April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    ff snel bijgelezen..
    Chelleke; sterkte! Geen makkelijke periode nu.

Linnie; goed op jezelf passen hoor!

Naomi; Fijn he, kleertjes krijgen! Ik heb hier laatst ook twee verhuisdozen vol gekregen echt zo fijn! We missen alleen nog 50-56 dus die gaan we lekker zelf shoppen. Helemaal niet erg, vinden wij X-D

Linnie; hou er vertrouwen in! Geen zorgeloze zwangerschap he?

Sjors; Meid, ik ken je gevoel. Vreselijk. Een naaste collega heeft onlangs haar kindje verloren net voor de 30 weken en dat heeft er bij mij ook flink ingehakt, terwijl ik toen nog helemaal niet zwanger was. Ik ben onder andere hierdoor nooit 'onbevangen' de zwangerschap ingegaan en ben dat nog steeds niet. Maar.. dat zal ook nooit meer zo zijn. Sinds het moment dat je dat felbegeerde tweede streepje ziet ben je gewoon nooit meer echt zonder zorgen.

Hier gaat het zo zijn gangetje. Meneer Unox beweegt veel, af en toe een dag minder waardoor de schrik (zie hierboven) weer toeslaat. Maar goed; ik ben ook niet elke dag even actief, zeg maar. Nog twee weekjes werken en dan is het verloftijd! Wat kijk ik er naar uit zeg!
    Verder ga ik nu 2x per week naar de fysio ivm bekkeninstabiliteit. Het zit bij mij in de SI-gewrichten, maar de pijn door 't hele bekken heen helaas.

Lief heeft voorlopig een uitzendcontract tot eind van de maand dus we gaan maar zien wat er nu weer gebeuren gaat. Spannend.. nog steeds.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @chelleke: wauw wat een mooie buik!!!!!

@unox: hier hebben we juist heeeeeel veel 50 en 56 haha. de rest heb ik ook voldoende hoor, allemaal van isabel :p
    ik verwacht dat wanneer haar dochtertje nu weer uit 62 is we daar weer van gaan krijgen hihi.

sorry meiden beetje afwezig geweest! gisteren dagje visite en mn ouders dus ja geen laptop voor mij dan ;) vandaag lekker uitgeslapen tot half 11, boodschapjes gedaan, naar mn zus en ouders geweest en net nog even al die kleertjes dus opgeruimd in de kasten hihihi wat een berg hebben we nu zeg :D

isabel ligt heerlijk te slapen, dus even echt rust. heb ik nu ook wel nodig want mn rug doet wat zeer. met mn bekken gaat het vrij goed :D gisteren zo een 2 uur de stad in geweest, oke op mijn tempo en ik achter de wandelwagen zodat ik beetje steun heb en een pauze van een half uur tussendoor maar ik heb niet meer last als anders en dat is een erg goed teken!! want dan herstelt mijn lichaam zich snel ipv dat het verergert of 2/3 dagen nodig heb om te herstellen.
    kan komen omdat de baby een beetje gezakt is waardoor mn bekken wat vaster staat, ik hoop het!!

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ja dat is ook wel zo. ik zie de voeten ook uitsteken hahaha. maar het hoofdje is moeilijk te lokaliseren. eerder kon ik die precies aanwijzen onderin, maar nu niet meer. kun jij haar hoofdje nog voelen?

wat grappig dat wiegen helpt. ga ik ook proberen hihi

je hebt een mooie buik meid! lekker trots op zijn :D en euh... ja ik vroeg me gisteren ook al af waar de rest nog heen zou moeten. maar volgens mij gaat de beeb nu voornamelijk nog in gewicht groeien, dus denk niet dat er nog heel veel buik bij zal komen, toch??

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    unox: whahaha meneer unox :D moest zo hard lachen toen ik het las! lekker dat je verlof in zicht is! nog even volhouden. helpt de fysio voor je bekken? doe je thuis ook oefeningen? pfff vervelend zeg. hoop dat je er na de bevalling snel vanaf bent!!

naomi wat fijn dat je even de stad in kon! heerlijk, even weg tussen de muren! mooi zeg, dat je lichaam al herstelt :) houden zo!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juultje: ja heerlijk is dat om weg te kunnen en dan vooral zelf lopens ipv in de rolstoel hih.
    ik hoop dat het hier na de bevalling straks ook alleen maar zo of nog beter gaat en ik niet weer terug bij af ben omdat kind eruit is en mn bekken geen tegendruk meer krijgt:p

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik hoop met je mee :D

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chel super mooie buik hoor!!denk dat die van mij een beetje t zelfde is.
    en er komt nog wel wat bij hoor!!!hij wordt echt nog groter!

ff ego
    ik voel me zooo kut, toen ik wakker werd al weer ietsje last van me maag, werd weer steeds meer, dus om 14.00 me schoonouders gebeld dat ik niet kwam eten zoals afgesproken, maar of ze neomi wel wilden ophalen, (manlief is een weekendje weg).Heb de ha gebeld en advies gevraagd, nou moest maar even langskomen.
    Bloeddruk en urine waren prima gelukkig, dus kreeg pillen voor me maag.
    Heb ze ingenomen en tis ietsje minder maar nog lang niet normaal.
    snap er niks van, heb zelf t idee dat de baby enorm hoog ligt, en alles verdrukt daar?ook is ie erg druk met schoppen enz.
    moest straks ook spuugen en nou ja voel me echt kut!
    ik lig nu op de bank met mijn bovenlichaam wat rechterop, en echt ik voel de baby tot net onder mijn tieten om t zo maar te zeggen...heb t idee dat ik ook wat harde buiken heb, al weet ik nog steeds niet goed te beoordelen wat dat is....

zo zal stoppen met klagen...soory maar pfff

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ahh ano wat shit lieverd :( bah. niks aan om je zo verrot te voelen. wat voel je precies dan? alsof het klem zit? doet het zeer? of gewoon vervelend of wordt je er misselijk van? wat moeten die medicijnen precies doen dan? hopen dat je kindje gauw een beetje gaat zakken zodat je maag weer ruimte krijgt :( sterkte!!! feel better soon!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tja wat voel ik, maagpijn.met vlagen misselijk...en onderdehand doet je hele buik zeer....maar het komt volgens mij van mijn maag af.maar wat ik zei, ik denk dat de baby gewoon heel hoog ligt en alles plet ofzo...
    die medicijnen zijn tegen maagzuur, oprispingen, maagzweer enz, zou dus gewoon de pijn moeten minderen.
    en volgens mij heb ik nu wel wat harde buiken, of dat is de baby die steeds raar beweegt ofzo..weet het ook niet meer ....bedankt voor je lieve woorden iig

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Klinkt erg onprettig :( wanneer moet je weer naar de vk? zou het daar ook even aangeven. Misschien als je wat springt dat de kleine wil zakken ;) sorry geen flauwe grapjes nu. ik hoop echt voor je dat het snel verbetert!! zo is zwanger zijn even niet leuk he...harde buiken heb ik ook vaak als hij veel beweegt of rare bewegingen maakt..

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden, heb niet terug gelezen.. druk weekend gehad met bezoekjes en stuff..
    morgen de groeiecho, ik ben zo benieuwd naar de kleine.. hoop dat ze goed op schema zit.

vannacht hier wel pijnlijke krampen gehad, dus ben benieuwd of t het indalen is..

knuffel voor iedereen die zich rot voelt!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ano: *knuffel* je mag daar best over klagen! klinkt erg vervelend!!! hopelijk daalt ie snel in en hopelijk krijg je dan wat minder klachten!

@moesch: spannend!! hopelijk is de echo helemaal goed. wij mogen over 1,5 week :D

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    knuffel voor jouw ano......zat ook te denken ff springen misschien of een beker warme melk?

14. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Zo, Finn op bed, vriendlief weg dus ik even bijgelezen:

Zonnestraal, wat leuk dat je zus ook zwanger is...bijzonder he? Mijn zus is 6 weken geleden bevallen van een zoontje..

Wendie, ja hier langzaam ook een beetje poetsdrang. Wil gewoon alles lekker schoon hebben enzo:) Merk wel dat ik soms meer wil dan dat ik nog kan, en mn schoonmaakplannen dus soms moet aanpassen.

Vriendlief, jammer dat je echo tegenviel! Alles was verder wel goed?

Ano, hier ook vaak onrustige benen. Had ik bij Finn ook...erg irritant. Ook heb ik weer af en toe kramp in mn kuiten...ook een bekend kwaaltje. Weet niet goed wat ertegen te doen..
    Herken dat gevoel wat je had vanavond ook wel...hier ook veel last van het schoppen en benauwd, verdrukt gevoel. Weet dat ik eigenlijk blij met het schoppen moet zijn, maar o zo pijnlijk.
    Sterkte vanavond en vannacht! Wanneer komt je mannetje weer thuis?

Vruchtje, wat heerlijk dat jullie mannetje zo lekker lang slaapt! Lekker van genieten!

Juultje. heb je een leuke dag gehad? Hier momenteel ook veel last van harde buiken..denk dat het wel met indalen en voorweeen te maken heeft,

Chelleke, wat een mooi rond buikje heb je!

Naomi, fijn dat je minder last van je bekken hebt!

Moesch, veel plezier en succes bij de echo!

Hier een lekker weekend...gisteren samen autp's gekeken en vandaag lekker thuis. Morgen mn vader jarig, dus zal daar wel hele dag zijn...
    heb veel last van trappen en schoppen momenteel...ook veel druk op mn buik. heb het idee dat ons kindje weinig ruimte in mn buik heeft...

15. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]13-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot]: Controle VK – 09:30[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot]: Controle VK – 10:30[/FONT]
    MoesCH:controle VK
    [FONT=&quot]14-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot]: Controle VK[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot]: Groei echo zkh[/FONT]
    [FONT=&quot]16-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot]: Intake kraamzorg[/FONT]
    Vriendlief: contole VK
    [FONT=&quot]17-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot]: Controle Gyn.[/FONT]
    [FONT=&quot]20-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot]: Controle VK[/FONT]
    JuultjeT: Controle gyn. - 14.10u
    [FONT=&quot]23-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Controle Gyn. – 10:30[/FONT]
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    LinC - groei echo gyn - 14.45u
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 10:00[/FONT]

[FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 Maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]31 Maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]1 April[/FONT]
    [FONT=&quot]gertje08[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Marg1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]3 April[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Rana84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]4 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]5 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]6 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Mammie Patricia[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Lili81[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]8 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]10 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 April[/FONT]
    LinC[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]an1984[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Loesje13[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Girafje75[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]17 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kim198[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]18 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Lyza[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]19 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Sar[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]21 April[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]23 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Satire[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Liftrasa[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Delfino[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]27 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Vogeltje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]
    [FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]16 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassing[/FONT]

Even de lijst erweer bij gepakt...
    Zonnestraal en Wendie, als ik het goed heb staan jullie er nog niet bij op..als jullie erbij op willen, laat het even weten, dan zet ik jullie erbij op...

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    22 februari hebben wij weer controle vk en liggingsecho

zo hier redelijk geslapen. nu gaat lopen goed maar begint zitten en liggen te klote pfff. gelukkig nog maar paar weekjes!

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @mosch: oei, jij ook al krampen. hielden ze wel weer op? zou mooi zijn als de kleine aan het indalen is :)

@2012mama: en, jullie nieuwe auto al gevonden? wat voor auto zoeken jullie (groot/klein)? Gefeliciteerd met je vader :D vervelend gevoel is dat he, dat je te weinig ruimte in je buik hebt... het zal wel niet zo zijn, maar zo voelt het wel! en dan te bedenken dat ze nog wel groeien daarbinnen........

@naomi: gatsie wat vervelend dat je nu met zitten en liggen last hebt :( idd maar vasthouden aan het idee dat je nog maar even hoeft, pfff.. sterkte meid!

Hier vannacht weer om 4 uur wakker, daarna rond 6:30 eindelijk weer in slaap gevallen en om 7:45 weer wakker :( blegh... heb vannacht gedroomd dat ik de vingertjes en teentjes van ons kleine kon voelen door mijn buik heen, was heel vreemd.

pfff nog een week tot mijn afspraak bij de gyn. vind 3 weken tussen de afspraken bij deze termijn echt wel te lang hoor, jeetje. Hoop dat k straks vaker mag komen. Bij de vk was het nu wel elke 2 weken geweest.... Ben zo benieuwd hoe ons kleintje ervoor ligt en hoe het groeit enz. moet denk ik komende keer ook urine op kweek laten zetten om te kijken hoe het met de streptokokken is. Ben ik ook errrrg benieuwd naar!

oja nog een tip voor de meiden die last hebben van obstipatie! VITAMINE C! Veel sinaasappelsap drinken en vitamine c tabletjes slikken/kauwen. Kreeg de tip van mijn yogalerares en het werkt!!

18. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Naomi, wat fijn dat je iets minder last hebt van je bekken, hopelijk dat dat zo blijft

@Ano, wat vervelend, duim dat het snel wat verbeterd!! Enne dit is echt geen klagen, gewoon alles lekker spammen, leuke dingen en minder leuke dingen.

@MoesCH, veel plezier en suc6 vandaag

@2012mama, vandaag lekker rustig aan doen zodat je morgen helemaal fit bent, alvast een fijne dag gewenst! Voor het afsprakenlijstje, ik hoef morgen niet meer naar VK omdat ik nu naar de gynaecoloog in ziekenhuis zit. Heb daar m’n volgende afspraak op 23 februari. A.s woensdagavond hebben we intake kraamzorg.

Hier, redelijk weekend gehad, gister voor werk een bezoekje gebracht aan de Fiets en Wandelbeurs in de Rai, ging ok maar de rest van de middag wel harde buiken etc dus de 9 maandenbeurs maar definitief van mijn lijstje geschrapt, ga ik niet trekken denk ik. Morgenavond partneravond bij de Zwangerschapsgym, hoe romantisch op Valentijnsdag! Hihi ben wel benieuwd maar volgens mij is het vrij informatief en gaat het wel gezellig worden. Van t weekend ook nog een geboortekaartje uitgezocht. (volgens mij heb ik een soortgelijke al een keer voorbij zien komen). Dit gaat m hoogstwaarschijnlijk worden:
    http://www.belarto.nl/geboortekaartjes/cards/kaarten/Piramidekaart%20met%20girafje-9037.html?www=0&p=6&offset=48&

Fijne dag allemaal! X

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juultje: thx voor de tip van vit. C!! kunnen we eens uitproberen :D al ga ik sinaasappelsap niet drinken want dan wordt het maagzuur weer zo erg hihi.
    wat balen van de slechte nacht!! je hoort er echt iedereen over, heel vervelend. heb het zelf bij isabel ook niet zo gehad...
    hihi de vingers en teentje voelen grappig! handjes/voetjes kan wel ;) bij isabel had mn vk tijdens een controle haar voetje te pakken en kon hem zo overpakken via mn buik:p

3 weken is inderdaad lang! ben blij dat ik nu om de 2 weken kan.

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ano; balen dat je je zo shit voelt.
    Ik had het een paar weken geleden, echt benauwd had ik het en pijn rechts bovenin mijn buik. Een soort maagpijn. :(
    Nu heb ik dat niet meer, de baby ligt naar mijn idee wat schever, meer diagonaal in mijn buik. Zijn kont parkeert ie voor ons beider gemak maar gewoon naast mijn maag en onder mijn ribben.;) Iig beter dan IN je maag zullen we maar zeggen. :DHoop dat je kindje gauw wat indaalt, dat kan voor lucht zorgen zeggen ze. Die van mij was nog niet ingedaald, maar lag wel naar beneden met zijn bolletje en hing erboven. Ik heb het idee dat ik sowieso laag draag, dus hier verder ook geen maagzuur-dingetjes. Ik voel het wel maar het is niet vervelend. :)

@ Geboortekaartje: Ik laat me helemaal verrassen. We hebben samen de tekst opgesteld en verder laat ik mijn vriend alles regelen. Hij is wat 'moeilijker' daarin dan ik ben. Een van zijn beste maten is grafisch ontwerper en die gaat wat maken. We hebben nog niks gezien, hij is heel druk.. dus ik ben benieuwd. Heb wel gevraagd of ze zsm iig de kaartgrootte willen bepalen zodat we binnenkort enveloppen kunnen bestellen. ;)

Hier ook veel harde buiken, maar niet volledig zeg maar. Een kant is dan keihard (rug/kont willen DOOR mijn huid naar buiten) en de andere kant oepel. Gisteravond voelde ik voor 't eerst heel duidelijk een voetje of een elleboogje ofzo. Het was iig keihard ;) :D

Deel Deze Pagina