hey hey, Fijn dat alle vk afspraken en echos enz weer god waren bij iedereen. Juul bah bah bah wat akelig van de poes!!! Vanavond gewandeld en ging er een jongetje met zijn hond het ijs op......nou ben een half uur rondjes gaan lopen om te kijken of hij er niet in was gevallen met de hond!!! arm beest! Hier morgen naar vk toe. Lijstje: Ik ga(jaja optimistisch) thuis bevallen. en ga bv geven het is mijn 2de kindje
[FONT="]Afsprakenlijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]16-02-2012[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="]: Intake kraamzorg[/FONT] vriendlief: contole vk tamtam78: controle gyn [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle vk[/FONT] juultjet: Controle gyn - 14.10 Sjors22: Controle vk - 9:00 22-02-2012 naomi123: Liggingsecho en controle vk josephine76: 2e groeiecho zonnestraal1981: controle vk [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 11:10[/FONT] linnie1984: Controle gyn 27-02-2012 fidel2010: Controle vk - 13:30 29-02-2012 Chelleke84: Controle vk - 12:00 [FONT="]06-03-2012[/FONT] linc - groei echo gyn - 14.45 09-03-2012 sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 18-02-2012 - Chelleke84 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) ------------- Sjors22 (36 weken) 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]juultjet[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]mammie patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] reavelijn, 1e kindje [FONT="]19 april[/FONT] [FONT="]sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]mm1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 april[/FONT] [FONT="]satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassing[/FONT]
[FONT="]sar[/FONT], [FONT="]satire[/FONT], reavelijn, zonnestraal1981, [FONT="]marg1981... Van jullie is het nog niet bekend of jullie het geslacht willen bekend maken ja of der nee. Zouden jullie dat door willen geven? Dan krijgt jullie naam ook een mooi kleurtje [/FONT]
Gisteren weer een dag gewerkt. Was dinsdag lekker een dagje vrij. Ze hadden me wel gemist hihihi. Altijd leuk om te horen. Jonna ging vanaf 12 uur naar mijn vader. Jeroen had cursus om 1 uur. Ze heeft daar nu ook een groot bedje met valbeugel. Ze vind het heerlijk! Hahahaha. Krijg haar niet meer in het campingbedje denk ik. Die kleine in mijn buik is flink bezig zeg! Ik voel haar de hele dag door zowat. Maar gisterenavond was het wel pijnlijk. Ze heeft soms mijn ribben gevonden en dan blijft ze lekker op een plek schoppen. Auw! Tis me er eentje hoor! Hahahahaha Vandaag lekker een rustig dagje. Jonna was al om 6 uur wakker en Jeroen ligt nog lekker te slapen. Als hij wakker is ga ik misschien even naar bed toe. Heb een beetje onrustig geslapen. Alles spookt een beetje door mijn hoofd. Moet nog van alles doen. Kleertjes wassen, babykamer schoonmaken, gordijn op maat maken, vluchttas klaarzetten. Genoeg te doen dus. Over 2 weken ga ik lekker met verlof en dan heb ik aaaaalllleeeee tijd!
mogguh Ah Ankje jij hebt het er ingezet?leuk!!!Maaruh jou kindje lipe voor?heb het idee dat die van mij dus ook wel groot is, maar als ik dan dus doorreken hoe de vk het zegt, vald het wel weer mee... hier ook steeds meer tijdsdrang zeg maar, moet alles nog wassen en strijken, wieg in elkaar, box in elkaar, kaartjes verder regelen dingetjes kopen, nog zo veellll...dan is neomi nog jarig, de achtertuin wordt nog helemaal gedaan...pffff..... xxx
Josephine, ben echt nieuwsgierig wat je gaat maken...maar wacht rustig af Sjors, wat wordt je toch moe he van het uwv...hier ook al veel ervaring mee..helaas. Juultje, ja dat lijstje was er aan het begin, maar ik dacht inderdaad alles in een lijst is makkelijker... Ik heb heel erg het gevoel trouwens dat dit kindje niet eerder komt...ben benieuwd of ik gelijk heb. Wat zielig van dat katje zeg! Moesch, o, vandaar. NOuja, een keer extra testen kan geen kwaad toch. Chelleke, fijn dat de zorgen wb de belastingdienst zijn opgelost! Ano, wow, dat is inderdaad al een mooi gewicht. en zou een mooi gewicht betekenen bij de bevalling. Hoe zwaar was Neomi? Vriendlief, succes vandaag bij de VK Ankje, mooi weer de lijst geupdate! Hier: officieel gaat mijn verlof 1 maart in...ook al bijna dus..maarja, ben al wel lekker thuis natuurlijk. Hier weer een rustig dagje. Geen auto he? Vanavond, als vriendlief thuis is even nog snel de stad in. Moet morgen op kraamvisite, dus even een leuk kadootje halen
[FONT="]Afsprakenlijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]16-02-2012[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="]: Intake kraamzorg[/FONT] vriendlief: contole vk tamtam78: controle gyn [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle vk[/FONT] juultjet: Controle gyn - 14.10 Sjors22: Controle vk - 9:00 22-02-2012 naomi123: Liggingsecho en controle vk josephine76: 2e groeiecho zonnestraal1981: controle vk [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 11:10[/FONT] linnie1984: Controle gyn 27-02-2012 fidel2010: Controle vk - 13:30 29-02-2012 Chelleke84: Controle vk - 12:00 [FONT="]06-03-2012[/FONT] linc - groei echo gyn - 14.45 09-03-2012 sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 18-02-2012 - Chelleke84 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 01-03-2012 - 2012mama (34 weken) 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) ------------- Sjors22 (36 weken) 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]juultje[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]mammie patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] reavelijn, 1e kindje [FONT="]19 april[/FONT] [FONT="]sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]mm1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 april[/FONT] [FONT="]satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassing[/FONT]
2012 mama, ja ik schrok ook maar toen hij zei dat ze nu 100-200 gr per week aankomen, kom ik toch maar op 3000-3700gr wat weer heel normaal is??!!?? neomi was 3630gr
Anoniempje Ow jah!! De box moet ook nog. Kijk dat bedoel ik dus he hahahaha Ga vandaag maar eens beginnen Wij schelen 2 weken dus onze kids zouden 400 gr. Moeten schelen als ze even zwaar zouden zijn. En dat is ook zo . Maar het is ook maar net hoe snel die kleine groeit in je buik he. De een groeit op het laatst heel hard (was ook bij Jonna het geval) en de ander al vroeg in het begin. Dus er is echt geen pijl op te trekken (vind ik). En ja .als ik jou gewicht zo hoor van jullie kleintje .dan kan je er ook wel op rekenen dat je een 8 of 9 ponder gaat krijgen En tegenwoordig is een 6 pond niet meer standaard. 2012mama Hihihi ja ben weer vrij he. Dus ff tijd om je te helpen met de lijst Misschien wel leuk om bij jou erbij te zetten dat je al in de ziektewet zit? Kunnen we ook goed zien wie er al volledig thuis zit.
Goedemorgen dames, Heb niet alles terug gelezen. Zag nog wel wat nieuws voor op het lijstje. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en BV geven. Ga 23 Februari met verlof. @ UWV: Wat een drama is het bij veel van jullie weer. Ik ga zo ook bellen of ik wel ziek uit dienst ben gemeld. Ben nu officieel werkloos. @ Josephine: Is goed hoor 4,6 nuchter. @ Chelleke: Gelukkig valt het mee bij de belastingdienst Verder weet ik het even niet meer. Zo richting het ziekenhuis in Harderwijk voor de controle bij de gynaecoloog. Danian gaat ook mee ben benieuwd hoe hij het gaat vinden. Verder geen plannen vandaag. Morgen bij mijn oude werk langs om mijn kleding in te leveren dan is dat ook klaar.
@Ankje, wel fijn dat je haar zo veel voelt maar bij die ribben toch liever niet J En met al je to-dootjes komt het wel goed! @2012mama en lijstje, ik ga ook met verlof op 1 maart, gezelli @Lijstje overig, ziekenhuis en borstvoeding Afgelopen dinsdag hadden we partneravond bij de ZW-gym, was echt wel leuk en heel relaxed en handige info voor de mannen en niet samen puffen op een matje waar manlief toch wel het idee van had.. Tips hoe ze kunnen helpen, masseren, verwarming hoger zetten etc. Gisteren hadden we intake kraamzorg, was ook erg plezierig. Die kraamverzorgsters doen best veel, had ik niet verwacht.. Onze overbuurvrouw had gevraagd of zij bij ons de intake mocht doen, absoluut geen problemen mee, hele leuke vrouw en als ze beschikbaar is hebben we ook aangegeven dat ze van harte welkom is om bij ons te komen. Vandaag lekker een rustig dagje, man vanmiddag vrij gepland en hij stelde zelfs voor om nog wat kleertjes samen te gaan kopen, zon schattig joggingpakje ofzo, hihi #moetnietgekkerworden!
Tamtam Heel veel succes bij de gyn! Linnie Hahahhaha. Met de zw. Van Jonna heb ik ook zw.gym gedaan. Jeroen had ook het idee dat we samen moesten puffen enzo. Maar ook niet het geval. Wij hebben precies hetzelfde gehad als jij gisteren. Jeroen heeft er erg veel aan gehad en keek ook gelijk een stuk rustiger naar de bevalling uit. Hoe vond jou man het?
[FONT="]Afsprakenlijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]16-02-2012[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="]: Intake kraamzorg[/FONT] vriendlief: contole vk tamtam78: controle gyn [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle vk[/FONT] juultjet: Controle gyn - 14.10 Sjors22: Controle vk - 9:00 22-02-2012 naomi123: Liggingsecho en controle vk josephine76: 2e groeiecho zonnestraal1981: controle vk [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 11:10[/FONT] linnie1984: Controle gyn 27-02-2012 fidel2010: Controle vk - 13:30 29-02-2012 Chelleke84: Controle vk - 12:00 [FONT="]06-03-2012[/FONT] linc - groei echo gyn - 14.45 09-03-2012 sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 18-02-2012 - Chelleke84 23-02-2012 - [FONT="]tamtam78[/FONT] 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) ------------- Sjors22 (36 weken) 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]juultje[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]mammie patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] reavelijn, 1e kindje [FONT="]19 april[/FONT] [FONT="]sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]mm1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 april[/FONT] [FONT="]satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassing[/FONT]
Hij vond dat hij er echt wel wat aan had, hihi heeft nu een vuilniszak voor de autobekleding en een spuugbakje in z'n auto klaargelegd voor als we naar het ziekenhuis moeten, heeft op het lijstje van vluchttas geschreven dat ie extra paar lensen meeneemt, z'n bril en wat leeswerk, is voorbereid op eventuele ontlasting tijdens het persen waar ik dan niets aan kan doen heeft de belangrijke tel nrs in zijn telefoon gezet, onthoudt verder nog dat het goed is om voor de borstvoeding binnen het uur aan te leggen en mag het zh personeel daaraan herinneren. Gisteren belde hij vanaf het werk en toen ik zei dat ik last van harde buik had gaf ie heel lief het advies dat ik dan maar even lekker in bad moest gaan omdat dat misschien wel kon helpen.. Kortom echt het idee dat het nu echt ook bij hem gaat leven en dichterbij komt.. Gr!
Voor het lijstje: Uitslag groei-echo 32+2wkn = 1980gr. Verlof 17-02 = 34weken Hier vanmorgen gebeld met babydump. ze komen binnen nu en 2-3 weken de commode opnieuw monteren omdat de lades gewoon zeer slecht sluiten en scheef trekken. Mocht dit niet voldoende zijn, dan komen ze een nieuwe commode of nieuwe onderdelen brengen... hopelijk is dat niet nodig want dan is ons kleintje er al, maar in ieder geval een fijne service...... Chapeau voor baby-dump @ Linnie:Fijn dat je man ook echt iets gehad heeft aan de partner avond.... Ik zou mijn vent voor geen goud mee krijgen.... die meent nog altijd dat het er wel uit floept hahahahaha @ Ano: ik vind het gewicht vergeleken met het gewicht van mijn kleine wel mee vallen wat ze nu schatten. rond de 3,5kg is toch keurig???? @ Ankje: Vind het zo leuk dat je die lijstjes nog steeds bij houd blijft leuk om te zien he..... Vervelend dat jullie kleine meid tegen je ribben stampt... gelukkig heeft mijn meisje zich naar de voorkant gedraaid dus stampt ze net niet meer tegen mijn ribben... was idd errug pijnlijk af en toe...
Ano, Finn was ook 3600 gram, redelijk gemiddeld vond ik dit kindje ligt iets voor op groei en zal ongeveer een week later geboren worden. Ben benieuwd! Ankje, goed idee, zal het er ff bijzetten..en wel handig hoor, zo met zn 2en dat lijstje bijhouden, ook als we straks bijna bevallen enz o, zie dat jij het al gedaan hebt.. Tamtam, succes bij de gyn. Leuk, even weer gluren naar de baby, ook leuk voor Danian! Linnie, dus voor jou schiet het verlof ook alweer lekker op. Geniet van jullie middagje samen! Chelleke, fijn dat ze de commode komen nakijken, ondanks dat dat nog even duurt...
[FONT="]Afsprakenlijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]16-02-2012[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="]: Intake kraamzorg[/FONT] vriendlief: contole vk tamtam78: controle gyn [FONT="]20-02-2012[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="]: Controle vk[/FONT] juultjet: Controle gyn - 14.10 Sjors22: Controle vk - 9:00 22-02-2012 naomi123: Liggingsecho en controle vk josephine76: 2e groeiecho zonnestraal1981: controle vk [FONT="]23-02-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Controle gyn 11:10[/FONT] linnie1984: Controle gyn 27-02-2012 fidel2010: Controle vk - 13:30 29-02-2012 Chelleke84: Controle vk - 12:00 [FONT="]06-03-2012[/FONT] linc - groei echo gyn - 14.45 09-03-2012 sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 12-03-2012 fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] [FONT="]Wanneer met verlof [/FONT] 18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken) 23-02-2012 - [FONT="]tamtam78[/FONT] 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis 01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken) 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) ------------- Sjors22 (36 weken) 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. [FONT="]Bevallingslijst april 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]troela85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]naomi123[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]kernesia[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]gertje08[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]marg1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]tijgertje1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]juultje[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]linnie1984[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]tamtam78[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]sab1988[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]6 april[/FONT] [FONT="]mammie patricia[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]anoniempjuh[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]evan[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] linc[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]fidel2010[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]josephine76[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]girafje75[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]lyza[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 2e kindje, thuis, bv[/FONT] reavelijn, 1e kindje [FONT="]19 april[/FONT] [FONT="]sar[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]mm1981[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]moestra[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]23 april[/FONT] [FONT="]satire[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]liftrasa[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]vriendlief[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]delfino[/FONT][FONT="], 3e kindje[/FONT] [FONT="]hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]16 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassing[/FONT]
Linnie: Hij wordt nog eens verpleegkundige! Hahahaha. Geweldig om dit te lezen zeg. Je wordt heerlijk in de watten gelegd zo! Chelleke: Vind het ook erg leuk om te doen, en ik heb hulp van 2012mama 2012mama: Ben helemaal blij met je Slijm slijm Gaat wel lekker hard met de pagina's zo met die lijstjes. Zo gaan we snel naar deel 3!!!
zo hier in afwachting tot de intake.. verder spanning tussen mij en vriendlief grrrr.. soms is het zo'n piep.... maarja zal vanavond wel weer over zijn... slecht geslapen daardoor ( ieder op zijn eigen kant vant bed, niet lekker knus) vanavond gelukkig weer met hondje op pad.. lekker echt er weer even tussenuit, nog 5 x en dan stop ik eerst mee, hond wordt dan gesterriliseerd, moet dan 2 weken herstellen en dan is het al 1 april... dan ga ik geen parcousjes meer lopen whahaha