ankje.. leuk die boom! @fem ik vind jens mooier @chelleke succes bij de echo! @linnie.. vervelend zeg.. hopelijk zegt het teveel aan vruchtwater niets! @afspraken ik heb de 13e een groeiecho, als iemand me erbij kan zetten!
Ben ik weer!!!! groei-echo van de kleine was goed werd nu geschat op 1980gr bij 32+2. Was gemiddeld zei de echoscopiste. Bij de gyn ook nog even de controles gehad. BM= 29.5cm en 2/3NX. het lag een heel klein beetje voor op de groei maar verder niks bijzonders en ik hoef ook niet meer terug bij de gyn te komen... Ons kleine meisje is al wat aan het indalen en dat was goed... dat verklaarde ook die krampen de afgelopen week en idd misschien ook de harde buiken gisterenavond... Wel nog ff leuk gebabbeld want hij heeft destijds mij ook geopereerd... toen ie het litteken zag vond hij dat hij het slecht gedaan had hahahahaha..... heb hem gezegd dat ik er mee kon leven aangezien de gevolgen ervan positief waren hij gaf wel aan dat hij t met me te doen had toen want hij zei ik heb behoorlijk wat druk moeten opvoeren om 1 van de eileiders doorgespoeld te krijgen en geheid dat je daar veeeeeeeeeeel pijn van hebt gehad de dagen erna zei hij....... hahahaha heb amper pijn gehad.....
Heej meiden, Chelleke wat fijn dat alles goed was! Ook weer mooie kamertjes en buiken voorbij zien komen. @naam, Jens een hele leuke naam en die dubbele S-en zou ik niet opmerken.. We hebben a.s. vrijdag afspraak bij de gynacoloog.. Grootste kans met teveel vruchtwater is vroeggeboorte, harde buiken, vroege weeën vandaar dat je extra in de gaten wordt gehouden.. Kan zijn dat ze een soort van punctie gaan doen om alvast wat vruchtwater eruit halen om de druk te verlagen.. en er zijn nog wel wat dingetjes. Mezelf alleen toegestaan om op 1 medische site en het verloskundige forum naar te zoeken en de rest vrijdag maar even afwachten. Dit was de medische info: Polyhydramnion, te veel vruchtwater tijdens zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap maar vooral niet op kijken als je het niet wil weten en zijn ook al wat dingen uitgesloten.. x
@2012 mama mooi kamertje en mooie buik hoor!!! @chelleke gelukkig weer alles goed!! en mooi dat artsen het soms goed mis kunnen hebben he ( met de pijninschatting dan) @ wat me zus krijgt... nee zij houd het net als wij geheim.. ze hebben het zelf ook heel lang niet geweten omdat met de 20 wkn echo het niet te zien was, ze hebben wel een 3D laten maken, maar misschien dachten ze, we willen het niet weten.. ze laten er niks over los iig.. UWV ook gebelt, vriendlief is weer aant werk dus uitkering stopzetten.. pfff vragen ze of ik toestemming heb om te bellen... ehhh ja waarom bel ik anders... verder een heel vriendelijke vrouw hoor, maar domme vragen domme antwoorden. geheid dat ze hem bellen om te controleren wat ik net heb doorgegeven. en hij mag niet op het terrein bellen, de enigste rede dat hij tel. heeft aanstaan, is zodra dat ik bel dat hij MOET komen, hij kan opnemen...
@Chelleke, Das goed nieuws ! Fijn meid en niet meer terug Super ! @Sab, Ja het mocht eens tijd worden dat er iets meteen goed gaat haha, en ja je hebt gelijk, ik heb het en geniet er dan ook wel van, maar het is wel anders. Jij hebt het dan nog druk zeg ! Niet teveel doen hoor, je bent immers vrij dan! @Juul, Ja ik krijg binnen vier weken te horen of ik recht heb op verlof ..beetje vreemd maar ga ervan uit dat ik het gewoon krijg..voldoe aan alle eisen Ik krijg hetzelfde loon uitgekeerd als mijn ww nu is en niet meer. Ze kijken naar wat je 4 weken voor je verlof verdiende en dit krijg je dan ook tijdens je verlof. Ja het geeft zoveel meer rust en het is zo leuk om te doen ! Nu niet meer teveel stress dat niet alles er is, en vandaag zijn zowaar de ladegeleiders al binnen gekomen die niet bij de commode zaten, echt super snel dus vanavond kan ik de commode inrichten. Straks komt het rolgordijn en de muursticker en hopelijk ook de plinten ( wachten we al een tijdje op ) De laatste dingetjes voor de beeb worden ook vandaag bezorgd Dus dan alles in huis Owja donderdag ben ik 33 weken mn banner staat niet goed..loopt 2 dagen voor haha. Maar dat is bijna @Ankje, Ja ja als dat er allemaal hangt/ op zit dan is het toch meer af Haha gelukkig maar, ben ik toch niet te laat met feliciteren @Foto babykamer, jullie houden hem nog tegoed ik kan het kabeltje niet meer vinden haha..zal straks even zoeken. @2012mama, Ja ik hoop wel dat het niet die 9 weken word..moet ik idd 2 weken overlopen..maar dat is wel het max aantal weken Ben heel benieuwd ! Mooie foto's hoor ! Volgens mij niet op iedereen gereageerd..maar voor jullie allemaal een knuffel en een zwaai..geheugen laat het afweten hihi. Hier heerlijk schoongemaakt vanochtend Dacht dat nesteldrang niet erger kon worden, maar irriteerde me aan alles in huis, wil zoveel doen ! Heb net : Gestofzuigd, keuken schoongemaakt, vaatwasser uitgeruimd, badkamer schoongemaakt, was gedraaid, was opgevouwen, wc schoongemaakt, gedweild en tussen door nog naar de vk geweest Alles was weer goed ! bd 115/65 en 1kg aangekomen Beeb ligt al goed in het bekken, daardoor ook veel steken van onderen..komt door de grote druk die het hoofdje op mijn bekken uitoefend vertelde de vk..en hij draait zich erin om mooi in te dalen Dus Juul, dan weet je dat ook Hier effe verder met was opruimen en effe een broodje eten en dan komt straks een vriendin op visite Fijne middag meiden !
hier net een mailtje gekregen van vrienden van ons, ze gaan 20 april (dit jaar) trouwen!!!!! vind het echt zoooo gaaf! heb er al heel veel zin in gelukkig ben ik dan sowieso bevallen dus kunnen we komen hihi.
het regent bruiloften, hier een uitnodiging van mijn nicht, 5 april, maar dat gaat hem zeker niet worden.. zal echt wat voor mij zijn, om dat tijdens t feest, door te moeten naar een vreemd zh.. nee bedankt...
@fidel: ow ja 5 april is een lastigere datum... al zou ik dat ook wel halen denk ik verwacht nl niet zwanger april in te gaan hahaha.
chelleke fijn dat alles goed was! @naomi wat leuk een bruiloft! ik heb in mei een bruiloft van mn zusje, verheug me er ook echt op! en een maandje later gaan we op vakantie!! de baby is dan 2 maanden, dus hoop dat t dan wel allemaal goed verloopt. we gaan met de auto! iemand hier die ook zo snel al op vakantie gaat?
Juultje, wat fijn dat je minder harde buiken hebt! En wat lekker, elke dag ff wandelen..heel gezond weer dit! Naomi, toevallig dat jullie ook die tekst hebben. Wij hadden deze kleuren en gedicht ook al met Finn hoor, alleen beetje opgefrist nu. Chelleke, mooi gewicht heeft jullie meisje volgens mij. Gewoon al bijna 2kg! Dus nu weer gewoon bij de vk onder controle? Je had wel een fijne gyn volgens mij. Moesch, zal je op het lijstje zetten Linnie, spannend dus, vrijdag gyn. Alvast veel succes! Sjors, heerlijk he, die nesteldrang! Veel plezier vanmiddag!
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]07-02-2012[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="]: Controle Groei echo - 11:00[/FONT] [FONT="]09-02-2012[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="]: Diabetes Carrousel[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="]: Controle Gyn[/FONT] Naomi123: Controle VK: Sab1988: controle VK 10-02-2012 Linnie1984: afspraak Gyn 11-02-2012 Vrienlief: Echo [FONT="]13-02-2012[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="]: Controle VK 09:30[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="]: Controle VK 10:30[/FONT] MoesCH:controle VK [FONT="]14-02-2012[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="]: Controle VK[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Groei echo zkh[/FONT] [FONT="]16-02-2012[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="]: Intake kraamzorg[/FONT] Vriendlief: contole VK [FONT="]17-02-2012[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="]: Controle Gyn.[/FONT] [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle VK[/FONT] JuultjeT: Controle gyn. - 14.10u [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle Gyn. 10:30[/FONT] [FONT="]06-03-2012[/FONT] LinC - groei echo gyn - 14.45u [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 10:00[/FONT] [FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Rana84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Lili81[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 April[/FONT] LinC[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]an1984[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kim198[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT] [FONT="]Lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 April[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 April[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassing[/FONT]
@moesch: ja leuk he bruiloften hihi. heb er hier 1 van mn zus gehad jaren geleden verder eigenlijk nog geen (buiten die van ons zelf dan vorig jaar hihi) dus vind het erg leuk! @2012mama: ja vind het ook een hele mooie tekst! ik heb hem alleen op een tegel geschilderd en die hebben we opgehangen @vakantie: wij willen in juni een weekje weg dan is de kleine 2/3 maanden oud dus dat moet kunnen. ik ga zelf altijd liever in het voorjaar dan in het najaar hihi. maar het is ff afwachten wat mijn bekken gaan doen straks na de bevalling. als ik net als nu ben stellen we het toch uit tot het najaar. ik wil nl wel goed kunnen genieten en niet teveel pijn hebben van mn bekken. in november gaan we sowieso een weekendje weg met heel de familie (mijn kant), gezellig met 9 volwassene en 4 kids in 1 huisje hihi. ow ja en onze grote haarbal (hond) gaat ook mee
naomi julie dus ook in juni.. wij ook, eind juni/begin jullie 2 weekjes lekker naar een warm land.. heb er echt zin in hahah! hopelijk ben je dan al van je BI opgeknapt en kun je lekker van je vakantie genieten!
@moesch: wij gaan maar 1 weekje en gewoon in nederland. juli word hem niet, vind ik te duur dus het moet juni worden en anders september! ik ga er vandoor Sab zal hier elk moment kunnen zijn
@chelleke: fijn meid, dat alles goed was! kun je nu weer lekker genieten Ik ben ook wel erg nieuwsgierig hoe groot onze ukkepuk nu is en vooral wat hij weegt hahaha... bij de laatste controle liep hij qua groei een week voor (was op basis van voelen, geen echo). Fijn ook om te horen dat ze al aan het indalen is toch? oef, klinkt niet erg prettig, die behandeling die je hebt moeten ondergaan Gelukkig heb je er een prachtig wonder voor terug gekregen! @Linnie: ik durf niet zo goed te kijken naar de link die je postte. Ik hoop gewoon heel erg voor je dat je er geen nadelen van zult ondervinden. Spannend dat je tot vrijdag moet wachten ook, pfff.. sterkte! @fidel: hahahaha rare snuiters bij het uwv. maar heb je dan geen recht meer op een uitkering omdat je vriend teveel verdient? wat voor uitkering kreeg je dan? @sjors: oh netjes, binnen 4 weken. In de brief die ik kreeg stond dat ik uiterlijk 2 weken na 22 februari (= ingangsdatum verlof) bericht krijg over mijn zwangerschapsuitkering. vreemd. maar fijn dat het bij jou sneller gaat wel balen dat je zelfde krijgt als ww..maarja zo werkt het.... wat dat betreft heb ik mazzel, ik had de maand voordat ik in de ziektewet ging een hele goede maand (overuren e.d.) dus mijn uitkering valt tijdens mn verlof waarschijnlijk dan hoger uit! pfooooeeeeeee over nesteldrang gesproken he, je bent lekker bezig hahahha lekker hoor! ik moet nog 2 weken wachten tot de afspraak bij de gyn, dus pas dan zal ik weten of ons beebje echt al aan het indalen is. voor nu is het maar een gok. Fijn dat het bij jou idd WEL zo is veel plezier met je vriendin!! @naomi: oh leuk, een bruiloft!! hier ook al 3 op het programma dit jaar @moesch: oh lekker hoor, op vakantie. Waar gaan jullie heen? Wij gaan dit jaar niet weg denk ik. we willen een huis gaan kopen, dus alle extra centjes opsparen en volgend jaar hopelijk lekker op wintersport, wilden we dit jaar al doen, maar daar kwam even 'iets' tussen
`juultje nee hoor moest voor hem bellen, dat HIJ geen ww meer krijgt, omdat hij weer begonnen is met werken, dat laat hij altijd aan mij over om te bellen, HA, TA, ZH UWV etc etc.. maar logisch nadenken kunnen ze er niet... @vakantie's wij zijn geen echte vakantiegangers.. weekje hooguit, dan krijg ik al heimwee naar me beestjes.. Al was disneyland een paar jaar terug GEWELDIG.. over een paar jaar gaan we daar wel weer heen. voor nu misschien dat ik vriendlief zo gek krijg om een midweekje centerparks ofzo te doen in september... A
@ juultje: ehm.......... wat wil je daar mee zeggen..... "ik ben niet eens blond"...................... whahahahahahaha
wahhhhhaahhahahahahaah okee lol in me eentje, ik dacht kijk eens op vakantieveillingen.nl of er nog wat leuks tussen stond, zag ik per min. 2 kaartjes voor de European Superpull in Ahoy worden geveild ( tractor en vrachtwagen pulling) tractorpulling emmeloord 2008 compilatie - YouTube enne ik heb gewonnen !!!!! nu wachten op bevestiging, maar sta bovenaan!!!! enne ik krijg zwangerschapsgymles alleen, belde net van welke datum de startdag zou zijn... 23 feb. alleen ben de enigste aanmelding... dus krijg priveles whahaha nu dus in de ochtend, ipv de avond. hoe raar kan je dag lopen...