welke instantie dan ook als je moet betalen, dan krijg je nog op de uiterste dag van betalen al een 1 herindering/aanmaning.. echter als je geld krijgt van wie dan ook kan je alleen maar wachten wachten. UWV, gemeente, belasting etc etc... soms om gek van te worden..
Pfffja die instanties weten het wel leuk te brengen allemaal... snap echt niet dat het allemaal zo lang moet duren. en ik snap al helemaal niet waarom die termijn andersom niet gehanteerd wordt waardoor je dus inderdaad als je moet betalen binnen zoveel dagen moet betalen. krijg je geld van hen dan kun je rustig met je vinger in je neus gaan zitten en wachten tot ze eindelijk eens zin hebben om te bekijken waar ze je geld eens vandaan zullen halen. grrrr...
Ik wens even succes aan iedereen die moeite heeft bij het UWV....! Balen dat je zo lang moet wachten op je geld
Ah dankje vriendlief wow naomi. mooie buik hoor!! en idd.. kan begrijpen waarom je rugklachten hebt. dat doet je toeter
Naomi....zoooo idd flink maar mooie buik! Was je bij Isabel ook zo groot? Klinkt zo lekker hihi maa droeg je die ook zo naar voren? Hier namelijk veel kleinere buik als bij Jan....maarja dit is ook meisje da scheelt denk ik ook....vaak
@juultje: hihi ja inderdaad dat dacht ik ook toen ik de foto zag @vriendlief: nee bij isabel was hij veel kleiner! toen was mn buik bij 38 weken nog niet zo groot....
Hi Meiden, Ik schrijf niet altijd mee, maar lees wel trouw een paar keer per week mee! Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest ivm een probleempje met m'n leverwaarden. De baby doet het gelukkig goed en het CTG zag er erg goed uit. Deze keer is er ook een echo gemaakt en hieruit bleek dat de groei van het hoofdje, buikje en de benen gemiddeld precies conform de termijn zijn. Gelukkig maar! Ze heeft dus nergens last van Het gewicht van de baby werd met precies 31 weken geschat op 1715 gram. Hebben jullie onlangs nog een echo gehad en zo ja: Wat wat het geschatte gewicht van jullie baby op dat moment? Succes met de laatste loodjes meiden! X
Hoi, mijn baby is op 31weken 1600 gr dus zit onder de gemideld volgende week moet ik weer naar controle dan weet ik of baby nog geroeid is
@ons2wonder84: Hebben ze je gezegd dat 1600 gr onder het gemiddelde is? Krijg je daarom nu binnenkort weer een echo? Ik heb geen idee maar ik zie verschillende Nederlandse sites die spreken over een gemiddeld gewicht van 1500 gram bij 31 weken. Als ik echter naar verschillende sites kijk waar ze de 'officiele' tabellen hanteren (om welke reden dan ook zijn dit vaak Engelstalige sites) is 1750 gram het gemiddelde met 31 weken. Ik heb dus geen idee. Vandaar ook mijn post. x
In mijn 9 maanden dagboek staat dat het gewicht bij 32 weken ongeveer 1900 gram is... dus bij 31 weken zal dat tussen de 1700 en 1800 zijn denk ik?
goedemorgen dames.. pfff was weer vroeg vanmorgen.. auto nodig moet werken vandaag dus vriendlief weer afzetten bij een collega vanmorgen .. nu een zwaar hoofd.. vanmiddag nog maar even de oogjes dicht doen.. hoop dat iedereen vandaag verwend wordt op valentijnsdag... hier geen romanticus.. doen er nooit wat aan.. ( al wil ik ook wel een bosje bloemen hoor) maar als je het van te voren weet wordt je ook niet teleurgesteld
mogguh nou hier alles weer goed gelukkig!tis net als de andere keren weer 1 dag geweest en daarna nergens last van, raar toch.Nou ja ben er blij om, bedankt voor al jullie lieve reacties!!! uwv jeetje meiden balen allemaal hoor, hier gaat het tot nu toe goed gelukkig!sterkte ermee naomi wauw grote buik zeg!!!mooi hoor!! vriendlief, ja van jou hebben we nog helemaal geen buikfoto gezien??!!is ie echt zoveel kleiner?neomi was bij mij zeker zo groot! evan ga t ff opzoeken, maar dacht ie van hammamelis ofzo?verkrijgbaar bij bijv de tuinen zei ze! gaat nu hard he meiden, spannend hoor! had er niet eens aan gedacht dat het vandaag valentijs is hahahah.hier ook niet zo romantisch...
@ naomi mooooi je buik ! en grappig dat het zo verschild met je eerste. @ kim ik heb ook even in mijn 9 maanden dagboek gekeken en daar staat bij 31 weken 38 cm en ca. 1800 gram @ juultje ja heerlijk een nieuwe bank ! vannacht hoog geslapen wat fijn ! vind mn man ook @ fidel vervelend zo vroeg op, dan heb je echt wel een bosje bloemen verdiend hoor @ anoniempjuh fijn dat het weer goed gaat, thanks dat je het even wil opzoeken ! het gaat nu zeker hard !!!! even een vraagje of jullie dit herkennen.. gisteravond had ik vreselijk veel pijn in mijn blaas, ik voel wel eens dat de beeb er een stamp op mn blaas geeft maar dit keer hield het langer aan en ik dacht echt in mn broek te piesen... nadat ik naar de wc ben gerend kwamen er wel drie druppels uit vreemd, heb het nu trouwens niet meer.
Naomi..ook hier begint liggen en zitten steeds vervelender te worden. Heb het idee dat mn lichaam erg vol zit... Je hebt idd wel een mega buik, maar wel een mooie! Juultje, wij willen ewn 5-deurs Fiat Punto hebben. Hebben nog geen auto gezien, maar wel al die van mij verkocht, dus ben even autoloos...zaterdag is vriendlief vrij en gaan we op autojacht. Ben benieuwd. Dat gevoel is inderdaad vervelend. Had het met Finn ook, maar als ehet goed is wordt het wat minder als ze helemaal zijn ingedaald.. Hier trouwens ook 3 weken tussen de afspraken. Wat vervelend dat het uwv nog geen beslissing heeft genomen! Lijkt me dat je daar erg onrustig van word. Linnie, mooi kaartje hebben jullie uitgezocht! Tamtam, wat vervelend een schimmelinfectie. Gelukkig helpt de zalf wel goed! Hopelijk is hij snel van de pijn af. Josephine, wat een gedoe met jullie katje. Gelukkig wordt al je inspanning beloond! Vervelend dat je stress hebt, kan het me wel voorstellen omdat het babykamertje nog niet af is. Hier nog niet alle spullen binnen en kan daar al heel onrustig van worden.. Ik voel inderdaad meer draaibewegingen. Heb soms echt het idee dat de baby van de ene kant naar de andere kant draait Fidel, fijn hoor, dat de controle helemaal goed was! Evan, als je van die normale klossen hebt is het hoog genoeg. Ik vond het trouwens wel heel vreemd slapen hoor, met die klossen. Fijn dat de gordijnen gelukt zijn, en 97 euro valt idd erg mee. Herken dat gevoel in mn blaas niet echt... Sab, heb je een leuk weekend gehad in Centerparks? Aangekomen, hier inmiddels 15kg Chelleke, fijn dat je goedgekeurd bent! Kim, volgens mij is dat wel redelijk gemiddeld. Fijn dat de baby het goed doet! ONs kindje werd met 29w bijna 1500gr geschat en was iets boven gemiddeld. Ano, fijn dat je je weer beter voelt!! Hier gisteren hele dag bij mijn ouders geweest en dus geen tijd gehad te reageren. Gezellige verjaardag gehad, waren rond 23.00 thuis en toen lekker bedje in. Mn autootje is dus verkocht, dus ben vandaag verplicht thuis...ga dus maar beetje opruimen, internetten, schoonmaken en met Finn spelen...
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]14-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Groei echo zkh[/FONT] Josephine76: Suikertest en HB prikken 15-02-2012 Linnie1984: intake kraamzorg [FONT="]16-02-2012[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="]: Intake kraamzorg[/FONT] Vriendlief: contole VK Tamtam78: controle gyn [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle VK[/FONT] JuultjeT: Controle gyn - 14.10u 22-02-2012 Naomi123: liggingsecho en controle vk Josephine76: 2e groeiecho [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 10:30[/FONT] Linnie1984: Controle gyn 27-02-2012 Fidel2010: Controle VK - 13:30 29-02-2012 Chelleke84: Controle VK - 12:00 [FONT="]06-03-2012[/FONT] LinC - groei echo gyn - 14.45 12-03-2012 Fidel2010: Controle VK en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 10:00[/FONT] [FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 Maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]31 Maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 April[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 April[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Rana84[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 April[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 April[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]6 April[/FONT] [FONT="]Mammie Patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Lili81[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]7 April[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]8 April[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]10 April[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 April[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 April[/FONT] LinC[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 April[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]an1984[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]16 April[/FONT] [FONT="]Loesje13[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 April[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Kim198[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]18 April[/FONT] [FONT="]Lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]19 April[/FONT] [FONT="]Sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 April[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 April[/FONT] [FONT="]Satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]Liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 April[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]27 April[/FONT] [FONT="]Vogeltje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassing[/FONT]
Goeiemorgen , ja mijn gny zij da ik onder de gemidelde zit met baby gewicht en tot aan de bevaling gaan ze kijken maar ze verwachten een klein baby , dat zij mijn gny tegen mijn ben benieuwd volgende week woensdag , soms denk ik dat het mijn schoeld is omdat ik 12kilo ben afgevalen en nu maar 2 kilo ben bij gekomen wegens misselijk heid dat nog steeds aanwezig is maar gyn zegt dat de baby gezond is dat is de belangrijkste moet jij nog terug voor controle? Ik moet nu om de 2wk naar controle
goeiemorgen dames hoe is het met julie? Met mijn gaat het wel heb last van me buik rug menstruatie pijnen en s,nacht kan ik niet slapen door de krampen en moet veel naar de wc word gek van omdat ik boven geen wc heb telekens naar beneden, @ dames heben julie plannen voor zomervakantie ik ga naar me land op vakantie 5 of 6 weken naar turkiye ! Ben al ticket aan het zoeken maar zijn zo duur , maar wel leker in de zon groetjes
lieve meiden, sorry weer even een ego bericht. we blijven kwakkelen hier heb vanmorgen de huisarts gebeld om te vragen of ze mijn bloeddruk wilden controleren. Vond het vocht vasthouden toch wel opvallend en was nu in 2 weken 3 kg aangekomen, terwijl ik erg heb gelet op wat ik at en veel heb gedronken. Mijn onderdruk was de afgelopen periode NIET hoger dan 73, bij de huisarts vanmorgen was mijn bloeddruk 137/83, aan de hoge kant dus. Moest direct in een potje plassen voor eiwitcontrole. bleek dus wel een opvallend aantal eiwitten in mijn urine te hebben. Huisarts heeft de gyn gebeld en moet vanmiddag om 13:00 langs komen voor urine- en bloedonderzoek en ze gaan mijn lever controleren. Hoop dat ze ons mannetje ook nog even nakijken, dat hij wel goed groeit. pfff ben weer lekker gespannend nu.. bah...
He dat is vervelend juultje hoop dat alles goed komt knufel van mijn en heel veel xxx-jes. Laat je weten als je bij gny bent geweest