekken met 14kg erop viel tegen. Zo ga ik dan ook maar naar mijn lichaam luisteren en mijn bedje in.
vruchtje: hoir ook al een eigenwijs....moest en zou met zoonlief op de slee....en dat is idd zwaar! ik stuur morgen pappa er op uit!
Drukke dag gehad op het werk. Toen het flink ging sneeuwen vanmiddag zag ik de bui al hangen. Moest voor het eerst in de sneeuw terug naar huis rijden. Pffff. Het is me al met al meegevallen, ben gewoon 20 a 30 km per uur wezen rijden hahahaha. Jonna heeft het naar haar zin gehad bij mijn schoonzus. Lekker met de slee weg. Toen we thuis waren wilde ze natuurlijk niet naar binnen. Dus wij zijn met zn 3en lekker naar buiten gegaan met de slee. Wat een plezier! Moesch Als je kind een heel stuk minder beweegt voor jou gevoel altijd aangeven bij de vk! Die kleine kan ook ziek zijn (wil je niet bang maken hoor, maar het kan). Dan altijd wel ff fijn om te checken. Chelleke Nee hoor. Ik gebruik nu al zoogkompressen, want ik lek zo nu en dan een beetje uit mijn tepel. De één heeft dat sneller als de ander, er zijn ook mensen die het helemaal niet hebben. Ik heb van die plastic pads (koop je oa bij de Etos). Die zitten erg fijn (vind ik) en kun je ook mee zwemmen en dus ook hergebruiken na het schoonmaken. Fotos Zag weer hele mooie buiken en wiegjes voorbij komen! Leuk hoor
Oneeeee, grrrr net heel verhaal getypt, druk ik op versturen, krijg ik weer een inlogmelding. Alles weg zucht....... @Moesch: ik kan geen foto zien van je kamertje!!! Ik ben nieuwsgierig hoor @zonnestraal: supermooie spulletje meid Chel en ano: geweldige buiken. Wat zijn we er toch trots op, en dat moet ook Verder lukt me niet meer maar dan geef ik jullie allemaal maar even een knuffel. KAn ook fijn zijn Ik heb vandaag wel zo'n meevaldag gehad. Mijn vriend heeft 2 jaar terug als kerstpakket een celebrationcard gekregen die je bij verschillende bedrijven in kan leveren. VAndaag checkte ik nog even en nu doet er ook een babyzaak aan mee bij ons in het dorp. De babyfoon die we wilden, luvion grand elite heb ik nu dus gewoon met 100,- korting kunnen kopen. En dan bij babydump wederom een dikke meevaller. zoals ik al eerder had getypt hadden we een gratis tas gekregen bij de kinderwagen, maar ik wilde graag een andere, dus heb ik gevraagd of ik hem nog mocht ruilen. Dit was geen probleem. Heb nu een superleuk (vind ik dan) leren tas gekocht. Hier zat ook nog eens korting op en met de prijs van de andere tas afgeteld heb ik er nu nog geen 25,- voor hoeven betalen. Dit is hem geworden!! Little Company Black Label Shopper Bag Suede Look Grey | Tassen | Baby-Dump Ook moest ik nog een dekbedovertrekje en hoeslaken voor de kinderwagen hebben. Zag ik toch dat deze er bijgeleverd had moeten worden. Heb deze echter nooit ontvangen. Mqar ook hier werd niet moeilijk over gedaan en wordt nageleverd bij ons thuis. Ondanks dat ik geld uit heb gegeven heb ik het gevoel dat ik alleen maar verdiend heb. IS wel lekker om zo inkopen te doen Ik slaap vanavond bij mijn ouders. Heb vanavond gewerkt en mag morgen weer van 8.00 tot 17.00. Ze wonen 3 straten van mijn werk af. Dus vriend heeft spulletjes gebracht en lig nu weer eens op mijn oude slp-kamer. Ze vonden het namelijk maar niks als ik vanavond en morgenvroeg weer moest autorijden door de sneeuw. Ik ga nog even gtst kijken op de laptop en dan lekker slapen. Hoop dat het lukt, want heb ik mijn oude bed een hard matras. en mijn rug vind dat niet zo fijn denk ik. Welterusten allemaal en tot morgenavond
Zonnestraal, fijn dat de controle goed is! En nu dus in stuit? Hopelijk draait jullie kindje vanzelf! Mooie spullen heb je gemaakt hoor! Sneeuw, hier ook niet veel, dun laagje. Denk nog te weinig om op te sleeen, jammer! Chelleke, mooi buikje! Ano, is idd vast zwaar, zo door de sneeuw. Vond Neomi het wel leuk? Vruchtje/vriendlief, rustig aan doen he? Hebben jullie wel genoten in de sneeuw? Ankje, je hebt je dus gered, door de sneeuw..fijn! Troela, fijn dat het gelukt is met de tas en de lakentjes, en wat heerlijk dat je die korting nog even ontdekte..altijd fijn! Hier: na een paar vervelende nachten, afgelopen nacht weer een redelijke...fijn. Finn gelukkig ook weer redelijk. Werd om 4u wakker, en heeft toen nog even bij ons geslapen tot 6.15.. Straks samen met Finn, moeder en zus naar Ikea..even nog wat babyspulletjes kopen. Denk dat we ook nog wel even naar de prenatal gaan Wel even zin in Verder dit weekend niet veel plannen. Lekker rustig aan doen...en genieten van het weekend.
We zijn net terug van een lekkere wandeling. Allemaal lekker een sneeuwbroek aan en snowboots. Lekker warm. En wat is het mooi buiten!! Jeroen is nog een paar keer met Jonna met de slee van een hoge berg af gegleden. Wat hadden ze een pret, en Jonna maar iedere keer.....nog een keer!! Hahahahaha
Dames ik heb jullie advies nodig. Maandag heb ik een gesprek met een arts van mijn werk, maar ik zie het echt niet zitten om er met dit weer door te gaan. Ze verwachten maandag ook weer sneeuw. Ik moet 20 minuten met de auto en vind het echt dood eng om met dit weer te rijden. Aangezien ik met het UWV al heb afgesproken heb dat ik tot mijn verlof in de ziektewet blijf en volgende week mijn contract ook afloopt denk ik dat het een kort gesprek is. In de brief staat alleen dat ik 24 uur van te voren moet afbellen met een goede reden anders kan het zijn dat ik het consult moet betalen. 24 uur van te voren lukt al niet omdat dat op zondag valt. Wat zouden jullie doen?
Lastig Tamtam. Maar als ze redelijk zijn weten zij ook wel dat een zwanger iemand liever niet rijdt met dit weer. Dus zou ze gewoon bellen en het aangeven.
Man man man... vond ik toch deze pagina weer niet meer terug. Heb het nu in mijn favorieten gezet Maar wat hebben jullie alweer veeeeeel bijgekletst! ff ter update: Ik ben uitgerekend op 12-4-2012 en we krijgen een jongentje Afgelopen dinsdag hadden we de 3de termijn echo en opeens kregen we ons kleintje in 3D te zien!!! Wat is dat ongelooflijk prachtig en zo duidelijk. Dat had ik echt niet gedacht. We zijn nog verliefder op dat kleintje ventje dan wat we al waren haha *smelt* Ik ga nu eens kijken of ik hier een beetje bij kan lezen tot straks!
@tamtam ik zou zeggen gewoon smorgens bellen en de situatie uitleggen, vrijdag werd er ook een negatief rijadvies gegeven en als je gewoon aangeeft dat je bezorgt bent om je eigen veilligheid.. lijkt mij raar als ze daar geen begrip voor kunnen opbrengen... @buikfoto's mooie hoor... krijg hier regelmatig te horen van ohhh je moet zeker nog wel even he?? ehhh nee nog 10 weken!!! heb een klein en bescheide buikje.. foto's volgen nogsteeds haha @kamertjes mooi hoor, hier volgen de foto's ook nog moet nog even opruimen, want wordt ook nog als dumphok gebruikt haha hier gisteren gezellige dag gehad lekker met zijn 2en, eerst gewerkt, smiddags naar een soort welkoop, bestond 10 jaar, dus was open dag, nog een buitentermomether gewonnen. daarna canvas naar vriendliefs oma gebracht, ze vond het geweldig!!! toen op voor boodschappen doen, liep allemaal wat uit en we gingen ook nog met kennissen uit eten bij de wok, dus was op het laatst rennen!!! Heerlijk gegeten, echt super inc. drinken 27,- p.p lopend buffet, daarna nog bij hun thuis nagezeten, waren om 1.00 uur thuis. vanmorgen heerlijk uitgeslapen en een vreselijke luie dag gehad, alleen de wasmachine aangezet en bed verschoont.. mag ook wel eens, maandag begint vriendlief met zijn nieuwe werk en dan gaat de wekker dagelijks om 04.15, en als ik de auto nodig heb, moet ik hem wel afzetten:S:S vriendlief is nu tompoesen aant maken en vanavond eten we heerlijk een patatje..
@ tamtam misschien kun je ze nu alvast mailen met de reden waarom je niet komt... Ben je toch 24 uur van te voren maar kan je er niets aan doen dat ze hun mail niet op zondag lezen Veel suc6
@ tamtam Als je daar echt zo tegenop ziet gewoon bellen maandag morgen. Misschien maakt hij er dan gewoon een telefonisch consult van? Ik denk dat er daar wel begrip voor zal zijn. Succes!
Hey dames, Erg dat WG-ers zo met goeie mensen omgaan. Uiteindelijk zijn we allemaal maar nummertjes hoe goed je je werk dan ook doet. Ook hier in hetzelfde schuitje. Eerst zou ik mijn zwangerschapsverlof op 16-3 laten ingaan... hadden ze mijn contract verlengd tot 15-3 ... stel je voor ik kreeg een dag extra... Maar ik heb nu zelf mijn verlof vervroegd naar 1 maart. Ik ga er nu van profiteren ook! En 'als' ik terug kan, wat ik toch wel zou wel, het zij dan wel parttime. Dan pas na de vakantie met mijn ventje. Dus pas per 1-8 op zijn vroegst. Ik heb me genoeg aan hen aangepast... en wat krijg je er voor terug? Precies... Dus denk ik nu lekker aan mezelf en mijn gezinnetje!! We kunnen het maar positief bekijken toch. Groetjes van mij
Hellow ladies... Vandaag weer flink geklust in huis... deuren geverfd... pfff wat een werk ( manlief heeft met zijn vader geverfd en ik gecommandeerd) Brrr en wat is het koud buiten zeg..... tis gewoon niet leuk meer..... Heb gewoon zin om de hele dag in bed te liggen, maar dat vind ik wat sneu voor mijn mannetje..... @ tamtam: idd telefonisch misschien maandag doen.... leg de situatie uit, hopelijk begrijpt hij het, bel gewoon ruimschoots, dat mocht die moeilijk doen je misschien toch nog die kant uit kunt rijden, maar een beetje mens begrijpt het toch denk ik.... @ LinC: thanks ben ook wel heel trots op mijn buikje.... en jouwe??? ook al flink gegroeid??? leuk hoor dat je weer mee kletst... nu wel de laatste 10 weekjes gezellig mee blijven kletsen he je hoort er nog steeds bij @ fidel: om 04.15u... oei das wel heeeeeeeeeel vroeg... hopelijk heb je dan niet al te vaak de auto nodig wel lekker he zo'n luie dag.... morgen heb ik er ook zo eentje.... alleen wat spelen in de tuin met de honden en misschien eff stofzuigen, maar that's it... denk dat ik morgen ga beginnen met mijn vluchttas wat ik al heb kan er al in toch??? geeft weer rust