April 2012 mama's!! Deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ankje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Denk dat opzich bevalplan voor sommige dingen wel handig is.
    ZO kwam vriendje ermee dat hij mijn placenta in de tuin wil begraven en er een boom opzetten :O schijnt nogal traditiie te zijn in Belgie ofzo.
    Maar als je het niet in je plan zet en zelf denk je er ook niet aan ligt ie waarschijnlijk wel in de vuilbak??

Ik vang een stuk MC flurrie mmmmmmmmmmm smaakt naar meer :p

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kort verteld.
    Verloor af en toe wat vocht, smiddags controle vk, heeft ze gekeken, was niks te zien,
    Moest maar wat opvangen in een maandverbandje, om 18.30 kwam ze langs om er even aan te ruiken haha.
    Het was idd vruchtwater (ruikt beetje zoetig) dus toen gestript (bleek al 3cm te hebben)en toen braken ook me vliezen, was dus tegen 19.00.toen binnen 10min begonnen de weeen en hielden niet meer op, echt aan 1 stuk weeen.
    Rond uurtje of 20.00 denk ik richting zh gegaan met 4-5cm, om 22.45 (4uur na t strippen dus) 10cm en persen.
    Dat ging wat moelijker, was doodop van al die weeen, nog infuur gehad om ze sterker te maken, ook een catheter(heb er weinig van gevoeld) en toen na 2 uur (is de max voor persen) is er een gyn gekomen en is ze met de vacuum geboren om 00.46
    Alles in totaal dus maar 6 uur, maar wel heel heftig!

3. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    even een korte reactie voor het keurige lijstje !
    leuk dat jullie het bijhouden meiden !

Ik wil proberen thuis te bevallen en borstvoeding te geven
    nog 4 dagen werken !!!! de 24ste ga ik met verlof dat is dan met 34 weken.

vanmiddag een reactie op het geklets, nu naar het werk nog 4 x wat heerlijk :D

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goede morgen.
    Vandaag weer een dagje werken. Maar wat lag ik nog lekker vanmorgen zeg!
    Zit op mijn telefoon mee te lezen, dus worden korte antwoorden. Maar dan hoef ik niet zoveel bij te lezen hahha.

Juultje:
    De mc flurry was heerlijk!!!! Krijg er vanavond misschien nog 1 hahaha.

Bevalling snel/langzaam:
    Zeker heftig zeg! Ik ben met 3 uurtje bevallen, begon ook met vliezen breken en kreg al snel weeen. Al vrij snel daarna persweeen. Op zich wel fijn dat alles snel ging, maar wel lastig om de weeen onder controle te houden.
    Op het laatst moest ik van mijn rug op handen en knieen draaien met hoofdje tussen mijn benen. Jonna zat klem.
    Maar alles is gelukkig goed gekomen.

Evan:
    Thx voor je compliment. Denk dat 2012mama je er wel tussen zet, want met mijn telefoon gaat het lastig :p

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Lijstje: Ik heb 1 maart weer een afspraak bij de gynaecoloog

@ Bevalling: Mijn bevalling duurde heel lang 22 uur vanaf de eerste wee.
    Het begon om 2.00 uur 's nachts en Danian is om 23.50 uur geboren.
    De 1e 6 cm gingen goed, maar daarna vorderde het niet en heeft de VK mijn vliezen gebroken en toen bleek dat Danian in het vruchtwater had gepoept en ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
    De weeën waren niet sterk genoeg, dus kreeg naar een paar uur(was echt boos omdat het zolang duurde, maar ja te vroeg is ook niet goed)een stofje toegediend die de weeën sterker maakten.
    Om 23.20 uur mocht ik persen en een half uur later was hij er.
    Heb het zonder pijnstilling gedaan en heb het er eigenlijk ook niet over gehad, maar als het nu weer zo lang duurt, want ik was echt kapot, dan wil ik een ruggenprik.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :D:D volgens mij wil ik het niet weten :D:D

@macflurry's bedankt het nu heb ik de hele dag zin in de MAC, nouhja t is vrijdag dus de rijdende patatkraam komt vanavond door de straat, morgen broodje haring hmmmmmmmm kwijl kwijl

@pijnstilling... thja ik weet niet wat me te wachten staat, het idee is zonder pijnmedicatie ( roep ik nu heel stoer haha) ik ben een bikkel!!! zonder gekheid we zien het wel...

@hier spierpijn van gisteravond, hondentraining... pfff ben niks meer gewend... was wel weer zeer geslaagd. oei wat ga ik dat missen over 4 weken hoor...

vanmorgen verslapen, was de bedoeling dat ik vriendlief weg zou brengen, kon ik vanmorgen boodschappen doen... thja moet je niet weer in slaap vallen, en heel lief heeft hij me laten liggen
    :)D:Dja spanning is weer weggewerkt, slijm slijm:D:D) dus nu wachten op me ma, die haalt me zo op om boodschappen te doen. en morgen :S:S CARNAVAL:S:S teminste niet voor mij... de zwaarste opoffering van het jaar... normaal helemaal klemzuipen en gekdoen... thja t zit er niet in, en als enigste nuchter bij onze groep lopen neeh dank je... volgend jaar beter!!!! weet nu al dan gaat kleine frummel uit logeren en gekke mama loopt weer mee whahah

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, lekker hoor, die mc flurry!

Pijnstilling, Hier is pijstilling natuurlijk geen keus, maar zou het bij een normale bevalling ook gewoon doen hoor.

Hier vandaag een druk dagje..nu aan het oppassen op mn neefjes, daarna collega op bezoek en vanmiddag ook nog even op kraamvisite (altijd leuk :))
    Vanavond lekker samen met vriendlief Flikken Maastricht en Moordvrouw kijken, en tussendoor auto's zoeken om morgen te bekijken.
    Morgenavond ook nog verjaardag van mn vader en dan zondag lekker niks!

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]20-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot]: Controle vk[/FONT]
    Juultje: Controle gyn - 14:10
    Sjors22: Controle vk - 9:00
    Sab1988: controle vk - 9:00
    22-02-2012
    Naomi123: Liggingsecho en controle vk
    Josephine76: 2e groeiecho
    Zonnestraal1981: controle vk
    [FONT=&quot]23-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Controle gyn – 11:10[/FONT]
    Linnie1984: Controle gyn
    27-02-2012
    Fidel2010: Controle vk - 13:30
    Josephine76: controle vk - 9:00
    29-02-2012
    Chelleke84: Controle vk - 12:00
    01-03-2012
    Tamtam78: Controle gyn
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc - groei echo gyn - 14.45
    MoesCH - controle vk
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    Fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78[/FONT]
    24-02-2012 - Evan (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    [FONT=&quot]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Gertje08[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]Marg1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Juultje[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Mammie patricia[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    Zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT]
    [FONT=&quot]Girafje75[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Lyza[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    Reavelijn, 1e kindje
    [FONT=&quot]19 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Sar[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Mm1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]23 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Satire[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Liftrasa[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    [FONT=&quot]Delfino[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]16 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey hey

lekker zo'n macflurry hmmmmmmmmmmmmmmmm! haha..

hier geen pijnstilling gehad bij ons zoontje..
    nu hoop ik ook weer niet..

bevalling:
    om 1u in de nacht lichte buikpijn en moest naar het toilet.. buikpijn bleef aanhouden.. tegen 7u vk gebeld.. rond half 8 was ze er en had ik 5cm en mocht door naar het ziekenhuis..
    weeen waren goed te doen en niet echt pijnlijk..
    rond 10 u had ik 7cm en ging vk vliezen prikken.. vanaf toen begonnen de pijnlijkste weeen en telkens overgeven.. rond kwart voor 12 persweeen en om 12.19 is ons zoontje geboren na een half uurtje persen..

10. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wel intressant al die bevallingsverhalen zeg hihi.
    Ik probeer er heel blanco in te gaan, is toch geen pijl op te trekken hoe het gaat lopen..

Hier EINDELIJK de erkenning geregeld, weer iets van de to-do list af!
    Kledingkast van de week ook opgeruimd (7 vuilzakken uit de kast)
    Nu vandaag dan toch maar de eerste babywas draaien? blijft onze eigen was maar lekker even liggen :p

Jullie nog plannen??

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    wow Ano, das idd een snelle bevalling! jeetje zeg. Zou je liever hebben dat het wat langer duurt en dat je pauzes tussen de weeen hebt? lijkt me lastig om ze op te vangen als ze achter elkaar door gaan zeg, pffff

oooooooh Ankje jouwe ging nog sneller. 3 uurtjes? holy crap! had je weken daarvoor al voorweeen ofzo? niet normaal zo snel.....

tamtam 22 uur voor een bevalling is op zich heel normaal toch? al lijkt het me wel dodelijk vermoeiend, maar dat is een bevalling sowieso denk ik ;)

fidel geen carnaval voor jou dit jaar. of je moet hossend met je dikke buik in de menigte gaan staan hahahaha. gaat je vriend wel?

2012mama veel plezier op kraamvisite! en met alle andere dingen natuurlijk ook :D

moesch jouw bevalling is netjes qua tijd! klinkt alsof je er fluitend doorheen hebt gepuft :p

*klaagmodus aan*
    ZUCHT! ik moet weer even zeuren over het uwv hoor, ik word er echt niet goed van. Ik had van de week de svb gemaild over de loonstroken die ze volgens het uwv nog op moesten sturen. krijg ik vandaag mail terug van de svb dat ze op 17 januari op verzoek van het uwv van 2 budgethouders loonstroken en een kopie van mijn contract hebben opgestuurd. daarna was het klaar en verder is het nu aan het uwv. Dus ik bel het uwv vanmorgen met de vraag: euh, en nu? de svb zegt dat alles al opgestuurd is? het antwoord: nou dan zullen ze er wel mee bezig zijn, het is natuurlijk ook wel ingewikkeld zo met zoveel werkgevers (wat is er ingewikkeld aan als ze gewoon per werkgever een berekening moeten maken?) dus daarom kan het wat langer duren. Dus ik zeg: ja maar ik heb eind december voor het laatst loon gehad en het begint nu toch wel een beetje krap te worden. 'ja mevrouw dat snap ik, ik zal vragen of ze u bellen om te vertellen wanneer ze over gaan tot betaling'. Fijn... daar hebben we wat aan. Er was van 1 budgethouder (van de 7) een voorschotbedrag vastgesteld, er is dus nog geen definitieve beslissing genomen. IK WORD GEK!

*klaagmodus uit*

zo.. schoonzus en neefje kwamen hier net. neefje mag een cavia, omdat hun kat dood was (die waar ik van de week over vertelde). ze gaan straks bij 1tje kijken in de buurt van Zwolle. Neefje wilde graag dat we mee gaan :D aaaaahhh.... dus dat gaan we doen :D
    manlief heeft nesteldrang, hij is al de hele ochtend aan het poetsen geweest. De wc is nog nooit ZO schoon geweest! hihi moet er wel om lachen.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    lees vrij vlotte bevalling hier van de 1e! hier ook hoor, 5 uurtjes duurde het maar ;) maar wel heftig!

hier begon het op 1 januari om 6 uur sochtends (lag net 2 uurtjes in bed), lichte buikpijn nog wel op bed gelegen maar niet meer kunnen slapen. 1 uur de vk voor het eerst geweest, 0,5 cm ontsluiting (pfff balen na zoveel voorweeën!!) het bleef onregelmatig en zwak, vk nogmaals geweest tegen de avond en 1/1,5 cm schoot niet op dus.
    om 22.00 uur nogmaals vk geweest, en 2 cm maar het wilde maar niet opschieten. vk voelde dat het sterrekijker was en daar kwamen de toch wel heftige weeën vandaag terwijl de ontsluiting niet vorderde. vliezen zijn toen ook gebroken (zelf) en toen werd het helemaal een ramp. kon de weeën echt niet meer opvangen ze waren veel te sterk en kwamen erg onregelmatig. soms zat er 20 sec. tussen en duurde ze 2 minuten en soms zat er 7 minuten tussen en duurde ze maar een halve minuut.
    ik moest bellen als ze regelmatig waren of als ik het gevoel had dat het erger werd. gewaarschuwd dat het nog wel even kon duren omdat ze sterrekijker was (jippie.....)
    2 uur was de vk er weer, 4 cm toen pffff. had vreselijke rugweeën die dus gewoon niet op te vangen waren. tegen 3 uur besloten naar het zkh te gaan voor pijnstilling. moest eerst een half uur aan het CTG voor ik pijnstilling kon krijgen, leuk hoor stil moeten liggen aan dat ding terwijl ik lag te kronkelen van de pijn.om 3.15 dus aan het CTG en 10 minuten later kwamen ze al terug, ze zagen dat ik persdrang had, uhmm kan best het voelt anders maar had het nog niet beseft hihih. gevoeld en ja hoor 8cm!
    dus naar de andere kamer gewaggelt, om half 4 gaan persen 8 over half 4 was ze er al :p

ze is dus tijdens het ritje naar het zkh gedraaid met haar hoofdje waardoor het opeens wel snel ging! als ze vanaf het begin goed had gelegen was ze er nog sneller geweest.
    vk rekende pas vanaf het breken van de vliezen want toen werd het echt serieus. dus dat was 5 uur, zonder sterrekijker was het waarschijnlijk 2 uur geweest. mijn weeën waren zo heftig zei ze, zo zag je ze maar zelden:p ach het ontlsuit wel goed als je kind goed ligt ;)

13. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Gisteren mijn laatste werkdag gehad en mag nu heerlijk genieten van mij verlof. Ik moet ook zeggen dat ik er aan toe ben. Ik merk dat ik lichamelijk op ben als ik iets heb gedaan. Doe alles ook een stuk rustiger etc. slaap nog steeds ontzetten slecht ivm mijn rug. Maar gelukkig kan ik nu mijn rustmomenten pakken als het nodig is.

Heb veel bij moeten lezen stelletje kletskousen.;)

Ik las nog een vraag over het smeren van (hoe heet het ook al weer?) het stukjes tussen vagina en Anus. Heb dit de vorige keer bij de infobijeenkomst nagevraagd, echter zijn er geen bewijzen dat dit ook echt helpt. De verloskundige zag het nut er in ieder geval niet van in.
    Het ligt aan de conditie van je huid, rekbaarheid etc etc.

even wat dingetjes op een rijtje voor het lijstje.
    - 22 feb: 11.20 uur controle vk
    - 5 Mrt 12.30 echo (36,2 wkn)
    - thuisbevallen en flesvoeding
    - ingang verlof vandaag 17 feb

Ik ga zo ons hondje ophalen. Die is nu bij de trimsalon. Was hard nodig:)
    Dan ga ik naar mijn ouders. Even voor wat meubels rondkijken voor hun nieuwe appartement. Eindelijk een mooi vooruitzicht voor hun na een hele moeilijk periode. Pa ziek, ma burn-out.
    Ze zitten namelijk al een jaar met dubbele lasten aangezien het huis nog niet verkocht werd maar er is nu eindelijk een lichtpuntje en komende de kopers dinsdag hun handtekening zetten. Blijft spannend, ben blij als ze hebben ondertekend zeg....
    En dan heeft mijn ma ook heerlijk onbetaald verlof als ons hummeltje op de wereld is. Eigenlijk hebben we gewoon samen zwangerschapsverlof hahahah.

Dus ik ga nu lekker op rak en spreek jullie vanavond weer.

Doei doei

OW en Chel, jij mag vanaf vandaag ook lekker gaan genieten. Het zit er op. Fijn meid!!!! En trouwens nog een mooie meevaller uiteindelijk mbt de belastingdienst. Gelukkig maar.

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    leuk al die bevallingsverhalen.
    Ja een 2e gaat vaak sneller zeggen ze, dus ik ben benieuwd, bij de eerste ween ga ik bellen en naar het ziekenhuis, ze kunnen me wat hahahah.

Mijn schoonzusje is 7mnd geleden bevallen, en die was ingeleid, hele dag al beetje rommelen, maar schoot niet op.
    Om 18.00 belde ze, ze had 4cm, maar best pijn dus kreeg wat via het infuus.
    25min later beld ze weer, het was geboren!!!!!Nou das toch bizar, die is volgens mij echt in 1 klap opengesprongen en heeft die baby gelanceerd ofzo hahhal.
    En geen knip of hechting!!!

hier:net intake gehad van de kraamzorg!
    Erg vriendelijke vrouw, klonk goed allemaal, erg flexibel.
    En dat het bed niet omhoog kan, deed ze helemaal niet moelijk over!!!viel dus reuze mee!!

Net weer wat opgeruimd op de babykamer, badje ff schoongemaakt en neergezet.en nu is t wel bijna af, t weekend komt het hemeltje terug van me schoonzusje, en dan is t wel klaar, dan zal ik ook foto's maken!

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wat een rust hier...neomi slaapt al vanaf 12.45, zo maar eens wakker maken:)

We hebben trouwens wel een leuke meeting gehad he:)

17. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    hallo dames , lijstje, heb groei echo gehad met 31wk 1600gr , 22 feb gny controle 2uur , 23feb, intake kraamzorg 12uur wel telefonis , @ kort mijn bevaling was zo erg was 10dagen overtijd en de bevaling heeft een andere halfe dag geduurt ik moest gelijk naar het ziekenhuis daar ben ik eerst gaan slapen 4uurtjes ik heb niks van de weeën gemerkt was zo kapot weeën kwamen heftig 1dag met 1cm daarna heben ze me pijnstilers gegeven via me been, heb er 2 gehad, me vruchtwater heben ze daarna gepript en bleek dat me zoontje gepoept had does infuus moest hoger allemaal draden in gedaan op kleine hoofdje was een ramp toen daarna 5cm moest naar een andere kamer omdat er iemand met spoed moest bevale ik gewoon relax naar een normale kamer en toen begon het zo snel had persweeën dus heb tegen de zuster gezecht ik voel de hoofd hij is de zegt ze ja maar dat kan niet ik schreeuwen naar haar ik ging gewoon persen toen heben ze gelijk een gny geroept en paar zusters en toen moest ik gaan persen en hij was der dus heb in een normale kamer bevalen ramp als ik zo denk was echt zwaar omdat ik geen onslijting had en wel weeën die niet te doen waren ben ik nu wel bang dat het weer zo gaat heb ook tegen gyn gezecht zij zij dat dit wel anders zal zijn dus we zien het wel .

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames...
    Hier ook eindelijk zwangerschapsverlof!!!! Even genieten nog van de laatste weekjes samen met mijn mannetje...... nu is het ECHT aftellen geblazen...

@ alle bevallingsverhalen: pfff ik denk er maar niet over na en laat t allemaal op mij afkomen.... zal na de bevalling wel vertellen of ik het nog een keer doe hahahahahahaha ;)

@ Juul: had idd al op FB gereageerd over het UWV. grrrrrrrrrrrrrr ik heb hier nog een knuppel staan misschien wil je m eff lenen????? (btw die knuppel was een souvenirtje uit Spanje van mijn ouders voor mijn man .... niet dat jullie dadelijk denken dat ik een agressieveling ben whahahahaha)

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    #3779 Ankje, 17 feb 2012
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]20-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot]: Controle vk[/FONT]
    Juultje: Controle gyn - 14:10
    Sjors22: Controle vk - 9:00
    Sab1988: controle vk - 9:00
    22-02-2012
    Naomi123: Liggingsecho en controle vk
    Josephine76: 2e groeiecho
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: controle vk - 11:20
    Zonnestraal1981: controle vk
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] : Controle gyn [FONT=&quot] – 14:00[/FONT]
    [FONT=&quot]23-02-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Controle gyn – 11:10[/FONT]
    Linnie1984: Controle gyn
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] : Intake kraamzorg (telefonisch) [FONT=&quot] – 12:00[/FONT]
    27-02-2012
    Fidel2010: Controle vk - 13:30
    Josephine76: controle vk - 9:00
    29-02-2012
    Chelleke84: Controle vk - 12:00
    01-03-2012
    Tamtam78: Controle gyn
    [FONT=&quot]05-03-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT]: echo - 12:30
    [FONT=&quot]06-03-2012[/FONT]
    Linc - groei echo gyn - 14.45
    MoesCH - controle vk
    09-03-2012
    Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00
    12-03-2012
    Fidel2010: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 20:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]

[FONT=&quot]Wanneer met verlof [/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78[/FONT]
    24-02-2012 - Evan (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - 2012mama (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    [FONT=&quot]tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst april 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]Kernesia[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Gertje08[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]Marg1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Tijgertje1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Juultje[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]6 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Mammie patricia[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    Zonnestraal1981, 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv[/FONT]
    [FONT=&quot]Girafje75[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Lyza[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    Reavelijn, 1e kindje
    [FONT=&quot]19 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Sar[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Mm1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]23 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Satire[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Liftrasa[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    [FONT=&quot]Delfino[/FONT][FONT=&quot], 3e kindje[/FONT]

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]16 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Zo.... ben weer thuis en gesetteld :D

Jeroen moest om 5 uur beginnen, dus het was echt hoi en doei hihihi.
    Straks even eten maken.
    Jonna en ik gaan gebakken aardappeltjes eten met sate snitzel en worteltjes.

Morgen heerlijk weekend!

Deel Deze Pagina