He bah Naomi! Wat ontzettend balen dat je je buitengesloten voelde... Ik hoop voor je dat je contract wel verlengd word meid!
@naomi: op zich wel vervelend als je zo je baan moet verliezen, dus ik duim voor je. Maar zoals je zegt, er is meer dan genoeg werk in de zorg dus een nieuwe baan vinden moet geen probleem zijn. Heb straks trouwens nog een afspraak op het stadhuis om mijn vriend als vader van de kleine te erkennen.
leuk joh kersia, thja dat komt er ook allemaal bij kijken he... wist ik veel, ben ik blij dat me zus voor me aan gaat, kan zij me vertellen wat ik precies allemaal moet regelen hahahaha. dat wist ik ook niet dat met alleen erkennen je de vader nog geen rechten geeft, daarvoor moet je nog naar het kanton-gerecht.. dus vader erkennen en vader rechten blijken 2 aparte dingen te zijn... en als je getrouwd bent, wordt er gewoon vanuit gegaan dat je man de vader is.... hahahah raar land nederland..
Je hoeft niet naar het kanton gerecht toe hoor Fidel! Als je bij de gemeente bent geweest krijg je een hele stapel papieren mee, en die moet je opsturen naar het kontongerecht. Met nog een geboorteakte als ik het me goed herinner! De vorige keer mochten wij ook deze weg bewandelen. Nu zijn we getrouwd. Lekker makkelijk!
Het moet iig na de geboorte ook nog bij een kantonrechter geregeld worden. Hoe dat precies zit dat zullen we straks op het stadhuis wel horen denk ik zo...
@moestra en kernesia: thx meiden!! zo erg is het niet als ik mn baan verlies er is genoeg werk en ik weet zelfs al wat ik wil gaan doen hihi. heb me al helemaal voorbereid hoor enigste nadeel is dat ons huis te koop staat en de hyptoheek waarschijnlijk moeilijk gaat lopen doen als we een ander huis hebben. maar daar vinden we wel weer een oplossing voor
@ Naomi: vervelend meid dat het gevoel had buitengesloten te worden.... jij neemt je fatsoen om naar de vergadering te gaan en dan lijkt het wel of ze je komst niet eens opmerken....... bah.... Dat ligt bij mij gelukkig anders... omdat ik therapeutisch werk menen ze dat ik tijd heb voor iedereen om te helpen ... grrrrrrrrrrrrrr, ach ja.... Helaas mag ik deze week eerst nog een keer het hele huis poetsen voordat eindelijk de vloeren erin gelegd worden... de lijmresten moeten er nu ineens nog helemaal vanaf geboord en geschraapt worden in de gang........ betekend weer mijn hele huis van boven tot onder vol met stof.... pffffffffffffffff
@chelleke: ja het was ook niet de bedoeling dat ik bij de vergadering zou zijn schijnbaar... omdat ik nu toch voorlopig niet werk vinden ze dat het geen nut heeft.. terwijl ik het juist wel fijn vind om te weten hoe het met de cliënten gaat en wie er in en uit zorg zijn... maar ja zal wel aan mij liggen! pffff lekker hoor dat alles nu weer onder de stof komt!
jeetje Naomi, kunnen ze zelf niet bedenken dat het een beetje vreemd is om op die manier een collega buiten te sluiten? pff... maar als ik het goed begrijp ben je er niet heel rouwig om als je contract niet verlengd wordt? Ik hoop het beste voor je! jeetje chelleke, dat is ook lekker. dubbel werk in huis dus bah.. en voor je collega's ben je nu dan een soort hulpsheriff? hmmm... hoeveel dagen werk je nu?
jeetje Juultje.... hahaha ik werk nu momenteel 4x6 uur therapeutisch en bevalt prima... volgens vk en bedrijfsarts vooral zo doorgaan en ook mijn leidinggevende vind het prima. normaal werkte ik 28 uur op contract.
Zo wat hebben jullie weer veel gekletst haha @Naomi, hoe is het afgelopen met je contract ? of heb ik dat gemist....Vervelend dat je zo buitengesloten werd. Hier ook een werkloze dus als je contract niet verlengd word ben je niet de enige ( niet dat het leuk is maarja ) @Chelleke, heb je net je hele huis gedaan is het nu weer vol met stof pff kun je opnieuw beginne. Maar met die schoonmaak woede die jij had kom je er wel @Ano, Hebben ze je zomaar buiten gesloten haha grapje hoor meiden ! Dus wij zijn buddy's ?? Verder weet ik al niet eens meer wat ik gelezen heb haha. Dus ga maar is effe...uhh...verveel me
ohh gelukkig dacht al dat ik weer lekker impulsief had gereageerd zonder ff te lezen. wist echt niet dat ano al buddy had gevraagd aan juul.....
[FONT="] [/FONT]Hallooooo!!! We zijn weer terug van een weekendje Vennenbos van Landal. Het was ontzettend leuk en gezellig. Ook met onze vrienden ging het super leuk allemaal. Het park was ontzettend mooi en erg kindvriendelijk. Een echte aanrader!! We hebben veel gezwommen en ook de kinderboerderij was bij ons om de hoek. Daarnaast was ook een grote speeltuin! Kortom, helemaal toppie dus. En gisteren hebben we een ontzettende leuke afsluiter gehad. JEROEN HEEFT DE KLEINE IN MIJN BUIK GEVOELD!!!! We zijn s avonds lekker wezen zwemmen, en terug in het huisje was die kleine in mijn buik druk!! Ik voel hem draaien en schoppen (plopjes). Jeroens hand erop gelegd, en ja hoor!!! Echt weer een geweldig momentje. [FONT="][/FONT] [FONT="]@ Juultje:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Super nieuws dat het hartje goed klopte zeg! Wat zou jij gerustgesteld zijn! Goed van je dat je hebt gebeld.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Buddy:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ik las ff vluchtig dat er al gekeken was naar buddys?[/FONT] [FONT="]Super! Ik wil ook daarvan wel weer een lijstje bijhouden. Altijd handig als we iemand ineens missen, dan weten we wie we moeten benaderen hahahaha.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wie wil mijn buddy worden?[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ gewicht:[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]Ik zit nu op 7 kilo. Ik moet me morgen weer wegen.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT]Ik spring verder nu hier in. Is me te veel om 12 paginas bij te lezen. Als er afspraken of iets zijn, dan hoor ik het wel. Sab ..Jij hebt morgen de 20 weken echo he?! SUCCES!!! [FONT="][/FONT] [FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="][/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Di. 08-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:30 sab1988: 20 weken echo + VK[/FONT] [FONT="]Wo. 09-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: VK[/FONT] [FONT="]10:00 gertje08: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 10-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]18:00 Linnie: termijnecho[/FONT] [FONT="]Ma. 14-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]11:45 Chelleke84: VK[/FONT] [FONT="]------ moestra: VK[/FONT] [FONT="]------ Josephine76: VK[/FONT] [FONT="]Di. 15-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:00 Naomi123: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:00 Chelleke84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]10:45 Troela85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]13:15 juultjeT: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]19:30 Jessy82: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ anoniempjuh: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 16-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Tijgertje1984: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ MM1981: VK[/FONT] [FONT="]Do. 17-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 18-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ juultjeT: VK[/FONT] [FONT="]------ Kernesia: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 21-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Unox: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Josephine76: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ Mammie Patricia: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 22-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Maud85: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:30 ons2wonder84: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]11:00 Sjors22: VK[/FONT] [FONT="]14:00 Hannie: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 23-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: pretecho + geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]------ Kernesia: VK[/FONT] [FONT="]Do. 24-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]09:05 gertje08: controle Gyn.[/FONT] [FONT="]------ Tuttie: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Ma. 28-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vruchtje24: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Di. 29-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:40 2012mama: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]09:00 tamtam78: VK[/FONT] [FONT="]Wo. 30-11-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]17:15 Sar: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]------ lyza: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Do. 01-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]08:45 Ankje: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]09:00 fidel2010: 20 weken echo + geslacht[/FONT] [FONT="]------ moestra: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Vr. 02-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ Delfino: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Za. 03-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ vriendlief: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 07-12-2011[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]------ MM1981: 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Wo. 28-12-2011[/FONT] [FONT="]12:45 Sjors22: 3D echo[/FONT] [FONT="]------ tamtam78: 3D/4D echo[/FONT]
Haha nee chelleke zo ging het niet. ano vroeg wie haar buddy wilde zijn en toen reageerde ik met dat ik dat wel wilde, maar toen jij om een buddy vroeg dacht ik: das ook fijn, chelleke ken ik al wat beter. zodoende reageerde ik op jou. maar dat was dus niet zo netjes van me sorry anoniempjuh was niet persoonlijk bedoeld...
Ankje welkom terug. fijn dat het leuk was. en wat fijn dat je man de kleine ook gevoeld heeft! bijzonder moment is dat he?
Meiden ik heb even advies nodig. gisteren heb ik een enorme klotedag gehad. ik was ongelooflijk emotioneel, heb een vreselijke huilbui gehad. ik maak me veel zorgen om mensen om me heen en raak daardoor gestresst. mijn werk is erg druk en intensief, ik heb te maken met erg veel problemen bij clienten en zware stoornissen. er zijn regelmatig werkdagen dat ik geen pauze heb en achter elkaar doordraaf van 8:30 tot 18:00. vorige week had ik 2 van zulke dagen en blijkbaar merkt ukkie dat want die liet zich dus niet meer voelen. de verloskundige zei dat ik dus beter op mijn rust moet letten. nu is dat dus het probleem: ik vind het zelf moeilijk om rust te nemen, maar in mijn werk is het vaak ook onmogelijk om rust te nemen. bovendien vreet mijn werk gewoon energie vanwege al die problemen die de clienten hebben. nu mailde mijn moeder vanavond dat ze zich zorgen maakt en dat ik dit met mijn supervisor moet bespreken. ik denk dat als ik dit aangeef bij mijn supervisor ze voorstelt om gedeeltelijk in de ziektewet te gaan. Hoe zit dat nu financieel? als ik in de ziektewet ga krijg ik maar 70% betaald toch? dat heeft ook gevolgen voor de uitkering tijdens mijn verlof. Nu lees ik op de site van het uwv dat als je door zwangerschap minder of niet kunt werken, je 100% betaald krijgt. Hoe wordt nu bepaald welke van de 2 op mij van toepassing is, dus wanneer ga je in de ziektewet en wanneer krijg je een zwangerschapsuitkering? Mijn gevoel zegt: zwangerschapsuitkering als je bijv. door BI of overmatig overgeven niet kunt werken en de verloskundige geeft hiervoor een verklaring af. en ziektewet als je werk negatieve invloed heeft op je zwangerschap en het beter is om te minderen of stoppen. klopt dit? ziektewet is financieel voor ons nu absoluut niet handig. het scheelt per maand een paar honderd euro en die kunnen we nu niet missen. Manlief is zzp'er en verdient niet elke maand hetzelfde (schoolvakanties geeft hij geen les en verdient hij dus ook niks). ik ben degene met het stabiele inkomen.. Hoe zit het nu precies met ziektewet en zwangerschapsuitkering en wat kan ik nu het beste doen?
Welkom terug Ankje. Fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad en wat gaaf dat je man de kleine ook al heeft kunnen voelen. Ik wacht nog vol smart op het eerste wat ik voel van de kleine...