April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik tel ook af tot de 37 weken ;) dat is dus nog maar 3,3 weken!!!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik tel eerst af voor me zus, nog 3,5 week, en daarna voor mezelf, als de 3,5 week van me zus voorbij zijn, dan is het nog maar 4,5 week voor mezelf.... dat komt hard dichterbij, terwijl in dagen nog 59 te gaan, dat klinkt dan weer heel veel hahahaah

zo de strijkstapel is weer weggewerkt, nu eens gaan soppen in de huiskamer, maar eerst even hondjes uitlaten ( bah t waait zo)

3. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ik tel vooral af naar verlof ;)
    En dan wel naar de 37 weken en dan naar 42.

Alhoewel ik voor de beeldvorming van mijn vriend wel eens roep dat het binnen nu en 9 weken de baby wordt geboren. Da's dan doorgeteld tot de 42 weken. Krijgt ie de zenuwen van :-D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @unox: hahah lol!! ik verwacht haar binnen 5 weken, dat klinkt helemaal kort hihi.

@fidel: ja zo kun je het ook doen! deed ik bij mn s.zus ook maar dat duurt nog maar een weekje dus dat scheelt niet veel meer:p

ik ga isabel uit bed plukken, ze is wakker. kan ze ff eten en dan met mn tante mee de stad in!

5. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @aftellen, Hier nog 6 wkn en 1 dag en nog 3 en 1 dag tot dat ik thuis mag bevallen :) Gaat zo hard ! Komt erg dichtbij.

@Fidel, Ja zo kun je ook aftellen :) Gaat t weer wat sneller..maar eigenlijk maakt aftellen t alleen nog maar langer.
    Hier zitten mensen ook telkens oohh nog maar 6 weken en ik heb dan zoiets niet zeggen hahaha ik wil niet aftellen want duurt zo lang voor mn gevoel :p

@Unox, Whahaha vette lol ! :p Ik doe het hier ook, alleen die van mij word niet zenuwachtig..hmmz..;) moet dan maar gaan roepen nog maar 6 weken misschien dan wel :p ( dan maar uitgaande van 40 weken :p )

@Moesch, Ohw..das balen dat je werkgever ook erg laks is :( Ik hoop dat het snel rond is meid !

6. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Hahaha Unox, dat doe ik ook weleens... zeg ik tegen Tijmen: over X weken zijn we met z'n drieën. Inderdaad voor de beeldvorming haha!

Nou ik tel lekker af tot 40 weken, ik hoop echt dat ze lekker tot de uitgerekende datum blijft zitten, want ik wil alles echt nog afmaken voor die tijd haha. Heb die weken echt nog nodig! Ze is superwelkom maar 14 april vind ik een prima datum. ;) Percentage dat op de uitgerekende datum komt is 5% geloof ik? :p

Moesch, heb jij mazzel dat jij dat gore drankje niet hoeft!! :D

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Josephine, dus ook voor jou een vies suikerdrankje...hopelijk is de uitslag goed! Ik snap de onrust erg goed, heb het soms ook, terwijl we hier alles bijna op orde hebben.
    Slapen hier ook een ramp...val moeilijk in slaap en ben vaak wakker..
    Heerlijk dat ook jouw verlof in zicht is. Laat je nog even wat foto's zien als je lakentjes enz gemaakt hebt?
    Hier trouwens ook geen afspraak hoeven maken voor erkenning.

Unox, ook bijna verlof dus...heerlijk!

Sjors, fijn he, lijstjes afwerken...hier ook graag hoor.

Moesch, fijn dat de echo goed was..hoezo moet je nu toch een suikertest doen?
    En stuit momenteel dus? Hopelijk draait ze nog!

Naomi, lekker dat Isabel sliep..even tijd voor jezelf!

CHelleke, lekker bijgeslapen?

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

15-02-2012
    Linnie1984: intake kraamzorg
    [FONT=&quot]16-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot]: Intake kraamzorg[/FONT]
    Vriendlief: contole VK
    Tamtam78: controle gyn
    [FONT=&quot]20-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot]: Controle VK[/FONT]
    JuultjeT: Controle gyn - 14.10
    Sjors22: controle vk - 9:00
    22-02-2012
    Naomi123: liggingsecho en controle vk
    Josephine76: 2e groeiecho
    Zonnestraal1981: controle VK
    [FONT=&quot]23-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Controle gyn – 11:10[/FONT]
    Linnie1984: Controle gyn
    27-02-2012
    Fidel2010: Controle VK - 13:30
    29-02-2012
    Chelleke84: Controle VK - 12:00
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    LinC - groei echo gyn - 14.45
    09-03-2012
    Sjors22 - Controle VK en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    Fidel2010: Controle VK en bespreken bevallingsplan - 20:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]

[FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 Maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, FV[/FONT]
    [FONT=&quot]31 Maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, BV[/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]1 April[/FONT]
    [FONT=&quot]gertje08[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, FV[/FONT]
    [FONT=&quot]Marg1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]3 April[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Rana84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]4 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]5 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, Ziekenhuis, BV[/FONT]
    [FONT=&quot]6 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Mammie Patricia[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Lili81[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, Ziekenhuis, BV[/FONT]
    [FONT=&quot]8 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Zonnestraal1981, 1e kindje, ?, BV
    [FONT=&quot]10 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 April[/FONT]
    LinC[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]an1984[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Loesje13[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, FV[/FONT]
    [FONT=&quot]Girafje75[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]17 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Kim198[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]18 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Lyza[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, BV[/FONT]
    Reavelijn, 1e kindje
    [FONT=&quot]19 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Sar[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]21 April[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]23 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Satire[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Liftrasa[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Delfino[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]27 April[/FONT]
    [FONT=&quot]Vogeltje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]
    [FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]16 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassing[/FONT]

9. Josephine76

Josephine76 Actief lid

31 aug 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    2012mama, ja, gisteren aan mij de eer die rotzooi naar binnen te werken. :p Ben benieuwd of ik de uitslag hoor met de groeiecho volgende week. Volgens mij gebruiken de echoscopisten en verloskundigen hetzelfde computersysteem.

Vervelend dat jij ook zo slecht slaapt. Het is inderdaad het in slaap vallen. Ik mag graag schuin op m'n zij/buik liggen, beetje tegen dat kussen aanhangen, maar ons meisje begint soms zooooo hard te trappen of stompen dan, dus ga ik maar weer anders liggen. Dus m'n lekkerste houding kan ik niet meer aannemen.

Zal foto's laten zien van de spulletjes die ik maak. :) Dat is echt iets waarvan ik kan genieten. Ben benieuwd of het lukt met die lakentjes. We hebben een geweldige stoffenwinkel vlakbij zitten, echt enorme winkel met zoveel keus. Als het lukt met de lakentjes, ga ik helemaal los hihihi. De wieg wil ik ook nog bekleden.

10. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @UWV: Effe nieuwe benaming van gemaakt : Uitermate Weerzinwekkend Volk !! Ik had mijn zw. verlof aangevraagd en zou vorige week of begin deze week een brief krijgen en moest deze ondertekend weer terug sturen.
    Nog niet gehad dus ik bellen. Ja mevr. het verlof is aangevraagd uit dienstverband ipv ww dus deze word afgekeurd !! Grrr...
    Ik heb duidelijk vermeld dat ik in de ww zit en ze kon niet eens terug vinden wanneer dit aangevraagd is terwijl ik 6 feb. telefonisch dit heb aangevraagd.
    Nu heeft ze alles aangepast en krijg ik als alles goed gaat eind deze week of begin volgende week de papieren thuis en moet ik deze ( nu wel weer ) met zw. verklaring terug sturen. Vorige mevr. zei dat dit niet meer nodig was en deze mevr. zegt dus van wel. ....??? vaag ??? Ook hadden jullie gelijk..Juul en Naomi ?
    Ik krijg pas de beslissing binnen 4 weken na 2 maart ( ingangsdatum verlof ) terwijl de vorige zei binnen 4 weken na terug sturen papieren. Volgens mij weten ze zelf niet half wat de regels etc zijn.
    Enne misschien weten jullie dit..ze verteld mij dat er binnen 4 weken na de aanvraag tot betaling over gegaan word..maar de beslissing of ik er recht op heb ja of nee krijg ik ook pas 4 weken na 2 maart..snappen jullie dit ?

Sorry hoor meiden weer effe klagen over die stomme instantie !

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sjors: he balen dat je last met het UWV hebt :( vind het echt een klote bedrijf. weet zelf niet wat ze willen en zeggen. ik moet deze week of volgende week een brief krijgen (dezelfde als die jij bedoelt) ik ben benieuwd.......

mn man zei vorige week nog: de vrouw van een collega van me werkt bij het UWV (ook achter de tel.) dus ik: ow is dat ook zo een lomp mens die nooit wat weet hihih. mn man had dat doorgegeven dat ik er altijd zoveel problemen mee heb en zij gaf het ook toe dat er veel mensen zitten die het moeten doen en het niet leuk vinden vandaar de tegenstrijdigheden....

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zo.. ik reageer even per pagina hoor!

@troela: ooohh heerlijk dat je er even tussenuit gaat zeg! veel plezier!
    ik heb idd ook gehoord dat kraken tijdens de zwangerschap niet goed is, maar waarom weet ik eigenlijk niet. maar de fysio zal wel weten wat hij doet toch?! die spierpijn is even vervelend, maar als het goed is is dat zo voorbij en is de pijn dan weg toch?

@naomi: wow, ik vind je taartje echt supermooi!!!! hoe reageerde je man?

@2012mama: jeetje das ook spannend voor Finn, laatste keer kdv en dan naar de psz! heeft ie er zin in? vanaf wanneer gaat hij?

@lijstje: er was toch al een lijstje over waar bevallen en welke voeding? nou ja alles in 1 lijst is misschien ook wel overzichtelijker. Ik ga in het ziekenhuis bevallen (niet vrijwillig helaas) en ga borstvoeding geven!

@zonnestraal: oef, vervelend, zo'n nacht :( hoop dat je aankomende nacht beter zult slapen. was de borstvoedingscursus handig? ik zit erover te twijfelen of ik naar zo'n bijeenkomst zal gaan. heb hier een boek liggen over borstvoeding en in het ziekenhuis wordt er ook veel aandacht aan besteed na de bevalling, dus weet de meerwaarde er niet zo van.. wow, bijna verlof al! lekker!!!!

@sab: he bah, jij nu een dipje? hoort erbij geloof ik meid... we hebben allemaal om de beurt zo'n dag! tis erg vervelend, weet precies hoe je je voelt. maar hou vol! nog maar eventjes :) *hug* wat betreft alle dingen die nog moeten gebeuren: maak anders een lijstje, hang die ergens in het zicht en streep af wat gedaan is! Misschien ook goed om er een streefdatum bij te zetten, dan heb je een doel om samen naartoe te werken!Denk wel dat het belangrijk is om alles klaar te hebben voordat je 37 weken zwanger bent. Dan loop je minder risico dat er dingen nog niet klaar zijn voordat de kleine zich aandient. Tis wel belangrijk om die laatste weken ook nog echt even je rust te kunnen pakken!

@josephine: oh meid wat vervelend dat de babykamer nog niet klaar is :( gatsie kan me voorstellen dat dat helemaaaaal niet fijn voelt! Wanneer wordt het muurtje geplaatst? Fijn dat je bijna met verlof gaat! hoop voor je dat je tegen die tijd ook zo'n beetje klaar bent met alles wat voor de beeb nog geregeld moet worden en dat je dan lekker op je dooie gemakje kunt genieten van de allerlaatste loodjes!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @unox: ooooh voor jou ook het einde al in zicht. wat fijn!!!! en wat vreeeeeeselijk irritant zo'n jankende hond. hebben wij hier ook last van. beest van de buren (zo'n klein irritant keffertje) jankt alles bij elkaar als de buurvrouw aan het werk is... kan zij ook niks aan doen, maar ECHT soms kan ik dat beest de nek wel omdraaien!

@sjors: lekker werkt dat he, zo'n lijstje :D heerlijk om te zien hoe die steeds verder krimpt hihi.

@fidel: oeh auw, niet prettig om te vallen. Begrijp ik goed dat je een fijn stel kussentjes hebt om op te valen? ;) oehhhhhh en die overbezorgdheid... ja.. ik ken het. VRESELIJK! mag je ineens niet meer op een krukje of stoel staan, stofzuigen, dingen tillen (hoe klein ook),..GRRR.
    oooh je bent je eetbui gezond begonnen :D dan mag je ook best ongezond eindigen :D hahaha ik heb ook van die buien..helaas begint het bij mij vaak met ongezonde dingen en dan ineens heb ik spijt en dan gooi ik er maar wat gezonds in :p nu haal ik gewoon geen koekjes, snoepjes en andere lekkere dingen meer in huis. een pak bastognekoeken is zo weg ;) en ik heb zooooooooooooooooooo'n zin in chocola! heb net boodschappen gedaan, maar ben heel hard het chocoladeschap voorbij gerend....

@naomi: wat fijn dat Isabel even met je tante mee kon! kan me wel voorstellen dat je soms gillend gek wordt! Hoe oud is ze nu?

@moesch: wat fijn dat de groeiecho goed was! waarom moet je een suikertest???? ahneeeeeeee jij nu ook al gedoe met werk/uitkering?! gatverdarrie zeg. zou idd je werkgever vragen of hij de boel nog een keer op wil sturen en of hij wil vragen om een bevestiging van het uwv als het binnen is (volgens mij krijg je die sowieso, dus waarom hij dan niet eerder aan de bel heeft getrokken?). Hij moet er nu wel vaart achter zetten, want het uwv wil graag 8 weken voor de uitgerekende datum de aanvraag binnen hebben, is het later dan kan het zijn dat de beslissing ook later gemaakt wordt en je dus moet wachten op je geld.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @sjors volgens mij is sinds 1 januari 2012 het bijvoegen van een zwangerschapsverklaring NIET MEER verplicht. dus dat is pas ingegaan, daar hadden ze het op de PNO afdeling van mijn werk het over.. dus ik denk dat dat ze bij het UWV niet allemaal op de hoogte zijn van de nieuwe richtlijnen...

hier de kamer weer gesopt, was ook wel 2 honden, 2 katten, overal zand.. pfff wordt er soms moedeloos van.. maar tis weer netjes ( voor even) straks nog afwassen. en dan alweer eten koken.. dag is wederom voorbij gevlogen..

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @chelleke: lekker geslapen vannacht buddy? vervelend dat je steeds zo moe bent... heb je het zo druk nog dan of is het gewoon zwangerschapsmoeheid? hoe is het met je oma??

@aftellen: ik tel ook af tot 37 weken en dan ga ik vanalles doen wat ik nu niet kan/mag omdat ik daarmee een en ander op kan wekken. hebben jullie ook dat je een bepaald gevoel bij een datum hebt waarop de baby geboren zou worden? ik heb dat met 27 maart. Al vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik 27 maart in mijn hoofd.... ik vind alles prima, als hij maar niet op 19 of 20 maart komt... ons overleden nichtje werd op 19 maart iets voor 00:00 geboren, haar ouders hebben er 20 maart van gemaakt. zou het niet fijn vinden als ons ukje op 1 van die data komt. Verder maakt het me echt niet uit.

@sjors: wwwhhhhhhhaaaaahahahahahahahahha leuke benaming voor het uwv :D oooooooooooooohhhhh wat een gezeik weer! gatverdamme... het hangt ook echt met losse eindjes aan elkaar daar he, PFFFFFFTTT.... Dat van de betaling klopt wel. zodra de beslissing gemaakt is kun je binnen 3 a 4 dagen je geld verwachten :) man die ik vorige week aan de telefoon had zei zelfs dat het geld er zou zijn zodra ik de brief in huis had. nu ga ik daar maar niet van uit, ben allang blij als ik een brief heb waarin staat wat ik ga krijgen :p

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    zo...

Vanmorgen de boekenkast in onze woonkamer helemaal leeg getrokken, schoongemaakt en opnieuw 'ingericht' . Onze administratie stond er ook in, die heb ik naar boven verhuisd. Dozen met troep uitgezocht en dingen weggegooid.

Vanmiddag stond de buurjongen voor de deur met een witte doos. ik denk:huh? een pakketje? ehh nee... of we een bruin gevlekte kat hadden. ehhmneee... of ik dan wist van die deze kat was, lag langs de kant van onze straat en leefde niet meer. ik kijk in de doos.. jawel.. kat van mijn zwager en schoonzus (die wonen een straat verderop). dus hup, doos mee naar mijn schoonzus. HUILEN! zo zielig. t was zo weer over, maar vond het wel even k*t.

pfffffff ik vind het zo spannend met mn uitkering. ik heb zo vreselijk de neiging om het uwv weer te bellen om te vragen of de svb de boel al naar ze heeft opgestuurd. heb t vandaag maar niet gedaan, maar denk dat ik me morgen niet kan bedwingen! ik wil zo graag mn geld. kan ik eindelijk weer normaal dingen kopen en de auto laten maken!!! die moet overigens voor 15 maart gekeurd zijn, dus hij MOET gemaakt worden nu... pfff als je toch ook eenmaal gewend bent dat ' alles kan' .....

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juultje: mn man vond het erg leuk het taartje, hij wist al wel dat ik die ging maken hoor. maandag werkt hij nl thuis en heb toen de taart al moeten bakken.
    Isabel is 2 januari 1 geworden dus ze is nu 13 maanden.

@opwekken: ik doe niets extra om het op te wekken. ik kan wel meer gaan bewegen wat ik nu niet mag maar daar heb ik mezelf met mn bekken mee en de kleine komt daarvan niet eerder ;)

@datum: ik denk 22 maart, vriendin denkt 15 maart dus ik ben benieuwd :D

ik ga aflsuiten mn man is zo thuis. heeft even de blije doos opgehaald voor me.
    had nog geen bericht gehad dus gemaild, en kreeg hem gelijk....

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @2012mama.. ik moest de suikertest nog een keertje doen voor de zekerheid.. omdat k de vorige keer 4 kilo in 4 weken was aangekomen :eek:

@juultjet zielig hoor van de kat..
    zo te lezen flinke nesteldrang ook bij jou haha..
    wat uwv betreft, ik heb ze gister zelf gebeld en die mevrouw die ik aan de lijn had zei dat ze op zich nog wel ruim de tijd had om te beslissen..
    vandaag weer mn werkgever gebeld, kapt ie me gelijk af met ben ff in bespreking bel je zo terug.. ja ja je raad t al, geen telefoontje meer van m gehad.!
    ik ga morgen dus maar zelf de accountant van het bedrijf bellen (volgens hem had hij alles naar de accountant gestuurd en die moest t doorsturen naar het uwv)..
    als het dan nog niet goed komt, bel ik het uwv zelf weer om te vragen of ik het niet gewoon zelf kan aanvragen.. op zich maakt t mij niet uit als ze te laat zijn met beslissen.. mn contract loopt pas in de laatste 4 weken van mn verlof af.. dus mn werkgever moet dan gewoon doorbetalen!

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @all: Dames.... ik heb paniek gezaaid om niks.... WE hebben vanmiddag contact gehad met de Duitse belastingdienst en ons verhaal m.b.t. de belastingproblemen voorgelegd.. Wat blijkt nu. Omdat wij beiden inkomen uit NL krijgen en geen euro trekken van de Duitse staat zijn wij NIET belastingplichtig in DL. Dit wil dus zeggen dat ik me zorgen gemaakt heb om niks en we gelukkig geen duizenden terug moeten betalen...... pak van mijn hart... morgen maar meteen shoppen hahahahah;) ( grapje)

@ Juul: oh wat verschrikkelijk van de kat.... lijkt me idd erg verdrietig om dat te moeten vertellen...

@ All: Hoor nog steeds die nare verhalen over het UWV... dames toch waarom gunt men een zwangere vrouw geen rust en onbezorgde zwangerschap toe....... stelletje lastpakken dat ze zijn....

@ Verlof: vrijdag nog werken van 9 tot 12 en dan heerlijk verlof..... ben er erg aan toe

Kamertje: Vandaag weer heerlijk in het kamertje van ons meisje bezig geweest..... nu alleen nog de schilderijtjes ophangen en het rolgordijn en dan is het dan ook echt af... Helaas moeten we wel nog de babydump bellen want de lades van onze commode sluiten niet fatsoenlijk en hangen steeds vast.... hopelijk kunnen ze ons helpen of in het ergste geval een nieuwe commode bestellen, maar dat zal niet zo makkelijk gaan vrees ik.. Hoop dat ze ons niet laten zitten zo 6 weken voor de bevalling.....

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zo ff ego hoor, ben moe haha.

vanmiddag de groeiecho gehad, alles zag er prima uit.
    Wel vond ik de metingen erg voor lopen steeds, wel 2 weken, maar de vk zei dat het wel meeviel.
    Gewicht kwam nu uit op 2250gram, ben morgen 33 weken.
    hij zegt dat ze nu 100-200gr per week aankomen, dat houd in dat ie met 40weken, rond de 3000gr-3700gr zou wegen, dat vald dan wel weer mee.snap t dus niet helemaal ook, omdat die meting steeds op 34-35wk uitkwam.
    Nou ja goed, ook nog ff 3d gekeken, was leuk!!!

Ook vandaag door de kraamzorg gebeld, die komen vrijdag, ben benieuwd wat ze zeggen over klossen.
    Ook is het wiegje vandaag gebracht. leuk leuk.

Zo dat was ff ego:)

troela nee ik hoefde er vorige keer echt geen klossen onder, hopelijk nu ook niet, want het kan echt niet.

uwv ow wat een drama meiden, hier gelukkig tot op heden geen last ermee.

er waren hier een paar die lijstjes maken leuk vonden toch, misschien een lijstje maken met de gewichten van de groeiecho's??

xxx

Deel Deze Pagina