Voor erkennen hoefden wij geen afspraak te maken. Het gaat vast wel sneller. Bij ons zijn er namelijk 9 balies en er is er altijd maar 1 open. Nog even werken vandaag tot 17.30, lekker zwemmen en dan op tijd naar bed. Morgen vrij, vrijdag weekend en dan nog 1 weekje (2,5 dag) werken en dan is het verlof! Sjonge.
Troela, dank je wel. Je hebt gelijk, ben ook aan rust toe. Gewoon geen andere dingen aan m'n hoofd dan voorbereiden op ons meisje. Het is best lastig, ik werk thuis voor m'n kantoorbaan (kantoor in Amsterdam, ik zit in Groningen). Dus mijn collega's zien me niet... en m'n directe collega's in Engeland hebben me helemaal niet meer gezien het afgelopen half jaar. Dus dat er een buik zit, is een abstract idee in hun hoofd. Gisteren ook, collega uit Londen wil vanalles bij me inplannen voor maart... dus ik zeg... ik ben dan met verlof. Zegt zij... "oh echt, nu al? Ben je al zoveel maanden? Het voelt als gisteren dat Adam ons vertelde dat je zwanger was!" Dus ja, tijd vliegt en mensen zien niet dat het nu zwaarder gaat dan een paar maanden terug. Maar goed nog 2 weekjes... Unox, inderdaad, hoeft geen afspraak, maar we kunnen bij de Gem. Groningen wel een afspraak maken zag ik net, zodat we geen lange wachttijd bij de balie hebben. Dus daar bel ik zo achteraan. Jij kijkt ook al zo heerlijk uit naar je verlof zie ik. Geniet van je zwempartij!
oooo en ik word GEK van de buurhond die zit te janken de hele dag. Aaargh! heb er al eens wat van gezegd, we staan op goeie voet met ze, maar ze kunnen er niks aan doen verder. *mompelt iets over hondenschool*
@Reavelijn, Welkom ! @Naomi, Ow oke wat vreemd dat het niet overal gelijk is, mijn vk en kraamverzorgster zeiden direct een matras mag ook als klossen niet mogelijk zijn. @Fidel, Even overleggen dus wat hun wel en niet goed vinden, als een matras mag is dat voor jullie natuurlijk veel makkelijker. @Ano, Veel succes bij de groeiecho vandaag ! @Chelleke, Jeetje meid wat een ontzettende tegenvallers en idd net als er een kleine op komst is! Vind het zo rot voor je ! Hele dikke knuffel ! @Troela, ja het voelt gewoon als trouwen Vind het ontzettend leuk haha, ookal is het maar een afspraak van een kwartier ofzo en dan is alles al geregeld haha. Dankje wel @2012mama, Heerlijk dagje heb je dus en voor het lijstje, ik wil graag thuis bevallen en ga fv geven @Zonnestraal, Wat vervelend dat je slecht geslapen hebt Wel lekker om op de babykamer bezig te gaan ! wbt babykleertjes hier mocht heel veel niet in de droger en alles mocht wel gestreken worden maar dat ligt er dus aan wat voor stof je hebt, gewoon effe naar de labels kijken @Sab, Vervelend is dat he ! Mannen maken zich niet zo druk en denken komt allemaal wel goed. Het zal idd ook wel met nesteldrang te maken hebben, niet gek laten maken en gewoon een lijstje maken en dit rustig afwerken. @Josephine, Ook al zo toe aan rust ( heel begrijpelijk ) Gelukkig over 2 weken bij de ene baan lekker verlof ! @Verlof, Het gaat echt ontzettend hard zeg..hier met 36 weken verlof nog maar 2 weken en 2 dagen en dan is het officieel !ookal zit ik al thuis. Het geeft dan wel het idee dat het heel dichtbij komt en vind dat zo leuk @Erkennen, hier hoef je geen afspraak voor te maken, wij hebben dit ook niet gedaan en waren met 5 minuten weer buiten Hoop dat ik verder niemand vergeten ben ! Hier zo lekker in huis bezig, en lijstjes maken met wat er allemaal nog gedaan moet worden Vind het zo heerlijk om alles af te werken van een lijstje! Fijne dag meiden !
mooi he hormonen dames whahahah... hier gisteren nog onderuit gegaan, ben ik blij dat ik een redelijk zitvlak heb.. de hond van me moeder is loops, en een hond van de buren, (reu) klom over t tuinhek heen, ik loop erheen, stuur de hond terug, maar stond op een glad heuveltje, en daan lag ik op me gat te loeren... pfff overbezorgte moeders.. gaat t gaat t heb je je neit pijn gedaan, savonds me vriend verteld... hij kijk je wel even uit, doe je wel voorzichtig... HALLO BEN NIET GEHANDICAPT!!!! tis lief bedoeld maar laat me lekker... heb ondertussen een verselijke vreetbui, schaaltje yogert, banaan, ga nu maar over een stukje chocola... ohhh en zo'n zin in mcdonalds...
Naomi.... Lekker taartje hoor!!!krijg spontaan trek! Juul.... Gelukkig was alles in orde! Ankje... Mooie foto hoor!
even snel, ik wil thuis bevallen en bv geven. kom vanmiddag goed reageren, dan is isabel met mijn tante mee naar de stad en heb ik even rust!
hey meiden, hier wat druk gehad afgelopen dagen met werken. heb wel terug gelezen maar ben het ff kwijt, sorry! maandag de groeiecho gehad en die was gelukkig goed, kleintje groeit goed volgens haar lijntje.. moet alleen nog deze week langs het ziekenhuis voor een suikertestje.. nieuwe afspraak vk is 6 maart! verder nog contact gehad met mn werkgever.. pff.. hij zegt dat hij mn verlof al n tijdje heeft doorgegeven aan het uwv, maar het uwv heeft nog helemaal niks ontvangen... balen want mn contract loopt af tijdens mn verlof en heb dan geen zin om dan nog zelf erachter aan te moeten.. *zucht* maar goed ik moet nog 5 weken tot mn verlof.. maar ik heb mn vakantiedagen opgevraagd. Ben benieuwd hoeveel ik er nog heb, die neem ik dan voor mn verlof op! sorry voor ego berichtje!
@Fidel, Ja erg is dat soms he ! Mensen denken dat je niks meer kunt en als je valt ( zoals jij ) heel overbezorgd. Snap wel een beetje maar als je op je gat valt is er gelukkig niks aan de hand..behalve dat het pijnlijk kan zijn.. @Moesch, Wat fijn dat de groeiecho goed was ! Vervelend dat het Uwv zegt dat hun niets hebben ontvangen, terwijl je werkgever het opgestuurd heeft..kun je niet vragen of hij het misschien nogmaals wil doen zodat het dan wel goed gaat ?
Fidel en Sjors, oooooh ja, hier ook... moet zo vaak zeggen, HALLO ik ben geen invalide! Ook al wordt het hartstikke lief bedoeld... ik kan er niet zo goed tegen als mensen tegen mij gaan zeggen wat ik wel en niet mag doen. Ik voel goed aan als iets te zwaar is voor me, dan laat ik het ook wel staan. Tijmen wil me alles wel uit handen nemen, maar soms werkt dat op m'n zenuwen... de arme schat haha. We hebben ondanks dat nog steeds geen echte aanvaringen gehad tijdens de zwangerschap. Moesch, brrrrr succes met de suikertest! Ik vond 'm niet lekker. En ja, heerlijk, lijstjes afwerken Sjors! Ben ook dol op lijstjes maken hahaha!
@ bevallingslijstje en afspraken lijstje: 29-02 controle VK + bespreken bevalling etc Ik wil in het ZH bevallen en ga FV geven
Zo, isabel slaapt dus ik kan even reageren en bijlezen. @ano: veel plezier met de groeiecho vandaag, hopelijk is alles goed! @troela: oww heerlijk bijna verlof!! Wat kun je daar aan toe zijn he kraken?? Dat wordt afgeraden als je zwanger bent mijn osteopaat doet daarom ook niet. Moet wel zeggen dat ik mezelf kraak soms zo een rugpijn en bij bepaalde bewegingen schiet het terug dus dat doe ik dan ook want dan is het weg hihi. Balen van je spierpijn en slechte nacht! Suc6 met je laatste dagje werken. En heerlijk een weekje weg @2012mama: ja mn man was er blij mee hihi. Hij is ook al voor de helft op was maar een klein taartje hoor hihi anders gaan de kilos te hard. Lekker rustig dagje dan zonder Finn kun je even lekker doen wat je wilt. @zonnestraal: balen van je slechte nacht. Iedereen klaagt er helaas over, het is echt wat met die laatste loodjes he. Leuk de babykamer inrichten!! Uhmm of de kleren in de droger mogen moet je even bekijken verschilt per kleding. Ik doe niets in de droger (vind het teveel krimpen ervan), strijken staat ook op het labeltje voor de baby maakt het niet uit in ieder geval je mag alleen geen wasverzachter gebruiken voor de rest mag het allemaal. Heerlijk jij ook al bijna verlof @sab: dikke knuffel meid!! Die dipjes zijn herkenbaar hoor, heb er hier paar dagen geleden ook 1 gehad. Was het echt even helemaal beu. Maar zoals die tv-reclame: komt wel goed schatje als ik je ergens bij kan helpen moet je het zeggen! Sommige dingen kan niet meehelpen zoals herkennen maar kamertje schoonmaken/inrichten enz dat lukt allemaal best (op mijn tempo dan) @josephine: 4.2 is zeker netjes als beginwaarde! Ik zit nuchter rond de 3.4 (erg laag dus). Hopelijk is dat wandje snel gedaan en kun je snel verder. Wat fijn over 2 wekenverlof van de ene baan!! Nog even doorbijten dus. @unox: ow heerlijk jij ook al bijna verlof Jpfff vervelend van je buurhond! Hoezo is er niets aan te doen? Voor elk probleem is een oplossing! @sjors: hahaa herkenbaar die lijstjes. Lekker is dat he als je weer wat mag afstrepen @fidel: zolang je op je kont valt is er niets aan de hand gelukkig, maar snap dat omstanders ervan schrikken. Hihihi leuk he die vreetbuien @moesch: fijn dat de groeiecho goed was!! 6 maart dan zit er wel lang tussen de controles of lijkt dat maar zo? Misschien mijn gevoel wel gewoon hoor want ben dan bijna 37 weken haha. Jij ook al een contract dat afloopt in je verlof . Zoooo iedereen die vergeten ben sorry maar volgens mij is dat niemand .. Heerlijk dat ik eens zo heb kunnen reageren nu die kleine draak slaapt. Pfff ze is al sinds gisteren stront vervelend. Hangt alleen maar aan mn benen, als ik haar optil wilt ze terug op de grond, raakt ze de grond begint ze weer te brullen. Over een uur komt mn tante en dan mag ze lekker mee de stad in dus heb ik heel de middag vrij, wat is dat lekker hihi.Hier vannacht weer heerlijk geslapen, al de 2e nacht op rij! En isabel heeft ook weer doorgeslapen heerlijk Uhmmm ik denk dat mn reactie zo wel lang genoeg is hihihi.
@ all: ik kom vanavond even goed bijlezen en reageren, ik ga even slapen nu.. ben echt verschrikkelijk moe, kan mijn oogjes amper open houden en heb toch echt 11 uur geslapen vannacht Tot vanavond xxxxx
@Sjors ik heb idd mn werkgever gebeld en die zou er achter aan gaan (maar verwacht er niet veel van, hij is ook zo laks in zulke dingen pff) @josephine, gelukkig hoef ik niet dat suikerdrankje te drinken hahah.. mag gewoon normaal eten en dan een keer prikken haha.. @naomi er zit nu 3 weken tussen de afspraken, dat was eerst 4 weken.. denk dat ik hierna elke 2 weken moet. ow ja hier lag de kleine in stuit.. vorige keer lag ze goed maar ze is dus gaan draaien, eigenwijsje haha.. ze heeft nu tot de 35e week en dan moet ze weer goed liggen!
@moesch: klein eigenwijs meisje hihi hopelijk draait ze weer terug! oww 3 weken toch... het klinkt zover weg na deze controle wordt het inderdaad 2 weken ik mag volgende week weer en dan 2 weken later weer en dan wordt het elke week dacht ik! tijd gaat snel hihi.
ja idd ik hoop dat ze snel gaat draaien haha.. ze woog maandag met 30wkn 5dgn ong 1680.. word een kleintje denk ik haha ja bij jullie gaat t echt snel als ik jullie ticker bekijk haha.. die van mij gaat nog wat langzaam.. 31 weekjes haha nog 9 lange weken te gaan!
heerlijk een kleinte ik hoop het volgende week te weten. hopelijk net als isabel zo rond de 6 pond dat was leuk en goed te doen dan heb je echt een klein babytje ipv grote reus haha ik vind die van mij ook niet snel gaan hoor ahaha nog 6,3 week
mijn zoontje woog 4 kilo, dus als deze lichter is floept ze dr miss wel zo uit hahah! lekker nog 6,3 weken.. en nog maar 4.3 en dan mag je kleine al komen! ik ga denk ik ook maar s aftellen tot de 37 weken, lijkt korter hahah!